Stránka 23 z 46

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2016 09:51
od aquila
tie pozemky treba vykupit tak ci tak, v rakusku asfinag priebezne vykupuje pozemky .. vzdy sa to berie podla NPV, teda ze ked to kupis teraz, nemusis kupovat neskor. ziaden problem

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2016 10:42
od MarosJan
Su rozne pravidla pre stanovenie vykupnej ceny v roznych krajinach. Ak kupis lacno, tak ta az tak netrapi, ze budes stavat az o 10 rokov. U nas sa vykupuje dost draho, s tym , ze vobec sa neda dopredu povedat ci o 10 rokov by znalec dal cenu vyssiu alebo nizsiu, nikto nevie ake budu trhove ceny o 10 rokov. Dokonca nikto ani nevie ake budu pravidla pre vykup o 10 rokov. Vykup vela rokov dopredu je neista spekulacia, keby sa peniaze vlozili do vystavby dialnic/ciest tak aspon mas istotu, ze vznikne nejaka hodnota pre obcanov (zamestnanost, vymena tovaru, usetreny cas...).

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2016 00:33
od bodrik
K tym pozemkom netreba zabudat este na to, ze ak cast z nich isla cez vyvlastnovacie konanie, co je dost pravdepodobne ze nejaka mala cast pozemkov sa takto riesila, tak stat je v takom pripade zaviazany zacat s vystavbou na ucely ktorej bol pozemok vyvlastneny tusim najneskor do 24 mesiacov, pokial sa nemylim.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2016 12:19
od aquila
neni tanm cas dany, pod razsochy su vyvlastnene pozemky uz tri dekady...

pokial sa zachova ucel je to v pohode

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2016 08:46
od bodrik
Pod Razsochy sa vyvlastnovalo za komosov. Teraz niesu pravidla rovnake. Zalezi podla toho co je uvedene vo vyvlastnovacom dokumente. Ucel vyvlastnenia ma totiz byt naplneny cim skor, inac to vyvlastnenie straca zmysel. Islo by totiz svojim sposobom o bezdovodne branenie v uzivani majetku fyzickych/pravnickych osob.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 14:42
od Andrej
viewtopic.php?f=35&t=21293
viewtopic.php?f=35&t=21294
Snáď teda nový minister nebude dlho rozmýšľať a podpíše zmluvu čo najskôr, ak teda neobsahuje nejaké "nášľapné míny".

Link na tieto vizualizácie sme tu myslím ešte nemali: http://www.obchvatbratislavy.sk/sk/gale ... cie-cintra

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 14:55
od robertko
ten most cez dunaj vyzera veľmi dobre ...
ale estakáda pálenisko dosť "škaredá" tým skrátením ,,,

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 16:36
od ANDi
Uz som z toho ***... Tak najdolezitejsi objekt (most ponad Dunaj) bude teda len 2+2 bez rezervy?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 17:03
od i15
nech to rýchlo podpíše, inak sa to zredukuje len na R7 a v parametri C9,5 :D

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 17:24
od aquila
tak ono v konecnom dosledku, keby aj bola R7 v polprofile od pristavneho mostu az po holice, by to hodne pomohlo.. ale to je na inu temu :)

2 andi: no hej, ale tak bude to musiet stacit a zrejme aj bude, sak aj S1 okolo viedne je len 4 pruhy a 80-100 mpr :) a ziju :)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 17:24
od juancarlos
ANDi napísal:Uz som z toho ***... Tak najdolezitejsi objekt (most ponad Dunaj) bude teda len 2+2 bez rezervy?

Ja s toho ich motania ohľadom mostu cez Dunaj dedukujem to, že rezerva bude až do vyčerpania kapacity na moste vedená ako odstavný pruh. A ak sa kapacita vyčerpá, z odstavného pruhu urobia 3 pruh, viď. Ba-TT.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 18:32
od Vlados
aquila napísal:tak ono v konecnom dosledku, keby aj bola R7 v polprofile od pristavneho mostu az po holice, by to hodne pomohlo.. ale to je na inu temu :)

mohlo...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 19:41
od michaelse
no samozrejme cim skorej za zacne stavat tym lespie ale z ineho pohladu je asi spravne ze to pociatek nehal na novu vladu a noveho ministra,zmluvy podpisane tesne pre zmenou vlady a vedenia su vzdy podozrive a vo vacsine pripadoch opodstatnene

ale samozrejme niesom naivny a viem ze fico sefuje nadalej tak aj ked to podpise novy minister tak stale je moznost ze nejaka "mina" tam ostane(ak tam nejaka je)

a trosku konspiracie nezaskodi :-D keby nemal ostat na cele fico a riesila by sa sulikova koalicia tak by mozno obchvat uz bol podpisany tesne pred odstupenim starej vlady,ved predsa by si nenehal vyfuknut zasluhy a nejake to vsimne :-D

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2016 09:21
od juraj1
Podľa vizualizácií (od Cintry) sa zdá, že odstavný pruh na moste cez Dunaj je dosť úzky, takže sa asi výhľadovo nebude dať použiť na tretí pruh. Škoda, mohli ho urobiť v plnej šírke...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2016 10:29
od juancarlos
Tak zase podľa vizualizácie sú stredové zvodidlá "dosť" ďaleko od seba a pokiaľ bude most v pozdĺžnom smere nedelený, dá sa využiť aj tento priestor, prípadne namiesto dvoch zvodidiel dať len jedno betónové tak ako to minulý rok prerábali na D1. Dôležité je aby bol aj nadimenzovaný na záťaž troch plných pruhov.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2016 11:20
od Andrej
Stále si myslím, že obavy o nedostatočnej kapacite celej D4 sú zbytočné. Omnoho problematickejšie to bude naďalej na D1 a hlavne na D2, aj keď most Lafranconi je na rozdiel od Prístavného aspoň rozšíriteľný na 3+3 pruhy.
http://www.obchvatbratislavy.sk/uploads ... 10-171.pdf od strany 68

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2016 12:10
od ANDi
To je pravda, ale ked uz sa raz ten most postavi 2+2 bez rezervy, tak uz sa rozsirovat nebude. Zase na druhej strane, ak bude o 50 rokov aj severna D4, tak bude stacit 2+2 aj v pripade uzavretia Pristavneho...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2016 17:45
od michaelse
urcte by sa mal stavat aj s rezervou, v odstavnych pruhoch ale je mozne ze to tak nebude,

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2016 00:04
od Vlados
Andrej napísal:http://www.obchvatbratislavy.sk/uploads/files/d4-r7-technicka-sprava-k-dopravnemu-modelu-v10-171.pdf od strany 68

Podľa prílohy 13 v roku 2045
INDIVIDUÁLNA AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA – D4 bude Rusovce - Ketelec 28 028 a Ivanka-sever - Čierna voda 26 075
CESTNÁ NÁKLADNÁ DOPRAVA – D4 bude Rusovce - Ketelec 4 079 a Ivanka-sever - Čierna voda 1 455
a jazdné pruhy sú 2+2 a 3+3.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2016 10:13
od Maxx787
to je dost blbe, lebo podla tohto budu na moste cez Dunaj vyssie intenzity nez dalej na D4 okolo letiska. Tak by logicky mal byt most s rezervou na 3+3 a zbytok ani moc nie.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2016 15:49
od mjk

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2016 18:01
od KN.SK
Komisia (expertný tím I) na kontrolu komisie (expertného tímu II), len aby sa potom nevytvorila ďalšia na... :roll: :( :|

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2016 20:16
od pichalsi
sak musia zahrat aspon formu... a mozno im z toho aj nieco kvapne :) ked uz vybojovali toto 1 ministerstvo

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2016 05:23
od michaelse
To je asi pravda,ale na druhej strane by bolo hlupe pododpisat to bez toho aby vedel co tam vsetko je,

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2016 08:58
od aquila
skor potrebuju umiestnit svojich nominantov niekde ;)