Stránka 2 z 2

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2006 21:16
od Adaios
Branco napísal:A na východ smerovať pomerne väčšiu časť (myslím tým pomer ekonomická výkonnosť/investície) prostriedkov zo štátneho rozpočtu a fondov EU. :wink:


Ano ja si myslim ze hlavne EU fondy tam treba nasmerovat. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2006 13:35
od B;
V inej teme sa objavila Podbrezova (okres Brezno). tam by bodol obchvat ako sol
a nie je tam zatial planovana ziadna R ani D.
A vraj je tam nejaka firma, ktoru by to mohlo zaujimat ;-)

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2006 18:42
od Adaios
B; napísal:V inej teme sa objavila Podbrezova (okres Brezno). tam by bodol obchvat ako sol
a nie je tam zatial planovana ziadna R ani D.
A vraj je tam nejaka firma, ktoru by to mohlo zaujimat ;-)


Tazko povedat, pretoze podla mna tam nie su vysoke dopravne intenzity a nie su tam ani vyrazne dopravne problemy.

Tento projekt sa bude realne posudzovat v r. 2007. Dovtedy sa moze spravit zoznam pre 100 miest, potom zostane mozno 50 a len 10 sa nakoniec zacne realizovat pretoze tych 40 bude problematickych cez stat a samospravu. A mozno ich nebude nakoniec 10 ale len 6. Ale aj tak to bude uspech. Naklady na pripravne prace budu vysoke, ale zisk bude tiez vysoky. Hodnota 250 mil. EUR bude dosiahnuta ked sa zacne. A potom bude mozny aj rast.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 10:59
od Dialniciar
Z tohto projektu sa stáva "šuflíkový" projekt.

Zostáva v platnosti už len investícia PPP na D4+R0, v rámci ktorého sa uvažuje s výstavbou cestných obchvatov Senca, Modry a Pezinka ako s vyvolanými investíciami, nevyberalo by sa však mýto na týchto nových cestách.

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2007 22:16
od Dialniciar
Konkrétny návrh pre výstavbu 10 obchvatov s tými mestami, ktoré mali najväčšiu šancu u súkromných investorov postaviť sa:

BA - ďalší most
Boleráz-Klčovany
Krupina
Malacky
Nové Zámky
Pezinok
Prievidza
Senica
Trenčín
Trnava

Logicky dominovalo západné Slovensko, podľa možností bez zásadného vplyvu na trasy diaľnic.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 19:35
od Andrej
Dialniciar napísal:BA - ďalší most
Boleráz-Klčovany
Krupina
Malacky
Nové Zámky
Pezinok
Prievidza
Senica
Trenčín
Trnava

BA - v ramci D4? Obchvat Bolerazu sa mi zda trocha nerealizovatelny cez PPP, takisto TT, kedze je uz v realizacii :)
No, uvidime, moc realne to ale nevidim :roll:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 19:58
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:BA - ďalší most
Boleráz-Klčovany
Krupina
Malacky
Nové Zámky
Pezinok
Prievidza
Senica
Trenčín
Trnava

BA - v ramci D4? Obchvat Bolerazu sa mi zda trocha nerealizovatelny cez PPP, takisto TT, kedze je uz v realizacii :)
No, uvidime, moc realne to ale nevidim :roll:


Lenže plán, keď toto bolo aktuálne, aktuálny vybratý zoznam, vtedy sa po obchvate Trnavy ani nechyrovalo. Písal sa rok 2002. A vtedy boli aktuálne všetky. :wink:

A že sa ti to nezdá - veď ja som ani nenapísal, že sa tak stane. Tento zoznam som len uviedol, aby sa doplnila téma.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 19:58
od Dialniciar
A BA nie v rámci D4, ale v rámci nutnosti nového mosta. Za ktorého prejazd by sa platilo mýto a jeho paramtre boli nastavené na 4+4 jazdné pruhy (extra 1+1 pre MHD) + 2 koľaje. :idea:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 20:11
od Andrej
Dialniciar napísal:Lenže plán, keď toto bolo aktuálne, aktuálny vybratý zoznam, vtedy sa po obchvate Trnavy ani nechyrovalo. Písal sa rok 2002. A vtedy boli aktuálne všetky. :wink:

A že sa ti to nezdá - veď ja som ani nenapísal, že sa tak stane. Tento zoznam som len uviedol, aby sa doplnila téma.

Hm, tak to je potom uz skor "suflikovy plan". Zrejme sa nan klasicky "zabudlo" :roll:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 20:29
od kvalitná dialnica
koľaje pre električky alebo pre vlaky alebo ani jedno ani druhé?

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2007 08:16
od sezbrzni
most v BA, alebo most v BA na-nejakom-konkretnom-mieste ? :)

OdoslaťOdoslané: 23. Apr 2009 20:21
od Dialniciar
Tento projekt sa podľa mojich dnešných informácií "oprašuje". Naplánovaná realizácia spustenia tendrov je na r. 2010-2014, počet obchvatov: 17, počet balíkov: 4, iba na cestách I. tr. alebo na ich križovaniach s cestami II. triedy alebo na viacpruhohých cestách.

Sú tam zaradené napr. tieto stavby:

BA VÚC: BA-severná tangenta, Malacky, Pezinok
TT VÚC: Jablonica, Senica, Piešťany
NR VÚC: Vráble, Komárno

BA a TT kraj po 3 obchvaty; TN iba 1, ostatné po 2.

Na drtivú väčšinu pripravovaných stavieb už existuje projektová dokumentácia, vyše 71% má vykúpené pozemky aspoň na 70%, ostatná príprava je na 12 projektoch na 40% a do konca r. 2010 má byť na úrovni 70%.

OdoslaťOdoslané: 23. Apr 2009 20:43
od zoom
Tá severná tangenta v BA má aký termín začatia výstavby?

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2009 21:14
od mikeBoss
Branco napísal:
Adoas napísal:Dobre, skuste napisat niekto 5 miest z kazdeho VUC, kde su potrebne obchvaty, ktore by mohli stat z hladiska stavebnych nakladov min. 1 mld. SKK a ktore lezia na cestach I. triedy alebo min. na krizovatke ciest II. a III. triedy a nachadzaju sa pripadne pri dialnicnej sieti.

Ja potom podla toho budem pisat viac info k tejto teme. :wink:


OK, Adoas, začnem s BA krajom:

NR kraj

Drážovce


Hm opravím ťa- Dražovce bez á a je to mestská časť Nitry nie obec...