Rekonštrukcia, optimalizácia trate Nové Zámky-Zvolen

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Rekonštrukcia, optimalizácia trate Nové Zámky-Zvolen

Odoslaťod Michal99 » 14. Aug 2015 11:59

Dočkáme sa niekedy rekonštrukcie tejto trate na podmienky 21.storočia? Zrejme sa dostane na rad až po dokončení všetkých koridorových tratí.
Michal99
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 29. Júl 2015 11:42

Re: Rekonštrukcia, optimalizácia trate Nové Zámky-Zvolen

Odoslaťod devil » 10. Sep 2015 13:28

odpoved je tu, (dakujem DrX)

viewtopic.php?f=35&t=20807

pre upresnenie ta 140-ka je medzi sencom a sladkovicovom a 120/90 po palarikovo/surany je na trati 130, dalej vedie trat 150 a tam je priemer okolo 70 km/h, podla ZSR nie su peniaze (v preklade vsetko sa mina na BA-ZA) a podla palcaka je to dokonca OK (v preklade trat nevedie cez cez ZA).
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 100
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Rekonštrukcia, optimalizácia trate Nové Zámky-Zvolen

Odoslaťod Michal99 » 11. Sep 2015 11:35

Tak to je pekný výsmech, lebo tá trať má v má v mnohých miestach veľmi zlé parametre. Nevravím, že to má byť prvé na programe, ale aby sa tvárili, že to nie je ani v pláne...
Michal99
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 29. Júl 2015 11:42

Re: Rekonštrukcia, optimalizácia trate Nové Zámky-Zvolen

Odoslaťod Bager3 » 11. Sep 2015 12:21

Ako je to hamba ze sa ani neplanuje zlepsovat parametre trate 150. Mozno kapacitne postacuje ale parametrami je to za 4- na dnesnu dobu. Mohly aspon urobit projekty a pripravovat vykup pozemkov na useku Surany - Levice.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 278
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 13:12


Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.

cron