Moderátor: Moderátori
flakst napísal:Veľmi zaujímavé informácie a človek sa teší, že niekto uvažuje aj o železničnom prepojení mimo štandardov ZSSK a síce medzi mestami, kde to ide aj zo ZSSK, ale iba s prestupom. Na Slovenskej strane môže byť prepojenie Trenčína a Nitry priamym spojením veľmi zaujímavé. Vďaka za info EmBe.
Sentilj napísal:Chápem, že keď nie je iný spoj, tak postačí, ale 5 hodín v takýchto prímestských jednotkách je masochizmus. Praha - Púchov - Trenčín s 1 jedným prestupom medzi EC a Os má pre zaujímavosť rovnakú jazdnú dobu - 5 h 2 min
Komentár čitateľa k tomuto článku:Lorenc napísal: http://bbonline.sk/regiojet-po-roku-rus ... vy-pripoj/
D..S... napísal:Zaujímavé, že už klamári z RegioJet nespomenú, že pre ich sprznený vláčik sa taktový Os vlak ZSSK objednávaný MDVRR na zabezpečenie dopravnej obslužnosti posunul z 21:28 na 46. Mimochodom dlhé roky jazdili priame Ex vlaky Fatra a Detvan do Prahy zo Zvolena! Iba rok to nejazdí a RegioJet už klame, že to po jeho vzore štátne dráhy zavádzajú. Vracajú sa iba dva páry úseku B. Bystrica - Ostrava. A objednáva tieto vlaky ministerstvo dopravy, teda nie ZSSK podľa svojen ľubovôle. A tá akože súťaž na R BA-BB čo mala byť vznikla iba na základe lobbingu Jančuru u amatéra Počiatka. Nechápem prečo by mali česi aj slováci likvidovať svojho národného dopravcu a prepúšťať jeho lukratívne linky práve žltému podvodníkovi, ktorý si prelieva financie medzi Student Agency a RJSK a RJCZ! Alebo dokedy si myslí, že zdieranie zamestnancov na dohody a nadčasy, a vysielanie rušnovodičov bez poznania trate, či načierno počas zákonom stanoveného odpočinku bude kryť bagetkami, croissantmi, kávičkou a vodou akože gratis, ktorú mu pekne my somári zaplatíme na garantovanom zisku zo zmluvy so štátom na vlaky na trati BA - Komárno, ktorú dostal podvodom bez súťaže a zázračne rýchlo opravenú a o 40% výkonov viac ako ZSSK. Prečo keď ZSSK dlhé roky žiadalo čo i len časť z tých opráv trate, tak to nešlo a zrazu keď Jančura zaloboval u Figeľa, tak jemu sa na trať našlo? A inde na Slovensku si nezaslúžia ľudia opravené kvalitné trate? Iba tam kde Jančura jazdí?! Ale sám ide bliakať do médií o neférovosti a komunistoch, hlavne že jeho skvelý kamarát Babiš nikdy nebol jeden z nich a ani nemusel na súde vymáhať svoje "čisté" meno. Nech ide toto robiť do Maďarska, Poľska alebo Nemecka a vráti sa s medzinárodnou hanbou a ešte aj súdom na krku!
Ja som počul nejaké šumy typu JPP, že mali nejaký "prospech" a záujem na spustení RJ na trati BA - DS - KN dvaja kamaráti z východu Slovenska, ktorí boli vtedy vo vláde. No neviem, či to je pravda.
"Vyhodňarami". Prepáčte mi ostatní naši východniari.... o zruseni niekolkosto km z nich sa rozhodovalo v BA.
Matt napísal:http://www.zos-vrutky.sk/dmj861_II_sk.html
takze toto je buducnost pre ZSSK?
mozno uz vychytali muchy, ale ked budu take "spolahlive" ako prve kusy (vypinanie motorov za jazdy, restart systemu, obludna spotreba, ...) tak Slovensko opat raz "vyhodne" nakupilo. Rusnovodici by vedeli rozpravat...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.