PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

sekcia venovaná financovaniu nielen diaľnic, ale aj ostatných projektov s hlavným zameraním na Public Private Partnership

Moderátor: Moderátori

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod Laky » 25. Sep 2017 21:13

Myslel som to v style, nech tu hocikto stava dialnice - meskanie bude mat urcite. Na SVK sa na cas proste dialnice nestavaju. Aj keby prisiel MC Gayver. Nejake meskanie je nepravdepodobne :D Už Ersek oznamil 8 mesiacov !!! A oni maju cas. Oni vedia že im tie prachy neutecu. Ak maju ine stavby, tak im je to jedno. Peniaze dostanu aj tak v splatkach. P.S aj tak to budu stavať nakoniec SVK firmy. Ide o to koho zazmluvnia.
Laky
diskutujúci
 
Príspevky: 244
Založený: 09. Dec 2015 13:37

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2017 09:35

kedze to dost silne viazne a fakt nemaju nakontrahovane subky, cakam ozaj velku snahu velmi silno optimalizovat celu R7 aj D4...

viewtopic.php?f=35&t=22865

- v optimistickom scenari skrtnu MUK vajnory/cierna voda, cim sa nebude musiet zdvihat ani D1, ani sa robit kolektory medzi ivanka sever a MUK cierna voda/vajnory

- v pesimitickom ozaj skrtnu 3+3 na R7 po ketelec a zoptimalizuju niektore MUK typu raca, rovinka a mozno aj vajnory/cierna voda aspon osekaju ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod juancarlos » 06. Okt 2017 10:25

A z optimalizácie vyjde paškvil, ktorý o 10 rokov bude kapacitne mimo a za ťažké peniaze sa bude stavebne rozširovať alebo sa bude "optimalizovať" pixlou bielej farby (však veď prekreslime čiary a napcháme tam viac áut, viď D1 v Ba) Podľa môjho názoru to bolo zoptimalizované až-až (viď most cez Dunaj, zredukovanie časti jazdných pruhov na D4 atď.) Štát by bol totálne sprostý ak by im to dovolil.
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 564
Založený: 04. Mar 2015 22:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod Lorenc » 06. Okt 2017 10:32

aquila napísal:kedze to dost silne viazne a fakt nemaju nakontrahovane subky, cakam ozaj velku snahu velmi silno optimalizovat celu R7 aj D4...


Mne to prišlo ako polokačicový článok kedže podľa nich tunel Čebrať mal mať 1,6km.

Súčasťou diaľnice mal byť 1,6-kilometrový tunel Čebrať
Lorenc
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 732
Obrázky: 18
Založený: 06. Máj 2005 10:43

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod Chamurapi » 06. Okt 2017 10:42

ja ozaj nechapem preco pri tom objeme co stat stavia a este len bude stavat si nespravi vlastnu stavebnu firmu a nezrusi vsetky tie nezmyselne tendre
teda vlastne chapem, ovela menej by sa dalo kradnut....
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 02. Feb 2016 14:11

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod juancarlos » 06. Okt 2017 10:47

:-D :-D :-D Tak to je góool. Povedz mi prosím Ťa kde sa šafári viac ako v štátnych firmách. Prirovnanie, že cap záhradníkom by bolo v tomto prípade šuvix.
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 564
Založený: 04. Mar 2015 22:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod Chamurapi » 06. Okt 2017 13:55

ale prosim ta, si nechaj tieto dristy
je x prikladov statnych firiem ktore funguju a funguju dokonca lepsie ako sukromne
kradnut sa bude to je jasne, kradne sa aj teraz, o tom to vobec nie je
vyrazne by sa usetril cas a taketo primitivne problemy ako nedostatok subdodavatelov
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 02. Feb 2016 14:11

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2017 14:17

juancarlos napísal:A z optimalizácie vyjde paškvil, ktorý o 10 rokov bude kapacitne mimo a za ťažké peniaze sa bude stavebne rozširovať alebo sa bude "optimalizovať" pixlou bielej farby (však veď prekreslime čiary a napcháme tam viac áut, viď D1 v Ba) Podľa môjho názoru to bolo zoptimalizované až-až (viď most cez Dunaj, zredukovanie časti jazdných pruhov na D4 atď.) Štát by bol totálne sprostý ak by im to dovolil.


ked si zoberies ake skresanie dovolil koncesionarovi pri pribine, kde mal koncesionar priam luxusny 10+% vyvar .. tak si mozes predstavit co bude tu ...

s rozsirovanim si myslim ze problem nebude. paradoxne skrtnutim krizovatky cierna voda by sa doprava na D4 zlepsila. v podstate aj krizovatka rusovce je dost luxusne riesena oproti povodnemu planu a co by tam realne bolo treba, skor je chyba, ze sa rovno neurobilo s prelozkou aj bezurovnove krizovanie so zeleznicou na ceste smerom na jarovce.

ja len dufam, ze nebudu optimalizovat MUK ivanka sever, raca, ketelec a rovinka, ostatne sa mozu optimalizovat, ale to je tak vsjo
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod ANDi » 06. Okt 2017 15:58

Ten clanok je uplne od veci, splietaju piate cez deviate... Este aj Figela tam pletu, este zabudli nepriaznive pocasie, tuhe zimy a Sulika...
Obrázok používateľa
ANDi
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1141
Založený: 14. Júl 2012 17:12

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod expwy » 06. Okt 2017 19:19

aquila napísal:- v optimistickom scenari skrtnu MUK vajnory/cierna voda, cim sa nebude musiet zdvihat ani D1, ani sa robit kolektory medzi ivanka sever a MUK cierna voda/vajnory

aquila, už som tu nie raz vysvetľoval, že MUK Čierna Voda nemá na zdvih nivelety D1 žiadny vplyv a nijako s tým nesúvisí. Zdvih nivelety D1 je dôsledok vedenia D4 pod D1, čo je mimochodom plnenie požiadavky MČ Vajnory z ÚR a SP kvôli hluku. Medzi MUK Čierna Voda a D1/D4 nie sú navrhnuté žiadne kolektory. A MÚK sa škrtať určite nebudú, keď tak optimalizovať.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 95
Založený: 08. Apr 2005 10:30

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod ANDi » 06. Okt 2017 20:10

Ale ten paskvil ala Cierna voda by tam ozaj nemal byt.
Obrázok používateľa
ANDi
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1141
Založený: 14. Júl 2012 17:12

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod zoom » 06. Okt 2017 21:14

Zaujimave bude, ked dostavanú muk obyvatelia čiernej vody odmietnu ako na pražskom okruhu par obcí :)
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 516
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 17:28

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod ullsus » 06. Okt 2017 23:31

Ja inac toto cele so subdodavatelmi nechápem, ved ked sutaz vyhra konzorcium v ktorom su stavebne firmy preco to nestavaju tie ale hladaju subdodavatelov?
ullsus
diskutujúci
 
Príspevky: 165
Založený: 08. Apr 2015 23:21

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod aquila » 07. Okt 2017 08:29

vsak to je najvacsia ironia, ze Mrva zabezpecil vajnorom doslova zapchy, kedze ani vychodny ani severny obchvat nejde, tak auta budu jazdit cez dedinu

expwy napísal:aquila, už som tu nie raz vysvetľoval, že MUK Čierna Voda nemá na zdvih nivelety D1 žiadny vplyv a nijako s tým nesúvisí. Zdvih nivelety D1 je dôsledok vedenia D4 pod D1, čo je mimochodom plnenie požiadavky MČ Vajnory z ÚR a SP kvôli hluku. Medzi MUK Čierna Voda a D1/D4 nie sú navrhnuté žiadne kolektory. A MÚK sa škrtať určite nebudú, keď tak optimalizovať.


ano budem si musiet davat pozor na spajanie tychto dvoch veci, kazdopadne aj ta poziadavka viest D4 popod D1 je hlupost, lebo je zaujimave, ze Mrvom pozadovane kolektory na D4 by rovnako znamenal hluk, detto MUK cierna voda je hluk.

pri oboch pripadoch treba protihlukover steny, cize ten argument, ze hluk sa dal vyriesit PHS, tak isto ako ked je mozne uspokojinov vyriesit na tej nezmyselnej estakade D3 pri KNM hluk, kde im dokonca podla EIA vyslo nizsie hlukove zatazenie na estakade s PHS ako tunelovy variant, tak to iste by sa urcite dalo tu..

v pripade vajnor stat podla mojho nazoru silne zlyhal, a pre mna je to dalsi sverepec. tam nebol ani dovod na zdvihanie D1 kvoli zmenenej nivelite D4, a uz vonkoncom nie na tu sialenu krizovatku.

jedine co sa malo pre vajnory spravit ako pri moste, kratky vychodny obchvat s mimourovnovym krizovanim zeleznice.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod pristy27 » 09. Okt 2017 11:00

Inak ako tak kukam na tie googlemaps s aktualnejsimi fotkami tak ako bude vlastne vyzerat ta krizovatka MUK Cierna voda nakoniec? Lebo vyzera, podla tych pripravnych prac na krizovatku medzi Vajnormi a Ciernou vodou a s tymi dvoma mensimi kruhacmi na III/1082 a severnejsie nevyzera na ziadne vykopove prace.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Založený: 02. Sep 2010 09:15
Bydlisko: Bratislava

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod Laky » 11. Okt 2017 21:24

TAk mohli by sme si zahrat hru, čo sa stane s obchvatom. Lebo ak to takto pojde dalej, tak to podla mna nedokoncia nikdy. Na D4 uplne ticho. Rok 2023?
Laky
diskutujúci
 
Príspevky: 244
Založený: 09. Dec 2015 13:37

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod mjk » 12. Okt 2017 17:43

Na R7 sa už pracuje. Pri Samorine fungujú semafory a stroje odbocuju na staveniskovu cestu. Pri Kalinkove robia nasyp pred starou hradzou.
mjk
diskutujúci
 
Príspevky: 175
Obrázky: 46
Založený: 24. Okt 2013 20:27

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod KLEPETO » 12. Okt 2017 22:34

No to je dosť biedna bilancia. Hrabkajú sa na dvoch miestach v okolí Šamorína už pol roka. To je všetko čo dokázali.
KLEPETO
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 23. Nov 2016 21:37

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod medima » 15. Okt 2017 22:57

Celkovo z vystavby D4R7 tu mame velmi malo fotografii. Chcelo by to pravidelnejsiu a rozsiahlejsiu dokumentaciu priebehu vystavby.
medima
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 595
Obrázky: 17
Založený: 05. Jan 2013 22:23

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod ullsus » 15. Okt 2017 23:07

Presne tak suhlas, niekto z okolia BA, DS co by sa podujal na pravidelny fotoreport? Malo toho maju aj na oficial fb stranke "D4R7"...
ullsus
diskutujúci
 
Príspevky: 165
Založený: 08. Apr 2015 23:21

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod KLEPETO » 16. Okt 2017 00:20

Majú tam presne toľko čo za pol roka dokázali. Okrem vykolíkovania trasy a lopatkovania archeológov v zemi sa nič prevratné nedeje ani tam. Jo ešte inštalovali na troch miestach semafory pri križovaní sa s okreskami. Zatiaľ nedokončili ani jednu obchádzkovú prekládku okresky. Dreviny do dnešného dňa nie sú vyklčované všade. Jediný progres čo som videl v BA je likvidácia záhradkárskej kolónie v mieste Páleniska.
KLEPETO
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 23. Nov 2016 21:37

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod juraj1 » 16. Okt 2017 22:47

V mieste križovatky D4 s I/2 pri Jarovciach sa hrabká 1 (slovom jeden) bager.
juraj1
diskutujúci
 
Príspevky: 185
Obrázky: 2
Založený: 09. Sep 2005 15:44
Bydlisko: BA (TN)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod KLEPETO » 16. Okt 2017 23:06

To je tzv "putovný" báger. On sa hrabká vždy na inej časti z tých 59 km D4/R7.
KLEPETO
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 23. Nov 2016 21:37

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod ullsus » 16. Okt 2017 23:24

Aj ja mám ten pocit, v stredu zase bagroval v mieste MUK Ivanka-Sever, ja vám neviem...ale takýmto tempom chcú kolko stavať tých 60km? :D Nejaké info nikto nemá? Lebo raz čítam že sa stavba rozbehla, no v reále to tak vôbec nevyzerá, možno na južných úsekoch R7, ale keď si predstavím koľko veľkých a zložitých MUK ich čaká(Ivanka-sever, Ketelec) +most cez Dunaj a prerábka MUK Prievoz... no už by sa teda mohli rozbehnúť aspoň na 150% veď podpísané je od 5/2016...
ullsus
diskutujúci
 
Príspevky: 165
Založený: 08. Apr 2015 23:21

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

Odoslaťod jozin z bazin » 17. Okt 2017 08:19

ullsus napísal:no už by sa teda mohli rozbehnúť aspoň na 150% veď podpísané je od 5/2016


Nechcem sa ta nijako dotknut, ale predsa sa len musim spytat - kde si bol posledneho cca pol roka ?

1) najskor nejaky archeologicky vyskum.

2) potom problemy s vykupovanim pozemkov.

3) momentalne sa uz aj skolkari od Ivanky az po Jarovce udrbavaju na tom, ze konzorcium nevie zohnat subdodavatelov, lebo sa nevedia dohodnut na cene za pracu (proste konzorcium ocakavalo, ze tu najde lacnu pracovnu ilu, ale akosi sa prepocitalo).


PS : momentalne to cele smeruje k velkemu pruseru. Predpokladam, ze konzorcium teraz hlada moznosti, ako co najviac osekat vystavbu, aby na projekte dostatocne zarobili. A prinajhorsom to skonci ich odstupenim od projektu, aj za cenu nejakej zmluvnej pokuty, ktore bude pre nich ale v konecnom dosledku nizsia, ako by mozno na celom projekte stratili. Ale to je len taka moja sukromna konspiracia :-)
jozin z bazin
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 256
Obrázky: 19
Založený: 14. Dec 2009 15:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.

cron