to je take slovenske, ze chceme prilakat aj NA tranzit, teda to coho sa chcu vsetci zbavit
druha cast, BA nedostala prietahy D1 a D2, a rekonstrukcia ciest je poplatanie zopar povrchov, bratislava ma od miklosovej "uzasnej" reformy sialeny investicny dlh, pricom ako jedine mesto na slovensku si musi spravovat aj cesty I, II a III triedy, pricom peniaze za tieto cesty dostava kraj. cize zase "super". cize to nie je prizemne.
a navyse paradoxne tie prietahy (konkretne D1 einsteinova aj mierova - senecka) stali zlomok toho co islo co i len do kysuc. a aj ta D4 spolu s R7 bude stale menej ako islo do kysuc .. pricom v BA sa temer vobec neivestuje ani do zeleznic.
aj ked sme uz OT, D4 BA nepomoze, led odvedie mozno 10-15% tranzitu, ktory sa okamzite nahradi satelitmi. cize hej, keby bola moznost tie peniaze aj len ich 1/10 investovat do elektriciek, by to malo pre bratislavu vacsi prinos. toto ma prinos pre mimobratislavskych.
a hej, su tam radovo vyssie intenzity ako na D3 smerom do polska, a aj tak sa tam neinvestuje.