I/16 Řevničov - Královec (hr. s PL)

sekce věnovaná silnicím

Moderátor: Moderátori

I/16 Řevničov - Královec (hr. s PL)

Odoslaťod Jarda » 20. Sep 2006 15:11

Silnice I/16 je vedena od Řevničova (okr. Rakovník, kde se ve směru od K. Varů odpojuje od I/6 - budoucí R6) přes Slaný, MÚK Nová Ves s D8, Mělník, (v peáži s R10 a I/38 ) kolem Mladé Boleslavi, na Jičín, Trutnov a hr. přechod Královec (do Polska).
V minulých létech byla postupně vybudována moderní silnice v parametrech S 11,5/80 v úseku začínajícím obchvatem městečka Velvary a končící na západním okraji Mělníka (tedy na obě strany od MÚK s D8 Nová Ves).
Zcela nedávno byla provedena rekonstrukce obchvatu Jičína (peáž s I/35) a dokončena stavba Vestřev - Chotěvice s rekonstrukcí mostu přes Labe viz: http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/963C27C ... BC0031219F .
Jako čtyřpruhová směrově nerozdělená S 16,5/80 byla koncem loňského roku zprovozněna peáž I/16 s I/35 v 2,6 km dlouhém úseku Robousy - Úliblice (navazujícím na obchvat Jičína).
Již dříve byly mezi Ml. Boleslaví a Jičínem vybudovány obchvaty Horního Bousova a Sobotky.
Do budoucna (kolem r. 2015) se plánuje ukončení I/16 v Trutnově s tím, že stávající část ke hranici s Polskem bude degradována na silnici druhé třídy v návaznosti na zprovoznění paralelně vedené R11 (navazující na D11 - stavba 1109, u níž se předpokládá v 1. fázi 1/2 profil viz: http://www.dalnice-silnice.cz/D11.htm).
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lermik » 20. Sep 2006 17:20

Tato silnice je opravdu kolem D8 velmi pěkná. A drobné upozornění: pokud přijíždíte do Mělníka po I/9 a nemáte dálniční známku, tak se musí odbočit na kruvém objezdu doleva směrem na MB. Protože značení logicky a správně vede dopravu na D8. A v Mělníku je taky pěkný most přes Labe. Máte někdo jeho fotky?
Lermik
diskutujúci
 
Príspevky: 172
Obrázky: 2
Založený: 23. Sep 2005 19:50
Bydlisko: Praha

Odoslaťod Jarda » 27. Sep 2006 13:43

Silnice I/16 patří (s výjimkou posledního úseku Trutnov - Královec) k frekventovaným silnicím, v r. 2005 byly u Řepova (předměstí Ml. Boleslavi) a na peáži s I/35 Robousy - Úliblice naměřeny intenzity přes 19 tis. vozidel denně, přičemž 10 tis. vozidel denně bylo překročeno na celém úseku Ml. Boleslav - Jičín i na úseku Úliblice - Nová Paka a rovněž na přivaděči Mělníka.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lenny » 27. Sep 2006 14:40

Jarda napísal:Silnice I/16 patří (s výjimkou posledního úseku Trutnov - Královec) k frekventovaným silnicím, v r. 2005 byly u Řepova (předměstí Ml. Boleslavi) a na peáži s I/35 Robousy - Úliblice naměřeny intenzity přes 19 tis. vozidel denně, přičemž 10 tis. vozidel denně bylo překročeno na celém úseku Ml. Boleslav - Jičín i na úseku Úliblice - Nová Paka a rovněž na přivaděči Mělníka.


V úseku MB - Úlibice je využíván jako spojení Prahy a Krkonoš
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Jarda » 27. Sep 2006 14:51

Lenny napísal:V úseku MB - Úlibice je využívána jako spojení Prahy a Krkonoš

Až za Novou Paku, kde odbočuje II/293 (do Jilemnice) a z ní pak II/295 do Vrchlabí a Špindlerova Mlýna.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lenny » 27. Sep 2006 14:56

díky za doplěnní nechtělo se mi to hledat v mapě.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Lermik » 27. Sep 2006 19:30

Jarda napísal:
Lenny napísal:V úseku MB - Úlibice je využívána jako spojení Prahy a Krkonoš

Až za Novou Paku, kde odbočuje II/293 (do Jilemnice) a z ní pak II/295 do Vrchlabí a Špindlerova Mlýna.


Někdo jede až po I/16 až do Trutnova, ale jenom do východní části Krkonoš
Lermik
diskutujúci
 
Príspevky: 172
Obrázky: 2
Založený: 23. Sep 2005 19:50
Bydlisko: Praha

Odoslaťod Jarda » 27. Sep 2006 22:27

Do východní části Krkonoš bude lepší jezdit z Prahy po otevření D11 po ní do HK a pak po I/37.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lermik » 28. Sep 2006 09:01

Jarda napísal:Do východní části Krkonoš bude lepší jezdit z Prahy po otevření D11 po ní do HK a pak po I/37.


Podle mě se to ještě nevyplatí, protože než se dojede do Jaroměře to chvíli trvá, ale pak by to mělo být ok.
Lermik
diskutujúci
 
Príspevky: 172
Obrázky: 2
Založený: 23. Sep 2005 19:50
Bydlisko: Praha

Odoslaťod Jarda » 09. Okt 2006 09:21

Viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5203
U Úliblic peáž I/16 s I/35 (vybudovaná jako směrově neoddělený čtyřpruh) končí na kruhovém objezdu. Nepozorná řidička před kruhovým objezdem včas nezpomalila a srazila se s nákladním automobilem, který právě po objezdu projížděl, což jí stálo život.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jarda » 22. Dec 2006 00:10

Podle ÚP VÚC Mladoboleslavsko má být realizována přeložka od nové MÚK s R10 u mladoboleslavské Škody na stávající 1/16 mezi obcemi Židněves a Sukorady a obchvat Sukorad.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jarda » 29. Dec 2006 23:55

Podle ÚP VÚC Pražský region má být rovněž realizována přeložka v úseku Ješín (za obchvatem Velvar) - Slaný, trasovaná severně od stávající silnice mimo obce a podle ÚP VÚC Rakovnicko obchvaty Mšece (severní) a Řevničova (východní, končící na nové MÚK s R6).
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha


Naspäť na Silniční síť v ČR

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.