Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:rastislav5, sú trasy, kde kratší interval už nejde, lebo chodia len kĺbové busy a každých 5 minút. Tu už treba razantné riešenia.
Nejde ani o stav električiek. Tam, kde je malý okruh v rámci centra a veľmi dlhé trasy, tam sa môžete aj na hlavu postaviť, nemáte s električkami šancu. O ich zlom stave - to už je druhá vec.
tomas1: stačí upraviť Filiálku a 25 mld. SKK pod Dunajom ušetríš. Zostalo 25 mld. SKK a to už v porovnaní s účinkom metra voči tej 11 mld. SKK rýchloelektričke je viac ako zaujímavé.
To metro je nevyhnutnosť a čím dlhšie sa odkladá, tým horšie to bude.
A základom je práve prepojiť Petržalku s mestom. Pretože sa bavíme o 115.000 obyvateľoch + študentoch VŠ a "ostatkom" mesta. Tak ako nestačili mosty a po r. 2015 stačiť nebudú, tak nestačí už vonkoncom dnešné MHD.
Tomas PO napísal:Metro v sucasnej dobe potrebne nie je. V prispevkoch vyssie to je podrobne popisane. Elektricka ko funkcny a nosny dopravny system vie dopravu vieriesit a pomerne rychlo. Metro nie. Metro by sa budovalo strasne dlho a za strasne miliardy. Az vtedy by Bratislava skolabovala.
aquila napísal:vyriesi, ak ju daju v ramci CMU pod zem, ako to urobila napriklad vieden .. vsak vieden ma metro ledva 40 rokov ..
zacinali segregovanou statdbahn .. potom elektrickovymi tunelmi a az ked ozaj nevedeli kudy z konopi, tak stavali metro ..
aquila napísal:dialniar, a prave preto ze BA nebude tymi mestami nepotrebuje metro, ale len inteligentne riesenu elektricku
Dialniciar napísal:To metro je nevyhnutnosť a čím dlhšie sa odkladá, tým horšie to bude.
Dialniciar napísal:Tomas PO napísal:Metro v sucasnej dobe potrebne nie je. V prispevkoch vyssie to je podrobne popisane. Elektricka ako funkcny a nosny dopravny system vie dopravu vieriesit a pomerne rychlo. Metro nie. Metro by sa budovalo strasne dlho a za strasne miliardy. Az vtedy by Bratislava skolabovala.
Rýchloelektrička nevyrieši MHD v meste a všetci to veľmi dobre vedia.
Metro nie, lebo D1 do Prešova by nedošla ani do r. 2050.
Dialniciar napísal:Metro nie, lebo D1 do Prešova by nedošla ani do r. 2050.
Thomas napísal:Souvisí. Město neutáhne samo velké investice - musel by pomoci státní rozpočet.
aquila napísal:problem je, ze vsade na svete to spolufinancuje stat, v CR praha na metro dokonca dostane zopar miliard z eurofondov ..
Tomas PO napísal:rastislav5 napísal:Ako sa financuju dialnice na strednom a vychodnom Slovensku, mala by sa dotovat aj MHD v Bratislave.
???????
rastislav5 napísal:Tomas PO napísal:rastislav5 napísal:Ako sa financuju dialnice na strednom a vychodnom Slovensku, mala by sa dotovat aj MHD v Bratislave.
???????
Stat musi dotovat MHD v Bratislave, podobne ako investuje do zlepsenia dopravy mimo Bratislavy.
Inym riesenim by bolo spoplatnit alternativnu dopravu v Bratislave. Napr. zvysene myto pre vsetky automobily v Bratislave, aby bola MHD pri svojom mensom komforte podstatne lacnejsia.
Naspäť na Ostatná infraštruktúra, pozemné stavby a developerská činnosť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 24 hostí.