vsak to je najvacsia ironia, ze Mrva zabezpecil vajnorom doslova zapchy, kedze ani vychodny ani severny obchvat nejde, tak auta budu jazdit cez dedinu
expwy napísal:aquila, už som tu nie raz vysvetľoval, že MUK Čierna Voda nemá na zdvih nivelety D1 žiadny vplyv a nijako s tým nesúvisí. Zdvih nivelety D1 je dôsledok vedenia D4 pod D1, čo je mimochodom plnenie požiadavky MČ Vajnory z ÚR a SP kvôli hluku. Medzi MUK Čierna Voda a D1/D4 nie sú navrhnuté žiadne kolektory. A MÚK sa škrtať určite nebudú, keď tak optimalizovať.
ano budem si musiet davat pozor na spajanie tychto dvoch veci, kazdopadne aj ta poziadavka viest D4 popod D1 je hlupost, lebo je zaujimave, ze Mrvom pozadovane kolektory na D4 by rovnako znamenal hluk, detto MUK cierna voda je hluk.
pri oboch pripadoch treba protihlukover steny, cize ten argument, ze hluk sa dal vyriesit PHS, tak isto ako ked je mozne uspokojinov vyriesit na tej nezmyselnej estakade D3 pri KNM hluk, kde im dokonca podla EIA vyslo nizsie hlukove zatazenie na estakade s PHS ako tunelovy variant, tak to iste by sa urcite dalo tu..
v pripade vajnor stat podla mojho nazoru silne zlyhal, a pre mna je to dalsi sverepec. tam nebol ani dovod na zdvihanie D1 kvoli zmenenej nivelite D4, a uz vonkoncom nie na tu sialenu krizovatku.
jedine co sa malo pre vajnory spravit ako pri moste, kratky vychodny obchvat s mimourovnovym krizovanim zeleznice.