Stránka 33 z 46

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2017 20:13
od Laky
Myslel som to v style, nech tu hocikto stava dialnice - meskanie bude mat urcite. Na SVK sa na cas proste dialnice nestavaju. Aj keby prisiel MC Gayver. Nejake meskanie je nepravdepodobne :D Už Ersek oznamil 8 mesiacov !!! A oni maju cas. Oni vedia že im tie prachy neutecu. Ak maju ine stavby, tak im je to jedno. Peniaze dostanu aj tak v splatkach. P.S aj tak to budu stavať nakoniec SVK firmy. Ide o to koho zazmluvnia.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 08:35
od aquila
kedze to dost silne viazne a fakt nemaju nakontrahovane subky, cakam ozaj velku snahu velmi silno optimalizovat celu R7 aj D4...

viewtopic.php?f=35&t=22865

- v optimistickom scenari skrtnu MUK vajnory/cierna voda, cim sa nebude musiet zdvihat ani D1, ani sa robit kolektory medzi ivanka sever a MUK cierna voda/vajnory

- v pesimitickom ozaj skrtnu 3+3 na R7 po ketelec a zoptimalizuju niektore MUK typu raca, rovinka a mozno aj vajnory/cierna voda aspon osekaju ...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 09:25
od juancarlos
A z optimalizácie vyjde paškvil, ktorý o 10 rokov bude kapacitne mimo a za ťažké peniaze sa bude stavebne rozširovať alebo sa bude "optimalizovať" pixlou bielej farby (však veď prekreslime čiary a napcháme tam viac áut, viď D1 v Ba) Podľa môjho názoru to bolo zoptimalizované až-až (viď most cez Dunaj, zredukovanie časti jazdných pruhov na D4 atď.) Štát by bol totálne sprostý ak by im to dovolil.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 09:32
od Lorenc
aquila napísal:kedze to dost silne viazne a fakt nemaju nakontrahovane subky, cakam ozaj velku snahu velmi silno optimalizovat celu R7 aj D4...


Mne to prišlo ako polokačicový článok kedže podľa nich tunel Čebrať mal mať 1,6km.

Súčasťou diaľnice mal byť 1,6-kilometrový tunel Čebrať

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 09:42
od Chamurapi
ja ozaj nechapem preco pri tom objeme co stat stavia a este len bude stavat si nespravi vlastnu stavebnu firmu a nezrusi vsetky tie nezmyselne tendre
teda vlastne chapem, ovela menej by sa dalo kradnut....

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 09:47
od juancarlos
:-D :-D :-D Tak to je góool. Povedz mi prosím Ťa kde sa šafári viac ako v štátnych firmách. Prirovnanie, že cap záhradníkom by bolo v tomto prípade šuvix.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 12:55
od Chamurapi
ale prosim ta, si nechaj tieto dristy
je x prikladov statnych firiem ktore funguju a funguju dokonca lepsie ako sukromne
kradnut sa bude to je jasne, kradne sa aj teraz, o tom to vobec nie je
vyrazne by sa usetril cas a taketo primitivne problemy ako nedostatok subdodavatelov

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 13:17
od aquila
juancarlos napísal:A z optimalizácie vyjde paškvil, ktorý o 10 rokov bude kapacitne mimo a za ťažké peniaze sa bude stavebne rozširovať alebo sa bude "optimalizovať" pixlou bielej farby (však veď prekreslime čiary a napcháme tam viac áut, viď D1 v Ba) Podľa môjho názoru to bolo zoptimalizované až-až (viď most cez Dunaj, zredukovanie časti jazdných pruhov na D4 atď.) Štát by bol totálne sprostý ak by im to dovolil.


ked si zoberies ake skresanie dovolil koncesionarovi pri pribine, kde mal koncesionar priam luxusny 10+% vyvar .. tak si mozes predstavit co bude tu ...

s rozsirovanim si myslim ze problem nebude. paradoxne skrtnutim krizovatky cierna voda by sa doprava na D4 zlepsila. v podstate aj krizovatka rusovce je dost luxusne riesena oproti povodnemu planu a co by tam realne bolo treba, skor je chyba, ze sa rovno neurobilo s prelozkou aj bezurovnove krizovanie so zeleznicou na ceste smerom na jarovce.

ja len dufam, ze nebudu optimalizovat MUK ivanka sever, raca, ketelec a rovinka, ostatne sa mozu optimalizovat, ale to je tak vsjo

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 14:58
od ANDi
Ten clanok je uplne od veci, splietaju piate cez deviate... Este aj Figela tam pletu, este zabudli nepriaznive pocasie, tuhe zimy a Sulika...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 18:19
od expwy
aquila napísal:- v optimistickom scenari skrtnu MUK vajnory/cierna voda, cim sa nebude musiet zdvihat ani D1, ani sa robit kolektory medzi ivanka sever a MUK cierna voda/vajnory

aquila, už som tu nie raz vysvetľoval, že MUK Čierna Voda nemá na zdvih nivelety D1 žiadny vplyv a nijako s tým nesúvisí. Zdvih nivelety D1 je dôsledok vedenia D4 pod D1, čo je mimochodom plnenie požiadavky MČ Vajnory z ÚR a SP kvôli hluku. Medzi MUK Čierna Voda a D1/D4 nie sú navrhnuté žiadne kolektory. A MÚK sa škrtať určite nebudú, keď tak optimalizovať.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 19:10
od ANDi
Ale ten paskvil ala Cierna voda by tam ozaj nemal byt.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 20:14
od zoom
Zaujimave bude, ked dostavanú muk obyvatelia čiernej vody odmietnu ako na pražskom okruhu par obcí :)

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2017 22:31
od ullsus
Ja inac toto cele so subdodavatelmi nechápem, ved ked sutaz vyhra konzorcium v ktorom su stavebne firmy preco to nestavaju tie ale hladaju subdodavatelov?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2017 07:29
od aquila
vsak to je najvacsia ironia, ze Mrva zabezpecil vajnorom doslova zapchy, kedze ani vychodny ani severny obchvat nejde, tak auta budu jazdit cez dedinu

expwy napísal:aquila, už som tu nie raz vysvetľoval, že MUK Čierna Voda nemá na zdvih nivelety D1 žiadny vplyv a nijako s tým nesúvisí. Zdvih nivelety D1 je dôsledok vedenia D4 pod D1, čo je mimochodom plnenie požiadavky MČ Vajnory z ÚR a SP kvôli hluku. Medzi MUK Čierna Voda a D1/D4 nie sú navrhnuté žiadne kolektory. A MÚK sa škrtať určite nebudú, keď tak optimalizovať.


ano budem si musiet davat pozor na spajanie tychto dvoch veci, kazdopadne aj ta poziadavka viest D4 popod D1 je hlupost, lebo je zaujimave, ze Mrvom pozadovane kolektory na D4 by rovnako znamenal hluk, detto MUK cierna voda je hluk.

pri oboch pripadoch treba protihlukover steny, cize ten argument, ze hluk sa dal vyriesit PHS, tak isto ako ked je mozne uspokojinov vyriesit na tej nezmyselnej estakade D3 pri KNM hluk, kde im dokonca podla EIA vyslo nizsie hlukove zatazenie na estakade s PHS ako tunelovy variant, tak to iste by sa urcite dalo tu..

v pripade vajnor stat podla mojho nazoru silne zlyhal, a pre mna je to dalsi sverepec. tam nebol ani dovod na zdvihanie D1 kvoli zmenenej nivelite D4, a uz vonkoncom nie na tu sialenu krizovatku.

jedine co sa malo pre vajnory spravit ako pri moste, kratky vychodny obchvat s mimourovnovym krizovanim zeleznice.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2017 10:00
od pristy27
Inak ako tak kukam na tie googlemaps s aktualnejsimi fotkami tak ako bude vlastne vyzerat ta krizovatka MUK Cierna voda nakoniec? Lebo vyzera, podla tych pripravnych prac na krizovatku medzi Vajnormi a Ciernou vodou a s tymi dvoma mensimi kruhacmi na III/1082 a severnejsie nevyzera na ziadne vykopove prace.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2017 20:24
od Laky
TAk mohli by sme si zahrat hru, čo sa stane s obchvatom. Lebo ak to takto pojde dalej, tak to podla mna nedokoncia nikdy. Na D4 uplne ticho. Rok 2023?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 16:43
od mjk
Na R7 sa už pracuje. Pri Samorine fungujú semafory a stroje odbocuju na staveniskovu cestu. Pri Kalinkove robia nasyp pred starou hradzou.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2017 21:34
od KLEPETO
No to je dosť biedna bilancia. Hrabkajú sa na dvoch miestach v okolí Šamorína už pol roka. To je všetko čo dokázali.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2017 21:57
od medima
Celkovo z vystavby D4R7 tu mame velmi malo fotografii. Chcelo by to pravidelnejsiu a rozsiahlejsiu dokumentaciu priebehu vystavby.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2017 22:07
od ullsus
Presne tak suhlas, niekto z okolia BA, DS co by sa podujal na pravidelny fotoreport? Malo toho maju aj na oficial fb stranke "D4R7"...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2017 23:20
od KLEPETO
Majú tam presne toľko čo za pol roka dokázali. Okrem vykolíkovania trasy a lopatkovania archeológov v zemi sa nič prevratné nedeje ani tam. Jo ešte inštalovali na troch miestach semafory pri križovaní sa s okreskami. Zatiaľ nedokončili ani jednu obchádzkovú prekládku okresky. Dreviny do dnešného dňa nie sú vyklčované všade. Jediný progres čo som videl v BA je likvidácia záhradkárskej kolónie v mieste Páleniska.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2017 21:47
od juraj1
V mieste križovatky D4 s I/2 pri Jarovciach sa hrabká 1 (slovom jeden) bager.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2017 22:06
od KLEPETO
To je tzv "putovný" báger. On sa hrabká vždy na inej časti z tých 59 km D4/R7.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2017 22:24
od ullsus
Aj ja mám ten pocit, v stredu zase bagroval v mieste MUK Ivanka-Sever, ja vám neviem...ale takýmto tempom chcú kolko stavať tých 60km? :D Nejaké info nikto nemá? Lebo raz čítam že sa stavba rozbehla, no v reále to tak vôbec nevyzerá, možno na južných úsekoch R7, ale keď si predstavím koľko veľkých a zložitých MUK ich čaká(Ivanka-sever, Ketelec) +most cez Dunaj a prerábka MUK Prievoz... no už by sa teda mohli rozbehnúť aspoň na 150% veď podpísané je od 5/2016...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2017 07:19
od jozin z bazin
ullsus napísal:no už by sa teda mohli rozbehnúť aspoň na 150% veď podpísané je od 5/2016


Nechcem sa ta nijako dotknut, ale predsa sa len musim spytat - kde si bol posledneho cca pol roka ?

1) najskor nejaky archeologicky vyskum.

2) potom problemy s vykupovanim pozemkov.

3) momentalne sa uz aj skolkari od Ivanky az po Jarovce udrbavaju na tom, ze konzorcium nevie zohnat subdodavatelov, lebo sa nevedia dohodnut na cene za pracu (proste konzorcium ocakavalo, ze tu najde lacnu pracovnu ilu, ale akosi sa prepocitalo).


PS : momentalne to cele smeruje k velkemu pruseru. Predpokladam, ze konzorcium teraz hlada moznosti, ako co najviac osekat vystavbu, aby na projekte dostatocne zarobili. A prinajhorsom to skonci ich odstupenim od projektu, aj za cenu nejakej zmluvnej pokuty, ktore bude pre nich ale v konecnom dosledku nizsia, ako by mozno na celom projekte stratili. Ale to je len taka moja sukromna konspiracia :-)