88 miest na sedenie, cca 50 na statie, bezne chodi 10-15 voznov v R a Zr. Ako sardinky sa tlacia ludia kazde rano. Este raz - nejde o kapacitu nastupista, ale prave o mnozstvo ludi, co cestuje denne do BA.
tak uz stacilo. hneva ma to lebo zabijam cas overovanom blbosti. radenie vlakov je dostupne na webe a vyse 10 voznov maju len R v spickovych dnoch aj to nie vsetky. priemerne v bezny den by som povedal 8 voznov R a 4-6 voznov Zr/Os. z R voznov je cast novych a cast starych a maju 1 vozen 1. tr. a 1 vozen pre imobilnych a batozinu kde je menej miesta. tak uz konecne prezrad preco nestacia nastupistia ?
ako pise Aquila, rezervy este stale su aj keby malo chodit viac vlakov ako teraz, najma Os vlaky stoja pol hodinu na nastupisti a robia si z neho depo. no a co sa tyka noveho mesta treba sa tam previezt elektrickou ktora stoji na kazdej krizovatke - je to nepohodlne, a trva to dlhsie, to iste vinohrady. ak sa vsak tieto radialy zrychlia tak bude po probleme. popri tom nech sa aj urobi reko kolaji fililalky a moze byt nejaka lacna povrchova stanica za par milionov ktora neodcerpa peniaze z dolezitejsich veci.
uz pochopte ze filialka a podobne projekty nikdy nedostanu ludi z aut. to dokaze jedine funkcna MHD.
http://files.zeed.sk/200000015-0673e06c ... ,%20NL.jpg
http://files.zeed.sk/200000068-ef78ff07 ... NL%202.jpg
mimoriadne nevkusne. oproti zelenej trati urcite
http://img.cas.sk/img/4/bigArticle/3841 ... oberec.jpg