Moderátor: Moderátori
mjk napísal:Prínos pre dochadzajúcich do Bratislavy bude obrovský. Minimálne v tom, že Báč, Šamorín, ale hlavne Dunajská Lužná a Rovinka budú mať obchvat. Kedže I/63 má dávno kapacitu prekročenú, tak napr. ráno z Komárna do Dunajskej Lužnej to trvá cca. 1 hodinu a ďašiu hodinu to trvá do Bratislavy (záleží samozrejme kam). Určite to pomôže aj Podunajským Biskupiciam a Vrakuni.
Pravda je v tom, že celkovo pre Bratislavu to pravdepodobne bude mínus, kedže viac ľudí presedlá z RegioJetu späť do aút. Samotná D4 bude plus, pretože odľahčí D1 v meste.
Vlados napísal:mjk napísal:Prínos pre dochadzajúcich do Bratislavy bude obrovský. Minimálne v tom, že Báč, Šamorín, ale hlavne Dunajská Lužná a Rovinka budú mať obchvat. Kedže I/63 má dávno kapacitu prekročenú, tak napr. ráno z Komárna do Dunajskej Lužnej to trvá cca. 1 hodinu a ďašiu hodinu to trvá do Bratislavy (záleží samozrejme kam). Určite to pomôže aj Podunajským Biskupiciam a Vrakuni.
Pravda je v tom, že celkovo pre Bratislavu to pravdepodobne bude mínus, kedže viac ľudí presedlá z RegioJetu späť do aút. Samotná D4 bude plus, pretože odľahčí D1 v meste.
V BA nevybuduje a ani nerozšíri žiadna cesta, takže úzkym hrdlom nebudú cesty v meste a príjazd do BA ale cesty v meste. Nebude sa stáť v Dunajskej Lužnej ale na Bajkalskej. Spoločne s R7 by sa mala minimálne Bajkalská rozšíriť na 3+3 pruhy a prebudovať križovatku Bajkalská x Vajnorská na mimoúrovňovú... týmto sa nikto nezaoberá.
Ak by sa v okolí D4 vybudovali záchytné parkoviská a k nim dotiahla verejná doprava tak to by bolo o inom.
DrX napísal:Za tieto peniaze sa radsej malo spravit PPP (alebo desat malych PPP) na R2 KE-ZV. A Blava by sa odlahcila uz tym, ze by to umoznilo investorom usadit sa vsade na vychod od ZV (az po Humenne) a do Blavy by muselo dochadzat za pracou radovo menej ludi. To ale Pociatek a ostatni blavocentristicki tunelari radsej odignoruju, a budu tvrdit, ze na R2 nie su prachy.
Vlados napísal:Najväčšia investícia v Európe za posledných 7 rokov nešla ani do...
DrX napísal:Cena tohoto PPP sa odhadovala na 5mld EUR. Vysutazilo sa to za 1.6mld EUR. Cize, ak je to podobne na R2, tak ak je sucasny odhad tych troch usekov 1mld EUR, tak sa to moze vysutazit za 330mil EUR.
Bajkalská nepotrebuje rozšíriť, stačí vyriešiť mimoúrovňovo všetky križovatky - Račianska, Vajnorská, Trnavská. Na druhej strane akékoľvek riešenie v prospech cestnej dopravy len privedie viac áut do centra, takže v prvom rade treba investovať do verejnej dopravy.
Intenzity na R7 sú odhadované na 15-60 tisíc, na D4 20-35 tisíc, snáď uznáš, že R2 sa s tým rovnať nemôže
Nebude sa stáť v Dunajskej Lužnej ale na Bajkalskej.
devil napísal:maju opravnenie aby podpisovali ako dosluhujuca vlada ?
Laky napísal:Mam pocit ze tento projekt je uz zamrznutá, inak by sa neotalalo s podpisom. Takze davam tomu mozno o 4 roky, ale mozno pride kriza tak az o 7-8 r. Ak sa to nepodpise buduci tyzden tak sa to uz nepodpise.
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.