ŽSR Uzol Bratislava

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod daphne » 02. Nov 2017 20:15

Rozumnú rekonštrukciu budovy čo si pod tým predstavuješ lebo to sa ide robiť aj teraz ŽSR majú v pláne dobudovať výťahy na nástupištia a prerobí sa kaviareň a finito keďže nemajú viac love.. keď toto nazývaš rekonštrukciou tak to je hodne úbohé..
Doteraz bol na stole parádny projekt ktorý by prerobil hlavnú stanicu + okolie nástupištia busov, električiek a toho smradľavého námestia plného cigánov a bezdakov na nepoznanie,projekt hodný 21 storočia a oni to pošlú len tak do múky aj so ŽSR
To sa nedá proste spraviť len tak usporne ,ako sa vraví zbúchať to rýchlo na kolene ako si to naivne predstavujú vo vedení ŽSR čo si nakoniec aj tvrdohlavo vydupali a presadili, keď doslova vyštvali preč investora čo tam mal smelé a veľké plány.. na taký projekt treba poriadne peniaze ,poriadneho investora ktorý do toho vrazí čo sa dá+ideálne a vhodne to skombinovať s eurofondami
daphne
diskutujúci
 
Príspevky: 68
Založený: 28. Okt 2017 20:45

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod daphne » 02. Nov 2017 20:35

Rozumnú rekonštrukciu budovy čo si pod tým predstavuješ lebo to sa ide robiť aj teraz ŽSR majú v pláne dobudovať výťahy na nástupištia a prerobí sa kaviareň a finito keďže nemajú viac love.. keď toto nazývaš rekonštrukciou tak to je hodne úbohé..
Doteraz bol na stole parádny projekt ktorý by prerobil hlavnú stanicu + okolie nástupištia busov, električiek a toho smradľavého námestia plného cigánov a bezdakov na nepoznanie,projekt hodný 21 storočia a oni to pošlú len tak do múky aj so ŽSR
To sa nedá proste spraviť len tak usporne ,ako sa vraví zbúchať to rýchlo na kolene ako si to naivne predstavujú vo vedení ŽSR čo si nakoniec aj tvrdohlavo vydupali a presadili, keď doslova vyštvali preč investora čo tam mal smelé a veľké plány, aby oni mohli realizovať tie svoje úbohé primitívne úpravy ktoré budú akurát tak špinavým výsmechom ľuďom do xsichtu a stanica ostane aj naďalej žumpou akou bola aj doteraz len s menšími úpravami ktoré si ani bežný cestujúci ani len nevšimne.. na poriadny projekt treba nie malé peniaze ,ale poriadneho a úspešného investora ktorý už takéto stavby realizoval,teda má v tom už prax a u ktorého je istota a garancia že do toho vrazí čo sa dá+ideálne a vhodne to skombinovať s eurofondami
daphne
diskutujúci
 
Príspevky: 68
Založený: 28. Okt 2017 20:45

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod fh » 02. Nov 2017 20:46

Píšeš ako by si nepoznal čo sa okolo Hlavnej stanice dialo posledné desaťročia. Už tu jeden "investor" bol a výsledok je dnešný stav. Prečo by z daní svojich občanov nemohol štát spolu s mestom na dnešnej hlavnej stanici spraviť úpravy. A neporovnavaj to s autobusovou stanicou. To je len ďalšie nákupné centrum kde budú chodiť autobusy z celého Slovenska. Železnice v Bratislave majú prebrať na seba viac verejnej dopravy a na to treba viac staníc, TIOP a nie jednu komerčnú zónu s vlakmi. Preto Filiálka, preto nové TIOP, preto rekonštrukcia Vinohradov a prepojenie s Predmestím. Toto je zámer, nie jedna vyblýskaná stanica v obmedzenom priestore kde miesta na rozšírenie je minimum.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod jarino » 22. Jan 2018 12:15

Na projekt TIOP Bratislava - Lamačská Brána sa musí prepracovať DÚR. Majitelia pozemkov opakovane nesúhlasili s umiestnením parkoviska na ich pozemkoch. SO Parkovisko pre osobné motorové vozidlá bude z projektu vypustený.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 873
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod asdf » 22. Jan 2018 20:50

daphne napísal:projekt hodný 21 storočia a oni to pošlú len tak do múky aj so ŽSR

To by najprv ale musel nájsť realizátora. Uvedomte si, že Transprojekt nikdy, opakujem NIKDY nemal záujem na hlavnej stanici čokoľvek stavať. Chcel len podvodom pripraviť hlavné mesto o peniaze.

fh napísal:Preto Filiálka, preto nové TIOP, preto rekonštrukcia Vinohradov

TIOP prečo nie, Vinohrady prečo nie, ale FIliálka? Berlín investoval miliardy do toho, aby z mnoho staníc priviedol dopravu na jednu centrálnu. Viedeň investovala miliardy do toho, aby vlaky z troch staníc priviedla na jednu centrálnu, Praha investovala miliardy do toho, aby priviedla vlaky z Holešovic a rýchliky z Masarykova nádraží na jednu centrálnu stanicu. A Bratislava s jednou centrálnou stanicou, v nie úplne zlej polohe, bude investovať miliardy do toho, aby si to rozvrátila?
asdf
nováčik
 
Príspevky: 1
Založený: 22. Jan 2018 19:58

Re: ŽSR Uzol Bratislava

Odoslaťod fh » 23. Jan 2018 10:31

Tak Filiálku si pretláča mesto aj kraj, mne sa nevidí taká potrebná veď vlaky môžu prechádzať kľudne cez BA Predmestie do stanice Nové Mesto. Priestor kde je trať na Filiálku je z oboch strán riešený električkovými radialmi, Filiálka keď nemá pokračovanie nemá už ten význam.Hlavna stanica je v dosť blbých priestorových podmienkach.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Predchádzajúca

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.