Moderátor: Moderátori
aquila napísal:...
a skor ako usek HP - LL by bolo mozne aj D3 ZA - KNM - CA
mel napísal:aquila napísal:...
a skor ako usek HP - LL by bolo mozne aj D3 ZA - KNM - CA
Ja s tymto nesuhlasim ... Zilina dialnicu ma (bude mat)... takisto pripojenie na D1 z Cadce to nie je daleko ... ako k tomu pridu Michalovce, alebo Humenne? Netvrdim, ze D3 sa nema pripravovat, ale stavat az ked bude D1 v KE. To je moj nazor ... jasne treba povedat, ze priorita je dialnica do KE (D1), kvoli zaostalosti regionu ... dialnica do KE je to iste pre Michalovce ako dialnica do ZA pre Cadcu...
aquila napísal:mel, ja som sa teraz sustredil len na to co by sa malo stavat v ZA kraji. ze radsej nech sa stava D3 ZA - CA ako D1 HP - LL
s tym, ze D1 by sa mala potiahnut po michalovce a hlavne R4 od KE po MR je myslim skoda sa bavit
Dy napísal:aquila napísal:mel, ja som sa teraz sustredil len na to co by sa malo stavat v ZA kraji. ze radsej nech sa stava D3 ZA - CA ako D1 HP - LL
s tym, ze D1 by sa mala potiahnut po michalovce a hlavne R4 od KE po MR je myslim skoda sa bavit
D3 ZA-CA na 1/2 profil.
Jaroslav Štemberk napísal:Bude ten úsek na stačit na 1/2 profil nebo bude kapacitně vyčerpaný brzy po otevření a dostavba 2. poloviny bude muset bezprostředně následovat, čímž se to zbytečně prodraží?
aquila napísal: s tym, ze D1 by sa mala potiahnut po michalovce a hlavne R4 od KE po MR je myslim skoda sa bavit
mcmillan napísal: . Také nuancie kde horí o "plamienok viac" ako inde nepoznám lebo tam všade nejazdím.
mcmillan napísal:mcmillan napísal: . Také nuancie kde horí o "plamienok viac" ako inde nepoznám lebo tam všade nejazdím.
Musím citovať sám seba lebo som nedisciplinovaný a neprečítal si Monitoring tlače. Po jeho prečítaní sa chce skríknuť "Hoří, má panenko!". Má horieť pri Svrčinovci, v Žiline, horí na Strečne a Košice opať v defenzíve. Pokial sú to reálne a nie politické predikcie, tak tažko hľadať riešenie. Som z toho pako.
Branco napísal:Myslím, že úsek Dubná Skala-Turany sa bude stavať v každom prípade. Tento úsek patrí medzi najzaťaženejšie na celom Slovensku. A všetky úseky na D1 sú predsa v rôznom štádiu výstavby a prípravy.
D1 má momentálne štyri časti /najneskôr v decembri ich bude päť/, ktoré nie sú navzájom poprepájané.
Možno znie otázka, ktoré úseky z týchto piatich spojiť skôr a ktoré neskôr?
mapman napísal:Súhlasím, aj preto, že privádzače Strážov a L.Lúčka budú schopné aspoň čiastočne pojmúť tranzitnú dopravu. Aj keby len na pár rokov. Kdežto medzi ZA a MT už nie je možné čakať...
Andrej napísal:Podla stranky NDS by mala byt D1 BA-KE na plny profil (okrem useku PP-Branisko) otvorena v r. 2015. Cela D1 po hranice s UA 2020.
Preco udavam vsetky tieto udaje o cene a datumoch realizacie na toto forum, ked je to na stranke NDS? Aby sme mohli vtedy porovnavat, co vsetko sa splnilo. Terminy sa totiz stale posuvaju a ja uz prestavam verit, ze tu D1 bude suvisle aj v r. 2015
Dialniciar napísal:
ale po UA tipnem rok 2025 a aj to podľa nutnosti a spolupráce s UA. Bude sa SR správať takisto ako Nemci k ČR alebo Rakúsko k SR.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.