Stránka 6 z 8

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 09:55
od Dialniciar
Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 12:43
od konstrukt
Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 15:29
od Dialniciar
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?


Vedel, ale keďže v tom mám prsty, tak sa budem držať pravidla: menej je viac. Čím viac sa vyzradí, tým menšia šanca úspechu: to sa týka aj investícií aj výstavby - pretože PPP je riziková investícia súkromného kapitálu. :wink:

Ale sú to 3 stavebné európske spoločnosti s počtom zamestnancov nad 12 tis., 1 konzultantská spoločnosť izraelsko-amerického pôvodu a 2 americko-európske banky. 8) A tiež môžem povedať, že presne toto konzorcium postavilo dodnes na 2.500 km diaľnic a dnes má 950 rozostavaných. A to už si šikovný človek nájde veľmi ľahko.

No Doprastav to nie je. To je asi jasné, že ani DDM Group. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 16:34
od konstrukt
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Všetky projekty v hodnote 105 mld. SKK chce postaviť konzorcium 6 stavebno-finančných skupín, koncesia na 25 rokov, tieňové ročné mýto max. 6,4 mld. SKK ročne po dobu 17 rokov bez vplyvov inflácie. Výstavba je podmienená začiatkom výstavby v r. 2009, spustenie do prevádzky v r. 2014 bez rátania do dĺžky koncesie. Všetky riziká spojené s trasou, pozemkami atď. na seba musí prebrať štát. Koncesionár použije na väčšine trasy CB kryt, NJ profily v strednom del. páse a úsek odovzdá po 25 rokoch v perfektnom stave.
Vedel by si Dialniciar povedať názov tých 6 stavebno-finančných podnikov?


Vedel, ale keďže v tom mám prsty, tak sa budem držať pravidla: menej je viac. Čím viac sa vyzradí, tým menšia šanca úspechu: to sa týka aj investícií aj výstavby - pretože PPP je riziková investícia súkromného kapitálu. :wink: No ja si to už nejak nájdem a že tam nie je DDM Group to je ich problém, však sa možno zobudia, ale to už bude neskoro.

Ale sú to 3 stavebné európske spoločnosti s počtom zamestnancov nad 12 tis., 1 konzultantská spoločnosť izraelsko-amerického pôvodu a 2 americko-európske banky. 8) A tiež môžem povedať, že presne toto konzorcium postavilo dodnes na 2.500 km diaľnic a dnes má 950 rozostavaných. A to už si šikovný človek nájde veľmi ľahko.

No Doprastav to nie je. To je asi jasné, že ani DDM Group. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 16:40
od konstrukt
No ja si tie konzorcia zistím a že tam nie je DDM Group je ich problém, neviem načo čaká, možno sa zobudí, ale to už bude neskoro.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 18:54
od Dialniciar
doprastavak napísal:No ja si tie konzorcia zistím a že tam nie je DDM Group je ich problém, neviem načo čaká, možno sa zobudí, ale to už bude neskoro.


DDM Group na to nemá. Okrem politických známostí a vplyvov na to nemá. To musia byť firmy, ktoré sú schopné dať bez problémov k dispozícii voľné kapacity pre výstavbu min. 100 km diaľnic, 800 ľudí + techniku a min. 1 mld. EUR. A na toto samotné DDM Group nemá. Navyše samotné je to konzorcium - zložené z malých firiem (v pojme "veľké stavebníctvo"), kým toto konzorcium, o ktorom ja hovorím tam je každá firma dokonca viac silná, ako celé DDM Group.

Ale stali by sa možno poddováteľom. Ale aj to len možno.

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 19:26
od Andrej
doprastavak napísal:
ELZ napísal:
Sergej napísal:To "Si prečítaj" bolo asi myslené asi pre mňa. devil, vďaka.

Vysvetlí mi niekto, čo je tak veľmi technologicky náročné na úseku LL-Višňové okrem toho, že sa neda otvoriť bez nadväzných úsekov??


Hmmm ... kdesi som cital, ze je tam dost clenity teren, bude tam dost mostov (zarezov?) ... neviem uz presne
Práveže to je ten najčlenitejší terén na celej D1 o BA po UK zato sa to má robiť formou PPP

Uz o tom bolo niekde diskutovane, ze je tam par obrovskych mostov, jeden ma vysku okolo 50 m, celkova dlzka mostov okolo 2,5 km. Navyse je do toho tusim zaratany aj privadzac a SUD

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 19:59
od Dialniciar
Andrej napísal:
doprastavak napísal:
ELZ napísal:
Sergej napísal:To "Si prečítaj" bolo asi myslené asi pre mňa. devil, vďaka.

Vysvetlí mi niekto, čo je tak veľmi technologicky náročné na úseku LL-Višňové okrem toho, že sa neda otvoriť bez nadväzných úsekov??


Hmmm ... kdesi som cital, ze je tam dost clenity teren, bude tam dost mostov (zarezov?) ... neviem uz presne
Práveže to je ten najčlenitejší terén na celej D1 o BA po UK zato sa to má robiť formou PPP

Uz o tom bolo niekde diskutovane, ze je tam par obrovskych mostov, jeden ma vysku okolo 50 m, celkova dlzka mostov okolo 2,5 km. Navyse je do toho tusim zaratany aj privadzac a SUD


Celková dĺžka mostov je stále najvyššia na úseku D1 Ladce-Sverepec. :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2007 20:15
od Andrej
Dialniciar napísal:Celková dĺžka mostov je stále najvyššia na úseku D1 Ladce-Sverepec. :wink:

Ja som nepisal, ze je na tomto useku najvyssia dlzka mostov ;). Urcite je tu vsak najväcsie % mostov, v tomto pripade je to temer polovica. Tiez tu boli planovane nejake hlbene tunely co by tiez riadne zvysilo naklady na stavbu

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2007 22:17
od johhan
zisk koncesionára zo slovenského PPP by mal byť 3-5% p.a. nad túto hranicu by nemali byť ponuky akceptované

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 08:02
od pohodak
neviem ako to chodi inde vo svete ale to mi pride byt celkom ok ponuka 8)

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 08:19
od i15
pohodak napísal:neviem ako to chodi inde vo svete ale to mi pride byt celkom ok ponuka 8)


na Slovensku je ferovy jedine nulovy zisk :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 09:06
od Andrej
teoretik napísal:
pohodak napísal:neviem ako to chodi inde vo svete ale to mi pride byt celkom ok ponuka 8)


na Slovensku je ferovy jedine nulovy zisk :lol:

Ziadne take, ani nulovy, zisk proste nesmie byt :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 09:29
od Jonathan
Andrej napísal:
teoretik napísal:
pohodak napísal:neviem ako to chodi inde vo svete ale to mi pride byt celkom ok ponuka 8)


na Slovensku je ferovy jedine nulovy zisk :lol:

Ziadne take, ani nulovy, zisk proste nesmie byt :lol:


Veru, zisk nesmie byt. Moze byt akurat kladny hospodarsky vysledok :wink:

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2007 21:27
od sergej
Rakúšania otvorili diaľnicu, Slováci pokazili tender :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8563

Ani to dlho netrvalo...

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2007 23:08
od Andrej
...ze to "padne" po 2 dnoch som fakt necakal :roll:

kto robi posledne tendre ked sa uz takmer vsetky stale opakuju? :roll:

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2007 13:45
od sergej
Toto je snáď už v poriadku

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8568

Do koľkých dní sa vyskytne ďalší problém?

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2007 14:47
od Čumil
To mi pripomína moje pôsobenie na vojne - písal som denné rozkazy a každý druhý obsahoval doplnky alebo opravy niektorého z predchádzajúcich :-)

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 20:50
od sergej
MDPT má celkom umne zavedený algoritmus stanovenia rôznych termínov - číslovka aktuálneho roka sa nám pred niekoľkými hodinami zvýšila o jedna, zvýšime teda aj termín dostavby diaľnice cez PPP o jedna...

Zmluva na prvý balík PPP môže byť uzatvorená do septembra :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8948

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 22:00
od aquila
vsak je to fraska ... ak bude zmluva az na jesen, potom sa zacnu len robit konkretne projekty ? kedy sa zacne stavat 2009 alebo az 2010 pred volbami ?

och cele toto PPP je v slovenskom podani absolutny nezmysel ...

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 00:16
od ELZ
Asi sa toho boja viac ako tunelov :D

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 06:26
od sorgo
no ficovcom velmi nepomoze, ak budu v 2010 poklepavat zakladne kamene... slub bol jasny, teda nieco medzi 100 km dialnic a prepojenim BA-ZA-KE ;)

no uvidime, ja tipujem, ze uz teraz maju v sufliku papier s odovodnenim, preco sa to do 2010 nestihlo

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 09:38
od tybs
Podľa mňa je viac-menej jasné, že do roku 2010 - pri súčasnom tempe výberového konania a prípadných možných problémoch s napadnutím výsledkov tendra niektorou neúspešnou spoločnosťou - sa úseky z 1. a 2. balíka postaviť nestihnú, rozhodne nie všetky. Pre slovenskú dopravu by však bolo úžasné, keby to všetko - vrátene tretieho balíka - bolo v roku 2010 aspoň rozostavané.

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 10:28
od pohodak
mna by skor zaujimalo co sa bude do konca volebneho obdobia stavat (okrem toho, co je uz rozostavane) ak nedajboh cele PPP padne, kedze su v nom +/- vsetky useky ako tak pripravene na stavbu...

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 12:03
od Dialniciar
sorgo napísal:no ficovcom velmi nepomoze, ak budu v 2010 poklepavat zakladne kamene... slub bol jasny, teda nieco medzi 100 km dialnic a prepojenim BA-ZA-KE ;)

no uvidime, ja tipujem, ze uz teraz maju v sufliku papier s odovodnenim, preco sa to do 2010 nestihlo


Sľub, ktorý bol daný, sa bez problémov splní. :arrow:

D1 Vrtižer - Hričovské Podhradie - 13 km
D1 Važec-Mengusovce - 12 km
D1 Mengusovce-Jánovce - 26 km
D1 Svinia-Prešov - 7 km

D2 Lamačská cesta - Staré grunty - 3,3 km

D3 Hričovské Podhradie - Žilina, Strážov - 7 km

R2 Figa obchvat - 3,3 km
R3 Oravský Podzámok - Horná Lehota - 6,5 km
R4 Svidník obchvat - 5 km

Toto je spolu: cca. 83 km

Vláda má ďalej na výber iné úseky, z ktorých stačí, ak sa podarí 1-2 hoci aj na 1/2 profil otvoriť:

D1 Považská Bystrica, západ - Vrtižer - 9 km
R1 Žarnovica - Šášovské Podhradie - 18 km

obchvat Nitry, Nitra - Zlaté Moravce atď. ...

Osobne si myslím, že táto vláda bez problémov otvorí 100 km diaľnic a rýchlostných ciest a 20 km obchvatov a ciest v rámci ciest I.-III. triedy, ktoré realizuje SSC.

Skôr však ide o to, aby dokázala min. 100 km zase aj rozostavať a ideálne 70 km na plný profil a 50-60 km na 1/2 profil. A na reálnu rozostavanosť stačí bohate, ak sa začne stavať v r. 2009. Veď za 2-3 roky sa dá 90% úsekov na Slovensku bez problémov ukončiť. :idea: