Stránka 12 z 22

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2017 12:17
od EmBe

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2017 12:17
od Lorenc

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2017 13:37
od KN.SK
Asi preklep v tomto článku https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/z ... pla-zilina :
ASB napísal:Hlavné kritériá modernizácie traťového úseku

Hlavnými kritériami na dosiahnutie daného účelu stavby sú:
• zvýšenie traťovej rýchlosti do 160 km/h vrátane, a to v čo najdlhších úsekoch bez náhlych rýchlostných skokov,
• priechodnosť vozidiel pre kinematický obrys vozidla UIC C a priechodný prierez UIC GC vrátane mostov a vylúčenie všetkých mimoúrovňových priecestí; všetky pôvodné úrovňové kríženia železničnej trate sa zrušili a nahradili mimoúrovňovými kríženiami – nadjazdmi a podchodmi, ...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2017 15:13
od dusans
S vysokou pravdepodobnosťou áno.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2017 13:20
od jarino
Od 2.mája 2017 začínajú výlukové práce v Považskej Bystrici.
Bude prebiehať modernizácia bratislavského zhlavia párnej skupiny staničných koľají. Zrušené bude 2. nástupište, ktoré bude nahradené novým nástupišťom.
Výluka bude trvať do 9. septembra 2017.

Spoločnosť TUBAU realizuje tunel Diel pre spoločnosť TSS Grade.
Foto: gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=36623
Realizované práce:
SO 44.33.30 PÚCHOV - POVAŽSKÁ BYSTRICA,TUNEL DIEL, TUNELOVÁ RÚRA
- Razenie a primárne ostenie
- Hydroizolácia
- Základové dosky a spodné klenby
- Sekundárne ostenie – horné klenby
- Odvodnenie tunela
- Chodníky a káblové trasy
- Vybavenie tunela
SO 44.33.31 PÚCHOV - POVAŽSKÁ BYSTRICA, TUNEL DIEL, ZÁPADNÝ PORTÁL
SO 44.33.32 PÚCHOV - POVAŽSKÁ BYSTRICA, TUNEL DIEL, VÝCHODNÝ PORTÁL
SO 44.33.33 PÚCHOV - POVAŽSKÁ BYSTRICA, TUNEL DIEL, ÚNIKOVÁ ŠTÔLŇA

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2017 13:30
od holbra
Dnešní foto ze stavby v okolí Púchova
gallery/album.php?album_id=53
v průběhu týdne bude aj nejaké video z vrtání

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 19:27
od holbra

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 19:47
od Tomas PO
aky cisty vrtac :)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2017 23:26
od pronto12345
Sú nejaké bližšie info o postupe prác na úseku PU-PB? A neviete náhodou ako to vyzerá v Hričove? Podla výlukového plánu by sa už malo jazdiť po novej koľaji od 10.5...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 21:38
od VojtoTT
V Hornom Hričove momentálne pracujú na nastupištiach a podchode, ale po novej koľaji sa ešte dnes nešlo.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2017 22:52
od EmBe

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2017 20:13
od pronto12345
http://www.railpage.net/fotografie/medz ... -po-novom/ Tak od dnes v Hričove už po novom

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2017 22:52
od jarino
Ražbu tunela Milochov bude vykonávať divízia 1.
Začiatok razenia odsúvajú prípravné práce. Na východnom portáli je nutné preložiť VN. Špeciálne zakladanie malo začať v apríli resp. máji. V septembri začnú práce na únikovej štôlni. Vybavenie oboch tunelov čiastočne zabezpečí divízia 4 - zabezpečí elektroinštalácie v technologických objektoch na portáloch a taktiež kabeláž pre požiarnu ventiláciu a vodovod. Pre tunel Milochov navyše dodá osvetlenie.
Zdroj: Subterra

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2017 08:36
od magnus
ZP tunela Diel je pripravený na začatie razenia, VP tunela Milochov sa práve buduje (začalo sa s realizáciou záporového paženia a odťažovania etáží. Na ZP tunela Milochov sa pripravujú prístupové cesty pre začatie hĺbenia portálovej jamy a na VP tunela Diel dôjde pravdepodobne k zmene spôsobu zaistenia portálovej jamy, čiže to chvíľu potrvá. Zatiaľ sa tam buduje obrovský oporný múr prístupovej cesty.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2017 18:10
od holbra
O víkendu sa tam chystám na výlet, takže bude aj nejaké foto a video z místa :-)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2017 12:37
od jarino
Fotky v časopise Železničný semafór z oboch projektov na strane 6 a 7.
http://www.zsr.sk/buxus/docs//zsemafor/ ... 5_2017.pdf
Zmluvná hodnota úseku Dolný Hričov - Žilina je 75,09 milióna eur.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2017 21:37
od holbra
U Púchova už to pěkně jede. Byl sem nadšený. Fotky začínají tady gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=37239
Během týdne bude video formou vlogu.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2017 18:28
od holbra
Úplně jsem zapomněl nahrát to video ze stavby. Tady je
https://www.youtube.com/watch?v=iipViw6mdzY

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2017 16:42
od holbra
Máte nekdo aktuální foto, info z okolí Púchova?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 11:16
od magnus

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 00:07
od jarino
Rekonštrukcia železničnej zastávky Považská Teplá je naplánovaná vo výlukových etapách: B4 v čase 28.7.2018 – 14.12.2018 a B5 v čase 9.3.2019 – 31.5.2019.
2. nástupište v PB bude čiastočne sprístupnené a koľaje zjazdné na konci výluky v etape B1 dňa 9.9.2017, približne 75 m nástupišťa sa bude stavebne ukončovať v priebehu budúceho roka v etape B3 v čase 10.3.2018 – 27.7.2018.
Preložka Milochovskej cesty bude vedená ponad východný portál tunela Milochov. S realizáciou danej preložky zhotoviteľ uvažoval v tomto roku (2017). Z dôvodu, že v jej trase bola identifikovaná skládka stavebného odpadu, pričom o jej likvidácii rozhoduje špecializovaná inštitúcia (OÚŽP Považská Bystrica), resp. je vedené vyšetrovanie, realizácia danej preložky zatiaľ nie je možná.

ŽSR v spolupráci s majiteľmi bytoviek v obci Nimnica uskutočnili niekoľko pracovných stretnutí, pričom bolo predstavených niekoľko variantných riešení týkajúcich sa poskytnutia (zabezpečenia) náhradného ubytovania. Ako jedna z možných a najrýchlejších alternatív bola ponúknutá zo strany ŽSR možnosť poskytnutia bytov z aktuálne dostupných zdrojov na realitnom trhu v Púchove. S touto ponukou sa obyvatelia nestotožnili, a preto paralelne prebiehajú ďalšie dva procesy smerujúce k vybudovaniu úplne nových bytoviek, i keď za cenu dlhodobejšieho časového horizontu. Definitívne rozhodnutie o výbere najvhodnejšej alternatívy očakávame až po predložení dokladovej časti zo strany právneho zástupcu obyvateľov bytoviek.
Zdroj:ŽSR

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 07:07
od holbra
Včera jsem byl na stavbě úsek Pú-PB. Relativně to tam valí.
Tady začátek fotogalerie gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=37526
Chtěl sem natočit a nafotit aj neco na ostrově u Púchova. Bohužel mistr Doprastavu mně to zakázal. To je taková vaša Slovenská specialita :-D
Video ze stavby bude v nejbližší době. Tady neco z poslední návštěvy https://www.youtube.com/watch?v=d-VkqAFVxF4

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 12:51
od jarino
Pridal som do galérie výkresy mosta ponad Váh.
Situácia: gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=37527
Priečne rezy: gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=37529
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=37530
Vidím, že na prvom pilieri začínajú debniť komoru.
Od Púchova prvé dve komory budú dlhé 13 metrov a zábery váhadiel budú 2x3metre+2x4metre a 2x5 metrov = 24 metrov letmej betonáže. Následne k opore betonáž na podpernej skruži 18 metrov.
Od PB prvé dva zárodky budú mať 7 metrov a váhadlom sa spraví 29 metrov = 5 metrov+ 2x3metre+2x4metre a 2x5 metrov.
Som zvedavý, koľko váhadiel tam bude.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 15:05
od bobris
jarino neviem odkial mas info ale vsetky 4 zarodky su rovnake t.z. ze aj jednotlice zabery vahadiel 13m+2x3m+2x4m+2x5m, spojovacia lamela 4m a koncove dobetonavky 18m. Teda aspon dufam ze staviame podla spravnych vykresov :-)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Púchov – Žilina

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 16:44
od holbra
Měli byste si v tom udělat pořádek, aby sa vám oba konce nakonec potkaly :D