milan_KM napísal:To nie je žiadna paranoia ale dlhšie človek sleduje ako búchaš do stola len pri tomto kúsku Slovenska. Ty si myslíš, že tu tie dopravné problémy chceme? Ale potom aj ja chcem mať obchvaty a trasy za 2mld €, keď tu tie problémy sú.
za prve tie problemi tam nie su, ked tak maximalne zlymi rozhodnutiami vytvorene, ci uz hlupy kruhac v rodli, zbytocny usek zilina strazov - brodno, ktory veci len skomplikuje, alebo ked uz sme v tejto teme, problem so zastavkami a zlymi pozaidavkami .. cize
navyse vies co je najhorsie do ziliny a kysuce uz natiekli tie 2+ miliardy euro .. takze co sa stazujes ? ( a keby nezrusili prvy balik PPP, tak to je uz 8miliard)
a ked sme pritom, pozri si moje postingy, bil som do R1 ze je predrazena, do D4 aj R7 ze to je zbytocne davat cez PPP, najma R7micka .. o tom, ze 8 prudov D1 je tiez zbytocnych, o kolektorch nehovoriac .. alebo D1 pri presove, chvalil som naopak R4 aj D1 pod kuratelou skansky ...
cize kritizujem nezmyselne minanie prostriedkov bez ohladnu na region a siet .. to ze ty si to vztahujes len na kysuce je holt tvoj problem
milan_KM napísal:Čo sa týka výhrad Žiliny, to nejde logicky dokopy keďže by šli proti vlastnému UP, Rudinka zmysel dáva tam tá požiadavka ísť mohla, ale ako vidíme na príklade Radole keď to vyhovuje štátu tak nie je problém projekt zmeniť nikoho sa na nič nepýtať. A nechápem aké problémy mohla mať Rudina keď zastávka leží v centre obce a inde ani byť nemôže.
- bingo, nie je to logicke, je to totiz zilinske
ale k veci je to sice smiech cez plac, ale bohuzial taka bola realita. mozes si to overit priamo mestskom urade, a idealne u ludi z brodna ..
- rudinka by dosla o zastavky, lebo kvoli narovnaniu obluka by nemohla byt zastavka v terajsom mieste.
- rudina ked chcela mat zastavku v terajsej polohe muselo by sa riesit inde cestne napojenie, ale to nechceli .. lebo podobny "problem" ako brodno, v tom mieste kde ide teraz cesta a priecestie to nejde z priestorovych dovodov a dat do dalej, by chydacikovia museli ist dlhsie autom/pesi ..
- pri radoli sa nikoho nepytali ? nebud smiesny, vsak to ide cez klasicke posudzovanie EIA, je to s KNM a radolou prejednane, len aspon trosku rozumu mali ze sa ustupilo od megalomanskeho a superdraheho tunelu.
v idealnom svete by zrusili aj estakadu. to by bolo riesenie.
ale nieee, kvoli par ludom z radole sa musi cela dialnica dat na estakadu ..
milan_KM napísal:Tvoje ostatné výhrady opäť dokazujú neschopnosť úradníkov v Bratislave. A opäť neschopnosť a amaterizmus, presne ako Johnan spomínal, nedovolí dotknutým organizáciam spolupracovať a milóny utekajú.
len otazka je odkial ti uradnici su.. bohuzial v drtivej vaccine z regionov ..
milan_KM napísal:Takže Kysuce nie sú special, len sa v tomto regióne naplno ukazuje aký amatéri na Slovensku majú na starosti infraštruktúrne projekty.
kysuce su special v tom, ze sa tam leju miliardy, ktore nic neriesia a paradoxne veci komlikuju .. prikladov som dal vela
milan_KM napísal:Nie je problem stavať na rovine po širokých poliach, ale umenie je spraviť kvalitný koordinovaný projekt v stiesnenej a husto zastavenej doline. A tu bratislavskí úradníci a akože manažéri zlyhavajú na plnej čiare, kde presne ako ty poškrtajú čo sa dá, potom sa vyhovarájú kade tade, že sa predsa nedá.
to sa da aj na kysuciach, ale prikladov na D1 je az moc vela, detto pri zeleznici, kde sa zachovavaju hluposti ako zastavky v poliach .. lebo obce to chcu .. vid oscadnica, brodno, rudina rudinka v tomto pripade ..