I/37 Trutnov - Hradec Králové - Pardubice - Chrudim - D1

sekce věnovaná silnicím

Moderátor: Moderátori

I/37 Trutnov - Hradec Králové - Pardubice - Chrudim - D1

Odoslaťod Jarda » 21. Apr 2006 22:48

Lenny napísal:
Lenny napísal:
Lermik napísal:Už jsou intenzity za rok 2005. Je to čím dál horší... :cry: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/intenzity_2005.jpg


Oproti roku 2000 je tam výtazný nárůset na D1, D5, D8, R46 a R48. Souvisí to se vstupem ČR do EU a zavedením mýtného v Rakousku a Německu. 8)


Nárůst intenzity dopravy oproti roku 2000 na D1 je o cca 14 tisíc aut, u Prahy a Brna dokonce ještě větší, ale to je dáno výstavbou satelitů u Prahy a v případě Brna neexistencí VMO. Na D2 je o cca 8 tisíc. Na D5 je mezi Prahou a Plzní nárůst o cca 12 tisíc a mezi Plzní a Rozvadovem o 8-10 tisíc. Na D8 je nárůst o je největší nárůst mezi Prahou a MÚK Úžice o 12 tisíc, jinak je nárůst jen o 4-8 tisíc. Na D11 je nárůst dopravy o 6-8 tisíc vyjma úseku před Prahou. na R35 u Olomouce je nárůst o 8-12 tisíc, na R46 je nárůst o 8-12 tisíc, na I/48 (R48) je nárůst o 4-6 tisíc, u FM je nárůst o 16 tisíc, což je dáno příměstskou dopravou. Další výrazný nárůst byl na R52 a I/52 o 6 tisíc, na I/7 o 6 tisíc a na I/6 v Karlovarském kraji o 4-6 tisíc. Na ostatních silnicích je nárůst dopravy pouze o cca 0-2 tisíce aut za den.

Výrazná nárůst je především na trase D5+D1+D2. narůst je z části způsobem zavedením mýtného v Rakousku, což mělo za následek přesměrování tranzitu z Maďarska a Bálkánu do ČR, kde jsou poplatky za užití nižší. 8)

Mapka intenzity dopravy v roce 2005
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/14da61b ... ty2005.jpg

Mapka intenzity dopravy v roce 2000
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/b89caa1 ... enzita.jpg


Podstatný nárůst vykazuje také I/37 Pardubice - Crudim: ze 14 tis. na 20-22 tis. Tam se tedy zřejmě stala chyba v odhadu nárůstu intenzity, že nyní budovaná přeložka Jesničánky – Medlešice se nestaví rovnou jako čtyřpruh.


pozn. Lenny: diskuze tykající se I/37 původně začala v topicu o Diaľnice v ČR - všeobecne
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=66&start=150
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lenny » 21. Apr 2006 23:01

Jaroslav Štemberk napísal:Podstatný nárůst vykazuje také I/37 Pardubice - Crudim: ze 14 tis. na 20-22 tis. Tam se tedy zřejmě stala chyba v odhadu nárůstu intenzity, že nyní budovaná přeložka Jesničánky – Medlešice se nestaví rovnou jako čtyřpruh.


Odhady jsou vždy s určitou přesností, ne vždy se podaří vytvořit odpovídající model situace a vyjadřit omezující podmínky. 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Jarda » 22. Apr 2006 11:21

Lenny napísal:
Jaroslav Štemberk napísal:Podstatný nárůst vykazuje také I/37 Pardubice - Crudim: ze 14 tis. na 20-22 tis. Tam se tedy zřejmě stala chyba v odhadu nárůstu intenzity, že nyní budovaná přeložka Jesničánky – Medlešice se nestaví rovnou jako čtyřpruh.


Odhady jsou vždy s určitou přesností, ne vždy se podaří vytvořit odpovídající model situace a vyjadřit omezující podmínky. 8)


To máš pochopitelně pravdu. Tady se evidentně nepočítalo s tak enormním nárůstem počtu těch, kteří pravidelně autem jezdí z Chrudimska do Pardubic za prací nebo na nákupy.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lenny » 22. Apr 2006 12:57

Jaroslav Štemberk napísal:To máš pochopitelně pravdu. Tady se evidentně nepočítalo s tak enormním nárůstem počtu těch, kteří pravidelně autem jezdí z Chrudimska do Pardubic za prací nebo na nákupy.


Pro odlehčení současné silnici I/37 by bylo nutné moderizovat železniční trať, bo železniční spojení Pardubic s Chrudimí je zdlouhavé. Trvá okolo 25 minut. Jsou tři důvody:
1. úvrať přes žst. Parubice-Rosice
2. zastaralá železniční trať
3. dieslová trakce

Připravuje se v budoucnu přestavba železniční tratě HK - Pardubice - Chrudim. Modernizace je rozdělena do 5 etap:
1. zdoukolejnění tr. úseku Stéblová - Opatovice
2. výstavba Medlešovické spojky
3. elektrifikace a modernizace tratě PCE - Chrudim
4. a 5. zdvoukolejnění HK - Opatovice a Stéblová - PCE
Výsledná rychlost po modernizaci je mezi HK - PCE 160 km/h, vyjma úseku na zhlaví v HK a PCE-Rosice - PCE hl. a PCE - Chrudim 100 km/h.
Takto modernizovaná trať by měla v budoucnu pokrýt potřeby spojení těchto tří měst.

Autobus trvá 17 minut. A autem to trvá cca 10 minut.

Modernizace silnice I/37 je rozdělena do tří staveb:
Jeseničanky - Medlešice - staví se
Chrudim - obchvat, úsek Medlešice - silnice I/17 - má platné ÚR, předpoklad zahájení je v roce 2008
Chrudim - obchvat, úsek silnice I/17 - Slatiňany - má zpracovanou DÚR, předpoklad zahájení realizace je v roce 2009
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Lenny » 25. Apr 2006 18:40

Stavba Jeseničanky - medlešice bude zprovozněna letos na podzim. 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Lenny » 26. Apr 2006 19:43

Po dostavbě D11 až do Trutnova bude silnice I/37 zkracena do trasy HK - PCE - D1. Ale toto je hudba budoucnosti. 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Jarda » 26. Apr 2006 20:52

Na I/37 je postupně budován směrově dělený čtyřpruh z Hradce Králové přes Pardubice do Chrudimi.
viz moderátorova vlastní stránka: http://dalnice.wz.cz/I/I-37.htm
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

I/37 Trutnov - Pardubice - D1 (MÚK Velká Bíteš)

Odoslaťod Jarda » 20. Sep 2006 17:23

Silnice I/37 vede z Trutnova přes Jaroměř, Hradec Králové, Pardubice, Chrudim, Ždírec nad Doubravou a Žďár nad Sázavou na MÚK s dálnicí D1 u Velké Bíteše (cca 30 km západně od Brna).
V úseku Jaroměř - Hradec Králové vede v peáži s I/33. Tento úsek by měl být nahrazen dálnicí D11 a úsek Jaroměř - Trutnov rychlostní silnicí R11, proto v budoucnu zřejmě bude I/37 začínat až v Hradci Králové.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jarda » 26. Okt 2006 08:33

Dne 19.10.2006 byla zprovozněna 4,5 km dlouhá přeložka v úseku Jasenčánky - Medlešice (mezi Pardubicemi a Chrudimí), vybudovaná jako 1/2 profil R.
Viz: http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/399B3D8 ... 0C0039A341
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jirka » 28. Sep 2009 08:20

Silnice I/37 úsek Pardubice – Hradec Králové 26.9.2009

Úsek silnice I/37 PARDUBICE – HRADEC KRÁLOVÉ projde rozsáhlou úpravou v důsledku přestavby na čtyřproudou komunikaci.
Tuto změnu si vyžádala výstavba rychlostní komunikace R 35, která křižuje silnici I/37 u Opatovic nad Labem.
Fotografováno od GLOBUSU po benzínovou pumpu na okraji Hradce Králové.

http://www.rychnovinky.cz/3553-silnice- ... -2009.html
Jirka
diskutujúci
 
Príspevky: 78
Založený: 13. Aug 2009 19:57

Re: I/37 Trutnov - Hradec Králové - Pardubice - Chrudim - D1

Odoslaťod Jirka » 28. Dec 2010 15:20

Silnice 1/37 úsek Pardubice – Hradec Králové 12.11.2010

Sice je konec prosince, ale při úklidu na disku jsem objevil fotografie z výstavby rozšířování stávající silnice 1/37 úsek Pardubice – Hradec Králové. Byla by škoda, kdyby fotografie skončily v "šuplíku". Pohodové vánoční prohlížení.

http://www.rychnovinky.cz/20493-silnice ... -2010.html
Jirka
diskutujúci
 
Príspevky: 78
Založený: 13. Aug 2009 19:57


Naspäť na Silniční síť v ČR

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.