Polsko - Poland

všeobecná diskusia o diaľniciach a RK v EÚ (okrem SR a ČR)

Moderátor: Moderátori

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 07. Mar 2017 15:53

Áno Devil, presne tu a nielen tu to stačilo vyriešiť stúpacími pruhmi :lol: :lol:

Odporučím ti aby si sa aspoň raz previezol týmto úsekom a som veľmi zvedavý ako by si ho ešte chcel viac zapasovať do terénu, keď je to vyslovene húsenková dráha bez prídavných pruhov. Ak na tomto úseku bude raz 130 tak zjem koňa.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 08. Mar 2017 12:30

takze naozaj tam ide o stotridsiatku....aby si bol o 5 minut skor na trhu...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 08. Mar 2017 19:01

Nie nejde, ale poslednú stranu sa smeješ z Poliakov, potom ich obdivuješ a na nakoniec keď ti ukážem, že u nás je to spravené na dané terénne pomery spravené veľmi úsporne, tak začneš prekrucovať môj príspevok. Okorec mal očividne pravdu.

Mimochodom ja na trhy nechodím :-)
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 09. Mar 2017 14:44

stara klasicka od zilinsko-kysuckych prispievatelov pripisovat svojim oponentom veci ktore nenapisali len aby zamotali diskusiu ked ich dochadzaju argumenty. Jano1 ktory vytiahne najdrahsi usek S69 a ked mu ukazem lacnejsi a v plnom profile tak ostane ticho milan kt. pise ze :

na dané terénne pomery spravené veľmi úsporne

tak to mali posunut alebo tam mali stavat cestu I. triedy alebo vobec nic. proste D3 je vyrazne drahsia ako S69 alebo ceska I/11.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 09. Mar 2017 15:34

Keď sa postaví na juhu diaľnica čo bude levitovať tiež bude yxz násobne drahšia ako Svrč - Skalité.
Viem, že ty si kopce v živote nevidel, ale keď už sa rozhodlo trasu tadeto, tak to ani nemá diaľničné parametre. A v porovnateľnom terénnom profile vychádza poliakom cena podobná ako u nás presne ako ti Jano ukázal. Veď sa už zobuď dávaš na rovnakú úroveň úseky R7 po absolútnej rovine a horskú R2 Sorošku.

Alebo teda odhraďme všetky kopce a priraďme ich k Poľsku, dúfam, že potom už budeme stavať len po tej tvojej rovine :lol:

A najdôležitejšie na záver, D3 je jednak drahá terénnym profilom kade vedie ale hlavne vďaka zlodejskej súťaži za Počiatka. Poliaci robia normálne súťaže, potom je jasné, že majú skvelé ceny a česká I/11 ani len z ďaleka neprechádza takým terénom ako Srč - Sk ... a opať majú kvalitné súťaže.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 09. Mar 2017 16:02

aquila napísal:
preto nema uz ine spojenie podporu, lebo uz postavili tolko km a zaviazali sa zmluvne. keby za meciarovej vlade dali D3 smerom cesko a smerom polsko by tlacili R3, tak poliaci by to rovnako podpisali a postavili tych 50-60 km novych RC ..



Presne tak teraz keď sa tu píše ako ďaleko od hraníc aká intenzita tak S7 resp zakopianka má celkom vysoké intenzity a to 12 km od slovenska. A tieto dve by sa dali dopravne vyriešiť jednou cestou. Víkendové intenzity na Zakopianke idú v niektorých úsekoch až na 50 000.

35768 náčrt s intnezitami SSC a GDDKIA

+ video s výstavby S7 rabka šipko stavaju

https://www.youtube.com/watch?v=CPBEoHzlDHs
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 09. Mar 2017 16:18

Viem, že ty si kopce v živote nevidel,


nie nikdy, ani neviem co to slovo znamena...spokojny :?: :lol:

A v porovnateľnom terénnom profile vychádza poliakom cena podobná ako u nás presne ako ti Jano ukázal. Veď sa už zobuď dávaš na rovnakú úroveň úseky R7 po absolútnej rovine a horskú R2 Sorošku.


no daj npr. % dlzky mostov/tunelov na polskom poloprofile ? na svrc-skal cize asi 12 km mame toto

- 13 mostov s celkovou dĺžkou 4,04 km pre jeden dvojpruh a dva tunely (Svrčinovec 410 m a Poľana 888 m).
- Na vetvách križovatky Svrčinovec (prepojenie s cestou I/11) bude vybudovaných 5 mostov s celkovou dĺžkou 921 metrov.
- Ďalších 7 mostov bude vybudovaných na prístupových komunikáciach.
- Celkovo budú mimo diaľnice upravené, preložené alebo novo vybudované komunikácie v celkovej dĺžke 14 km.

skalite-hranica co su asi 3 km mame toto:

- Budú tam štyri mosty v celkovej dĺžke 1,42 km,
- Dĺžka najdlhšieho mosta (most č. 201) bude 494 metrov. Výška mostných pilierov je až 32 metrov

urcite vsetko toto je bezpodmienecne nutne :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 09. Mar 2017 16:36

Pozri si pozdlžak úseku, alebo terennu 3D mapu od Googlu a uvidíš, že je. Mosty preklenujú hlboké údolia, ktoré sa nedajú obísť. Inak sa cesta kľukatí a vinie po svahoch, s náročnými geotechnickými opatreniami, tu aj terén aj geológia sú vysoko nevyhovujúce. Preto tvrdím, že projekčne to rozhodne nie je spravené nejak veľkoryso ako sa tu snažíš sugerovať.

Samozrejme také kilometre obslužných je zlodejina. Hlavná otázka je, či to muselo ísť zrovna tadeto, ale to je však už dávano neaktuálne sa tým zaoberať.
Jediné čím sme si mohli pomôcť bola kvalitná súťaž. Bohužiaľ. Snáď za to raz niekto ponesie zodpovednosť.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Maxx787 » 09. Mar 2017 17:02

ono to stavac bola hlupost uz od zaciatku, a este ked vidim len espertizu ze 300 mil € a ze tam bude tak 3000-4000 aut. stavat tam 80 m vysoky most tak ze postavim jeden a za 20-30 rokov ho budem stavat znovu je hovadina, vsetci co sme tu velmi dobre vieme podla mosta v spisskom hrhove ze most nad 50 m je vhodnejsie stavat rovno ako 2+2 nez 2 oddelene mosty... tak to zaplatime 2x lebo sa to vsetko este aj tunely robit nanovo zase dalsich 300 mil € a potom konecna cena je 60 mil. € za km. a to je este viac nez za PO, ZA akykolvek tunel most tunel, PPP ci hocico co tu bolo postavene a ukradnute... svr. sk. je NAJVACSIA zlodejina v dejinach ludstva na uplne zbytocnej ceste, ktoru teraz vobec netreba ani nebude treba mat postavenu do 2020. s cim to chces porovnavat? nemas s cim...
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod BoroZA » 09. Mar 2017 18:41

devil napísal:na svrc-skal cize asi 12 km mame toto

- 13 mostov s celkovou dĺžkou 4,04 km pre jeden dvojpruh a dva tunely (Svrčinovec 410 m a Poľana 888 m).
- Na vetvách križovatky Svrčinovec (prepojenie s cestou I/11) bude vybudovaných 5 mostov s celkovou dĺžkou 921 metrov.
- Ďalších 7 mostov bude vybudovaných na prístupových komunikáciach.
- Celkovo budú mimo diaľnice upravené, preložené alebo novo vybudované komunikácie v celkovej dĺžke 14 km.

skalite-hranica co su asi 3 km mame toto:

- Budú tam štyri mosty v celkovej dĺžke 1,42 km,
- Dĺžka najdlhšieho mosta (most č. 201) bude 494 metrov. Výška mostných pilierov je až 32 metrov

urcite vsetko toto je bezpodmienecne nutne :lol:


Ak by sme zbúrali obce Svrčinovec, Čierne a Skalité, a potiahli diaľnicu stredom doliny, teoreticky by sme nepotrebovali žiadne mosty ani tunely... :idea: :wink: :lol:
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 09. Mar 2017 21:56

Tunel Maly Lubon tunel začiatok prác, nerozumiem, čo chcú raziť tak dlho na 2000 m tunely.

https://www.youtube.com/watch?v=vlj2YOaV3hg
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Maxx787 » 10. Mar 2017 00:16

hned ti na to odpoviem, lebo flys, rovnake problemy ako v polane, mozne zavaly bude sa razit o nieco pomalsie, nez sme zvyknuty vo visnovom :-) :-)
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod duro_z_dediny » 10. Mar 2017 09:38

Maxx787 napísal:...ze tam bude tak 3000-4000 aut....

Priatelia, v tomto okamihu uvažovať, či bolo rozumné stavať úsek Svrčinovec-Skalité, keď by mal byť tento rok odovzdaný do užívania, sa mi zdá už úplne zbytočné. Rovnako nevieme ani náhodou, koľko tam bude premávka. Ak je v Čadci 15 tisíc, prečo by mali ísť 2/3 do Českej republiky - neviem. Na D1 od BA po ZA vidím za sebou karavány poľských kamiónov, ktoré tiahnu na sever. Koľko z nich si zvolí túto trasu - nevieme. Na poľskej strane je ešte 8 km úsek, ktorý to brzdí, ten môže znížiť premávku, ale na koľko ? Ale za 3-4 roky má byť hotový. Rovnako môžu byť aj protesty miestnych poľských obyvateľov, ak budú mať zrazu o 4 tisíc áut viac cez obce. Inými slovami - Poľsko nás dotlačilo k tomuto cestnému prepojeniu za pomerne veľké peniaze. Úžitok/neúžitok uvidíme do 1-4 rokov. Potom môžme naozaj hodnotiť oprávnene. Teraz je to predčasné.
Off-topic - A ešte si neodpustím malú poznámku o tých zlodejinách - od vzniku SR som videl už niekoľko väčších alebo omnoho väčších zlodejín, ako táto a s úplnou istotou nemali nijaký, aspoň sčasti pozitívny vplyv na dopravnú premávku v krajine.
Obrázok používateľa
duro_z_dediny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 207
Založený: 18. Jún 2009 10:46

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 10. Mar 2017 09:55

Pozri si pozdlžak úseku, alebo terennu 3D mapu od Googlu a uvidíš, že je. Mosty preklenujú hlboké údolia, ktoré sa nedajú obísť. Inak sa cesta kľukatí a vinie po svahoch, s náročnými geotechnickými opatreniami, tu aj terén aj geológia sú vysoko nevyhovujúce. Preto tvrdím, že projekčne to rozhodne nie je spravené nejak veľkoryso ako sa tu snažíš sugerovať.


urcite nie ? mosty sa nedali skratit, poobchadzat vacsie stupania. iste, bolo by to na ukor komfortu, ale aky ma zmysel stavat takuto cestu pre 3-4- mozno 5 tisic aut ?

Ak je v Čadci 15 tisíc, prečo by mali ísť 2/3 do Českej republiky - neviem.


preco poliaci stavaju tiez poloprofil po zywiec ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 10. Mar 2017 10:02

Úžitok/neúžitok uvidíme do 1-4 rokov. Potom môžme naozaj hodnotiť oprávnene. Teraz je to predčasné.


To je fakt. Prekvapko za par 100milionov.

V tejto súvislosti ma napadlo tiež ako sa prejaví v medzinárodnom tranzite dokončenie S7 Rabka- Krakow-Warsawa.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... paStan.svg
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod aquila » 10. Mar 2017 10:15

Lorenc napísal:Presne tak teraz keď sa tu píše ako ďaleko od hraníc aká intenzita tak S7 resp zakopianka má celkom vysoké intenzity a to 12 km od slovenska. A tieto dve by sa dali dopravne vyriešiť jednou cestou. Víkendové intenzity na Zakopianke idú v niektorých úsekoch až na 50 000.

35768 náčrt s intnezitami SSC a GDDKIA

+ video s výstavby S7 rabka šipko stavaju

https://www.youtube.com/watch?v=CPBEoHzlDHs


je ozaj skoda, ze tie prachy co sli do S69/S1 na polskej strane, neslo do tohto spojenia a aj pre poliakov by to bolo super mat pohodlne napojenie na ich tatry ..
D3 smerom na polsko su vyhodene peniaze

BoroZA napísal:Ak by sme zbúrali obce Svrčinovec, Čierne a Skalité, a potiahli diaľnicu stredom doliny, teoreticky by sme nepotrebovali žiadne mosty ani tunely... :idea: :wink: :lol:


je to len poukazane, ze tym smerom sa D3 nemala nikdy ani len v teoretickej rovine stavat .. a navyse tak sialene supepredrazene na vrcholkoch.. vobec sa neslo ani po vrstevniciach nic ..

odhliadnuc od faktu, ze prapovodne chceli D3 tahat cez oscadnicu.

proste D3 mala ist smerom do ciech a napojenie na polsko sa mala realizovatg rozumne cez R3 .. najma ked par km zapadnejsie su cez cechy hned dve dialnice vedla seba.

co to napoveda aj fakt, ze za cenu useku svrcinovec - skalite - hranica by bol porieseny cely usek od dolneho kubina az po polsku hranicu a to zrejme ronov v plnom profile
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 10. Mar 2017 10:34

co to napoveda aj fakt, ze za cenu useku svrcinovec - skalite - hranica by bol porieseny cely usek od dolneho kubina az po polsku hranicu a to zrejme ronov v plnom profile


No to určite nie, stačí sa pozrieť na predpokladané náklady okolo 80M na Tvrdošín - Nižná a to má úsek 5 km v polprofile...
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod aquila » 10. Mar 2017 11:31

svrcinovec - skalite: 329,9 , skalite - hranica: 3 km zhruba 90 mio euro.. kde dalsie miliony "stalo strazenie" neviem ci to nebolo 10 mio skk rocne co sa platilo ..

nicmenej za cca 18 km D3 v _polprofile_ v paramteroch cesty prvej triedy zaplatime 420 mio euro ..

na porovnanie useky z oravy:
Trstenna - Tvrdosin: cca 42 mio eur
Tvrdosin - Nizna: cca 80M
Nizna a Dlha nad Oravou: 173 mio eur (povodny odhad bol 117 mio)
Dlha nad Oravou – Sedliacka dubova: 77 mio eur (povodny odhad z 2014, bol ale 44 mio )
Oravský Podzámok - Horná Lehota: cca 50 mio eur
Dolný Kubín - Oravský Podzámok: odhhad EIA 27 mio eur

cize aj po vyrazne zdvihnutych poslendych odhadoch na R3 by bola cela R2 od hranic az po dolny kubin za 449 mio euro .. s tym, ze keby sa pri niznej vyhodila MUK nizna a tender by bol pri tom povodnom odhade este z roku 2014, tak R3 ma rozpocet 360 .. teda zbytocna D3 od svrcinovca stale by bola o 20% drahsia, ako usek, ktory je vyuzivanejsi a s radovo vyssimi intenzitami (vid nizna, ktora mala 12 t/24 hod uz v 2010 .. )

duro_z_dediny napísal:Inými slovami - Poľsko nás dotlačilo k tomuto cestnému prepojeniu za pomerne veľké peniaze. Úžitok/neúžitok uvidíme do 1-4 rokov. Potom môžme naozaj hodnotiť oprávnene. Teraz je to predčasné.


jednu skusenosti sme si uz na tom istom useku vyskusali pri zeleznici, kde sa v od 1997 do 2002 preinvestovalo 3-4 miliardy korun do elektrifikacie a rekonstrukcie trati do polska. realita ? teraz tam nejazdia pomaly ani manipulaky .. preco sme museli vyplieskat dalsie stovky milionov euro do rovnako zbytocneho a nevyuzivaneho prepojenia ?

a opravil by som, nie polsko nas donutilo, ale slovensko donutilo polsko k tomu drahemu experimentu. krasna ironia je, ze poliakom ide momentalne skor o to napojit DK52 terajsiu cast S1 na polsky tesin ako na slovensko .. aby sa odlahcila dialnica smerom od krakova ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod milan_KM » 10. Mar 2017 13:43

cize aj po vyrazne zdvihnutych poslendych odhadoch na R3 by bola cela R2 od hranic az po dolny kubin za 449 mio euro .. s tym, ze keby sa pri niznej vyhodila MUK nizna a tender by bol pri tom povodnom odhade este z roku 2014, tak R3 ma rozpocet 360 .. teda zbytocna D3 od svrcinovca stale by bola o 20% drahsia, ako usek, ktory je vyuzivanejsi a s radovo vyssimi intenzitami (vid nizna, ktora mala 12 t/24 hod uz v 2010 .. )


To je rozhodne pravda, bohužiaľ neskoro plakať. Každopádne keď už sa to navrhlo, tak to rozhodne nie je projektované veľkoryso. Devil, keď myslíš, že sa to dá lepšie poskracovaním mostov a podobne tak mi nakresli podľa teba optimálnu trasu. Pri zachovaní rozumných stúpaní (tj nie 12% a podobne) a oblúkov.

jednu skusenosti sme si uz na tom istom useku vyskusali pri zeleznici, kde sa v od 1997 do 2002 preinvestovalo 3-4 miliardy korun do elektrifikacie a rekonstrukcie trati do polska. realita ? teraz tam nejazdia pomaly ani manipulaky .. preco sme museli vyplieskat dalsie stovky milionov euro do rovnako zbytocneho a nevyuzivaneho prepojenia ?


Tak tragicky by som to nevidel, vlaky PKP Carga vidno na trati každú chvílu. Síce nedosahuje takých intenzít aký by mohla to je pravda. Navheje toto naše jediné poriadne vlakové spojenie s Poľskom.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 10. Mar 2017 14:30

tam sa nedaju urobit rozumne stupania a obluky. dialnica II/487.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Cesta_II. ... (Slovensko)
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Jano1 » 11. Mar 2017 18:08

devil napísal:Jano1 ktory vytiahne najdrahsi usek S69 a ked mu ukazem lacnejsi a v plnom profile tak ostane ticho
proste D3 je vyrazne drahsia ako S69 alebo ceska I/11.


Davno viem, ze nema zmysel s tebou diskutovat lebo sustavne prekrucas, pisem to skor pre ostatnych, aby si urobili usudok sami.

Znovu len mozem zopakovat: Chcel si usek na S1(exS69) za 40 mil.E/km, tak som nasiel za 42 mil.E/km, ktoreho polovica dlzky bude polprofil. Tvoje keci o tom, ze to stavaju za 10 mil.E/km je nezmysel. Tie lacnejsie plne profily stali okolo 20 mil.E/km, ale napr. S-69 Szare-Laliki v polovicnom profile stal 391.5 mil.zl., teda 19.37 mil.E/km.
http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/2949/odcinek-drogi-ekspresowej-s-69-szare-laliki-z-pierwszym-w-polsce-pozamiejskim-tunelem-drogowym-oddany-do-ruchu
Nas predrazeny usek D3 Svrcinovec - Skalite vychadza 26.86 mil.E/km, ale oproti uvedenemu useku S69 je tam obrovska krizovatka Svrcinovec a 0.8 km v plnom profile a samozrejme tych 14km ciest mimo dialnice a zhruba 1 km mostov mimo hlavnej trasy dialnice. Teda keby sme nemali nezmysly mimo dialnice tak to bude podobna cena.
https://auto.sme.sk/c/6857809/dialnica-d3-svrcinovec-skalite-v-polovicnom-profile-podla-nds-staci.html
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 12. Mar 2017 12:00

ale my ich tam mame, tak neviem co sa snazis dokazat.

a samozrejme ignorujes udaje kt. nepasuju npr. plny profil

S69, Bielsko-Biała – Żywiec, odcinek w. Mikuszowice (Żywiecka/Bystrzańska) - Żywiec, od km 9+100,00 do km 24+660,

Całkowita wartość projektu: 1 184 240 154,28 PLN, cize okolo 18 mil za km. cena sa stavbu logicky nizsia, nevieme o kolko.

cadca-svrcinovec plny profil za cca 43 mil za km.

a uz uplne ignorujes cenu ceskej I/11 za 8-10 mil. eur za kilometer

http://www.trinecko.cz/aktuality/obchva ... strice.pdf
https://www.trinecko.cz/aktuality/obchv ... ldrich.pdf
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Jano1 » 12. Mar 2017 18:16

I/11 je len prelozka I.triedy. Vzdy ked napadne par cm snehu tak je zablokovana kamionmi. A tie useky co stavaju teraz su skoro na rovine, nemaju tam rieky(Olsa je taky vacsi potok), zeleznicu, ani mesto. Preco sa za tolko nestaval R2 Pstrusa - Krivan, ked myslis, ze je to ocakavana cena? Bude sa stavat R2 Krivan - Lovinobana za 8-10 mil.E/km pri plnom profile? Chod si to vybavit s NDS/MDaV preco toleruju take ceny? Co ja s tym mam?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 12. Mar 2017 19:42

a od brodna po oscadnicu su co, zeby velhory...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod BoroZA » 12. Mar 2017 21:06

Devil by zase raz trasoval diaľnicu stredom doliny a búral celé dediny/mestá len aby nemusel stavať estakády a mosty... :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RK v EÚ

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.