Energetika v SR a vo svete

sekcia venovaná iným infraštrukturálnym stavbám ako diaľnice a železnice, t.j. napríklad letiská, nosný dopravný systém, pozemným stavbám a developerským projektom

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod konstrukt » 23. Okt 2007 23:59

Ale ja plne chápem, že si nervózny, aj keď to tu popieraš ... nemáte dosť nových zakáziek, idú sem giganty a tie Vás nehcú kvôli kartelu a ja sa ani nečudujem.
Skupina DDM Group má veľký záujem o výstavbu PPP a neviem kde si na tom bol že s DPS nechce spolupravovať žiadny zahraničný gigant, je to sprostosť, už prebehli viaceré rokovania s DPS a zahraničnými firmami ohľadom účasti na výstavbe PPP na Slovensku a ide o zahraničné spoločnosti, ktoré majú s výstavbou PPP skúsenosti, názvy nezverejním.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 09:17

doprastavak napísal:Skupina DDM Group má veľký záujem o výstavbu PPP a neviem kde si na tom bol že s DPS nechce spolupravovať žiadny zahraničný gigant, je to sprostosť, už prebehli viaceré rokovania s DPS a zahraničnými firmami ohľadom účasti na výstavbe PPP na Slovensku a ide o zahraničné spoločnosti, ktoré majú s výstavbou PPP skúsenosti, názvy nezverejním.


Áno, chcú, aby mali istotu domáceho partnera. Ale ja som aj videl podmienky, a DPS toho nedostane toľko, ako by mal v rámci svojej sily. Jediné, čo tu je sprostoť je to, že tu je ochota spolupracovať s DDM. Najvyšší záujem je spolupracovať so Strabagom, Skanskou a 2 partnermi na východnom Slovensku. Názvy zverejňovať nemusíš, ale ja viem o 6 rokovaniach firiem, ktoré zamestnávajú nad 10 tis. ľudí a 4 z nich si z Vás robia doslova "prdel".
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 09:21

doprastavak napísal:Mne je absolútne jedno či má dps dosť výrobnej náplne, tato je vedenie dps aby zháňalo robotu, výpadky v diaľniciach sa kompenzujú zahraničním podnikaním a vstupom do pozemného staviteľstva v ktorom je dps úspešné a realizuje zaujimavé projekzy v tejto oblasti. A kartel nebol nikdy oficiálne potvrdený a dps tam nebol sám boli tam aj iné firmy tak si to zapamätaj. Stavebne sa to dá dokončiť, ale muselo by sa začať už teraz a nesmeli by byť žiadne problémy s povoleniamy,ochranármi... všetky papierovačky by museli ísť bez problémov ako na bežiacom páse, žiadne zdržania stavby, kvôli papierom.


DPS v karteli nebol sám. Veď OK. Ale realita je taká, že okrem Mota Engil tam všetci významní mali len dcérske firmičky. :P To si zase pamätaj ty. :P

Vieš doprastavák ... ty rozprávaš o stavebných možnostiach a zároveň obhajuješ rok 2015 a to je proste chyba. Ja si pána Mráza vážim, ale stavebný termín, ktorý ti každý potvrdí je rok 2012.

Keby sme brali do úvah iné veci, ja si dokážem predstaviť problémy s ekologickými aktivistami aj 6 rokov. Potom nejaké technické nedostatky vypísania tendrov na 2 roky a potom samotná výstavba Višňového 5 rokov. A sme ďaleko aj za rokom 2015. Ale o tom tu reč nebola.

Pozemné staviteľstvo je zaujímavé, ale s nízkym ziskom v konečnom dôsledku. Aj projekt za 1 mld. SKK Vám akosi stojí.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 10:03

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Mne je absolútne jedno či má dps dosť výrobnej náplne, tato je vedenie dps aby zháňalo robotu, výpadky v diaľniciach sa kompenzujú zahraničním podnikaním a vstupom do pozemného staviteľstva v ktorom je dps úspešné a realizuje zaujimavé projekzy v tejto oblasti. A kartel nebol nikdy oficiálne potvrdený a dps tam nebol sám boli tam aj iné firmy tak si to zapamätaj. Stavebne sa to dá dokončiť, ale muselo by sa začať už teraz a nesmeli by byť žiadne problémy s povoleniamy,ochranármi... všetky papierovačky by museli ísť bez problémov ako na bežiacom páse, žiadne zdržania stavby, kvôli papierom.


DPS v karteli nebol sám. Veď OK. Ale realita je taká, že okrem Mota Engil tam všetci významní mali len dcérske firmičky. :P To si zase pamätaj ty. :P

nezabúdaj na Inžinierske stavby,a.s. Košice
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 10:09

Ale sú dcérskou firmou giganta.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 10:16

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Skupina DDM Group má veľký záujem o výstavbu PPP a neviem kde si na tom bol že s DPS nechce spolupravovať žiadny zahraničný gigant, je to sprostosť, už prebehli viaceré rokovania s DPS a zahraničnými firmami ohľadom účasti na výstavbe PPP na Slovensku a ide o zahraničné spoločnosti, ktoré majú s výstavbou PPP skúsenosti, názvy nezverejním.


Áno, chcú, aby mali istotu domáceho partnera. Ale ja som aj videl podmienky, a DPS toho nedostane toľko, ako by mal v rámci svojej sily. Jediné, čo tu je sprostoť je to, že tu je ochota spolupracovať s DDM. Najvyšší záujem je spolupracovať so Strabagom, Skanskou a 2 partnermi na východnom Slovensku. Názvy zverejňovať nemusíš, ale ja viem o 6 rokovaniach firiem, ktoré zamestnávajú nad 10 tis. ľudí a 4 z nich si z Vás robia doslova "prdel".
Neviem prečo stále podceňuješ DDM Group.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 10:23

Dialniciar napísal:Ale sú dcérskou firmou giganta.
S tou Mota Engil nemáš pravdu, Mota Engil má pobočku v Bratislave a v ČR a cez ňu môže materská firma z Portugalska získať nejaký projekt.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 10:37

doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Ale sú dcérskou firmou giganta.
S tou Mota Engil nemáš pravdu, Mota Engil má pobočku v Bratislave a v ČR a cez ňu môže materská firma z Portugalska získať nejaký projekt.


Ale problém mala sama hlavná materská firma. Doprastavák, si ako malé decko. Fakt, nehnevaj, chceš ma chytiť, ale na to v tejto sfére nemáš. Nuž a ako hovoríš, že kartel preukázaný nebol ... nejak to EÚ neverí, lebo pozastavila mnohé úseky ... preto sa spomalilo R3, D1 a nestavia R4 ani na severe ani na juhu.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 10:38

doprastavak napísal:Neviem prečo stále podceňuješ DDM Group.


Znovu si ma rozosmial. Nepodceňujem. Ale ani nepovažujem tento zlepenec rôznych firiem za významného hráča v EÚ. Je to môj názor a nikto mi ho nevezme.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 10:52

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Neviem prečo stále podceňuješ DDM Group.


Znovu si ma rozosmial. Nepodceňujem. Ale ani nepovažujem tento zlepenec rôznych firiem za významného hráča v EÚ. Je to môj názor a nikto mi ho nevezme.
DDM zoskupuje významné stavebné firmy a minulý rok DDM dosiahol nekonsolidovaný zisk 1,5 mld eur. A to radí DDM predzi popredné stavebné zoskupenia v EU.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 10:56

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Ale sú dcérskou firmou giganta.
S tou Mota Engil nemáš pravdu, Mota Engil má pobočku v Bratislave a v ČR a cez ňu môže materská firma z Portugalska získať nejaký projekt.


Ale problém mala sama hlavná materská firma. Doprastavák, si ako malé decko. Fakt, nehnevaj, chceš ma chytiť, ale na to v tejto sfére nemáš. Nuž a ako hovoríš, že kartel preukázaný nebol ... nejak to EÚ neverí, lebo pozastavila mnohé úseky ... preto sa spomalilo R3, D1 a nestavia R4 ani na severe ani na juhu.
Ale slovensko-české pobočky problém nemajú a možu sa zapájať do projektov, takže ak to tak zoberieme problém z kartelom nemá ani jedna firma, lebo každá má svoju dcérsku spoločnosť, cez ktorú môže podnikať naďalej.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 10:59

doprastavak napísal:DDM zoskupuje významné stavebné firmy a minulý rok DDM dosiahol nekonsolidovaný zisk 1,5 mld eur. A to radí DDM predzi popredné stavebné zoskupenia v EU.


Hrubý zisk nebol 1,5 mld. EUR
To sú tržby.

Zoskupuje Metrostav, ktorého vedenie sa v ČR ocitlo na zozname mafie už minulý rok. :idea:

Zoskupuje Doprastav, ktorý bol v karteli a stavia tak ako stavia a nejaký image ignoruje. Keby chcel byť popredným, tak stavia poriadne a čo nie, zadarmo opraví. A čo nestíha pre chyby nepreverených vlastných poddodávateľov, to spraví úplne zadarmo. Hlavne, keď išlo spolu o možno 60 mil. SKK v oboch kauzách.

DDM Group nie je najväčšia firma v strednej Európe. Väčší je Strabag.
Metrostav nie je najväčšia česká stavebná firma. Je ňou česká Skanska.
Iba Doprastav je najväčšia slovenská stavebná firma. Všetka česť.

A prepojenie Šestáka na stavebnú firmu na východnom Slovensku, zriadenom tiež v Klube 500 je tiež zaujímavé.

Najprv si sprav kurz ekonómie. Keby mal DDM Group čistý zisk 1 mld. EUR, asi vyzerá inak celá firma ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 11:01

doprastavak napísal:Ale slovensko-české pobočky problém nemajú a možu sa zapájať do projektov, takže ak to tak zoberieme problém z kartelom nemá ani jedna firma, lebo každá má svoju dcérsku spoločnosť, cez ktorú môže podnikať naďalej.


Znovu sa mýliš. :wink: Ak mala problém samotná materská firma, nemôže sa zapojiť do tendra, resp. ak ho vyhrá a niekto to napadne, Slovensko má vážny problém. :!:

A s týmto prehlasovaním už to tiež nie je možné, viď fakt, že Mota Engil má problémy v Portugalsku.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 11:21

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:DDM zoskupuje významné stavebné firmy a minulý rok DDM dosiahol nekonsolidovaný zisk 1,5 mld eur. A to radí DDM predzi popredné stavebné zoskupenia v EU.


Hrubý zisk nebol 1,5 mld. EUR
To sú tržby.

Zoskupuje Metrostav, ktorého vedenie sa v ČR ocitlo na zozname mafie už minulý rok. :idea:

Zoskupuje Doprastav, ktorý bol v karteli a stavia tak ako stavia a nejaký image ignoruje. Keby chcel byť popredným, tak stavia poriadne a čo nie, zadarmo opraví. A čo nestíha pre chyby nepreverených vlastných poddodávateľov, to spraví úplne zadarmo. Hlavne, keď išlo spolu o možno 60 mil. SKK v oboch kauzách.

DDM Group nie je najväčšia firma v strednej Európe. Väčší je Strabag.
Metrostav nie je najväčšia česká stavebná firma. Je ňou česká Skanska.
Iba Doprastav je najväčšia slovenská stavebná firma. Všetka česť.

A prepojenie Šestáka na stavebnú firmu na východnom Slovensku, zriadenom tiež v Klube 500 je tiež zaujímavé.

Najprv si sprav kurz ekonómie. Keby mal DDM Group čistý zisk 1 mld. EUR, asi vyzerá inak celá firma ...
Zabudol si na Subterru,čo je tiež dobrá firma.Doprastav sa správa tak ako sa správa, nato je vedenie Doprastavu, aby vedelo čo robí a zodpovedalo za svoje činy, každá firma vrátane Skansky,IS,Strabagu robí chyby, len sa to nedostane na verejnosť, poznám veľa takých závažných chýb, ktorými sa dopustili pri výstavbe. Doprastav je najväčšia firma v SR a preto je sledovaná verejnosťou, koľko ľudí pozná IS Košice, a koľko Strabag, Skansku málokto, ale Doprastav pozná skoro každý, pretože stavia významné diela, ktoré sleduje aj verejnosť. A na Slovensku každý vyťahuje najprv to negatívne až potom to pozitívne. A bol to nekonsolidovaný obrat. A neviem akú východoslovenskú firmu myslíš zo Šestákom.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 11:26

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Ale slovensko-české pobočky problém nemajú a možu sa zapájať do projektov, takže ak to tak zoberieme problém z kartelom nemá ani jedna firma, lebo každá má svoju dcérsku spoločnosť, cez ktorú môže podnikať naďalej.


Znovu sa mýliš. :wink: Ak mala problém samotná materská firma, nemôže sa zapojiť do tendra, resp. ak ho vyhrá a niekto to napadne, Slovensko má vážny problém. :!:

A s týmto prehlasovaním už to tiež nie je možné, viď fakt, že Mota Engil má problémy v Portugalsku.
Ak má problémy aj v Portugalsku tak to je už závažný problém vo vedení tejto spoločnosti.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 11:28

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:DDM zoskupuje významné stavebné firmy a minulý rok DDM dosiahol nekonsolidovaný zisk 1,5 mld eur. A to radí DDM predzi popredné stavebné zoskupenia v EU.


Hrubý zisk nebol 1,5 mld. EUR
To sú tržby.

Zoskupuje Metrostav, ktorého vedenie sa v ČR ocitlo na zozname mafie už minulý rok. :idea:

Zoskupuje Doprastav, ktorý bol v karteli a stavia tak ako stavia a nejaký image ignoruje. Keby chcel byť popredným, tak stavia poriadne a čo nie, zadarmo opraví. A čo nestíha pre chyby nepreverených vlastných poddodávateľov, to spraví úplne zadarmo. Hlavne, keď išlo spolu o možno 60 mil. SKK v oboch kauzách.

DDM Group nie je najväčšia firma v strednej Európe. Väčší je Strabag.
Metrostav nie je najväčšia česká stavebná firma. Je ňou česká Skanska.
Iba Doprastav je najväčšia slovenská stavebná firma. Všetka česť.

A prepojenie Šestáka na stavebnú firmu na východnom Slovensku, zriadenom tiež v Klube 500 je tiež zaujímavé.

Najprv si sprav kurz ekonómie. Keby mal DDM Group čistý zisk 1 mld. EUR, asi vyzerá inak celá firma ...
Oprava Zvolenského námestia išla zo zdrojov Doprastavu.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 11:42

doprastavak napísal:Zabudol si na Subterru,čo je tiež dobrá firma.Doprastav sa správa tak ako sa správa, nato je vedenie Doprastavu, aby vedelo čo robí a zodpovedalo za svoje činy, každá firma vrátane Skansky,IS,Strabagu robí chyby, len sa to nedostane na verejnosť, poznám veľa takých závažných chýb, ktorými sa dopustili pri výstavbe. Doprastav je najväčšia firma v SR a preto je sledovaná verejnosťou, koľko ľudí pozná IS Košice, a koľko Strabag, Skansku málokto, ale Doprastav pozná skoro každý, pretože stavia významné diela, ktoré sleduje aj verejnosť. A na Slovensku každý vyťahuje najprv to negatívne až potom to pozitívne. A bol to nekonsolidovaný obrat. A neviem akú východoslovenskú firmu myslíš zo Šestákom.


Ja tiež poznám veľa závažných chýb, len ich tu nepíšem. Nemienim mať zhodených trpaslíkov v záhrade. :roll:

No je to pomerne veľká stavebná firma, napojená na chemickú, pričom táto stavebná firma zamestnáva cez 1.000 ľudí, porozmýšľaj.

Bol to nekonsolidovaný obrat, ... to nie je zisk. :D

Oprava Zvolenského námestia išla zo zdrojov Doprastavu.


Ale nie celá, prieťahy neboli zohľadnené a nebyť tlaku vedenia mesta, nebolo to vôbec. Túto kauzu poznám.

Ak má problémy aj v Portugalsku tak to je už závažný problém vo vedení tejto spoločnosti.


Ty tvrdíš, že kartel nebol preukázaný. :arrow:

Mota Angil v Portugalsku sa naťahovala a naťahuje stále kvôli takmer každej stavbe, ktorú tam stavia, lebo vláda v Portugalsku má problémy s tým, že EÚ financuje "kartelníka" ... áno, je to problém vedenia spoločnosti. Na druhú stranu ak to bude nepreukázaný kartel, Mota Engil dá SR na súd za spôsobené škody. Ale skôr to je kartel. Šéf Strabagu pripustil chyby a vyhlásil, že sa také veci nesmú opakovať a Strabag problémy v Rakúsku nemá, ani v ČR, ani na Slovensku. O tomto to je.

Samotná Mota Engil stavia asi 1/3 všetkého, čo sa v Portugalsku postaví.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 11:58

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Zabudol si na Subterru,čo je tiež dobrá firma.Doprastav sa správa tak ako sa správa, nato je vedenie Doprastavu, aby vedelo čo robí a zodpovedalo za svoje činy, každá firma vrátane Skansky,IS,Strabagu robí chyby, len sa to nedostane na verejnosť, poznám veľa takých závažných chýb, ktorými sa dopustili pri výstavbe. Doprastav je najväčšia firma v SR a preto je sledovaná verejnosťou, koľko ľudí pozná IS Košice, a koľko Strabag, Skansku málokto, ale Doprastav pozná skoro každý, pretože stavia významné diela, ktoré sleduje aj verejnosť. A na Slovensku každý vyťahuje najprv to negatívne až potom to pozitívne. A bol to nekonsolidovaný obrat. A neviem akú východoslovenskú firmu myslíš zo Šestákom.


Ja tiež poznám veľa závažných chýb, len ich tu nepíšem. Nemienim mať zhodených trpaslíkov v záhrade. :roll:

No je to pomerne veľká stavebná firma, napojená na chemickú, pričom táto stavebná firma zamestnáva cez 1.000 ľudí, porozmýšľaj.

Bol to nekonsolidovaný obrat, ... to nie je zisk. :D

Oprava Zvolenského námestia išla zo zdrojov Doprastavu.


Ale nie celá, prieťahy neboli zohľadnené a nebyť tlaku vedenia mesta, nebolo to vôbec. Túto kauzu poznám.

Ak má problémy aj v Portugalsku tak to je už závažný problém vo vedení tejto spoločnosti.


Ty tvrdíš, že kartel nebol preukázaný. :arrow:

Mota Angil v Portugalsku sa naťahovala a naťahuje stále kvôli takmer každej stavbe, ktorú tam stavia, lebo vláda v Portugalsku má problémy s tým, že EÚ financuje "kartelníka" ... áno, je to problém vedenia spoločnosti. Na druhú stranu ak to bude nepreukázaný kartel, Mota Engil dá SR na súd za spôsobené škody. Ale skôr to je kartel. Šéf Strabagu pripustil chyby a vyhlásil, že sa také veci nesmú opakovať a Strabag problémy v Rakúsku nemá, ani v ČR, ani na Slovensku. O tomto to je.

Samotná Mota Engil stavia asi 1/3 všetkého, čo sa v Portugalsku postaví.
Tá firma je Chemkostav,a.s. Michalovce
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 12:01

doprastavak napísal:Tá firma je Chemkostav,a.s. Michalovce


Správne.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 12:07

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Tá firma je Chemkostav,a.s. Michalovce


Správne.
Ale tá nie je nijak napojená na chemický kombinát. A porozmýšľaj prečo sa DPS zaujíma o túto firmu, prídeš na to.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 12:27

doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Tá firma je Chemkostav,a.s. Michalovce


Správne.
Ale tá nie je nijak napojená na chemický kombinát. A porozmýšľaj prečo sa DPS zaujíma o túto firmu, prídeš na to.


Ale je napojená cez pánov v dozorných radách, ... ach jaj doprastavák.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 24. Okt 2007 12:43

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:Tá firma je Chemkostav,a.s. Michalovce


Správne.
Ale tá nie je nijak napojená na chemický kombinát. A porozmýšľaj prečo sa DPS zaujíma o túto firmu, prídeš na to.


Ale je napojená cez pánov v dozorných radách, ... ach jaj doprastavák.
To je nepodstatné, keby si vedel koľko firiem je takto na Slovensku poprepájaných cez dozorné rady.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 24. Okt 2007 23:32

doprastavak napísal:To je nepodstatné, keby si vedel koľko firiem je takto na Slovensku poprepájaných cez dozorné rady.


Je to podstatné doprastavák, mňa o tom nepresvedčíš, lebo do toho až moc vidím. A sme totálne OT.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 25. Okt 2007 12:24

Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:To je nepodstatné, keby si vedel koľko firiem je takto na Slovensku poprepájaných cez dozorné rady.


Je to podstatné doprastavák, mňa o tom nepresvedčíš, lebo do toho až moc vidím. A sme totálne OT.
Táto diskusia by sa mala presunúť do kartelových dohôd, tam to pasuje asi najviac, prosím moderátora aby tak spravil, pretože sme boli poriadne OT.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod pablito » 26. Okt 2007 12:02

http://ekonomika.sme.sk/c/3556331/Elekt ... liard.html

Tak toto mi nie je uplne jasne. Planuju predpokladam nahradit iba cast EVO I. Ved ak je celkovy vykon teraz 6 x 110MW a nove ma byt instalovane iba 200MW to by bol velky pokles. No ved uvidime... V kazdom pripade tato sprava je dost neuplna....
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Ostatná infraštruktúra, pozemné stavby a developerská činnosť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.