Stránka 1 z 1

I/31 Hradec Králové - okruh

OdoslaťOdoslané: 24. Sep 2006 21:39
od Lenny
Na I/31 Gočárově okruhu se bude stavět pouze jediná MÚK a to u Milety.



téma vznikla původně zde: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=27785#27785

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2006 09:26
od Jarda
Lenny napísal:Na I/31 Gočárově okruhu se bude stavět pouze jediná MÚK a to u Milety.


Nevíš, jak to vypadá s termíny?

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2006 11:11
od Lenny
Nejsou peníze na ni, aspoň prozatím

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2006 11:34
od Jarda
Bez MÚK Mileta hrozí, že po zprovoznění D11 do Hradce K. a R35 Sedlice - Opatovice bude okruh soustavně ucpaný.

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2006 11:37
od Lenny
Zase tak hrozný stav nenastane, k zácpám může docházet ale jen ve špičkách.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 12:26
od Jarda
Lenny napísal:Zase tak hrozný stav nenastane, k zácpám může docházet ale jen ve špičkách.


Podle sčítání v r. 2005 tam intenzita dopravy překračovala 30 tis. vozidel denně, takže výraznější nárůst by bez MÚK zřejmě nebyl zvládnutelný.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 13:31
od Lenny
Jarda napísal:Podle sčítání v r. 2005 tam intenzita dopravy překračovala 30 tis. vozidel denně, takže výraznější nárůst by bez MÚK zřejmě nebyl zvládnutelný.


Ale co pomůže jedna MÚK, když zbytek je úrovňový :?:

Moc toho nezmůže.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:02
od Jarda
Každá MÚK pomůže. Zatím jediná MÚK na Gočárově okruhu je v Malšovicích u stadionu.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:24
od Lenny
Jarda napísal:Každá MÚK pomůže. Zatím jediná MÚK na Gočárově okruhu je v Malšovicích u stadionu.



ta je postavená zejména proto, že okruh křížuje trolejbusová trať a nejblížší semafory jsou u kruháku na Svitavy a ňa druhé straně až u Sparu.

Naproti tomu Mileta je mezi dvěmi světelnými křižovatkami, které jsou relativně blízko. Navíc výstavba MÚK se nehodí do zklidňování dopravy v centrech. :wink:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:39
od mapman
Ono záleží jaká MÚK by to byla, pokud by se například tyto úseky vyřešily způsobem kdy by hlavní směr vedl vždy pod současnou křižovatkou (zapuštěná) a ostatní by se křížily tam kde dnes, tak by to ani nechtělo tolik úsilí a auta by šla takříkajíc pod zem. Jen ty finance, ty finance na to nejsou a to nemluvím o tom že pod staávajícími komunikacemi je spousta jiné infrastruktury...

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2006 14:08
od Lenny
Proces posuzování vlivů stavby na životní prostředí Křižovatka Mileta v Hradci Králové

http://www.ceu.cz/eia/is/info.asp?kodAkce=HKK149

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2007 09:35
od Jarda
Vizualizace MÚK Mileta viz: http://www.valbek.cz/cs/vizualizace/?zaz=79
I/31 má být vedena krátkým hloubeným tunelem, nad nímž bude velký kruhový objezd.