Moderátor: Moderátori
Túto raritu v Nitre tiež nájdeme?
https://www.google.sk/maps/@49.0002639, ... 312!8i6656
devil napísal:intenzity su v oboch pripadoch vyse 20.000 aut. aj v NR je tranzit nakolko smer s-j R1 neriesi. ale aspon uznavas ze je tam maly rozdiel v prospech PO.
i15 napísal:Keď sa dokončí MÚK PO západ, tak sa Levočská smerom von z mesta rýchlo výprázdni, ale v opačnom smere bude problém. Autá, ktoré dnes stoja na starej ceste z Malého Šariša zahltia prvú svetelnú križovatku v smere do mesta.
Ty vieš, koľko vozidiel jazdí v Prešove po Obrancov mieru a tak všeobecne po trase NK? Sem s tým, lebo SSC nepovažuje za potrebné to merať.
Na základe môjho pozorovania sa po otvorení NK zahltí odbočka doľava z OM na Levočskú.
Keď sa dokončí MÚK PO západ, tak sa Levočská smerom von z mesta rýchlo výprázdni, ale v opačnom smere bude problém. Autá, ktoré dnes stoja na starej ceste z Malého Šariša zahltia prvú svetelnú križovatku v smere do mesta.
devil napísal:jarino, taham sem NR lebo je porovnatelne velka, a to este ma velku investiciu a je na hodinu od BA a 2 hod. od VIE. hadaj kolko MUK tam maju ? D1 BA-KE je pekna vec ale intenzita pred PO na D26,5 je 12.200 a pred NR na R22,5 je 28.700, ale vy ste tu ticho ked som porovnal MUK NR zapad a PO zapad alebo ked pisem o tuneloch....
Jano1 napísal: Zalezi teda na intenzite z vedlajsich, kolko casu moze dostat hlavna. Navrhujem pouzit riesenie zo ZA. Tam sa to riesi vypnutim(nezapnutim) semaforov a tranzit ide, co na tom, ze je problem aj odbocit dolava z hlavnej, nieto este odbocit dolava na hlavnu. Pocuvam oslavne piesne ako ma ZA perfektny stvorpruh cez cele mesto, tak nech aj PO si to vyskusa s vypnutymi semaformi.
A v čom porovnávaš NR západ s PO západ?
Ktoré tunely?
Maxx787 napísal:po tom co napisal andrej som premyslal nad tym ci aj my potrebume nejake vazne nehody v jednorurovych tuneloch aby sa zacali stavat dvojrurove lebo je to v konecnom dosledku lacnejsie nez rozsirovanie a bezpecnejsie...hm, no asi slovenske realie.
ondrejko_t napísal:zas by som to asi nejako nedramatizoval, lebo s vynimkou braniska (co asi vsetci vieme o co slo) sa pokial viem vsetky tunely stavaju dvojrurove.
no a este Horelica. ale tam sa druhej rury asi ani nedozijeme
ViliKE napísal:Rano som pocuval Rozhlas SRO a bola tam zaujimava sprava. Okomentovali to, ze uz aj prezident Kiska si vyziadal info od Kazimira k D1 pri PO spolu s obchvatom R4... Nasledne povedali zaujimavu spravu, ze nakoniec ta cena za R4+D1 nemusi byt az taka predrazena! Ano citate dobre a to som fakt pocul!!! At se propadnu do Zapadniho Nemecka jestly lzu velebnosti!!! Okomentovali to tym, ze ked INEKO spracovaval financnu analyzu na vystavbu R4, tak bral intnzity z 2014, kt sa zvysili v roku 2016 ked bolo ich dalsie scitanie a ze ratali v uvahu S-V obchvat!!! No a hned dodali ze S-V obchvat bychadzal lacnejsie ale nieje realizovatelny, pretoze nesu vykupene vsetky pozemky (nejaky problm s pozemkami) a ide o poddolovane prostredie kvoli tazbe soly... Takze to vyzera tak, ze je to tympadom opat blizsie k realizovatelnosti!
Nesom za predrazene riesenie, leno usetrene peniaze by sa dali pouzit niekde inam!!! Ale kazdopadne presovcanom trimem palce nech maju cim skor po tych peripetiach co tam s dopravou maju...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.