Stránka 2 z 2

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2012 11:10
od duro_z_dediny

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2012 22:47
od horo100
to by znamenalo, že vyhral zdravy rozum? ....neverím.

dúfam že to urýchli aj výstavbu R2 medzi TN a ZH.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2012 07:24
od tondiego
Co sa tyka R2 TN-ZH predpokladam, ze sa do 2014-2020 nedostane ani jeden usek.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2012 11:36
od Andrej
Pokial sa nespacka priprava, 1-2 useky by sa do noveho OPD mali dostat, tipol by som to na useky medzi TN a BN. Otazne tiez je, ci sa tam nepresunie aj usek Ruskovce-Pravotice.
Na druhej strane netreba zabudat, ze R2 TN-ZH sa zacala ako RC pripravovat az okolo r. 2005, takze ocakavat suvislu vystavbu celeho tahu sa tiez urcite neda.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2013 21:01
od Zolohoj


Zaujímal by ma výsledok. Súčasne zatiaľ všade vidím trasovanie R2 od Handlovej po Žiar nad Hronom, R3 cez Kremnicu a variantu R1 cez Slovenskú Ľupču na sever.

R2 a R3 takto viesť by bol nezmysel, mimo iného Kremnica R3 odmieta ak si dobre pamätám. Železničný tunel z Turčianskej do Handlovskej doliny napovie o geológii dosť. Síce by to zrejme dosť zdevastovalo časť môjho rodného kraja, ale bolo by to rozumné riešenie a výborné napojenie Hornej Nitry na Turčiansku dolinu.

A ešte ma znepokojuje slovné spojenie "R1 cez Donovaly", to snáď nemyslia vážne. Jedine tunel popod.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 17:03
od racto
Na modeli sa ešte robí. Najaké predbežné výsledky budú začiatkom Marca. Uvažuje sa len s prepojenim cez Ráztočno

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 18:28
od Andrej
Skvele, variant cez Raztocno inac odporucila aj predosla technicka studia.

Donovaly su podla poslednych informacii passe.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 19:38
od aquila
to by bola vynikajuca sprava, lebo by to bolo ozaj rozumne riesenie a da sa povedat, ze ak to ozaj prejde, tak donovaly uz nebudu bojovat so zilinou, ale s raztocnom, kde nebude taky enviromentalny problem a aj naklady budu radovo mensie ..

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 19:55
od Andrej
Presne tak, z enviromentalneho hladiska je to daleko priechodnejsi usek a vzhladom na jeho dlzku (15-20 km) medzi Novou Lehotou a H.Stubnou aj financne. Mozno aj oprava betonky na I/65 pomoze urychlit pripravu.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 20:11
od johhan
racto napísal:Na modeli sa ešte robí. Najaké predbežné výsledky budú začiatkom Marca.


15.03.2013 musí byť dopravný model odovzdaný .. takže 16.03 si ho treba na základe infozákona vypýtať ... odovzdaný musí byť aj v elektronickej forme takže si treba vyžiadať CD/DVD verziu :wink:

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2013 23:03
od okorec
Andrej napísal:Presne tak, z enviromentalneho hladiska je to daleko priechodnejsi usek a vzhladom na jeho dlzku (15-20 km) medzi Novou Lehotou a H.Stubnou aj financne. Mozno aj oprava betonky na I/65 pomoze urychlit pripravu.


uz dlhodobo tvrdim, ze potiahnut R3 od privadzaca, ktory sa teraz buduje, az po Rakovo, v useku Horna Stubna - Rakovo zrekonstruovat betonku, spojit Hornu Stubnu s buducou R2 a opravit usek od Ziaru po krizovatku R2/R3 a mame konecne poriadnu severo-juznu spojku v strede Slovenska medzi D1 a R1. A ani by to tolko nestalo a ani by to nemuselo byt v roku 2030.

na severe sa z MT da ist na D3 (Ostrava, Zywiec) alebo na R3 (Krakov), na juhu sa potom da ist na Sahy (cez Krupinu alebo cez Levice) a dalej na Budapest.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2013 22:46
od johhan
Podstatné je kadial pojde R3 od Štubne ... či na BB alebo Sklené a ZH ... lebo to je Core TEN-T a to bude aj preplatené a preferované podla nových pravidiel TEN-T a programu CEF 2014-2020 ... :-)

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2013 07:02
od Kanky
to akoze sa vrtat od Stubne do BB? tak to uz mozme prevrtat aj Donovaly...:)

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2013 11:41
od rastislav5
Pozor, aby sa rychlostna cesta popod Donovaly vyhla narodnemu parku a Nature 2000, musel by byt tunel velmi dlhy (podla starsich udajov ministerstva dokonca 17 km http://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-/ ... ovaly.html.
Na mape Natura http://www.sazp.sk/slovak/posobnost/www ... ta_2_1.jpg vidno, ze Bystrica je zo severu zarubana.
Cez Raztocno by to bolo uplne v pohode, cez Sturec nieco medzi tym (lizalo by to chranene oblasti + su tam udajne poddolovane uzemia), ale urcite by to nemusel byt jeden dlhy tunel. Kdesi v galerii je uz vlozeny zoznam kratsich tunelov variantu cez Sturec.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2013 22:19
od horo100
ja hlasujem určite za variant cez Ráztočno. Je to jednoznačne najekonomickejšia, najekologickejšia a aj najrýchlejšie realizovatelný variant.
Ze nejde dokonale stredom je síce pravda(geograficky by to chcelo s Martina na BB), ale aspon vybereme viac na mýtnom za prejdené km na trase Polsko - Madarsko :)

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2013 23:06
od ANDi
Ziadne nove info?

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2013 23:34
od johhan
ANDi napísal:Ziadne nove info?


Ale ano, štúdia je hotová :-) a je skúmaná objednávateľom :-) a únia čaká na závery.

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2013 08:36
od simonsson75
Nevieme sa dostať k nejakej kópii štúdie?

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2013 15:44
od ANDi
Inac ako pozeram na tu mapku v prvom prispevku... Cez Kremnicu by som R3 vobec netahal... Urcite napojit R3 na R2 pri Raztocne.

A co sa tyka napojenia na BB, to tak skoro nebude, ale je to rozhodne lepsi napad ako tahat R1 cez / popod Donovaly. Ale ta juzna R3 C varianta mi pride ako uplne zbytocne predlzenie, ci je to len kvoli tomu, aby to bolo blizsie pri Kremnici?

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 02. Mar 2014 13:06
od Zolohoj
horo100 napísal:ja hlasujem určite za variant cez Ráztočno. Je to jednoznačne najekonomickejšia, najekologickejšia a aj najrýchlejšie realizovatelný variant.
Ze nejde dokonale stredom je síce pravda(geograficky by to chcelo s Martina na BB), ale aspon vybereme viac na mýtnom za prejdené km na trase Polsko - Madarsko :)


Súhlasím. Určite to ťahať zo Štubne do Ráztočna. Je tam už dlhší železničný tunel zo Skleného na Remätu a bol by to podobný prípad ako Soroška. To že nejde trasa R3 potom ideálne priamo je normálne. Naše územie je raz také. Ani v Rakúsku nejdú všetky cesty priamo. Stačí sa pozrieť napríklad na trasu Salzburg - Innsbruck, kde diaľnica obchádza dookola cez Nemeko. Boli by dve varianty - Rka - rýchla, bezpečná, bez problémov, alebo klasická cesta 1. triedy - kratšia a bez poplatkov. Každý si vyberie čo mu pasuje.

Trasovať R3 cez Kremnicu je nezmysel.

Na stránke NDS sa zatiaľ uvažuje o oboch: http://www.ndsas.sk/dialnicna-siet/44346s

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2014 11:44
od horo100
poskocil poskocil. Mame teda nieco nove k studii?

Re: Prepojenie R2 a R3

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2014 07:12
od black1
"V súčasnej dobe je štúdia realizovateľnosti dopracovávaná zhotoviteľom." sprava z 9.11.