Stránka 9 z 12

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 10:55
od B;
Adaios napísal:Mozete ma tu urazat, mozete mi pisat cez IS ze som "nacistiska grecka swein"



Invektivy naozaj nie su vitane, taketo nieco bysom naozaj necakal.
Username prosim posli adminovi.

Sme OT - a ja som OT, dokonca B, napise ked je weekend ... nie ze by 6 ludia chceli pracu cez mna cez IS a mozem povedat ze ju mozno 1 z Vas bude mat pretoze sa na nic nehra ...


B, pise nazor na politiku a uz neodpise naspat pretoze aj napriek vaorvaniu ze to bude problem sme museli pisat o politike ...


Som zamestnanec v jednej firme a niekedy nemam cas, lebo riesim svoje ( sefove) pracovne zalezitosti aj na ukor fora :lol:

Napriek tomu si nehladam novu pracu, ale ked mate fakt dobru ponuku, sem s nou :lol:

Pisat sem je pravo a nie povinnost a ked sem raz zabludim aj cez vikend iba sa dostanem priamo do stredu nejakeho sporu. Ked sa lognem az v pondelok po vikende uz si iba precitam ako ste to vyriesili.
Bola to naozaj vynimka, budem sa to snazit obmedzovat :wink:

P.S. Viem, ze to tu nepatri, ale kedze som spomenuty == ucastnik tak to nebudem nikam presuvat osobne.
Aquila prosim uprac to niekde ty ak to uznas za vhodne. Dik

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 12:53
od Lenny
Financování dopravní „Financování dopravní infrastruktury ČR přednáška z EVROPSKÉHO BANKOVNÍHO & FINANČNÍHO FÓRA :arrow:
http://www.sfdi.cz/aktualne/2006_fin_forum_cze.pdf

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 14:27
od Jarda
Lenny napísal:Financování dopravní „Financování dopravní infrastruktury ČR přednáška z EVROPSKÉHO BANKOVNÍHO & FINANČNÍHO FÓRA :arrow:
http://www.sfdi.cz/aktualne/2006_fin_forum_cze.pdf


Takže jako pilotní projekty byly pro PPP v ČR byly vybrány:
1. "AirCon" (S-Bahn) z centra Prahy na letiště Ruzyně; 13,5 mld CZK
2. D3 Tábor - Bošilec; 11 mld CZK

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 14:49
od Jarda
Jaroslav Štemberk napísal:
Lenny napísal:Financování dopravní „Financování dopravní infrastruktury ČR přednáška z EVROPSKÉHO BANKOVNÍHO & FINANČNÍHO FÓRA :arrow:
http://www.sfdi.cz/aktualne/2006_fin_forum_cze.pdf


Takže jako pilotní projekty byly pro PPP v ČR byly vybrány:
1. "AirCon" (S-Bahn) z centra Prahy na letiště Ruzyně; 13,5 mld CZK
2. D3 Tábor - Bošilec; 11 mld CZK


U AirConu má ale Pavel Švagr v tom materiálu ty délky nějak divné :?: Masarykovo nádr. - nádr. Ruzyně určitě není 20,3 km, ale 12-13 km a z nádraží na letiště Ruzyně to může být kolem 3 km, ale ne 5,6 km.

OdoslaťOdoslané: 10. Apr 2006 15:25
od Jarda
Jaroslav Štemberk napísal:
Jaroslav Štemberk napísal:
Lenny napísal:Financování dopravní „Financování dopravní infrastruktury ČR přednáška z EVROPSKÉHO BANKOVNÍHO & FINANČNÍHO FÓRA :arrow:
http://www.sfdi.cz/aktualne/2006_fin_forum_cze.pdf


Takže jako pilotní projekty byly pro PPP v ČR byly vybrány:
1. "AirCon" (S-Bahn) z centra Prahy na letiště Ruzyně; 13,5 mld CZK
2. D3 Tábor - Bošilec; 11 mld CZK


U AirConu má ale Pavel Švagr v tom materiálu ty délky nějak divné :?: Masarykovo nádr. - nádr. Ruzyně určitě není 20,3 km, ale 12-13 km a z nádraží na letiště Ruzyně to může být kolem 3 km, ale ne 5,6 km.


Možná to PPP jsou opravdu samá kouzla a čáry, když Pavel začíná Magickým trojúhelníkem :lol:

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2006 17:30
od Lenny
Jaroslav Štemberk napísal:Takže jako pilotní projekty byly pro PPP v ČR byly vybrány:
1. "AirCon" (S-Bahn) z centra Prahy na letiště Ruzyně; 13,5 mld CZK
2. D3 Tábor - Bošilec; 11 mld CZK


Kromě toho jsou ještě připravovány pro první vlnu tyto projekty:
3. Nemocnice Na Homolce - Navržení, vybudování, financování a údržba nové sedmipodlažní budovy pro poskytování zdravotní péče a nového objektu garáží pro 300 parkovacích míst.
4. Regenerace brownfieldu Ponava v Brně - Sportovní a kulturní centrum – plán vybudovat moderní sportovně-kulturní, odpočinkové a relaxační centrum na území statutárního města Brna prioritně regenerací brownfieldu Ponava formou PPP.

K Airconu:
Projekt se skládá ze dvou úseků:
Úsek A: Spojení centra Prahy s Letištěm Ruzyně (19 km) - z toho u 13,4 km se jedná o modernizaci stávající trati a u 5,6 km o výstavbu nové trati. Stávající trať vede obytnými částmi hlavního města Prahy a je v převážné míře jednokolejná, projekt předpokládá rozšíření na dvoukolejnou trať. Součástí tohoto úseku je plánováno 7 zastávek, 2 koncové stanice a 7 tunelů o celkové délce 4 km.
Úsek B: Spojení ze stanice Praha Ruzyně (napojení na úsek A) do Kladna (16,4 km). Jedná se o povrchový úsek mimo území hlavního města Prahy. Součástí projektu je plánováno 4-5 zastávek a 1 koncová stanice.

Jelikož projekt využije stávající železniční trať v koridoru Praha Západ (celostátní trať č. 120), bude muset být umožněno, aby tato trať v určité míře umožnila průjezd i ostatním dopravcům – tato podmínka bude ujasněna v průběhu technické přípravy.

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2006 10:18
od B;
Ako sa pise v clanku
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=20869#20869
tak sa minuly rok neprestavalo 9mld zo SR v kapitole MDPaT
Je naozaj smutne, ze ich nie je kde minut.
A inde sa pise, ze napr. Vazec-Mengusovce nebude hotovy 2006, lebo chyba este
3 mld.
Nemohli sa tam pouzit?

Ked nie su peniaze OK, to sa da pochopit, ale hovorit, ze nie su peniaze a to malo, co maju aj tak nepouzit mi pripomina jednu slovensku rozpravku.
Zial vysledny obraz slovenska nie je ako z rozpravky :-(

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2006 10:30
od Adaios
B; napísal:Ako sa pise v clanku
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=20869#20869
tak sa minuly rok neprestavalo 9mld zo SR v kapitole MDPaT
Je naozaj smutne, ze ich nie je kde minut.
A inde sa pise, ze napr. Vazec-Mengusovce nebude hotovy 2006, lebo chyba este
3 mld.
Nemohli sa tam pouzit?

Ked nie su peniaze OK, to sa da pochopit, ale hovorit, ze nie su peniaze a to malo, co maju aj tak nepouzit mi pripomina jednu slovensku rozpravku.
Zial vysledny obraz slovenska nie je ako z rozpravky :-(


Ide o peniaze EU a s tymi sa velmi zle nieco robi. Daju sa presunut ale nie je to jednoduche a je jednoduchsie ich presunut na dalsi rok - ale uz by malo byt jasne co sa s nimi spravi.

Vlada by mohla tiez vypracovat za to obdobie 1 rok napriklad niekolko projektov na cestne obchvaty pre samospravu - a potom ich len dofinancovat. Nemusi ist vsetko len na dialnice.

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2006 11:17
od B;
V sprave pisu iba "rezort nevycerpal" a na "dopravnu infrastrukturu".
Aj tak sa mi zda 9 mld dost vysoka suma, neviem na ktore projekty to bolo planovane.
Ved sa neplati cela stavba vopred, cize 9 mld je suma alikvot na 2005.
Viete, kde sa da najst zoznam kde sa necerpalo?
dik

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2006 11:19
od Adaios
B; napísal:V sprave pisu iba "rezort nevycerpal" a na "dopravnu infrastrukturu".
Aj tak sa mi zda 9 mld dost vysoka suma, neviem na ktore projekty to bolo planovane.
Ved sa neplati cela stavba vopred, cize 9 mld je suma alikvot na 2005.
Viete, kde sa da najst zoznam kde sa necerpalo?
dik


V sprave pisu :arrow:

"BRATISLAVA - Ministerstvo dopravy má parlamentnému výboru pre hospodárstvo k svojmu návrhu záverečnému účtu za rok 2005 písomne predložiť odôvodnenie, prečo rezort nevyčerpal deväť miliárd korún na výstavbu dopravnej infraštruktúry.

Vysvetlenie, že dôvodom boli okrem iného oneskorene vydané stavebné povolenia k niektorým stavebných dielam a v prípade dvoch stavieb v Žiline zásahom "zelených" súdne konanie, ktoré zastavilo čerpanie eurofondov, poslanci Ľubomír Vážny zo Smeru a nezávislý Ján Mikolaj neprijali. Mikolaj podotkol, že sa síce nevyčerpané peniaze presunuli do roku 2006, ale hrozí, že sa budú iba "nabaľovať" a možno sa ich ani nepodarí včas vyčerpať."

...

A ja som reagoval na tu cast kde sa pise o peniazoch z EU. :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2006 11:21
od B;
Adaios napísal:A ja som reagoval na tu cast kde sa pise o peniazoch z EU. :wink:


Kolko to bolo?

A zvysok penazi je teda priamo zo SR - rozumiem tomu dobre.

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2006 15:50
od Adaios
Výdavky na výstavbu D1, R1 a R2 vlani stúpli o 70 percent. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3667

V clanku su konkretne cisla, napriklad - V porovnaní s rokom 2004 vzrástli vlani výdavky na výstavbu úsekov na diaľnici D1 až o 82 % na 6,441 mld. Sk. Z celkového objemu výdavkov na úrovni 9,047 mld. Sk tak na stavbu D1 smerovalo 71,2 % financií. ... Na výstavbu rýchlostnej cesty R1 sa vlani použilo 1,447 mld. Sk, čo je medziročne viac o pätinu a na budovanie rýchlostnej cesty R2 smerovalo 1,158 mld. Sk, čo je oproti roku 2004 nárast o 96 %.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 17:59
od Dialniciar
Adaios napísal:Výdavky na výstavbu D1, R1 a R2 vlani stúpli o 70 percent. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3667

V clanku su konkretne cisla, napriklad - V porovnaní s rokom 2004 vzrástli vlani výdavky na výstavbu úsekov na diaľnici D1 až o 82 % na 6,441 mld. Sk. Z celkového objemu výdavkov na úrovni 9,047 mld. Sk tak na stavbu D1 smerovalo 71,2 % financií. ... Na výstavbu rýchlostnej cesty R1 sa vlani použilo 1,447 mld. Sk, čo je medziročne viac o pätinu a na budovanie rýchlostnej cesty R2 smerovalo 1,158 mld. Sk, čo je oproti roku 2004 nárast o 96 %.


Ono je to také zaujímavé, že napriek tomu, že bola SMK vo vláde a dosiahla vládnu dohodu (zdrap papiera :lol: ), že financovanie D1:R1:R2 bude v pomere 60:25:15, tak dlhodobá realita bola, že na D1 išlo vždy cca. 70%. Tak k čomu taká strana ako SMK, ja byť Bugár, tak na tom trvám a keď sa to nesplní, odídem z vlády. Veď celú dobu je to priorita pre SMK: R1+R2 a hlavne R7 a kde sú výsledky za 8 rokov :?:

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 20:45
od mcmillan
Fico neletel do Bruselu špeciálom, ušetril státisíce

Titulok zo zpráv možno naznačuje, že šlápne na paty aj nákladom na výstavbu ciest :D

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2006 20:50
od Dialniciar
mcmillan napísal:Fico neletel do Bruselu špeciálom, ušetril státisíce

Titulok zo zpráv možno naznačuje, že šlápne na paty aj nákladom na výstavbu ciest :D


A dobre spravil, ja by som si do toho typu lietadla ani nesadol. :idea:

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2006 07:20
od devil
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5224

Viac ako polovica by mala ísť na cesty a diaľnice. Rozhodla o tom vláda, keď pre operačný program doprava, ktorému bude šéfovať minister Ľubomír Vážny, priklepla z jedenástich programov najväčší balík peňazí.

Minister dopravy Ľubomír Vážny síce získal z fondov EÚ na roky 2007 až 2013 pre svoj operačný program Doprava najviac peňazí - až 120 miliárd korún, suma mu však nestačí ani na plánovanú výstavbu ciest.

"Dostali sme menej peňazí, ako sme potrebovali na celý diaľničný program, a najmä na prípravu diaľnic. V zásobníku máme projekty diaľnic a ciest za 6,9 miliardy eur a dostali sme 3,2 miliardy eur. Budeme vyberať podľa priorít," doplnil Vážny.


zásobník projektov :

http://www.telecom.gov.sk/pk/061484/priloha_4.htm

takze cca. 1/2 projektov zo zoznamu jednoducho "vyleti". mozeme tipovat ktore to budu.

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2006 08:57
od mel
Ja tipujem useky na R2, R7 a severny obchvat Presova na R4 :) Ten zoznam je len indikativny na tie roky, nie su tam useky, ktore su uz teraz v "rieseni", teda takmer cely ten zoznam na devilovej linke vyleti :)

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2006 09:13
od fh

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2006 10:27
od aquila
problem vlady resp MDPaT je paradoxne aj euro. ze do toho roku 2009 nemoze skratka dat viac na dialnice. dalej paradoxne nemoze ani skor zaviest myto (preto az od 1.1.2009), lebo myto by samozrejme zase posunulo inflaciu hore. a aj preto bojuje s monopolmi, lebo ekonomika tak ci tak ide velmi dobre co vlastne zenie ceny mierne aj hore a to neni dobre splnanie kriterii.

cize pre budovanie infrastruktury je to zle.

no a moj osobny nazor je ten, ze bude zrejme skoseny plan D3/R5, na R2 zrejme max soroska a aj to je teraz otazne), nebude sa moc vymyslat ani na R3, zrejme bude musiet pockat aj D4

na D1 zrejme budu useky LL - dubna skala - turany, hubova - ivachnova, turany - hubova, usek janovce - jablonov max na 1/2, severna R4, juzna R4 zrejme len polprofil, mozno sa bude nieco robit 3+3 na BA - TT, urcite R1 NR - hronsky benadik.

no bude to zaujimave.

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2006 06:58
od Čavo
Mám takú otázku:

Prečo si niektorá firma nespočíta, koľko by vyšlo postaviť tunel pod Karpatmi v trase D4, od D2 po D1, nedohodne sa z vládou, že to postaví bez tieňového mýta, bude to prevádzkovať určité obdobie (to je vecou výpočtou ako dlho) a potom to odovzdali štátu? (Čiže nie súkromná diaľnica, ale PPP). Verím tomu, že štát by proti nebol a možno by si aj súkromný investor prišiel na svoje. Predpokladám, že skôr ako bude mýto by to aj tak nepostavil, takže by si len určil tú správnu výšku mýta (pre kamióny), aby sa mu to oplatilo.

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2006 08:57
od Jarda
Problém vidím v tom, že by to asi dopadlo jako s tunelem pod La Manche, kde takovou kalkulací vyšly ceny za přepravu kamionů podstatně vyšší než za přepravu trajektem, proto tunel kamiony nevyužívaly a společnost Eurotunel zkrachovala.

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2006 10:06
od Čavo
Nevidel by som to až tak tragicky. Neverím tomu, že by trajektov, cez La Manche bolo až tak veľa, že by už nebolo kde zahusťovať. Priepustnosť komunikácií obchdzajúcich (rozumnými cestami) Karpaty ale má svoju kapacitu. Teraz ide o to, či si niekto dokáže spočítať, koľko budú ochotný platiť vodiči, či prepravcovia za to aby sa vyhli preplnenej cestnej sieti obchádzajúcej Karpaty a prešli tunelom a zároveň aby sa mu to ešte oplatilo a niečo na tom aj zarobil.

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2006 10:16
od mapman
Prinajhoršiom zakážu vjazd áut nad 12 ton na trasu cez Sitiny a hneď sa to všetko presunie na D4 ;)

Keby sa na LaManchi zakázala preprava kamionov po mori, bolo by to brutálne narušenie hospodárskej súťaže, v prípade zákazu prejazdu cez mesto je to trocha iný prípad aj keď osobne by som bol proti ;)

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2006 10:17
od B;
Metoda na rok 2007 k videniu na
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=2234

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 12:31
od aquila
tak devil nasiel podrobny rozpis

http://www.telecom.gov.sk/pk/062900/index.html

rozdelnie financii je cca 60:40

co sa mne osobne nepozdava, ze je tam usek D3 zilina strazov - brodno za 243 mio, ale neni tam ziadny usek z vychodnej dialnice.

cena turany - hubova je 467 mio t.j. cca 17 miliard a 16km, teda to bude asi povrchovy variant, co je skoda

je tam aj soroska, za asi 250 mio euro, co by davalo nadej na plny profil, co by bolo len dobre.

R4 je tam so zaciatkom az 2010, co je velmi neskoro.