ŽSR Uzol Bratislava

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 31. Okt 2012 08:58

88 miest na sedenie, cca 50 na statie, bezne chodi 10-15 voznov v R a Zr. Ako sardinky sa tlacia ludia kazde rano. Este raz - nejde o kapacitu nastupista, ale prave o mnozstvo ludi, co cestuje denne do BA.


tak uz stacilo. hneva ma to lebo zabijam cas overovanom blbosti. radenie vlakov je dostupne na webe a vyse 10 voznov maju len R v spickovych dnoch aj to nie vsetky. priemerne v bezny den by som povedal 8 voznov R a 4-6 voznov Zr/Os. z R voznov je cast novych a cast starych a maju 1 vozen 1. tr. a 1 vozen pre imobilnych a batozinu kde je menej miesta. tak uz konecne prezrad preco nestacia nastupistia ?

ako pise Aquila, rezervy este stale su aj keby malo chodit viac vlakov ako teraz, najma Os vlaky stoja pol hodinu na nastupisti a robia si z neho depo. no a co sa tyka noveho mesta treba sa tam previezt elektrickou ktora stoji na kazdej krizovatke - je to nepohodlne, a trva to dlhsie, to iste vinohrady. ak sa vsak tieto radialy zrychlia tak bude po probleme. popri tom nech sa aj urobi reko kolaji fililalky a moze byt nejaka lacna povrchova stanica za par milionov ktora neodcerpa peniaze z dolezitejsich veci.

uz pochopte ze filialka a podobne projekty nikdy nedostanu ludi z aut. to dokaze jedine funkcna MHD.

http://files.zeed.sk/200000015-0673e06c ... ,%20NL.jpg
http://files.zeed.sk/200000068-ef78ff07 ... NL%202.jpg


mimoriadne nevkusne. oproti zelenej trati urcite

http://img.cas.sk/img/4/bigArticle/3841 ... oberec.jpg
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod aquila » 31. Okt 2012 09:50

to ze magoriat je neschopny sa ukazuje na kazdom kroku.. ale aj povrchova elektricka prinesie viac uzitku ako filialka.. ale pri elektrickej je to ozaj premarnena sanca.. aspon jedna radiala mohla byt mimourovnovo riesena.. bohuial nebude ..

ale to je zase len vysledok tlaku developerov .. ktori su robia zalusk an pozemky okolo elektricky ..

vid aj absolutny non sense prejazd na semafor z garazi pred tunelom !!!
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Andrej » 31. Okt 2012 10:20

aquila napísal:zrusenie filialky bol najlepsi krok, co sa mohlo stat, kedze konecne kompetentnym doslo, ze sa daju vyuzivat peniaze aj na zmysluplne projekty v bratislave ako na opravu elektrickovych trati, ich vystavba ako aj obnovu vozoveho parku.. niecoho na co dosli cesi uz v roku 2004 ..


Ok, nezhodneme sa. Uvidime o 20-30 rokov, ked bude koncit zivotnost noveho voz.parku a BA stale poriesena nebude a uz nebudeme moct cerpat fondy...
aquila napísal:mnohe mesto ma akurat ten problem, ze tam temer nic nechodilo a nikto nevedel kedy pojde spoj na nove mesto. ale si teraz zisti ako ludia vyuzivaju nove mesto z tratr 131 .. aby si nebol prekvapeny ;)

Logicky je Nove Mesto vyuzivane predovsetkym z trate 131, kedze pokial idu z JV smeru, maju to do casti centra casto rychlejsie ako ist cez Hlavnu. Keby pokracovala trat na Filialku a dalej do centra, vyuzilo by ju podstatne viac ludi ako NM.

aquila napísal:vid hluposti v linkovani, vlaky z malaciek/kutov stoji na hlavnej, blokuje kolej pol hodinu a potom sa vracia spat ...
a nie aby isiel dalej na trnavu, galantu..
uz som tu dal priklad z viedne, kde je par liniek napriec viednou a VOR ..
cize nech si ZSSK sadne a zmeni myslenie na 21 storocie a da linkovanie...

S tymto plny suhlas. Nedosiahneme tym sice lepsiu dostupnost centra, ale aspon podstatne lepsiu obsluhu uzemia pri trati a ciastocne zlepsenie priepustnosti Hl.stanice. Len ako ZSSK donutit, aby k tomu konecne pristupili?
aquila napísal:a nie magoriat, ale dopravoprojekt zufalo nezvladol tento superpredrazeny projekt..

Nebol by som si taky isty - kto podla teba nepovolil zmenu UP na Jarosovej ci v okoli Eurovei, kvoli comu musela ist zeleznica (a taktiez cela stanica filialka) o dalsiu uroven nizsie, co sposobilo predrazenie o 100vky mil. € ?


tak uz stacilo. hneva ma to lebo zabijam cas overovanom blbosti. radenie vlakov je dostupne na webe a vyse 10 voznov maju len R v spickovych dnoch aj to nie vsetky. priemerne v bezny den by som povedal 8 voznov R a 4-6 voznov Zr/Os. z R voznov je cast novych a cast starych a maju 1 vozen 1. tr. a 1 vozen pre imobilnych a batozinu kde je menej miesta.

Radenia vlakov na webe sice casto nekoresponduju s realitou, ale beriem, ze s poctom voznov som prestrelil. Kazde rano ale vlaky s bezne viac ako 1000 ludmi dochadzaju na Hl.st a to bolo podstatou. Do ziadneho ineho mesta v SR nedochadza denne za pracou ani polovica ludi co do BA.

tak uz konecne prezrad preco nestacia nastupistia ?

Opakujem sa uz 4.krat - nie je problem v kapacite jedneho nastupista (aj ked nast.5 je velmi kratke), ale ak chces, tak v pocte kolaji pri nastupistiach, na ktorych mozu stat vlaky - preto dochadza k situacii, ze vlaky pravidelne cakaju pred stanicou na uvolnenie kolaje a v spicke sa tym kumuluju meskania a len velmi problematicky je mozne v takomto stave prevadzkovat integrovanu dopravu (t.j. pravidelny interval). Staci taketo vysvetlenie?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 31. Okt 2012 11:37

noved to je to co pisal Aquila. bezne su Os ktore stoja vyse 15 min. na kolaji tak potom jasne ze su kolaje obsadene. to je typicke riesenie na Sk sposob. ked nevieme zlepsit priepustnost tak hned vedla treba novu stanicu. ked nevieme urobit z elektriciek nosny system tak postavme metro a ked nevieme skapacitnit siroku rovnu cestu, tak postavme vedla dialnicu. atd...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 31. Okt 2012 13:18

Ked nevieme spristupnit centrum hlavneho mesta (ktore nie je dostatocne velke na to, aby sa v nom uzivilo metro), mozeme postavit podzemnu zeleznicu (v povodnej trase zeleznice), obzvlast ked nam ju z väcsej casti zaplati Unia. Chybou mesta bolo, ze svojimi nezmyselnymi poziadavkami tento napad nehorazne predrazilo.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod tondiego » 31. Okt 2012 15:07

Zhrnutie dopravnych planov v Bratislave:

metro - NIE, lebo je to drahe
rychloelektricka - NIE, lebo je to nezmysel
filialka - NIE, lebo je to megadrahy nezmysel
buspruhy - NIE, lebo developerom niekto dovolil zastavat potrebne uzemie
nova zeleznicna stanica - NIE, lebo sutaz vyhral divny investor
nova autobusova stanica - NIE, lebo investor je v krize
...
tondiego
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 480
Založený: 11. Dec 2009 10:37

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Piffo » 31. Okt 2012 15:11

Sa toho v tej Bratislave preinvestuje, co? Vobec sa nedivim, ze vychod protestuje... ;)
Piffo
diskutujúci
 
Príspevky: 63
Založený: 12. Mar 2008 13:06

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod aquila » 31. Okt 2012 15:29

Andrej napísal:Ok, nezhodneme sa. Uvidime o 20-30 rokov, ked bude koncit zivotnost noveho voz.parku a BA stale poriesena nebude a uz nebudeme moct cerpat fondy...


na poriesenie bratislavy netreba filialku .. ta by nevyriesila katastrofalnu MHD, zle linkovanie ani zly stav MHD ergo ludia by nemali dovod prestupit na VHD a MHD. myty o tom, ze to bude blizsie k centru je hlupost

z hlavnej stanice do centra to mas 1 km ergo 10-15 minut pohodovej chodze. z fililky je to do centra vyse 2 km ..

poriesenie bratislavy je najma v nerieseni MHD poslednych 20 rokov, v podstate ani 1 km elektrickovych trati, temer ziadna obnova vozoveho parku, minimalna vystavba trolejbusovych trati.

nehovoriac o absolutnej ignoracii ZSSK a ZSR celeho bratislavskeho uzla. co by sa zmenilo filialkou ?

cistal si feasability study, povodnu ? pocitali s 8mim parmi vlakov pre primetsku dopravu zo severu! to je vysmech za miliardu

Andrej napísal:S tymto plny suhlas. Nedosiahneme tym sice lepsiu dostupnost centra, ale aspon podstatne lepsiu obsluhu uzemia pri trati a ciastocne zlepsenie priepustnosti Hl.stanice. Len ako ZSSK donutit, aby k tomu konecne pristupili?


centrum je od filialky dalej a to vyrazne. hlavna stanica je doslova na skok od centra ..

Andrej napísal:Nebol by som si taky isty - kto podla teba nepovolil zmenu UP na Jarosovej ci v okoli Eurovei, kvoli comu musela ist zeleznica (a taktiez cela stanica filialka) o dalsiu uroven nizsie, co sposobilo predrazenie o 100vky mil. € ?


chyba je v tom, ze mesto systematicky rozpradalo pozemky pod koridormi, inak sa nedalo.
ale to sa zase vraciame k zufalemu planovaniu a hamiznosti/neschopnosti vsetkych zucastnenych a neschopnosti riesit taketo komplexne projekty

Andrej napísal:Opakujem sa uz 4.krat - nie je problem v kapacite jedneho nastupista (aj ked nast.5 je velmi kratke), ale ak chces, tak v pocte kolaji pri nastupistiach, na ktorych mozu stat vlaky - preto dochadza k situacii, ze vlaky pravidelne cakaju pred stanicou na uvolnenie kolaje a v spicke sa tym kumuluju meskania a len velmi problematicky je mozne v takomto stave prevadzkovat integrovanu dopravu (t.j. pravidelny interval). Staci taketo vysvetlenie?


bingo a zase sme pri probleme skostnatelej ZSR a ZSSK, ich myslenie by sa filialkou nezmenilo.
netreba ist daleko, ani vieden, staci brno.
ma 2x tolko elektrickovych trati ako bratislava, buduje vnutorny mestsky okruh, ma vynoveny vozovy park, ma integrovanu dopravu ..

cize chyba je niekde inde
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 31. Okt 2012 15:36

Vzdialenosti do centra:
Z Hl.stanice: 1,5 km
Zo zastavky Centrum: 0,5 km

Ja netvrdim, ze ziadne ine riesenie nedokaze zlepsit situaciu. Ale minutie penazi na nakup trolejbusov/vlakov ci elektricka do Petrzalky (inak vsetko zrejme pre kampan Ftacnika na prezidenta) stav ani nahodou vyrazne nezlepsia.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod tr3mp » 31. Okt 2012 15:50

granite01 napísal:Ono Filiálka so 4hranami podľa mňa je zbytočný a drahý luxus . . . tam by bolo vhodné urobiť kompletne novú hlavnú stanicu v Bratislave aspoň so 4 kompletnými nástupišťami a tunelom popod centrum Bratislavy smerom na stanicu BA-Lamač aj BA-Petržalka. Potom by mala Filiálka naozaj svoje opodstatnenie.


Presne tak, ak by projekt železnice obsahoval aj spojenie Hlavná stanica - Kamenné námestie (resp. stanica niekde v centre) - Filiálka a dostatočnú kapacitu Filiálky na to, aby sa na ňu presunula Hlavná stanica, tak by mal skôr zmysel ako to, čo sa plánovalo.
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 170
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 18:27

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod aquila » 31. Okt 2012 16:07

Andrej napísal:Vzdialenosti do centra:
Z Hl.stanice: 1,5 km
Zo zastavky Centrum: 0,5 km

Ja netvrdim, ze ziadne ine riesenie nedokaze zlepsit situaciu. Ale minutie penazi na nakup trolejbusov/vlakov ci elektricka do Petrzalky (inak vsetko zrejme pre kampan Ftacnika na prezidenta) stav ani nahodou vyrazne nezlepsia.


podla toho co povazujes centrum .. ak si zoberies hodzko, tak mas z hlavnej 1 km zhlavnej, ale su to len detaily.

dalsi problem bol, ze vlaky by nezachadzali na _zastavku_ centrum , ale zase len po filialku, ktora bola 600m od prestupneho uzlu trnavske ..

ja som svoj nazor uz napisal, s povodnym projektom, ktory bol prezentovany davnejsie v studii remingu, s tym, ze filialka mala byt vlastne nova hlavna stanica s bezuvratovym spojenim na vsetky smery, a prestavbou zeleznicneho uzla, bolo to super, ale ten paskvil co z toho urobili, je neporovnatelne. cize nie stale si myslim, ze aj ked budu tie vlaky a elektricky o 10 rokov rozpadnute, bude to mat apson 10 rokov lepsi prinost ako slepe crevo s menom filialka
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 31. Okt 2012 18:36

kedysi davno koncila BA na trnavskom/racianskom myte resp. dnesnej sancovej, podla toho sa volaju "myto". trnavske myto ma jednu vyhodu a to pre smer na ruzinov. na vsetky ostatne smery je to uplne porovnatelne. trnavske myto ma svoju podzemnu cast - podchod. dokonca by som vybudoval podchod aj na racianskom myte.
.
meradlo rozvoja HD bude najma kolko trva cesta do centra z taziskovych radial -racianska/vajnorska/ruzinovska/karlovka/petrzalka- a nie to ci zopar Os bude koncit na trnavskom myte alebo hl. stanici. v druhom rade potom by som rozmyslal na napojeni trate zeleznice na letisko resp. vlakovu zastavku pre RJ na dolnych honoch a prestup na ruzinovsku elinu a nakoniec napojenie autobusovej stanice na elektricku. tam by zrejme musela ist kusok pod/nad zemou kvoli uzkemu priestoru a krizovatkam. ale to by bol kratky usek.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod doktorandfei » 15. Nov 2012 09:13

Náhradné projekty za Filiálku ich stav, realizácia a plány
dostal som z MinDop odpovede na otázky ohľadne všetkých náhradných projektov za zrušenú Filiálku.
Tu je stanovisko MinDOp k záchytným parkoviskám, TIOP, kolajovym obvodom ako aj ďalším plánom ako vyčerpať pioritnu os 4.

Záchytné parkoviská - Pezinok, Ivanka, Zohor, Nové Košariská
Zmluvu so zhotoviteľom projektovej dokumentácie na záchytné parkoviská pre potreby IDS v Ba a v regióne podpisuje investor stavby, ktorým sú Železnice Slovenskej republiky na základe výsledkov verejnej súťaže. Zmluva do dnešného dňa podpísaná nebola, je v procese prípravy. Podľa podmienok z verejnej súťaže je konečný čas plnenia ZoD pre projektovú dokumentáciu (DVZ) určený termín 12/2014. Z toho vyplýva, že čas pre vyhotovenie potrebnej projektovej dokumentácie potrebnej k tendru je cca 24 mesiacov. Na základe výsledkov projektovej dokumentácie je predpoklad pre začiatok spracovania súťažných podkladov pre realizáciu stavby plánovaný na december 2014. Príprava projektovej dokumentácie aj realizácia stavby bude
realizovaná z prioritnej osi č. 4, OPD 2007 – 2013.

Terminály integrovanej dopravy - Patrónka, Ružinov, Ml. Garda, .....
Opätovné vyhlásenie súťaže pre projektovú dokumentáciu na terminály integrovanej dopravy v Bratislave sa predpokladá v 47. týždni, po spracovaní a odsúhlasení súťažných podkladov. Príprava projektovej dokumentácie bude realizovaná z prioritnej osi č. 4, OPD 2007 – 2013. Príprava a spracovanie súťažných podkladov pre realizáciu stavby závisí od vyhotovenia projektovej dokumentácie a s tým súvisiacimi vydanými rozhodnutiami v zmysle stavebného zákona (územné rozhodnutia, stavebné povolenia...) Zatiaľ sa predpokladá financovanie z PO 4 OPD 2007 – 2013, avšak závisí to od vyššie spomenutých aspektov.

Modernizácia uzla
Po prijatí rozhodnutia o nerealizácii projektu revitalizácie spojenia Bratislava predmestie - Bratislava filiálka naďalej medzi prioritami modernizácie dopravnej infraštruktúry v Bratislave zostalo odstránenie obmedzení v rámci železničného uzla Bratislava súvisiacich predovšetkým s prevádzkou zastaralého staničného a traťového zariadenia postaveného na báze koľajových obvodov s pracovnou frekvenciou 25 Hz. Uvedený problém sa dotýka traťových úsekov ÚNS – Bratislava Nové mesto – Bratislava predmestie – Odbočka Vinohrady a železničných staníc Bratislava predmestie a Bratislava Nové mesto . V rámci pripravovanej PD boli prevádzkové súbory a stavebné objekty dotýkajúce sa modernizácie zabezpečovacích zariadení pripravené tak aby ich bolo možné s minimálnymi úpravami realizovať bez priamej väzby na modernizáciu trate Bratislava predmestie – Bratislava filiálka. Vzhľadom na čas potrebný na ukončenie prebiehajúceho verejného obstarávania a prípravu súťažných podkladov nie je ešte dnes známy presný termín začatia realizácie projektu. Nakoľko uvedené zmeny súvisia priamo s budúcim rozširovaním IDS v rámci mesta (vrátane nasadenia moderných koľajových vozidiel s asynchronným pohonom) patrí tento projekt medzi priority podporované v rámci z PO č. 4 OPD 2007 – 2013 a realizácia projektu sa predpokladá do konca roku 2014 (viď. nasledujúci zoznam – položka Interoperabilita v uzle Bratislava“)

Náhradné projekty za filiálku
- Interoperabilita v uzle Bratislava
- Vozový park železničných vozidiel pre prímestskú dopravu v rámci IDS Bratislavy a Košíc
- Dúbravská radiála PD + realizácia
- NS MHD 1. Etapa, Bosáková – Janíkov dvor, 1. Časť Šafárikovo námestie – Bosáková
- Obnova vozového parku električiek Bratislava
- Obnova vozového parku trolejbusov Bratislava
- modernizácia električkových tratí PD + realizácia Košice
- Obnova vozového parku električiek Košice
- Územný generel dopravy Bratislavy
- Terminály integrovanej osobnej prepravy
- Záchytné parkoviská Park and Ride v Bratislave
- Vybavenie železničných tarifných bodov IDS Bratislava informačným systémom
doktorandfei
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 281
Obrázky: 1
Založený: 10. Máj 2012 09:10

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod tondiego » 15. Nov 2012 09:34

Nie som obhajcom zrusenej filialky. Ale tie projekty, ktore ju nahradili, na dopravu v Bratislave budu mat uplne totalne zanedbateny ucinok. V podstate ide o zakonzervovanie sucasneho zalostneho stavu hromadnej dopravy v Bratislave na dalsich cca 30-40 rokov.

Pricom sa urcite opat niekto dobre nabali na peniazoch EU a s velkou pravdepodobnostou dojde aj k prepadnutiu (necerpaniu) znacnej casti EU fondov urcenych na tuto prioritnu os.
tondiego
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 480
Založený: 11. Dec 2009 10:37

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod aquila » 15. Nov 2012 10:03

ja si naopak myslim, a som o tom presvedcenz, ze ked sa ozaj vsetky tieto projekty zrealizuju bude znamena radove zlepsenie stavu MHD a VHD v bratislave.

ale halvne ako bude toto poriesene ..

- Terminály integrovanej osobnej prepravy
- Záchytné parkoviská Park and Ride v Bratislave

ale bez zmeny myslenia ZSSK, a lepsieho linkovania v bratislavy to bude stale na nic. tam je najvacsi problem a myslim si ze by do dalsieho obdobia mohli dat zeleznicny tunel pre nakladnu dopravu lamac - vychodne cim by neskutocne odlahcili hlavnej stanici
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 15. Nov 2012 10:20

tondiego napísal:Nie som obhajcom zrusenej filialky. Ale tie projekty, ktore ju nahradili, na dopravu v Bratislave budu mat uplne totalne zanedbateny ucinok. V podstate ide o zakonzervovanie sucasneho zalostneho stavu hromadnej dopravy v Bratislave na dalsich cca 30-40 rokov.

Pricom sa urcite opat niekto dobre nabali na peniazoch EU a s velkou pravdepodobnostou dojde aj k prepadnutiu (necerpaniu) znacnej casti EU fondov urcenych na tuto prioritnu os.


Presne tak. Neurobi sa NIC, co by zlepsilo sucasny stav, iba sa obnovi existujuca infrastruktura, ciastocne vozovy park a pripravia projekty. Vsetko pre Ftacnikovu kampan... Ziadne nove zastavky, lepsia obsluha uzemia. Fakt, ze z PO4 by aj po realizacii I. etapy Filialky ostalo na vsetky projekty cca 300 mil. € nikoho netrapi.

aquila, pozri si lepsie tie projekty TID a mozno zmenis nazor. Nie je to nic ine ako rekonstrukcia sucasnych parkovisk bez vyrazneho zvysenia kapacity
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 15. Nov 2012 11:03

nemam podrobny prehlad o PO4 ale nieco sa uz odtial vzalo prec, a dalsia cast ide na projekty v KE.

iba sa obnovi existujuca infrastruktura


obnova existujucej infrastruktury cize trat do dubravky je uplne legitimna vec. to je ako keby obnovili panelovu cestu SC-GA. trat do petrzalky je uplne nova vec. toto su radovo dolezitejsie projekty ako nejaka vlakova stanica. zvysok je bonus.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 15. Nov 2012 14:11

Z PO4 sa presunulo 55 mil. €, de facto na R4 KE-Milhost.

Nespochybnujem, ze obnova existujucej infrastruktury nie je potrebna, prave naopak. Bonus mohla byt aj Filialka :-)

Inac, k tej kapacite vlakov ma hned napadla pondelnajsia situacia v rannej spicke - vyse 50 ludi sa nezmestilo do Zr vlaku v smere od TT, a ti co sa zmestili stali aj vo vnutri v kupe :-)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod aquila » 15. Nov 2012 14:21

vec radenia suprav a zase sme pri ZSSK a jej pristupu k BID .. ako aj mesta a kraja ..

opakujem, staci ist do brna..

filialka by nebol bonus, ale malus .. filialka by vyslovene dezintegrovala dopravu.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 15. Nov 2012 14:39

no pochybujem ze po odcerpami 270 mil. na filialku by ostalo na tie mensie projekty.

Ziadne nove zastavky, lepsia obsluha uzemia


Terminály ID - Patrónka, Lamačská Brána, ml. Garda, Trnávka, Ruźinov, Vrakuňa...su akoze co ?

navyse zaujem o reko trati elektriciek hlasia KE.

http://imhd.zoznam.sk/transport/doc/sk/ ... tml?dfpi=1
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 15. Nov 2012 15:01

Pre TID sa bude vypracovavat iba PD, alebo som zle pochopil?

PO4 mala povodne 555 mil. €, po presune (ktory bol prave kvoli Filialke) 500 mil. €. Z toho menej ako 270 mil. € (iba opravnene naklady) by slo na Filialku. To znamena, ze bez presunu zdrojov mohlo ostat na ostatne projekty cca 300 mil. €, s presunom cca 250 mil. €. Cize stale viac ako je potrebne. Ale ved SR je tak bohata, ze to mozeme vratit spät do Bruselu...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 16. Nov 2012 14:55

555 mil. bola pokial viem suma celkova tj. aj spolufinancovanie. urcite vsak ostalo vyse 200 mil. na ine projekty. a o to prave ide aby sa zrealizovalo co najviac z toho kde sa povodne ratalo len s projektami.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 16. Nov 2012 15:16

Lenze problem je v tom, ze stavebne prace sa do konca roka 2015 nestihnu, kedze este nie su ani projekty, s vynimkou reko Stareho mosta. Tato prioritna os bude zufalo premarnena...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod devil » 16. Nov 2012 16:12

a mozno sa aj stihnu. reko elektriciek v povodnej trase by mohli stihnut nielen v dubravke ale aj v KE. naprojektovat a postavit nejake zastavky a parkoviska si tiez nemyslim ze by bolo nemozne.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: ŽSR Projekt Bratislava Filialka

Odoslaťod Andrej » 16. Nov 2012 17:21

Zastavky ci P&R tazko, ked medzi projektami je len vypracovanie PD s terminmi dodania okolo konca r. 2014. Aj dodavky elektriciek a vlakov maju velmi napäty termin pre financovanie. Filialka sa mohla podpisovat v oktobri/novembri s terminom do konca r. 2015.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.