Moderátor: Moderátori
sven napísal:To by sa ale muselo riesit mytnicami, alebo? Dost by to zkomplikovalo dopravu.
Dialniciar napísal:Ale zas na druhú stranu, predstavme si, že čo prejazd týmto mostom, to 5 SKK.
MH napísal:Dialniciar napísal:Ale zas na druhú stranu, predstavme si, že čo prejazd týmto mostom, to 5 SKK.
Áno v princípe súhlasím s jeho spoplatnením, ale myslel som hlavne na to, že tadiaľ premáva MHD a neviem aký by to malo finančný dopad pre Dopravný podnik a ceny cestovného. To je asi jediný dôvod prečo by som nad týmto jediným úsekom rozmýšľal, ale vyriešiť sa to určite dá...
mel napísal:Thomas napísal:Use MHD . V některých městech na západě se to řešilo ještě drastičtěji, např. SPZ s lichou, nebo sudou koncovkou nesměly vyjet.
a ti co maju znacky ako DS-MADAR, alebo ZA-VODOU?
juraj1 napísal:Ja by som navrhoval spoplatnenie príjazdových ciest k vašim príbytkom. Uvedomujete si, čo píšete? Dosť, že platím daň z príjmu, DPH+spotr.daň z poh.hmôt a ešte aj daň z nehnuteľností, a jazdím po rozbitých cestách. A ešte mám platiť mýto za prejazd mostom v intraviláne mesta???
johhan napísal:prečo by mali existovať výnimky pri platení za diaľnice ??
juraj1 napísal: Napríklad preto, že v prípade Prístavného mosta neexistuje paralelná komunikácia. Most Apollo za ňu nepovažujem. To isté v prípade mosta Lafranconi.
Ďalej by som neporovnával diaľnicu v meste a mimo mesta. Kvôli MPR, intenzitám, a pod.
Iné by to bolo v prípade D4, tam nič proti spoplatneniu nemám, nakoľko ide o tranzitnú diaľnicu. D1 a D2 na území Bratislavy majú do značnej miery charakter mestskej diaľnice. Pričom napríklad D2 v úseku od križovakty Pečňa južným smerom spoplatnená je, hoci obsluhuje aj mestskú časť Jarovce.
ELZ napísal:Taka mala poznamocka - Pristavny most je plnohodnotny dialnicny most az od dostavania usekov Mierova-Senecka a Viedenska-Pristavny most (co je doba len nedavno minula). Este ked nikto nechyroval o NDS, bol stavany zo statnych prostriedkov (ako vlastne vsetko v tej dobe), tak sa pouzival ako mestsky most.
Lafranconi je na tom podobne - plnohodnotny dialnicny je az do dostavania dialnice D2 ku Kitsse a Rajke (ca 1999) a useku Viedenska cesta - Pristavny most.
To ze pri delimitacii majetku zo statu to preslo pod NDS je vec dalsia. NDS sa teraz stara o jeho udrzbu.
ELZ napísal:Pozrime sa na to ako dohodu medzi NDS a Bratislavou - win win princip (alebo ako by to mohlo byt, keby sa zacinalo dnes). Bratislave to pomoze pi odlahceni ciest (mestska dialnica zoberie znacnu cast dopravy a sluzi na rychle presuvanie po meste), NDS potrebuje spojit 2 body co najkratsou cestou, teda usetri naklady (nemusi to obchadzat cez extravilan). Bratislava da povolenie na vystavbu v intravilane a podmienku ziadne myto , aby jej to v tej doprave naozaj pomohlo.
Thomas napísal:Tomas PO - je rozdíl mezi městem, které má 400 tis. obyv. a městem, které má 40 tis. obyv. Česká D1 v okolí Brna taky není zpoplatněna, ale v okolí třeba Vyškova ano.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 33 hostí.