Zmluva:
http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2518524&l=skZhotoviteľ: Združenie Nimnica
Členovia združenia: Doprastav, a.s./vedúci člen/, Subterra, a.s., TSS Grade, a.s., Elektrizace železnic Praha, a.s.
Cena: cca 365 miliónov eur bez DPH, t.j. cca 438 miliónov eur s DPH
Použitá projektová dokumentácia stavby bude od firmy Reming Consult.
Lehoty výstavby: UČS 00 - 27,5 mesiacov, UČS 44 - 40 mesiacov, UČS 45 - 24 mesiacov, UČS 46 - 24,5 mesiacov, UČS 47 - 26,75 mesiacov.
Pracovná doba: 06:00 - 22:00 vrátané dní pracovného pokoja ak nebude stanovené príslušnými orgánmi inak
UČS 00 sa skladá z oznamovacích zariadení, ETCS Púchov - Žilina, komunikačných a informačných zariadení. Dokopy náklady cca 3 milióny eur.
UČS 44: traťové zabezpečovacie zariadenie, výstavba a vybavenie tunelov, zastávok, železničný zvršok a spodok, zárubné múry, oporné múry, nadjazdy, železničné mosty atď. Náklady cca 245 miliónov eur. Zo stavebných firiem subdodávateľom má byť Metrostav pri výstavbe tunela Milochov. Tunel Diel zrejme členovia konzorcia Subterra prípadne Doprastav. Tunel Diel tunelová rúra cca 22,8 milióna eur, tunel Milochov tunelová rúra cca 43 miliónov eur. Potom ešte nejaké náklady sú portály, geotechnický monitoring, úniková štôlňa, požiarna ventilácia. Jeden most ponad Nosickú priehradu 23,5 milióna eur (má to stavať subka), ďalší za 35,8 milióna eur, most ponad Váh 16,3 milióna eur
UČS 45: Žst. Považská Bystrica. Náklady cca 47 miliónov eur. Majú byť aj osobné výťahy pre cestujúcich.
UČS 46: Považská Bystrica - Považská Teplá. Náklady 13,6 miliónov eur.
UČS 47: Žst. Považská Teplá. Náklady cca 22,8 milióna eur.
Pri UČS 44 je spomínaná aj nejaká nová cestná komunikácia na opustenom železničnom telese za 5,5 milióna eur. Ale neviem o čo konkrétne ide.