Okrem investicnej narocnosti projektov 3. a 1. balika je v stanovisku aj zdovodnenie ku konkretnym usekom:
Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka
(11,3 km)
Existencia alternatívnej trasy do Žiliny (Hričovské Podhradie – Žilina Strážov)
keby sa tento usek aj o par rokov posunul, az take hrozne to nebude
Lietavská Lúčka - Višňové
(5,4 km)
Izolovanosť úseku, nevyhnutná nadväznosť na tunel Višňové - Dubná Skala
Višňové - Dubná Skala
(8,11 km)
Technická náročnosť výstavby daná dĺžkou 7,5 km tunela neumožňuje skoršie dokončenie ako v roku 2012
to je samozrejme, ale ten usek musi ist v kazdom pripade do stavby co najskor. Ak to dopadne tak ako pisal johhan (financovanie cez SR 2008-2013), mozme byt radi
Turany – Hubová
(16,49 km)
Nedostatočná projektová pripravenosť, chýbajúce povolenia a rozhodnutia, chýbajúci geologický prieskum, technická náročnosť výstavby daná zložitým geografickým terénom
Mno, v tomto pripade som zvedavy, co sa podari. Obavam sa ale, ze tu bude este tolko problemov, ze sa tento usek bude otvarat medzi poslednymi
Teda cez PPP by mali ist useky:
Nitra-Tekovske Nemce (aj s obchvatom NR) 50,6 km
Janovce-Jablonov, Fricovce-Svinia-Hubova Ivachnova 45,2 km
Spolu s dalsimi budovanymi usekmi cez SR teda vlada predpoklada v r. 2006-2010 otvorit spolu 200 km D a RC, co si myslim, ze je uz celkom pekne cislo