Taktiež prestali stavať dialnicu na CZ - postavia S1 a to bude musieť stačiť na pár rokov s dialnicou sa ponádľať na ČR nebudú. Ponáhľajú sa do Nemecka a na Varšavu.
to je v poriadku...problem je ten, ze intenzity na hranicnych prechodoch s PR stagnuju (tusim niekto spominal ze aj Orava), su neporovnatelne nizsie ako s CR alebo MR, su porovnatelne s RR, a to este nie je dokocena dialnica BA-Vieden (a to PR je 40 mil. krajina a o dost dlhsiu hranicu s nami ako RR).
http://www.ssc.sk/custom/rozvojcs/grafika.pdfak aj bola zrusena S7 ku hranici svoju rolu tam hral aj nas pristup (neznamena to vsak ze sa tam buducnosti nemoze byt rekonstrukcia). problem Oravy je v prietahoch dedinami a k O. Podzamku by postupne mali pribudat obchvaty bez ohladu na to co robia Poliaci, hlavne ked uz aj premavka z Javoriny zatazuje tento prechod.
Trasa z PL do HU sa teraz zbytočne prechádza cez CZ
To jednoducho nie je pravda, trasa PR-MR znamena predovsetkym E77, cize Trstena bude mat nemenej dolezity vyznam ako Skalite.
To poradie je poradie poliakov vo vzťahu k Slovensku - to som si ja nevymyslel to sa oni rozhodli mimochodom maďari sa s M2 na Zvolen moc neponáhľajú ... tiež tak okolo roku 2020-25.
ano, tam chyba cca 40 km, kde sa cesta prave rekonstruuje z penazi EU a bude to pokracovat obchvatmi, zbytocne by sa tam teraz robila suvisla M2. rekonstrukcia cesty je porovnatelne ako nova 2 pruhova cesta na mieste kde predtym boli macacie hlavy