Stanog, v pohode
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Inak paradoxne je v prípade SO BB tá návrhová rýchlosť 80 nie najnižšia, ale najvyššia na celom úseku obchvatu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Je to malý kúsok pred napojením na pôvodnú cestu I/66 na východnom okraji BB, inak je obchvat s výnimkou pár desiatok metrov na koncoch celý navrhnutý v kategórii MR20/60-A2, takže to pôvodné video označené ako "Vizualizácie 1.fáze" dezinformuje, keď uvádza pre celý SO kategóriu C22,5/80.
Dovolil som si aj tu malé zhrnutie parametrov, keďže napr. Devil písal, že sa mu tie videá nedajú prehrať:
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
km 0,150 - 0,160 (na dĺžke 10 m
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
) kategória MR 18,5/60
Je to logické, keďže existujúca cesta I/59 má v tomto úseku takéto parametre a treba to nejako napojiť, len nerozumiem, prečo nie od km 0,0 , tam sa predsa úsek začína
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
km 0,160 - 5,020 (na dĺžke 4,86 km) kategória MR 20/60-A2
odvodené zo základnej kategórie STN 73 6110 MR 25/60, v súlade s výnímkou Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR s nezhodným riešením so STN a platným stavebným povolením
Podotýkam, že to nezhodné riešenie nie je až záležitosť PPP2, niektoré vizualizácie boli k dispozícii skôr, než sa uvažovalo o PPP a cesta v šírke 25 m by na nich musela vyzerať viditeľne širšie
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
km 5,020 - 5,140 (na dĺžke 120 m) kategória R22,5/80
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
km 5,446 - 5,671 (na dĺžke 225 m) kategória C11,5/80
Tých chýbajúcich 300 m je pravdepodobne zužovanie z R22,5 na šírku pôvodnej cesty I/66, ale zase tam chýba 150 metrov po koniec úseku, ten je predsa až v km 5,821