Moderátor: Moderátori
magnus napísal:mne by vadilo len jedno na uzle vinohrady - ziadna pesia dostupnost centra, je to uz prilis daleko, a clovek je potom naozaj odkazany len na MHD
mino napísal:Ja netvrdim ze Filialka ma byt novou hlavnou stanicou, naco. Ide hlavne o to prepojenie s dalsim pokracovanim pod Dunaj a jeho napojenie na vsetky dalsie smery bratislavskeho uzla. Takato zeleznicna siet na uzemi hlavneho mesta ma potencial obsluzit nie len jednotlive mestske casti ale aj okolity region. Jasne ze z financneho hladiska je to scifi, ale keby ZSR zacali vyuzivat mestsku zeleznicnu siet mozno by si podtupne zacali uvedomovat jej potencial.
Posun hlavnej stanice do roviny ma co konkretne vyriesit?
Rasťo napísal:Velmi pomoze, ked obnovia dopravu cez nove mesto do petrzalky a pribudnu zastavky na petrzalskej strane pozdlz einsteinovej. To ciastocne nahradi tent projekt. Nevyriesi to ale hromadne zastavanie mlynskych niv. Tam sa zamestnanci budu dopravovat asi tou j&t elektrickou, ak ju teda vobec postavi.
daphne napísal:v tej BA by mali prestať fantazirovat a radšej už konečne postaviť nejakú normálnu vlakovú stanicu s nástupištiami na úrovni 21 storočia a tú zastaralú opachu resp búdu pre bezdomovcov čo tam je zbúrať a zrovnať aj s nástupištiami ,až toto bude realita, potom Blava môže začať snívať o takomto uzle..
Autobusová stanica na nivách sa už stavia čiže aspoň niečo na ten štýl
Filiálka Max tak za 25-30 rokov to už budú mnohí starci a mnohí z tejto generácie sa už toho ani nedožijú,čiže je Waste of time sa tým vôbec zaoberať,keď v našich podmienkach a najmä keď nám ďalšie eu fondy neschválili je to absolútne nereálny vlhký sen..
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.