Stránka 16 z 20

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2010 10:20
od expwy
Tomas PO napísal:
expwy napísal:Ešte nie, do volieb určite ani nebudú.

Tak potom preco sa na D1 v okoli BA veselo meni znacenie?

Je na nich písmo TERN? Pokiaľ viem, tak nie.

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2010 12:18
od Tomas PO
expwy napísal:
Tomas PO napísal:
expwy napísal:Ešte nie, do volieb určite ani nebudú.

Tak potom preco sa na D1 v okoli BA veselo meni znacenie?

Je na nich písmo TERN? Pokiaľ viem, tak nie.

No ved preto sa pytam, preco sa vo velkom meni nieco, co sa opat o chvilu bude menit.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2010 15:14
od B;
Z MT:
Nová rakúska rýchlocesta prepojí sever Viedne a Bratislavy
BRATISLAVA. Rakúsko plánuje v nasledujúcich štyroch rokoch postaviť rýchlostnú cestu S8, ktorá prepojí sever Viedne so spoločnou hranicou pri Marchfelde a Devínskej Novej Vsi.

viewtopic.php?p=115810#p115810

Podla asfinag.at je to v plane pre roky 2011-2016 ale nie komplet
len po Gänserdorf
http://www.bmvit.gv.at/presse/archiv/11 ... grafik.pdf

Co sa este planuje stavat v okoli Viedne
http://www.bmvit.gv.at/presse/archiv/11 ... grafik.pdf
v Niederösterreich
http://www.bmvit.gv.at/presse/archiv/11 ... grafik.pdf
a Burgenland
http://www.bmvit.gv.at/presse/archiv/11 ... grafik.pdf

Zdroj:
http://www.bmvit.gv.at/presse/archiv/11 ... index.html

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2010 15:16
od eucitizen
Ale do roku 2020 by to mohlo byt postavene. Zalezi aj na tom ako sa pohne Slovenska strana. Nastastie je to na rovinke amalo km medzi D2 a hranicou s Rakuskom.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2010 15:48
od Andrej
Na nasej strane by mohli usek Stupava - Marchegg kludne postavit v ramci PPP na D4. Vyuzitie by urcite bolo. Po dostavani tunela Karpaty to bude najkratsia trasa do Viedne od D1 mimo BA.

Skoda, ze v tych planoch Asfinagu nie je ani 1 usek S31 medzi Eisenstadtom a Bruckom. Stacil by obchvat 2-3 dedin na to, aby tato trasa bola pre nas vyhodnejsia ako A4+A2 smerom na Graz.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2010 16:44
od eucitizen
Podla stranky NDS je to len 3420 m medzi hranicou a D2. Ak by bol problem s PPP na celu D4 tak tento usek by sa mohol psotavit aj samostatne.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2010 19:44
od mmaros
Andrej napísal:Na nasej strane by mohli usek Stupava - Marchegg kludne postavit v ramci PPP na D4. Vyuzitie by urcite bolo. Po dostavani tunela Karpaty to bude najkratsia trasa do Viedne od D1 mimo BA.

Skoda, ze v tych planoch Asfinagu nie je ani 1 usek S31 medzi Eisenstadtom a Bruckom. Stacil by obchvat 2-3 dedin na to, aby tato trasa bola pre nas vyhodnejsia ako A4+A2 smerom na Graz.


Este pred dvoma rokmi bol na stranke Asfinagu planovany 10 km usek od Eisenstadtu smerom na Bruck (obchvat Schützen am Gebirge). Mal sa zacat stavat v tomto roku s dokoncenim v roku 2013. Z neznamych dovodou tento usek zmizol zo stranky minuly rok a v ziadnych dalsich planoch sa neuvadza. Je to naozaj skoda, pretoze z Bratislavy na juh (Slovinsko, Taliansko) je o dost kratsia trasa cez Eisenstadt a prave usek medzi Parndorfom (Bruckom) a Eisenstadtom je kriticky - mnozstvo dedin bez obchvatov. Absencia tohto useku ma za nasledok presmerovanie mnohych aut na obchvat Viedne S1, ktory byva ale casto pretazeny. Dobudovanim useku by sa dal ciastocne obchvat Viedne odlahcit od tranzitu.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2010 12:32
od kraken
mmaros napísal:Este pred dvoma rokmi bol na stranke Asfinagu planovany 10 km usek od Eisenstadtu smerom na Bruck (obchvat Schützen am Gebirge). Mal sa zacat stavat v tomto roku s dokoncenim v roku 2013. Z neznamych dovodou tento usek zmizol zo stranky minuly rok a v ziadnych dalsich planoch sa neuvadza. Je to naozaj skoda, pretoze z Bratislavy na juh (Slovinsko, Taliansko) je o dost kratsia trasa cez Eisenstadt a prave usek medzi Parndorfom (Bruckom) a Eisenstadtom je kriticky - mnozstvo dedin bez obchvatov. Absencia tohto useku ma za nasledok presmerovanie mnohych aut na obchvat Viedne S1, ktory byva ale casto pretazeny. Dobudovanim useku by sa dal ciastocne obchvat Viedne odlahcit od tranzitu.


Taky se může stát, že ty plány prostě upadnou do zapomenutí.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2010 13:00
od aquila
planovane pokracovanie S31 ako obchvat schützen (2+2) bol kvoli peticnej akcii a dost silnym lokalnym protestom zamietnuty a asfinag aj oficialne stiahol ziadost na EIA a preto to zmizlo aj zo stranky (S31 nord)

http://www.bmvit.gv.at/verkehr/strasse/ ... index.html

a malo by sa stavat len jednoducha prelozka a obchvat schützen o sirke 11 m ..

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2010 13:48
od tondiego
Rakusaci su s tou ich ekologiou padnuti na hlavu. Krajina obstavana otrasnymi vrtulami. Vobec by som sa necudoval, keby zrusili 95 oktanovy benzin (ako planuje Finsko od noveho roku). Chcel by som, aby sme aj my na Slovensku mali jedneho dna take starosti ako oni.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2010 13:55
od Andrej
Skvele, staci 2-3 taketo obchvaty oznacene ako Cesta pre motorove vozidla a uz to bude vyhodnejsia trasa ako po A4+A2. Hlavne nech to neskonci pri samotnom obchvate schutzen a nech pokracuju aj na dalsich. Aj ked najlepsia by naozaj bola S31

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 26. Dec 2010 21:37
od Andrej
Velmi podstatna stavba pre nasinca - usek A4 medzi Swechatom a Bruckom sa bude rozsirovat na 6 pruhov. Len skoda, ze az tak neskoro :-(

viewtopic.php?f=35&t=14762

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 27. Dec 2010 20:04
od pepooo
situacia sa upokojila dalsim odbacacim pruhom na Flughafen v smere na Slovensko (usek krizovatka s S1 po Flughafen je 3-prudovy), v sucasnosti by stacilo rozsirenie len po Fischamend, dalej je to uz relativne pokojna premavka, casom ta premavka urcite zhustne, ale ma tesi, ze rakusaci myslia dopredu :) mali by sme si od nich brat priklad!!

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 27. Dec 2010 20:09
od Andrej
Rakusaci myslia dopredu, pretoze uz maju dialnicnu siet v podstate poriesenu :-)

Ad premavka - obzvlast v piatok a nedelu byva A4 casto plna, rychlost v lavom pruhu 90-110 km/h, pravy pruh cez tyzden plny kamionov.
Viac by ma vsak potesili obchvaty v trase S31.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 27. Dec 2010 23:27
od aquila
v roku 2015 to bude uplne ina situacia .. tam bude usek schwechat S1 - flughafen na 3+3 dost nestihat ..

kazdopadne ma bude zaujimat, ako rozsiria dialnicu pod pristavacou drahou, tam neni miesta ..

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2011 09:55
od tr3mp
Minulý týždeň som išiel po ceste 50 medzi Eisenstadtom a Parndorfom a zaujalo ma, že v úseku medzi obcami Schützen am Gebirge - Donnerskirchen a Donnerskirchen - Purbach am Neusiedler See je cesta označená značkou Cesta pre motorové vozidlá. Zároveň sú v tomto úseku po oboch stranách cesty paralelné asfaltové komunikácie (s max. rýchlosťou 50 km/h). Znamená to, že ak nemám diaľničnú známku, musím v uvedenom úseku použiť paralelnú komunikáciu?

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2011 11:47
od Andrej
Nie, dialnicnu znamku musis pouzit len na dialnice a RC (v rakusku schnellstrasse).
To, ze je cesta oznacena ako Cesta pre motorové vozidlá je len uplne logicky krok na hlavnej ceste - je tam takmer suvisle 100 km/h a cyklisti/poln.stroje vyuziju tie paralelne komunikacie (ktore su inac tiez v perfektnom stave). Kiez by aj u nas takto rozmyslali.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2011 13:41
od expwy
V Rakúsku sa označujú spoplatnené úseky samostatnou tabuľkou a nie ako u nás, kde značka diaľnice znamená automiticky aj spoplatnenie. V Rakúsku je pred vjazdom každý úsek D alebo R, ktorý je spoplatnený označený DZ ako na tomto obrázku http://picasaweb.google.com/monterie.ro ... 7670779730
Ale v princípe platí, že v Rakúsku sú všetky úseky D a R spoplatnené. A značka cesta pre motorové vozidlá neznamená, že ide o rýchlostnú cestu. Všetky D a R v plnom profile sú označené značkou diaľnica.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2011 13:43
od Tomas PO
sranda aka velka tabula upozornujuca na spoplatnenie. presne opacne ako u nas

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2011 09:15
od aquila
inak na rakuskej A4 rozoberaju uz nejaky ten piatok pristavaciu drahu pri letisku, ktora vedie nad dialnicou v ramci pripravnych prac na rozsirenie useku na 3+3

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2011 09:23
od Andrej
A bude sa stavat nova, nad rozsirenou A4?

Inac skoda, ze pre nas sa v smere na A2 (Grac, Taliansko) najblizsich 5 rokov nic nepohne. A4 sa bude rozsirovat az okolo 2015 a S31 nebude vôbec. Pocas rozsirovania vsak bude zrejme rozumnejsie chodit cez Eisenstadt.

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2011 10:16
od aquila
ak som to spravne pochopil, bude to len predpriprava, ergo postavia novu, ale A4 sa este rozsirovat nebude

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2011 19:01
od Andrej
V Reichu uz zacali rozsirovat aj A1 medzi Linzom a Salzburgom. Môzeme sa ucit, ako sa rozsiruju velke mosty, niektore 50 rokov stare ;-)

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2011 11:46
od Andrej
Par tyzdnov dozadu otvorili Tauernsky tunel v plnom profile - po vyse rocnej sanacii prvej tunelovej rury. Naklady na vystavbu druhej rury boli 173 mil. €, na sanaciu starej 40 mil. €. Tauernsky tunel a tunel Kapsch sa budovali na 1/2 profil v polovici 70. rokov, ako aj väcsina tunelov v Reichu.
Tym je uz cela dialnica A10 v plnom profile.
http://www.asfinag.at/strassennetz/salz ... ersion=1.0

Re: Rakusko - Austria

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2011 18:37
od katkaAMC
Dobrý večer prosím poradte mi.
Zajtra ideme s manželom do Parndorfu cez Bratislavu.
Na navigácii nám ukazuje cesty B50 A B10.
Sú prosím tieto cesty spoplatnené? Ako to zistím?
Prosím poradte. Ďakujem Vám veľmi pekne.
Katarína