Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 13. Júl 2016 09:20

Púchov - Považská Teplá; podpis zmluvy, čaká sa na odovzdanie staveniska; cca 360 mil. eur
Poprad-Tatry - Lučivná; neoficiálne úspešný projekt na financovanie z CEFu, po zoficiálnení tender na realizáciu; vyčlenené financie: 100,6 mil. eur
Palúdza - Liptovský Hrádok; OPII
DNV - hranica ČR/SR; neoficiálne úspešný projekt na financovanie z CEFu, po zoficiálnení tender na projektovanie a podľa priebehu prípravy aj výstavbu; vyčlenené financie: 273 mil. eur, ŽSR pre celé odhadovali náklady cca 360 mil. eur; neviem v ako štádiu prípravy to je
Tieto projekty vidím v blízkej dobe reálne na financovanie z EÚ, či už projekcia alebo realizácia. Môže sa niečo zmeniť, som zvedavý na ďalšie projekty. Financie ešte sú.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod stanley » 16. Júl 2016 06:31

A co usek PP-SNV? Ved si pisal ze sa ma robit subezne s usekom PP-Lucivna, realizacia od r.2017, v co pevne verim a dufam, kedze tam niesu potrebne ziadne nove tunely, usek trate ide viacmenej po rovine,akurat zakruty sa zrezu, kazdopadne treba zacat robit a porobit co najviac usekov kym su este eurofondy k dispozicii.. Dufam ze si to Brecely uvedomuje..
stanley
diskutujúci
 
Príspevky: 171
Založený: 26. Máj 2015 01:48

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 16. Júl 2016 11:21

To by bolo možné, ak by mali na ten projekt vyčlenené financie. Pre financovanie projektov z CEFu bola vypísaná výzva. Železnice požiadali aj o financovanie modernizácie PP-SNV z prostriedkov CEFu. Zatiaľ je to neoficiálne, no PP-SNV medzi úspešnými projektmi nebol. EK schválila iné projekty, už zmieňované Lučivná - Poprad, DNV - Kúty - hranica ČR/SR. Posledná info hovorí, že členské štáty zoznam projektov schválili. Ďalšia výzva by mala byť ku koncu roka, tak si aspoň myslia v Čechách. Plánujem do Glosára niečo napísať o CEF. Zatiaľ som tam nevidel o tom niečo napísané.
Trať by mala byť po modernizácii vedená prevažne v trase súčasnej trase. Je tam tunel Španí Háj s dĺžkou 720 m. Zatiaľ úsek má podľa info iba územné rozhodnutie a ŽSR chceli tender cez žltý FIDIC. To je ale teraz zrejme už bezvýznamné riešiť.

Začína stavebné konanie na UČS 408 Žst. Liptovský Hrádok, ktorý je súčasťou Palúdza - Liptovský Hrádok.
Stavebné povolenie bolo vydané pre UČS 44 na úseku Púchov - Považská Teplá.

Celý úsek DNV - hranica SR/ČR má ukončený proces EIA a spracovanú štúdiu realizovateľnosti. Podľa ŽSR jedna časť už má územné rozhodnutie (čo som našiel Kúty - hranica SR/ČR), ale iné časti už vraj majú aj stavebné povolenie. To ale neviem zistiť, ktorý z tých úsekov by mohol mať stavebné povolenie. Pripravujú súťaže na projektovanie ďalších úsekov.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod bongi111 » 20. Júl 2016 19:59

a v tychto vsetkych projektoch sa kde stratila elektrifikacia trate Banovce nad Ondavou - Humenne? :D
nemate niekto info, kde to zas skoncilo?
bongi111
diskutujúci
 
Príspevky: 100
Založený: 29. Okt 2014 16:21

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 20. Júl 2016 22:49

To je projekt v Prioritnej osi 5 Železničná infraštruktúra (mimo TEN-T).
Aktuálne realizácia sa predpokladá v období 5/2018 až 5/2020.
Zatiaľ bola spracovaná Dokumentácia stavebného zámeru. Dodanie protokolu o vykonaní štátnej expertízy bolo koncom roka 2015. Teraz by sa mala spracovávať DÚR. Zrejme príprava mešká, keďže v zmluve so zhotoviteľom sa uvádzajú predbežné termíny. Z nich vyplýva, že už mala byť dodaná DSP a tento rok mali byť stavebné povolenia a budúci rok pravdepodobne realizácia.
http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/ ... ge_id=4634
Rýchlosť ostane, teda 100 km/h s existujúcimi obmedzeniami na železničnom zvršku. V miestach obmedzení rýchlosti smerovými pomermi a nevhodnou dispozíciou sa mala zvýšiť rýchlosť vo finančne únosnej miere. Elektrifikovať pre sústavu 3 kV s izolačnou hladinou pre striedavú sústavu 25 kV, 50 Hz. Prístup na nástupištia bezbariérový. NA zastávkach dlžka nástupísť 150 m a na Žst v Humennom, Michalovciach, Strážskom a Bánovciach nad Ondavou aspoň jedna nástupná hrana s dĺžkou 380 m, ostatné 150 m. V Michalovciach projektovať terminál integrovanej osobnej prepravy typu C. Na úseku Strážske - Humenné projektovať s možnosťou zdvojkoľajnenia do budúcna.
Sú tam aj projekty elektrifikácia Haniska - Moldava atď. A aj Terminál integrovanej osobnej prepravy Trebišov. Tam z predošlého obdobia sa financovala príprava na úrovni EIA, DSZ a DÚR. Teraz by sa malo pokračovať ďalej.
Ešte aj takéto niečo som našiel, ale neviem, či je to aktuálne: http://www.artexcenter.sk/projekt/tiop- ... o=20&typ=4
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod bongi111 » 21. Júl 2016 20:34

vdaka velmi pekne :)
bongi111
diskutujúci
 
Príspevky: 100
Založený: 29. Okt 2014 16:21

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod eric987 » 27. Júl 2016 07:06

Terminal Intermodalnej prepravy v Luziankach vybuduje STG za 51, 809 mil. € cez zlty FIDDIC. viD : https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/340842
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod mino » 27. Júl 2016 13:20

Ak som spravne pochopil bude to nezavisly terminal ktory bol povodne vytipovany pre Leopoldov. Hlavnym zakaznikom bude zrejme Jaguar so subdodavatelmi
mino
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 619
Obrázky: 44
Založený: 02. Nov 2007 11:50
Bydlisko: LM/BA

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod aquila » 27. Júl 2016 13:38

to by v principe mohla byt dobra sprava a urychlit minimalne optimalizaciu trate po hlohovec, a v lepsom pripade mozno aj trat do nitry
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 05. Aug 2016 23:57

Vraj z ÚP BSK vypadol koridor vysokorýchlostnej trate popri D1.
http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/ ... ge_id=4823
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod mino » 07. Aug 2016 10:37

To mi pride zas ako take planovanie na slovensky sposob, VRT sa potencialne bude riesit po r. 2030 tak to tetaz zastavajme. Ziadne zmyslanie do buducna na urovni uzemnych planov...
mino
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 619
Obrázky: 44
Založený: 02. Nov 2007 11:50
Bydlisko: LM/BA

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod Lorenc » 08. Aug 2016 10:23

To mi pride zas ako take planovanie na slovensky sposob, VRT sa potencialne bude riesit po r. 2030 tak to tetaz zastavajme. Ziadne zmyslanie do buducna na urovni uzemnych planov...


To chcelo minimalne diskusiu o Slovensku v strednej európe a čo má logiku vobec projektovať alebo nemá. A tiež to dade zavesiť a oboznámiť verejnosť. Nieže to nakreslia daju to do upn. A teraz to len tak zmazu.

Podľa mňa tam VRT nebude treba. Akú relevantosť mala tá trasa?
Celý úsek BA-CA, je dôležitý, ale paralelný s ferdinadkou. Kde sa plánuje VRT-ka na 250km/h. Skôr by to chcelo využiť Pendolina na modernizovaných koridoroch.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... e_2011.png
Naposledy upravil Lorenc dňa 08. Aug 2016 10:37, celkovo upravené 1 krát.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 16. Aug 2016 22:41

Výsledky štúdie realizovateľnosti potvrdili doteraz projektované riešenie modernizácie železničnej trate pre úsek Paludza – Liptovský Hrádok, Poprad Lučivná, Poprad – Spišská Nová Ves.
Pre ostatné úseky (Spišská Nová Ves – Krompachy, Krompachy – Kysak a Kysak – Košice bude musieť dôjsť k úprave projektovej dokumentácie aby zohľadňovala výsledky štúdie realizovateľnosti čo sa týka najmä do rýchlosti a smerovania predmetných úsekov.
Čo sa týka stavby Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou, realizácia, v súčasnosti je spracovaná dokumentácie pre stavebné povolenie, zabezpečuje sa inžinierska činnosť k vydaniu stavebného povolenia, majetkoprávne vysporiadanie. Predpoklad získania stavebných povolení 12/2016. Stavba bude financovaná z prostriedkov EK v rámci Operačného programu integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 5. Predpokladaná hodnota zaákzky je vo výške 59,44 mil.- €. Predpokladaný termín ukončenia do r. 2020.
http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/ ... ge_id=4843
Dnes ŽSR mali rokovanie s občanmi Dolného Hričova. Ľudia sa okrem nadmerného hluku sťažujú na praskajúce domy.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod Lorenc » 30. Aug 2016 08:43

Našiel som tú južnú vrtku, okolo Košíc je aj v územnom pláne kraja.

http://vrt.fd.cvut.cz/data/konference/27tcz.pdf

Tento pán čo robil túto prezentáciu mám informáciu prezentoval aj prepoj RK-BB na 160km/h.

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=33716
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 07. Sep 2016 16:42

Pripravuje sa reko stanice v Martine, vybral som čo sa plánuje robiť:
"Na fasáde výpravnej budovy (na prízemí) pribudne antigrafitový náter. Budú vymenené okná a dvere, bude opravený krov, strešná krytina na výpravnej budove. Nastane úprava priestorov vestibulu. Ďalej sa bude riešiť rekonštrukcia elektroinštalácie, ako aj rekonštrukcia vonkajšieho osvetlenia priestorov pre cestujúcu verejnosť. Pre cestujúcich sa vybuduje nový informačný servis HAVIS. Pre zabezpečenie vyhovujúceho stavu nástupíšť a koľají sa vybuduje obojstranná pevná hrana nástupíšť a osadí sa zámková dlažba. Pre bezpečný pohyb imobilných cestujúcich v stanici sa vybuduje bezbariérový prístup z predstaničného priestoru od mesta pasážou k WC a na kryté nástupište, z krytého nástupišťa do vestibulu k pokladniam a z krytého nástupišťa ku koľaji na konci nástupišťa pri dopravnej kancelárii. Na priechode cez koľaj č. 6 sa vymení výdreva. Na úrovňové prechody budú osadené prvky pre navádzanie slabozrakých a nevidiacich. Verejnosti bude slúžiť stojisko na bicykle a osadia sa nové smetné koše."
Viac: http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/ ... ge_id=4878
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 18. Sep 2016 15:36

V krátkosti hodnotenie projektov financovaných cez CEF.
Lučivná - Poprad-Tatry:
The Action is highly relevant as it addresses well the priorities and objectives of the call. The impact is very good, the Action
will increase interoperability, safety and capacity. The maturity is good while building contracts are pending and the
construction phase will start in August 2017. The overall quality is good, though some details on ERTMS technical and
specification risks were not provided.
A niečo o projekte, zaujalo ma ETCS L2, nemyslel som, že tu má byť:
The Action aims at: full electrification of the section at 25KV/50Hz; deployment of ETCS L2 (Baseline 2); increase of the maximum axle
load to 22.5 tons; length of platforms at 400 m; 750 m minimum length of the track to bypass trains and line speed at 160 km/h. After the Action's completion, the section will be compliant with the Technical Specification for Interoperability and traffic between Slovakia and Ukraine will be easier.

Devínska Nová Ves - hranice SR/ČR:
The Action has excellent relevance, as it upgrades two segments of a pre-identified section of the Orient/East-Med corridor.
The maturity is good, as it has political support and secured co-funding. The impact is very good, as the studies will serve
decision-making and notable socio-economic benefits are expected. The quality is good, as activities and resources are
coherent with objectives and appropriate to achieve them.

Ešte niečo: http://ec.europa.eu/transport/themes/in ... che-sk.pdf
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 18. Sep 2016 16:09

Neúspešné projekty.
Čadca - hranice SR/ČR, cena 78 miliónov, spolufinancovanie 62 miliónov.
Hodnotenie: The Action is of very good relevance, addressing well the TEN-T priorities and encompasses improvement of cohesion between Member States, safety, interoperability as well as capacity increase. The maturity is good, the necessary tender procedures are scheduled for 2016-2017. Nevertheless, the quality is fair because information on the ERTMS deployment is not comprehensive and call requirements are missing.

Uzol Žilina, cena 300 miliónov, spolufinancovanie 242 miliónov.
Hodnotenie: Although the relevance and impact of the proposed Action are very good, the fair maturity and quality of the Action
are insufficient. It cannot be considered that construction works are ready to start as public procurement and building permits are still ongoing. Some activities are not clearly linked to the ERTMS objectives and each subactivity's cost cannot be easily identified.

Poprad-Tatry - Spišská Nová Ves, cena 472 miliónov, spolufinancovanie 378 miliónov.
Hodnotenie: The Action is very relevant to the TEN-T priorities and objectives, addressing ERTMS deployment albeit without a cross-border component. The impact is also very good, the Action increasing capacity, safety and interoperability. However, maturity is fair: the Action cannot be considered ready to start in terms of construction works. The proposal is of fair quality in terms of clarity, completeness and coherence.

Implementácia ERTMS: Devínska Nová Ves - hranice SR/ČR , cena 87 miliónov, spolufinancovanie 74 miliónov.
Hodnotenie: The Action is of very good relevance and impact. It addresses the CEF and TEN-T priorities and objectives, will improve capacity and safety, and remove a bottleneck. The Action is ready to start while building permits and public consultation are still to be launched. However, the Action is of poor quality, the planning is not realistic and ERTMS implementation and civil works are not sufficiently clear.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod stanley » 19. Sep 2016 16:48

f.u.c.k!!!, to nemyslite snad vazne ze usek SNV-PP padol (ocakaval som na 100% ze ho budu robit uz od buduceho roku spolu s uzlom Zilina-aspon tak tvrdili nabeton ZSR/resp ZSSK v oficialnom vyhlaseni!!!tak co maju znamenat tieto nove spravy???to su nejake kacice???) a s nim aj velmi ocakavany a potrebny usek Cadca-hraniceSR/CR , cize zas sme sa nikam nepohli, naopak toto znamena dalsiu spiatocku.. cele zle!!! Lucivna-PP je strasne strasne malicko doslova par km a AZ 1 zel.stanica..uz vcera bolo neskoro, je potrebne co najviac urychlit prestavbu a modernizaciu trate a v co najskorsom moznom casovom horizonte do max 2 rokov) rozostavat co najviac usekov na trati Zilina -Kosice!!! ale nie takto!!! to co ma totok znamenat??? kedy sa potom budu robit useky Zilina-Vrutky-Kralovany, Kralovany-Ruzomberok ,Ruzomberok-LM ci SNV-Krompachy, Krompachy-Kysak a Kysak-Kosice??? ved takto to nedostaviame ani za sto rokov!!!
stanley
diskutujúci
 
Príspevky: 171
Založený: 26. Máj 2015 01:48

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod 17speedy » 19. Sep 2016 17:56

neviem čo je na tom pravda že to padlo, ale na uzle Žilina aj na Čadca - št.hranica ČR/SR sa momentálne pokračuje v projekcii v stupni DRS
17speedy
návštevník
 
Príspevky: 16
Založený: 07. Máj 2009 17:07

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod eric987 » 19. Sep 2016 20:50

stanley napísal:to nemyslite snad vazne ze usek SNV-PP padol (ocakaval som na 100% ze ho budu robit uz od buduceho roku spolu s uzlom Zilina-aspon tak tvrdili nabeton ZSR/resp ZSSK v oficialnom vyhlaseni!!!tak co maju znamenat tieto nove spravy???to su nejake kacice???) a s nim aj velmi ocakavany a potrebny usek Cadca-hraniceSR/CR , cize zas sme sa nikam nepohli, naopak toto znamena dalsiu spiatocku.. cele zle!!!

Ak som spravne pochopil, padlo to kvoli nedostatocnej pripravenosti. Zrejme financie z CEF-u su casovo viac obmedzene ako z EF a u tychto projektov uz trz nie je sanca, aby boli na cas skoncene. Osobne ale povazujem za podsatnejsie riesit niektore "nekoridoricke trate", taky Kysak-PO ci dostojna zeleznica do Nitry by priniesli ovela viac prospechu nez upgrade 180-tky zo 100 na 120 ci kolko sa to po novom planuje.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 19. Sep 2016 22:54

Ja som zvedavý, s čím vyjdú ŽSR do ďalšej výzvy. Je možné, že v ďalšej z toho niečo vyjde, ktovie, teoreticky napr. ďalšie úseky na DNV - Kúty, neviem aká je príprava, no ŽSR ich majú uvedené v zmluve s firmou, ktorá mala pripraviť žiadosti.
Áno, CEF má podľa mňa zaujímavé podmienky. Realizácia musí byť už 18 mesiacov od podania žiadosti počas výzvy na predkladanie projektu a musí to byť hotové do konca roku 2020.
Škoda PP - SNV, dosť som už predtým nechápal ako to chceli, no zrejme to chceli urýchliť žltým FIDIC-om. Aj som zvedavý, čo všetko stihnú pri DNV - hranica SR/ČR na tých dvoch úsekoch, kde je to mix, teda projekt a realizácia. Termín je 12/2020, teda majú na to 4 roky, príprava na ktovie akej úrovni je.
O rok sa má už robiť aspoň Lučivná - Poprad a tender ešte nikde.
Z CEF zafinancovať niečo mimo core TEN-T asi nepôjde. Neprekvapí, ak peniaze neminieme a získa ich iná krajina. Zasa sa ukazuje, že príprava projektov je na tom v doprave mizerne.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod stanley » 20. Sep 2016 03:59

je to velka blamaz a hanba ze nedokazeme vybavit obycajne eurofondy na prerabku zeleznice a nedokazeme ani len garantovat dobu vystavby, zlyhavame v tom na celej ciare.. sami si to z nasich prachov nikdy nezmodernizujeme.. budeme musiet umelo udrziavat uzivaniaschopny havarijny stav na vacsine usekov ZA-KE ak to takto pojde dalej zachvilu na tomto useku budu jazdit vlaky maximalne 50-60 km/h a bude to tu vyzerat zachvilu jak v Mjarmjansku v Indii http://www.mojevideo.sk/video/25c8b/mja ... vlaky.html :D
stanley
diskutujúci
 
Príspevky: 171
Založený: 26. Máj 2015 01:48

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod EmBe » 02. Okt 2016 18:53

Na internete sa objavilo hlasovanie za projekt znovuobnovenia prevádzky vlakov do Sp. Podhradia. Možnosť hlasovať tu, ale hlasovanie už pomaly končí:
http://www.sppolocne.sk/sk/hlasuj-za-pr ... ky-hrad/5/
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2260
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod jarino » 08. Okt 2016 22:50

Projekty schválené v druhej výzve CEF sú pred podpisom zmluvy o grante.
Tretia výzva má byť uzavretá 7.2.2017. Mali by byť predložené projekty Čadca - hranica SR/ČR a Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR.
Projekty:
Dostavba zriaďovacej stanice Žilina - Teplička a nadväzujúcej železničnej infraštruktúry v uzle Žilina, 340 miliónov, CEF/OPII
Elektrifikácia trate Bánovce nad Ondavou - Humenné, 114-140 miliónov, OPII
Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou, 58,7 milióna, OPII
Čadca - hranica SR/ČR, 79,2 milióna, CEF/OPII
Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR, 87,3 milióna, OPII/CEF
Palúdza - Liptovský Hrádok, 282 miliónov, OPII/CEF
Poprad-Tatry - SNV, 472 miliónov, OPII/CEF
Kysak - Košice, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate
Úprava infraštruktúry pre grafikon verejnej dopravy 2020, 109,8 milióna
Krásno nad Kysucou - Čadca, 78 miliónov, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Železnice v SR a všetko s tým súvisiace všeobecne

Odoslaťod EmBe » 08. Okt 2016 23:43

jarino napísal:Projekty schválené v druhej výzve CEF sú pred podpisom zmluvy o grante.
Tretia výzva má byť uzavretá 7.2.2017. Mali by byť predložené projekty Čadca - hranica SR/ČR a Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR.
Projekty:
Dostavba zriaďovacej stanice Žilina - Teplička a nadväzujúcej železničnej infraštruktúry v uzle Žilina, 340 miliónov, CEF/OPII
Elektrifikácia trate Bánovce nad Ondavou - Humenné, 114-140 miliónov, OPII
Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou, 58,7 milióna, OPII
Čadca - hranica SR/ČR, 79,2 milióna, CEF/OPII
Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR, 87,3 milióna, OPII/CEF
Palúdza - Liptovský Hrádok, 282 miliónov, OPII/CEF
Poprad-Tatry - SNV, 472 miliónov, OPII/CEF
Kysak - Košice, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate
Úprava infraštruktúry pre grafikon verejnej dopravy 2020, 109,8 milióna
Krásno nad Kysucou - Čadca, 78 miliónov, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate

Predložené budú len tie 2 projekty znovu alebo upravia aj ďalšie neúspešné projekty a pôjdu do 3. výzvy? Konkétne Uzol Žilina, PP-SNV (ktoré sú uvedené o pár príspevkov vyššie medzi neúspešnými projektami). Nakoľko z príspevku to nie je úplne jasné, keď si potom vypísal veľa ďalších projektov :)
Obrázok používateľa
EmBe
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2260
Založený: 24. Jan 2010 20:33
Bydlisko: ZA/ZV/ZM

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: asdf a 16 hostí.