Železničné priecestia

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod wazari » 23. Feb 2008 00:11

jano.z napísal:
lebo sú podľa mňa 2 scenáre:
a) a nechalo by sa to tuším rok ležať (a pokiaľ viem, tá koľaj sa už nepoužíva),


neviem, ci si dobre pamatam, ale tam je iba jedno priecestie, a to na trati Trnava-Senica
a ta sa hadam pouziva

alebo sa mylim?
Obrázok používateľa
wazari
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 17. Máj 2005 17:12

Odoslaťod jano.z » 23. Feb 2008 01:41

Čo sa týka cesty na Senicu, malo by tam byť ešte priecestie na vlečke do býv. TAZky + ešte v meste je priecestie cez vlečku do ex. cukrovaru, neviem presne o ktoré z tých dvoch sa jedná ... ŽSR by, pokiaľ sa pamätám mali mať obe svoje priecestia (druhé je na starej ceste smer Suchá n. Parnou - Častá - Modra) porobené ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 20:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod Tomas PO » 23. Feb 2008 14:09

fred napísal:v Ziline je podobny priklad. Priecestie este v ovela horsom stave na Hviezdoslavovej ulici na zel. vlecke do byvalej Aquachemie. Je tam znizena rychlost tusim na 20km/h. Je to niekolko rokov a nic sa s tym nerobi....

Detto je priecestie vo Svite na hlavnom tahu.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 934
Založený: 04. Okt 2006 00:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod wazari » 23. Feb 2008 19:53

jano.z napísal:Čo sa týka cesty na Senicu, malo by tam byť ešte priecestie na vlečke do býv. TAZky + ešte v meste je priecestie cez vlečku do ex. cukrovaru, neviem presne o ktoré z tých dvoch sa jedná ... ŽSR by, pokiaľ sa pamätám mali mať obe svoje priecestia (druhé je na starej ceste smer Suchá n. Parnou - Častá - Modra) porobené ...


no, neviem, kolko arealov mala TAZka v Trnave, ale hlavny je na opacnom konci mesta
vlecka medzi byvalym cukrovarom a byvalou konzervarnou je na Srobarovej
Obrázok používateľa
wazari
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 17. Máj 2005 17:12

Odoslaťod jano.z » 24. Feb 2008 00:18

wazari: Bývala tam súčasť TAZky, ale ku koncu tam bolo viacej firiem. Takže to nazveme "neidentifikovaný priemyselný areál na trstínskej" ...

Vyznačuje sa vlečkovým pripojením do šírej trate medzi Žst. Trnava a nákl. Trnava - Nemčanka, ktoré ale dokonca podľa http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP128C3z.pdf nie je oficiálne napojené na sieť ŽSR (v TTP chýba), takže sa jedná o uzavretý dopravný systém bez vlastného využitia, tak by to snáď malo ísť aj na drzovku vytrhať ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 20:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Priecestia v BA

Odoslaťod Nick » 28. Feb 2008 17:37

Na Vrakunskej a Ivanskej ceste v BA menia ŽSR zabezpečovacie zariadenie,

TU:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9504
Obrázok používateľa
Nick
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 311
Obrázky: 16
Založený: 29. Sep 2006 07:18
Bydlisko: mám

Re: Supermoderné železničné priecestie Trnava

Odoslaťod tomas1 » 18. Mar 2008 20:43

no-future napísal:Dobrý den,
chceli by sme Vas poziadat o pomoc,
už viac ako 2 roky sa nič nerobí so železničným priecestím na výpadovke z Trnavy smerom do Senice ( hlavný ťah z Českej repibliky pri firme SONY)!
Doterajšie kritiky viedli len k tomu, že sa vysvetľuje, prečo sa to nedá opraviť. Železničné priecestie je totálne rozbité, dá sa tadiaľ ísť max. 1-2 km/h !, ak pôjdete rýchlejšie, poškodíte si vozidlo. Kompetentní to “vyriešili” tak že tam obmedzili rychlosť na 10km/h, ale veď to nie je riešenie. Pri vstupe do Trnavy sa stále tvoria niekoľko 100 metrové kolóny! A to nehovorím napr. o sanitkách, ktoré sa potrebujú dostať čo najrýchlejšie na miesto určenia. Pri rýchlejšom prejazde by si najskôr rozbili vozidlo a pacient by zomrel na otrasy mozgu :!:

Majiteľom priecestia, presnejšie tej koľaje, na ktorej je ten problém, patrí firme, ktorá je v konkurze. Poprosím aby ste neobviňovali všetkých naokolo. Čo sa týka otázky, prečo ho neopraví mesto... To je ako keby som chcel aby mi mesto opravilo môj súkromný dom. Na nakladanie s verejnými prostriedkami sú určité pravidlá.

V zlom stave je hlavne smer do centra Trnavy, čiže kolóna sa tvorí mimo mesta, kde to nikomu nevadí. A lieviky sú v strede mesta väčšie, takže toto priecestie nezvyšuje čas prejazdu cez mesto v špičke v hlavnom smere. Vodič je na nerovnosti upozornený dopravnou značkou.

Nechcem to zľahčovať, len to dať na správnu mieru. Ale váš príspevok je úplne mimo reality!
Obrázok používateľa
tomas1
diskutujúci
 
Príspevky: 152
Založený: 10. Aug 2006 11:52

Re: Supermoderné železničné priecestie Trnava

Odoslaťod Peter Olejár » 25. Mar 2008 12:30

tomas1 napísal:
no-future napísal:Dobrý den,
chceli by sme Vas poziadat o pomoc,
už viac ako 2 roky sa nič nerobí so železničným priecestím na výpadovke z Trnavy smerom do Senice ( hlavný ťah z Českej repibliky pri firme SONY)!
Doterajšie kritiky viedli len k tomu, že sa vysvetľuje, prečo sa to nedá opraviť. Železničné priecestie je totálne rozbité, dá sa tadiaľ ísť max. 1-2 km/h !, ak pôjdete rýchlejšie, poškodíte si vozidlo. Kompetentní to “vyriešili” tak že tam obmedzili rychlosť na 10km/h, ale veď to nie je riešenie. Pri vstupe do Trnavy sa stále tvoria niekoľko 100 metrové kolóny! A to nehovorím napr. o sanitkách, ktoré sa potrebujú dostať čo najrýchlejšie na miesto určenia. Pri rýchlejšom prejazde by si najskôr rozbili vozidlo a pacient by zomrel na otrasy mozgu :!:

Majiteľom priecestia, presnejšie tej koľaje, na ktorej je ten problém, patrí firme, ktorá je v konkurze. Poprosím aby ste neobviňovali všetkých naokolo. Čo sa týka otázky, prečo ho neopraví mesto... To je ako keby som chcel aby mi mesto opravilo môj súkromný dom. Na nakladanie s verejnými prostriedkami sú určité pravidlá.

V zlom stave je hlavne smer do centra Trnavy, čiže kolóna sa tvorí mimo mesta, kde to nikomu nevadí. A lieviky sú v strede mesta väčšie, takže toto priecestie nezvyšuje čas prejazdu cez mesto v špičke v hlavnom smere. Vodič je na nerovnosti upozornený dopravnou značkou.

Nechcem to zľahčovať, len to dať na správnu mieru. Ale váš príspevok je úplne mimo reality!


Toto priecestie by sa malo zacat v aprili 2008 rekonstruovat. :P
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 14:02

Re: Supermoderné železničné priecestie Trnava

Odoslaťod Peter Olejár » 02. Apr 2008 15:04

Peter Olejár napísal:
tomas1 napísal:
no-future napísal:Dobrý den,
chceli by sme Vas poziadat o pomoc,
už viac ako 2 roky sa nič nerobí so železničným priecestím na výpadovke z Trnavy smerom do Senice ( hlavný ťah z Českej repibliky pri firme SONY)!
Doterajšie kritiky viedli len k tomu, že sa vysvetľuje, prečo sa to nedá opraviť. Železničné priecestie je totálne rozbité, dá sa tadiaľ ísť max. 1-2 km/h !, ak pôjdete rýchlejšie, poškodíte si vozidlo. Kompetentní to “vyriešili” tak že tam obmedzili rychlosť na 10km/h, ale veď to nie je riešenie. Pri vstupe do Trnavy sa stále tvoria niekoľko 100 metrové kolóny! A to nehovorím napr. o sanitkách, ktoré sa potrebujú dostať čo najrýchlejšie na miesto určenia. Pri rýchlejšom prejazde by si najskôr rozbili vozidlo a pacient by zomrel na otrasy mozgu :!:

Majiteľom priecestia, presnejšie tej koľaje, na ktorej je ten problém, patrí firme, ktorá je v konkurze. Poprosím aby ste neobviňovali všetkých naokolo. Čo sa týka otázky, prečo ho neopraví mesto... To je ako keby som chcel aby mi mesto opravilo môj súkromný dom. Na nakladanie s verejnými prostriedkami sú určité pravidlá.

V zlom stave je hlavne smer do centra Trnavy, čiže kolóna sa tvorí mimo mesta, kde to nikomu nevadí. A lieviky sú v strede mesta väčšie, takže toto priecestie nezvyšuje čas prejazdu cez mesto v špičke v hlavnom smere. Vodič je na nerovnosti upozornený dopravnou značkou.

Nechcem to zľahčovať, len to dať na správnu mieru. Ale váš príspevok je úplne mimo reality!


Toto priecestie by sa malo zacat v aprili 2008 rekonstruovat. :P


Priecestie chce mesto na Trstínskej opraviť

Železničné priecestie na Trstínskej ceste, ktoré komplikuje život mnohým vodičom, sa mesto rozhodlo na vlastné náklady opraviť. V súčasnosti čaká na súhlasné stanovisko majiteľa vlečkovej koľaje. Vodiči, ktorí denodenne prechádzajú cez Trstínsku cestu, sa už roky pasujú s poškodenou vlečkovou koľajou, ktorá ide súbežne popri železničnom priecestí. „Toto je možné iba na Slovensku,“ reagoval jeden z vodičov. Pracovníci ŽSR – atrakčného obvodu v Trnave už pred dvoma rokmi skonštatovali, že stav vlečkovej koľaje je nevyhovujúci. Úrad pre reguláciu železničnej dopravy preto uložil pokutu jeho vlastníkovi, ktorým mali byť Považské mlyny a cestovinárne – v súčasnosti v konkurze. Správca konkurznej podstaty Jaroslav Gabriš uviedol, že vlastníkmi vlečkovej koľaje nie sú. O prinavrátenie trnavského mlyna totiž vedú spor so spoločnosťou PMaC, ktorá ho predala aj spolu s vlečkou zahraničnej spoločnosti Lavington Consultant LTD. „To znamená, že za stav koľaje zodpovedajú oni,“ reagoval. „My sme sa ako vlastníci oprave nebránili. O vlečke sme rokovali aj so spoločnosťou RT Plus, ktorá ju od nás chcela odkúpiť. Zároveň by ju aj opravila,“ vysvetlil Gabriš. „Medzitým sme sa však dozvedeli, že PMaC predala mlyn ďalšej firme.“ Keďže jej zástupcovia nereagovali na výzvy Úradu pre reguláciu železničnej dopravy, mesto sa rozhodlo zakročiť. Čakajú na stanovisko „Primátor mesta minulý štvrtok adresoval list zástupcovi spoločnosti Lavington Consultant LTD, v ktorom sme skonštatovali nevyhovujúci stav vlečkovej koľaje. Oznámili sme mu, že sme sa ho rozhodli na vlastné náklady zrekonštruovať,“ informoval hovorca Trnavy Pavol Tomašovič. Podľa neho rozhodol verejný záujem, pričom na opravu chce mesto vyčleniť takmer 800-tisíc korún. Ak sa zástupca spoločnosti do siedmich dní nevyjadrí, mesto to bude považovať za súhlas na položenie novej konštrukcie tuhej vozovky. „S opravou by sme tak mohli začať už začiatkom apríla,“ dodal Tomašovič. V prípade, že s tým spoločnosť nesúhlasí, bude mesto hľadať ďalšie právne kroky, ako situáciu na Trstínskej riešiť.⋌PETRA NAGYOVÁ

© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

[31. 3. 2008]

Zdroj: http://www.mynoviny.sk/c/3806076/Priece ... ravit.html
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 14:02

Odoslaťod i15 » 22. Feb 2009 19:34

A mimo ŽSR dnes aj VÚD potvrdili, že rozdiel medzi zabezpečenými a nezabezpečenými žel. priecestiami čo sa týka počtu mŕtvych pri stretoch s vlakmi je takmer rovnaký, ...


To je dost cynicka statistika, nezabezpecene priecestia su malo frekventovane, preto je tych mrtvych menej. Podla logiky ZSR a VUD su potom zabezpecene priecestia vlastne zbytocne, ved stoja peniaze a statisticky su na tom rovnako, ako nezabezpecene
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod Dialniciar » 22. Feb 2009 20:42

To nie je ani cynizmus, ani štatistika. To je žiaľ, realita, že vyše 1200 priecestí má len dopravnú značku a nič iné ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod i15 » 22. Feb 2009 21:06

je to realita a je dobre na nu poukazat ;) aby sa s tym nieco urobilo

ospravedlnenie typu "nezabezpecene priecestia su rovnako smrtelne, ako zabezpecene" moze vymysliet len idiot
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod jano.z » 23. Feb 2009 00:06

i15: Z pozicie zelezniciara a aj nepravidelneho (no nie sviatocneho) motoristu musim zial skonstatovat, ze aj ked je statisticke prirovnavanie priecesti bez signalizacneho zariadenia a priecesti so signalizacnym zariadenim naozaj pritiahnute za hlavu, predsalen skryva urcity kus velmi, naozaj velmi smutnej pravdy ...

Dialniciar: A pri 99% z nich by bolo akekolvek lepsie zabezpecenie viacmenej zbytocnym mrhanim peniazmi ZSR. V pripade Polomky ma skorej zaraza, kto a ako povolil postavit/rozsirit lyziarsky areal s tym, ze prijazdova komunikacia, po ktorej musi v sezone jazdit nemalo autobusov a podobnych veci nepreklasifikoval z polnej cesty na frekventovanu ucelovu komunikaciu (co by zasa z pohladu zeleznic znamenalo ze tam skoro automaticky, len co sa niekde zhmotni cca. 200 000,- €, naklusu Betamonti a namontuju zabezpecovacku).
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 20:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod i15 » 23. Feb 2009 07:31

jano.z napísal:i15: Z pozicie zelezniciara a aj nepravidelneho (no nie sviatocneho) motoristu musim zial skonstatovat, ze aj ked je statisticke prirovnavanie priecesti bez signalizacneho zariadenia a priecesti so signalizacnym zariadenim naozaj pritiahnute za hlavu, predsalen skryva urcity kus velmi, naozaj velmi smutnej pravdy ...


o tom nepochybujem
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod Andrej » 23. Feb 2009 16:09

jano.z napísal:V pripade Polomky ma skorej zaraza, kto a ako povolil postavit/rozsirit lyziarsky areal s tym, ze prijazdova komunikacia, po ktorej musi v sezone jazdit nemalo autobusov a podobnych veci nepreklasifikoval z polnej cesty na frekventovanu ucelovu komunikaciu

Presne, zeleznice predsa nemaju ulohu sledovat na nejakej polnej ceste, ci sa tam nahodou nezvysi premavka, ovela väcsiu vinu ma ten, ktory tam tu vystavbu/rozsirenie povolil.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod Dialniciar » 23. Feb 2009 19:10

i15 napísal:ospravedlnenie typu "nezabezpecene priecestia su rovnako smrtelne, ako zabezpecene" moze vymysliet len idiot


To nie je ospravedlnenie. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod i15 » 23. Feb 2009 19:24

prosim, vecne, Dialniciar...

na SME a inych strankach sa uz na tuto temu namlatilo vela prazdnej slamy, tak sa nemusime pridavat aj my
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod Dialniciar » 23. Feb 2009 19:43

Vecne: hovorkyňa ŽSR potvrdila, že 60% nehôd na priecestiach sa stane na zabezpečených priecestiach. To ale nie je ospravedlnenie stavu, ale konštatovanie faktu a to je zásadný rozdiel.

Na zabezpečenie ešte 2049 (vrátane Polomiek, kde už to zabezpečenie je zrazu schválené) by bolo treba dať cez 300 mil. EUR. To ale tiež nie je ospravedlnenie, ale len konštatovanie faktu.

A realita je taká, že na vine je šofér. To je jednoducho fakt. Tam je lyžiarske stredisko, toto nebol jediný bus, čo tam jazdí a na vine je šofér. Ten najazdil mil. km po celej EÚ, ale to tiež nie je ospravedlnenie, ale len konštatovanie faktu.

Mŕtvych to nevráti naspäť. Preto treba spoň súcitiť s pozostalými a s tými, čo boli akokoľvek zranení alebo boli pritom a poďakovať sa záchr. zložkám a dobrovoľníkom, lebo pohľad to asi pekný nebol ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod i15 » 23. Feb 2009 19:53

Lenze hovorkyna to konstatovala v dost nevhodnej chvili...
v niektorych situaciach si treba dat pozor na jazyk - zvlast ked je clovek hovorca
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod Dialniciar » 23. Feb 2009 19:58

Ty si ale kritizoval ministra dopravy, rovnako aj hovorkyňu ŽSR atď. ... ty buď viac vecný. Lebo čo sa týka reakcie MDPT, tá je jasná na stránke s aktualitami. A myslím si, že vláda bola dostatočne pozorná, prišli 3 ministri, bol štátny smútok atď.

Čo ty vlastne chceš ?
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod rozkvet » 24. Feb 2009 13:23

Dialniciar napísal:Ty si ale kritizoval ministra dopravy, rovnako aj hovorkyňu ŽSR atď. ... ty buď viac vecný. Lebo čo sa týka reakcie MDPT, tá je jasná na stránke s aktualitami. A myslím si, že vláda bola dostatočne pozorná, prišli 3 ministri, bol štátny smútok atď.

Čo ty vlastne chceš ?


Za taketo nestastie nikdy nie je zodpovedna jedna zlozka. Tak to aj treba brat. Ak by bolo zabezpecene priecestie, sa to nestane... Ak by sa sofer pozrel riadne, sa to nestane, Ak by spravca komunikacie nechcel usetrit na zariadeni, tak by sa to nestalo....
Prilis vela hypotez, ale jedna okolnost bez druhej by nestastie vylucila. ...
(mozno)
rozkvet
diskutujúci
 
Príspevky: 100
Obrázky: 32
Založený: 21. Jan 2008 20:08

Odoslaťod Dialniciar » 24. Feb 2009 21:39

Zodpovedný je šofér autobusu. To ostatné je nepodstatné na slovenské pomery z dôvodov finančných ... to by sme takto mohli dookola pokračovať aj v iných veciach: máme veľa DN na I. tr. ciest - dôvodom sú chýbajúce D/R za stovky mld. SKK, máme veľa DN na D1 BA-TT, dôvodom je chýbajúcich 10-15 mld. SKK na rozšírenie na 3+3, máme množstvo problémov na cestách I. tr., dôvodom je fakt, že 1/3 z nich už nevyhovuje po stránke kvality povrchu a ďalšia 1/3 ani po stránke technických parametrov, taktiež máme množstvo kolíznych stavov na II. a III. tr. ciest, čo je ale zase chyba ešte komunistov, že ciest III. triedy je 60% z celej cestnej siete (D/R, I.-III.), ... ale za drtivä väčšinu DN sú zodpovední konkrétni ľudia, pretože tieto veci sú dané práve z toho, z čoho vychádzajú, t.j. MPR sa znižuje, informuje sa o zákrtuách, o nerovnostiach (teda vodič má prispôsobiť rýchlosť stavu a povahe na vozovke), to isté žel. priecestia: treba zastaviť, pozrieť sa a až potom ísť a v prípade busu aj 2x sa pozrieť.

Teraz je už zbytočné sa dohadovať, že či je na vine MDPT, ŽSR, ZSSK-Slovensko (vlak tam možno mal spomaliť na 40 km/h), BB VÚC (upraviť parameter cesty), obec, lyžiarske stredisko ... tých ľudí to naspäť nevráti a platí, čo som napísal včera o 18:43 - http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=84036#84036 .
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod fred » 26. Jún 2009 14:30

Na železnici našla smrť vodiča osobného auta

ŽILINA/DOLNÝ HRIČOV. Tragédia sa stala dnes ráno pri Dolnom Hričove v Žilinskom okrese. Podľa prvotných informácií sa na železničnom priecestí zrazilo osobné auto, pravdepodobne VW Passat, s pracovným strojom.

Vodič osobného auta zomrel na mieste, jeho spolujazdec skončil s vážnymi zraneniami v nemocnici. Ako informovala hovorkyňa Železničnej polície Ľubica Zoňová, doprava je na oboch koľajach zastavená, auto musia vytiahnuť spod pracovného stroja. Okolnosti nehody a mieru zavinenia polícia vyšetruje.

Iba vo štvrtok sa kontrolovali vybrané železničné priecestia na Slovensku v rámci Európskeho dňa bezpečnosti
na železničných priecestiach. Pri akcii sa sústredili na dodržiavanie predpisov a bezpečnosť pri predchádzaní cez priecestia. K 1. aprílu tohto roka registrujú ŽSR celkovo 2265 železničných priecestí, z toho 1163 bez zabezpečovacieho zariadenia.

Cez priecestia na Slovensku vedie 60 priechodov pre chodcov, z toho až 42 je nezabezpečených. V rámci Európskeho dňa bezpečnosti na železničných priecestiach budú železnice proklamovať bezpečnosť odstrašujúcimi metódami. Premietnu videošot simulovanej zrážky vlaku s osobným autom, či zverejnia fotografie z najväčších tragédií na železničných priecestiach v histórii SR a pripomínať bude aj zákon.

Súčasťou kampane je aj 50 osvetových billboardov, ktoré pribudnú v blízkosti železničných staníc po celom
Slovensku.
Obrázok Click Image to Enlarge Image Hosting

Obrázok Click Image to Enlarge Image Hosting
Obrázok používateľa
fred
diskutujúci
 
Príspevky: 58
Obrázky: 16
Založený: 19. Jún 2005 15:00

Odoslaťod perets » 04. Nov 2009 18:46

Tak konečne
Po nekoľkých rokoch pomalého a nebezpečného prechádzania cez priecestie medzi Lipt. Mikulášom a obcami Beňadiková, Lipt. Ondrej, Jakubovany a Konská sa obyvatelia dočkali jeho obnovy. Priecestie leží na hlavnej trati medzi BA a KE v pravotočivom oblúku. Prejazd cezeň bol veľmi nepriemný kvôli jeho zlému technickému stavu: výškovo posunuté a uvoľnené hranoly medzi koľajmi a rozsypaný asvalt medzi nimi. Nebezpečenstvo spočívalo hlavne v tom že na kolajisku bolo treba takmer úplne zastaviť čo mohlo byť osudné najmä pre turistov ktorý to nečakali a približovali sa k priecestiu k priecestiu zákonnou 50, následne na priecestí brzdiť a podraďovať čo sa nedoporučuje, pri tejto rýchlosti bol však prejazd nemožný (s výnimkou tanku). Aj rozhľad je obmedzený kvôli krom ktoré vyrastajú popri železnici dúfam že ŽSR aj túto vadu napravia v čo najkratšom možnom čase. Prejazd cez priecestie je neprovnateľne lepší no uvidí sa až po zime. Dúfame že vydrží.
perets
diskutujúci
 
Príspevky: 92
Založený: 26. Feb 2009 09:20

Odoslaťod Dialniciar » 12. Nov 2009 13:43

Ja len informatívne dopĺňam, že známe "nešťastné" priecestie v Polomke dostane novú signalizáciu aj so závorami.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.