Obdobný terén bol na trase Košice- Milhosť, pričom pri dlžke 14,2 km bolo investovaných 78 milionov, čo je cca 5,5 miliona kilometer. Obdobne by sa dali stavať úseky od Gombaseku po Rožňavu (9,8km), od Jablonov nad Turňou (Soroška) po Košice-Šacu (39,8km) a od Dargova po UKR hranicu (51,6km). Trochu viac finančne náročne úseky z Tornale po Gombasek (18km) a Bidovce Dargov (12,6km), kde sa nachádzajúu aj menšie tunely, ale aj to by sa možno zmestilo do cca 10mil/km.
Tu treba počkať lebo nie su intenzity a nie je ešte prijateľná cena na primeraný zisk pre určitých ľudí, lebo by nezarobili na subdodávateľoch z východu, ktorí stále učtujú minimum, len aby sa uživili a prežili. Boli by to len cesty duchov
podľa poniektorých diskutujúcich. Kde nie je záujem, tam nie je nič. Ukážeme Bruselu, že eurofondy poriešili nížinatu časť východu, keď po stopnutí eurofondov vybudujeme odrazu nie za veľké peniaze mnoho kilometrov zo štátneho rozpočtu? Zase bude niekto dobrý a budú to vedieť stihnuť postaviť aj s džkou výstavby jednotlivých úsekov do dvoch rokov mimo úsekov s tunelmi. len tie peniaze.