Stránka 7 z 96

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2008 21:17
od rastislav5
devil napísal:ibaze M10 (ci M21) nie je RC.


to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2008 21:55
od mirkobb
rastislav5: to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295


Dúfam, že Ti nie je potrebné vysvetľovať čo je štúdia..? :wink:

Ďalej, ako Ti už devil napísal, M10 od Pilisvörösváru nebude cesta diaľničného typu, iba obdoba našej cesty I. triedy v usporiadaní 1x2, tak načo by im tam boli potom dialničné mosty 2+2..? :idea:

rastislav5: Znamena to, ze Madari budu v roku 2012 od nasich rychlostnych ciest na strednom Slovensku vzdialeni 87 km od Hronskeho Benadika (11 km od hranice pri Sturove) a 119 km od Zvolena (50 km od hranice pri Sahach).

Vyzera ze Madari asi skor dosiahnu hranicu v Sturove. Uvidime ako zareaguje Slovensko, ked useky na Slovensku su rovnako dlhe (Sturovo - Hronsky Benadik a Sahy - Zvolen). Madarom by logicky asi viac vyhovovalo Sturovo, kedze je blizsie pri Budapesti.


Odkiaľ si zobral tých iba 11 km od Štúrova v roku 2012? :roll:

Ďalej, od Vácu po Šahy je zhruba 36 km, od Bp po Ostrihom/Štúrovo tiez okolo 37 km, ktoré budú musieť ešte vybudovať, tak je to na rovnako, len s tým rozdielom ako som už uviedol(aj devil), M10 na rozdiel od M2 nebude rýchlostná cesta!

Na Slovensku už máme R3 zadefinovanú v trase od Šiah až po Zvolen, vrátane posudzovania EIA http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... ahy-zvolen To sa ale o nejakej "imaginárnej" trase od Štúrova po Hronský Beňadik povedať nedá, tá je zatiaľ len v polohe úvah v určitých "kruhoch" a regionálnych politikov, zatiaľ nebola ešte ani len nejaká konkrétna trasa predstavená, na rozdiel od úseku R3 Šahy-ZV, ktorý je už v hodne pokročilom štádiu prípravy, nemyslíš? :idea:

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2008 21:58
od Dialniciar
Na R3 ZV-Šahy sa v r. 2010 plánuje cez eurofondy rozostavať na 1/2 obchvat Krupiny.

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2008 22:39
od rastislav5
mirkobb napísal:
rastislav5: to je mozne, ale uz maju 8 variantov dialnicnych mostov cez Dunaj pri Sturove: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=295


Dúfam, že Ti nie je potrebné vysvetľovať čo je štúdia..? :wink:

Ďalej, ako Ti už devil napísal, M10 od Pilisvörösváru nebude cesta diaľničného typu, iba obdoba našej cesty I. triedy v usporiadaní 1x2, tak načo by im tam boli potom dialničné mosty 2+2..? :idea:

rastislav5: Znamena to, ze Madari budu v roku 2012 od nasich rychlostnych ciest na strednom Slovensku vzdialeni 87 km od Hronskeho Benadika (11 km od hranice pri Sturove) a 119 km od Zvolena (50 km od hranice pri Sahach).

Vyzera ze Madari asi skor dosiahnu hranicu v Sturove. Uvidime ako zareaguje Slovensko, ked useky na Slovensku su rovnako dlhe (Sturovo - Hronsky Benadik a Sahy - Zvolen). Madarom by logicky asi viac vyhovovalo Sturovo, kedze je blizsie pri Budapesti.


Odkiaľ si zobral tých iba 11 km od Štúrova v roku 2012? :roll:

Ďalej, od Vácu po Šahy je zhruba 36 km, od Bp po Ostrihom/Štúrovo tiez okolo 37 km, ktoré budú musieť ešte vybudovať, tak je to na rovnako, len s tým rozdielom ako som už uviedol(aj devil), M10 na rozdiel od M2 nebude rýchlostná cesta!

Na Slovensku už máme R3 zadefinovanú v trase od Šiah až po Zvolen, vrátane posudzovania EIA http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... ahy-zvolen To sa ale o nejakej "imaginárnej" trase od Štúrova po Hronský Beňadik povedať nedá, tá je zatiaľ len v polohe úvah v určitých "kruhoch" a regionálnych politikov, zatiaľ nebola ešte ani len nejaká konkrétna trasa predstavená, na rozdiel od úseku R3 Šahy-ZV, ktorý je už v hodne pokročilom štádiu prípravy, nemyslíš? :idea:


Mirkobb, aby si sa tu zbytocne nevytacal a neznevazoval (od coho si s kaviaristom stale neviete odvyknut), ja som za R3 cez Krupinu, lebo lepsie rozvija Slovensko (a dalej na Turiec aj ked v tom sa nezhodneme).
Ja tu pisem, ze podla Tvojho odkazu ma byt do roku 2011 M10 az po Dorog (je vyznacena modrou farbou), ktory je 11 km od Sturova.
Ci je M10 rychlostna cesta alebo nie - pouzivaj rovnaky meter ako ked hovoris o R3 popod Donovaly. Uz to, ze v roku 2005 mali 8 variantov mostov, svedci ze to asi Madari myslia vazne, najma ked cez most Marie Valerie nemozu chodit kamiony a doprava je tam husta, kedze je to blizko Budapesti. Ak si tadial niekedy isiel, vies o com hovorim. Okrem toho som videl na webe navrhy napojenia Ostrihomu nielen na M10, ale aj na M1 cez Zsambek.
Od Vacu po Sahy je podla ViaMichelin 50 km, ako som uviedol a nie Tvojich 37, ale to len na okraj.

Pochybujem, ze ide len o imaginarnu cestu, nakolko je na mape na stranke NDS, ktora si na nu vyziadala studiu. http://mesto.sk/prispevky_velke/sturovo ... 7480.phtml
Len upozornujem na suvislosti, ktore ma napadli z Tvojich odkazov.

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2008 22:40
od Thomas
Takže Maďarsko na sever nespěchá, přitom na Košice a na sever od Budapešti bych čekal větší aktivitu.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 09:47
od mirkobb
rastislav5: Od Vacu po Sahy je podla ViaMichelin 50 km, ako som uviedol a nie Tvojich 37, ale to len na okraj.


Neviem ako funguje Tvoja verzia ViaMichelinu, ale mne ukázal zrovna ViaMichelin niečo iné.. :roll: Tu máš odkaz na nie menej dôveryhodný zdroj ako ViaMichelin
http://www.mapy.cz/#x=143958016@y=12856 ... 3248+40960
Tak si tam láskavo odčítaj, koľko to má, "ale to len na okraj".. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 10:14
od rastislav5
mirkobb napísal:Neviem ako funguje Tvoja verzia ViaMichelinu, ale mne ukázal zrovna ViaMichelin niečo iné..


Ok, tu je linka na "moju verziu" ViaMichelinu

http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... rtAddress=
&strStartMerged=vac&strDestCityCountry=EUR&strDestAddress=
&strDestMerged=sahy&image2.x=0&image2.y=0#

Diky za Tvoj odkaz
Update Link by B;

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 10:20
od fh
Thomas napísal:Takže Maďarsko na sever nespěchá, přitom na Košice a na sever od Budapešti bych čekal větší aktivitu.


Nemajú dôvod :wink: . To čo u nás je brané ako napojenie Košíc na diaľničnú sieť, to oni tak neberú :wink: .

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 10:20
od rastislav5
Thomas napísal:Takže Maďarsko na sever nespěchá, přitom na Košice a na sever od Budapešti bych čekal větší aktivitu.


Presne to by som cakal aj ja, najma ked na sever od Budapesti zije pocetna madarska mensina na Slovensku a sme v Schengene.
Na vychod z Budapesti smeruje dialnica, na zapad tiez, na juh dokonca 3 dialnice, ale na sever ziadna.
http://www.motorway.hu/engine.aspx?page=Map

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 11:06
od eucitizen
Zaujmave ze sa postavila dialnica na plny profil M5 od Szegedu az po hranice so Srbskom. Tam intenzity su este mensie nez na M15.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 11:15
od Thomas
eucitizen napísal:Zaujmave ze sa postavila dialnica na plny profil M5 od Szegedu az po hranice so Srbskom. Tam intenzity su este mensie nez na M15.


Je to součást nejvýznamějšího mezinárodního tahu na Balkán se stř. Evropy.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 11:19
od Dialniciar
Thomas napísal:
eucitizen napísal:Zaujmave ze sa postavila dialnica na plny profil M5 od Szegedu az po hranice so Srbskom. Tam intenzity su este mensie nez na M15.


Je to součást nejvýznamějšího mezinárodního tahu na Balkán se stř. Evropy.


No to je síce pravda, ale reč je o intenzitách. :wink:

Okrem toho: cestný ťah od Bratislavy po D2 na juh je medzinárodný európsky koridor E75, nie nejaká slovenská miestna cesta. :idea: :idea:

Maďarsko a Slovensko má dosť slabé diaľničné prepojenie. Existuje iba jedno a aj to nie je z maďarskej strany na plný profil. :shock: :?

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 11:52
od Thomas
Však já jsem reagoval na intenzity - jen kvalititivně jiným argumentem. Mimochodem když už je řeč o intenzitách tak Hidasnemeti ani Šahy na tom slavně nejsou.

- od Bratislavy k Mosonmagyarováru to stojí aspoň na půl profil - i když je to málo. Ale ten půlprofil jen právě jen k Mošonu - dál už je to dálnice (i když je to součást tahu Vídeň - Budapešť). Takže E75 na tom zas tak špatně není.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 14:08
od mirkobb
Takže aby sme predišli akýmkoľvek zbytočným dohadom o súčasných intenzitách a plánovaných ďiaľničných úsekoch v Maďarsku na najbližšie roky:

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3752
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3753 :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 15:24
od Thomas
Oprava ne Hidasnemeti, ale Tornyosnemeti :-)

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:00
od expwy
mirkobb napísal:Takže aby sme predišli akýmkoľvek zbytočným dohadom o súčasných intenzitách a plánovaných ďiaľničných úsekoch v Maďarsku na najbližšie roky:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3752

Táto mapka nie je aktuálna, niektoré čísla a trasy nesedia. M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2. S rýchlostnou cestou na Šahy sa neuvažuje.
Naopak uvažuje sa s vonkajším západným okruhom Budapešti (označenie M11 alebo M100) v trase koridoru V/c. Koridor V/c spája Ploče - Mostar - Sarajevo - Osijek - Dunaujvaros - Budapest a má viesť ďalej na sever cez SK na Krakow až do Warszawy.
http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg
oranžové = diaľnice
zelené = rýchlostné cesty
modré = štátne cesty
Takže z môjho pohľadu prihliadnuc k výhľadovému stavu medzinárodných napojení, obslužnosti územia a ťažkosti terénu sa mi javí lepšie pre SK R3 viesť v trase Štúrovo - Levice - Hronský Beňadik a na terajšej I/66 v trase Šahy - Krupina - Zvolen urobiť rekonštrukciu s obchvatmi a sanáciu čiernych bodov.

mirkobb napísal:http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3753 :wink:

Neviem síce po maďarsky, ale deduktívne si myslím, že tento obrázok nehovorí o intenzitách absolútne nič, ale o dostupnosti územia k terajšej sieti diaľnic a rýchlostných ciest, kde žlté je do 15 minút a oranžové do 30 minút.

Navrhujem podrobne si preštudovať nasledovnú stránku:
http://roads.extra.hu/
je to síce maďarsky ale dá sa tam v pohode vyznať.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:22
od expwy
Ďalšie mapy s koridorom V/c cez Štúrovo
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_m1 ... _meghejpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m100_e ... bicske.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_esztergom.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_es ... gifoto.jpg

Neviem...ale Maďari to asi s tým mostom a diaľnicou cez Dunaj v oblasit Esztergom/Štúrovo vážne

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:32
od rastislav5
MH napísal: Takže z môjho pohľadu prihliadnuc k výhľadovému stavu medzinárodných napojení, obslužnosti územia a ťažkosti terénu sa mi javí lepšie pre SK R3 viesť v trase Štúrovo - Levice - Hronský Beňadik a na terajšej I/66 v trase Šahy - Krupina - Zvolen urobiť rekonštrukciu s obchvatmi a sanáciu čiernych bodov.


No to by pre Bansku Bystricu a stredne Slovensko nebola dobra sprava. Navrhujem Bystricanom, aby urychlene lobovali za tunel pod Skalkou medzi BB a ZA, v com ich Zilincania urcite podporia a asi aj Vazny, rodak zo ZA byvajuci v BB a nesnivali o tuneli popod Donovaly. Takto budu mat aspon vrabca v hrsti. V opacnom pripade im Donovalsky holub odleti a R3 bude smerovana na Raztocno a z BB zostane slepe crevo.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:40
od fh
MH napísal:Ďalšie mapy s koridorom V/c cez Štúrovo
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_m1 ... _meghejpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m100_e ... bicske.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_esztergom.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m10_es ... gifoto.jpg

Neviem...ale Maďari to asi s tým mostom a diaľnicou cez Dunaj v oblasit Esztergom/Štúrovo vážne


Hm, asi tam bude musieť zájsť feroslav a vysvetliť im, že sú fašisti a vivati keď chcú toto ďaľšie bližšienaokolo, že takto zrušia optimálnu trasu, kráľovskú, jantárovú, božskú cestu, treba im ukázať letecké koridory, snaď pochopia... :wink: :roll: :wink: . Teraz vážne, mne sa táto trasa pozdáva, aj keď si myslím, že taký obchvat Krupiny tak, či onak treba.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:48
od mirkobb
MH: Táto mapka nie je aktuálna, niektoré čísla a trasy nesedia. M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2. S rýchlostnou cestou na Šahy sa neuvažuje.

Naopak uvažuje sa s vonkajším západným okruhom Budapešti (označenie M11 alebo M100) v trase koridoru V/c. Koridor V/c spája Ploče - Mostar - Sarajevo - Osijek - Dunaujvaros - Budapest a má viesť ďalej na sever cez SK na Krakow až do Warszawy.
http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg
oranžové = diaľnice
zelené = rýchlostné cesty
modré = štátne cesty


Ten link na mapku, čo si sem momentálne vložil Ty, už sem dával mapman 13 okt. 2007 v tomto vlákne, stačí zalistovať dozadu a aj prečítať následnú diskusiu k tomu, nech sa nemusím opakovať. :wink:
Ale ešte dodám, že http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg je fakt nejaký sci-fi výhľadový stav k roku 2034! :roll: Ale my sme sa tu posledne bavili o výhľade do roku 2015 v kontexte s tabuľkou http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1341
čo som ju sem vložil.

No, ale keďže si už ten link na tú "sci-fi" mapku sem znovu vložil, tak sa chytím nejakých faktov z nej. Tak ty tvrdíš, že rýchlostná cesta bude iba do Vácu a ďalej po Šahy už iba rekonštrukcia súčasnej cesty v usporiadaní 1x2. Viď tu:

MH: M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2.


Takže podľa Tebou odporúčanej mapky je tam jasne zakreslená zelenou farbou rýchlostná cesta až po križovatku pri Rétságu! A odtiaľ ide vľavo cesta I. triedy č. 2 na Šahy v usporiadaní 2+2(podľa legendy k mape modrou farbou), takže Ti odporúčam Tebou spomenutú mapu preštudovať znovu a potom sa na nu odvolávať. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 16:58
od expwy
rastislav5 napísal:No to by pre Bansku Bystricu a stredne Slovensko nebola dobra sprava. Navrhujem Bystricanom, aby urychlene lobovali za tunel pod Skalkou medzi BB a ZA, v com ich Zilincania urcite podporia a asi aj Vazny, rodak zo ZA byvajuci v BB a nesnivali o tuneli popod Donovaly. Takto budu mat aspon vrabca v hrsti. V opacnom pripade im Donovalsky holub odleti a R3 bude smerovana na Raztocno a z BB zostane slepe crevo.

Práveže tento stav nelikviduje sen BB o Donovaloch. Skôr podľa mňa spochybňuje vedenie trasy cez Šturec. V tejto situácii sa mi javí reálne uvažovať buď o trase cez Donovaly. Alebo cez Turiec s napojením na R2 cez Ráztočno, alebo R3 cez Turiec na ZH a R2 sa prepojí cez Ráztočno.

Mne sa najlepšie javí trasa zo ZH na MT s prepojením R2 pri Ráztočne. V MT sa takto môže medzinárodná doprava smerujúca z celého Balkánu na sever rozdeliť do prúdu na Katowickú aglomeráciu a ďalej na Gdańsk a do prúdu cez Oravu na Krakow a Warszawu a ďalej do LT, LV, EST.

BB by podľa mňa z tranzitu aj tak nič nemala, tak ako nebude mať možno ani Turiec, lebo tranzit ide preč, tu sa nezastavuje a okrem toho BB má R1 = je napojená na diaľničnú sieť SK.
Ja byť BB regionálny politik, tak tlačím na rozvoj turistického ruchu práve na Donovaloch, Šachtičkách a vybudoval by som z BB centrum turistického ruchu pre letné a zimné športy, pre ktoré je BB ako stvorená. Na toto ale komunistický predstavitelia mesta asi ešte neprišli alebo nepostrehli zmenu režimu. Ďalej by som tlačil na vylúčenie tranzitnej kamiónovej dopravy z Nízkych Tatier a sústredil by som sa skôr na vybudovanie preložky cesty I/66 až do Brezna a budoval a rozvíjal priemysel a tiež turistický ruch v tomto údolí...

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 17:28
od expwy
mirkobb napísal:Ten link na mapku, čo si sem momentálne vložil Ty, už sem dával mapman 13 okt. 2007 v tomto vlákne, stačí zalistovať dozadu a aj prečítať následnú diskusiu k tomu, nech sa nemusím opakovať. :wink: Ale ešte dodám, že http://roads.extra.hu/road_plans/mo_gyf ... omterv.jpg je fakt nejaký sci-fi výhľadový stav k roku 2034! :roll:

Viem, ale ako sa hovorí opakovanie je matka múdrosti a pridal som sem aj iné mapy...opakovať sa fakt nemusíš

mirkobb napísal:Ale my sme sa tu posledne bavili o výhľade do roku 2015 v kontexte s tabuľkou http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1341
čo som ju sem vložil.

Áno je to mapa do 2034 a to je presne to isté ako naša platná mapa všetkých D a R plánovaných na SK, ktoré tiež do roku 2034 všetky stáť nebudú. To je v poriadku, ale s tou mapkou do 2015 to nesúvisí. Diaľnica M6 už pár rokov vedie na HR hranice a nie M56. M56 už neexistuje. Tak ako trasovanie M6 na Pécs je teraz RC M60 a mnoho ďalších nezrovnalostí z realitou. Áno je to mapka do 2015, ale určite nie z roku 2007/2008 ale možno 2003 - 2005 od kedy sa veľa zmenilo.

mirkobb napísal:No, ale keďže si už ten link na tú "sci-fi" mapku sem znovu vložil, tak sa chytím nejakých faktov z nej. Tak ty tvrdíš, že rýchlostná cesta bude iba do Vácu a ďalej po Šahy už iba rekonštrukcia súčasnej cesty v usporiadaní 1x2. Viď tu:

MH: M2 v usporiadaní 2+2 má končiť vo Váci a na hranice do Šiah bude urobená rekonštrukcia terajšej cesty č. 2.


Takže podľa Tebou odporúčanej mapky je tam jasne zakreslená zelenou farbou rýchlostná cesta až po križovatku pri Rétságu! A odtiaľ ide vľavo cesta I. triedy č. 2 na Šahy v usporiadaní 2+2(podľa legendy k mape modrou farbou), takže Ti odporúčam Tebou spomenutú mapu preštudovať znovu a potom sa na nu odvolávať. :wink:


Pardón nie do Vácu ale kúsok za Vác tak ako si správne spomenul, na križovatku ciest 2 a 22, odtiaľ sa plánuje rekonštrukcia cesty 2 a aj 22. V akom usporiadaní bude robená rekonštrukcia cesty č.2 o tom som nikde nehovoril, keďže neviem dostatočne maďarsky na to aby som rozlúštil čo znamená "kiemelt fout 2x2 sav", lebo kľudne to môže byť cesta síce so štyrmi pruhmi, ale fyzicky neoddelená a križovatky riešené úrovňovo, s prieťahmi obcí, čo vlastne rýchlostná cesta nie je.

Akým tónom sa so mnou bavíš mi síce vôbec nevadí a ani že si tak vzťahovačný (aj keď som dával link na celú stránku a nie na konkrétnu mapu a hlavne pre všetkých), len nechápem kde sa berie v tebe toľko nenávisti k všetkým čo majú odlišný názor od toho tvojho.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 18:38
od i15
pre nas by bolo horsie viest R3 cez Sturovo, lebo by bolo potrebne postvavit viac km a skor rozsirit usek v peazi s R1... ale v konecnom dosledku to moze dopadnut podobne, ako na Donovaloch - postavia sa obchvaty na E77 a R3 cez Sturovo sa postavi az neskor

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 18:39
od kaviarista
MH,
suhlasim s tebou, ze BB by sa mala uberat cestou dorazu na turisticky ruch, ale aj do turistickeho strediska by sa malo dat dorazit po bezpecnej a rychlej ceste.

To, ze rychlocesta prinasa so sebou bohvieaky radikalny ekonomicky rozvoj regionu je chimera a blud. Prax to nepotvrdzuje. Investora zaujima infrastruktura len ako jedna z podmienok, ale nie jedina hlavna. Potrebuje spolahlivost siete dodavatelov in time. Poziadavka na dialnicu mu znizuje riziko zadrhelu a moznej neplanovanej odstavky. Lenze vsetko je len relativne. Vyrobny zavod s in time systemom subdodavatelov by mal mat urcite mensie obavy z okolitej prazdnej cesty 1.triedy ako z totalne preplnenej dialnice.

To, ze pri vybere lokality na investovanie nerozhoduje prioritne len infrastruktura, dokazuju konkretne priklady Kechneca alebo Maleho Krtisa.

A aby som neodbocoval od temy, myslim, ze dvojstranne rokovania s madarskou stranou by dali jasno, ci viest koridor na Sahy alebo Sturovo. Lenze su tu dve podstatne prekazky.
- z politickych dovodov sa s madarskom udrziava len nevyhnutny diplomaticky kontakt
- nemame objasnene priority vedenia koridoru S-J ani my sami vo vnutri statu, takze nevieme, co by sme konkretne mali obhajovat v medzinarodnom meradle
Tazko sa vedu jednania, ked nevies o com jednat.
Ak bude PPP uspesne, tak riesenie R3 a R4 by sa malo casovo poposuvat dost zasadne dopredu.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 20:33
od rastislav5
i15 napísal:pre nas by bolo horsie viest R3 cez Sturovo, lebo by bolo potrebne postvavit viac km a skor rozsirit usek v peazi s R1... ale v konecnom dosledku to moze dopadnut podobne, ako na Donovaloch - postavia sa obchvaty na E77 a R3 cez Sturovo sa postavi az neskor


S prvou castou nesuhlasim, lebo vzdialenost Sturovo - Hronsky Benadik je rovnaka ako Sahy - Zvolen, dokonca trasa na Benadik vedie cela po nizine, kdezto na Zvolen vedie pahorkatinou, takze prva by bola lacnejsia, predrazil by ju ale most cez Dunaj a Tebou spominana peaz a dosledky s tym spojene v buducnosti