Moderátor: Moderátori
teoretik napísal:aquila napísal:Dalsia smutna sprava, pada aj tunelovy variant dialnicneho obchvatu presova !!
odporucam pozriet ortofotomapu a budte zhrozeny
http://www.dialnice.info/images/big/po_obchvat.jpg
ano, vykup pozemkov bude urcite bezproblemovy a vobec to nebude vyzerat hnusne
ale snad to nie je az take zle, povrchovym riesenim je mozno myslena Nabrezna, ako docasne riesenie
E499.3056 napísal: Nabrezna komunikacia je na mapke vyznacena zelenou farbou, cize dialnica nou nepojde...
Povrchovy variant si viem predstavit, kolko toho v Prahe museli ozeliet, aby z peknej tichej stvrti blizko Andela im tam trcali styri podpery a dialnicny zjazd...
johhan napísal:E499.3056 napísal: Nabrezna komunikacia je na mapke vyznacena zelenou farbou, cize dialnica nou nepojde...
Povrchovy variant si viem predstavit, kolko toho v Prahe museli ozeliet, aby z peknej tichej stvrti blizko Andela im tam trcali styri podpery a dialnicny zjazd...
Neviem prečo by mala byť Praha nejaký argument - akože keď to má dodrbané sused musíme mať aj my ? ja som za branie technicky ekologicky lepších riešení .. nie horších a lacnejších. Choď sa pozrieť do Mníchova, Drážďan, Viedne ako sa majú stavať dopravné stavby tam to strkajú v maximálnej miere pod zem alebo do kopca - nemci pochopili že kamionista tam prejde raz za mesiac ale oni tam budú žiť roky.
rbarat napísal:Keď bude mať tento štát toľko peňazí, ako má Nemecko, tak potom Tvoje reči budú reálne. Realita je taká, že výstavba a prevádzka tunela je drahá, takže sa u nás tunely nepreferujú. Nepreferovala ich pravica a ľavica ich bude tým menej. Vážny sa aj vyjadril že kde sa môžeme vyhnúť tunelu, tam sa vyhneme. Aj v BA je estakáda a nie je to žiadna tragédia, tak čo.
Nie som zástanca žiadnej technológie, len upozorňujem na to, že je to najmä o peniazoch.
Andrej napísal:rbarat napísal:Keď bude mať tento štát toľko peňazí, ako má Nemecko, tak potom Tvoje reči budú reálne. Realita je taká, že výstavba a prevádzka tunela je drahá, takže sa u nás tunely nepreferujú. Nepreferovala ich pravica a ľavica ich bude tým menej. Vážny sa aj vyjadril že kde sa môžeme vyhnúť tunelu, tam sa vyhneme. Aj v BA je estakáda a nie je to žiadna tragédia, tak čo.
Nie som zástanca žiadnej technológie, len upozorňujem na to, že je to najmä o peniazoch.
Nie je to vobec o peniazoch, vsetky povrchove varianty dialnic v SR su financne porovnatelne s tunelovymi variantami (snad s vynimkou PB). V BA by bol tunel na D1 v podstate zbytocny, na D2 naopak nevyhnutny, hoci existovali aj povrchove varianty. Navyse z dlhodobeho hladiska je aj pri drahsej vystavbe lacnejsi tunelovy variant. Slovensko sa uz konecne musi naucit, ze bez tunelov to nepojde. Len Fico kvoli svojmu snu to opät pribrzdil. Vazny musi len posluchat
Co uz, komunisti sa tunelov fakt boja...
ELZ napísal:No ako ktorych - Letna, Strahov, Banska Stiavnica, Bujanovsky, ...
teoretik napísal:Meciar sa nebal tunelov? Vsak staval len jednoduche useky na rovine...
Tunel Branisko sa zacal razit pocas jeho vlady... to je plus... ale dokoncil ho Dzurinda a ten zlizal aj smotanu v podobe dalsieho "tunela", ktory sa tu vyskytol
ELZ napísal:vsal on konecne rozbehol dalej dlho stojacu a konciacu D61 pri Hornej Strede. Kebyze to neurobi, podla mna mame dnes este vacsi problem.)
teoretik napísal:Meciar sa nebal tunelov? Vsak staval len jednoduche useky na rovine...
Tunel Branisko sa zacal razit pocas jeho vlady... to je plus... ale dokoncil ho Dzurinda a ten zlizal aj smotanu v podobe dalsieho "tunela", ktory sa tu vyskytol
teoretik napísal:hm, podla highways.sk sa prieskumna stolna Visnoveho zacala razit v septembri 1998... koncom septembra boli volby... to je "urcite" nahoda
Priklanam sa k nazoru, ze zatial kazda vlada odsuvala narocejsie useky do buducnosti. Tejto Ficovej som vcelku veril (hoci so Smerom v ziadnom pripade nesympatizujem), ale sklamali ma uz aj oni.
Andrej napísal:Hm, ale vystavbu pri TN rozbehol este Carnogursky ako predseda SNR, Dzurinda vtedy ako minister dopravy zase pripravoval plany na D1 BA-KE do r. 2010.
A Meciar to potom znacne urychlil.
Čumil napísal:Andrej napísal:Hm, ale vystavbu pri TN rozbehol este Carnogursky ako predseda SNR, Dzurinda vtedy ako minister dopravy zase pripravoval plany na D1 BA-KE do r. 2010.
A Meciar to potom znacne urychlil.
Dzurinda vtedy minister nebol, az o dva roky v Moravcikovej vlade. A ak ma pamat neklame, jeho plan bol BA-KE do 2015. Po volbach prisiel Rezes s rokom 2005
sezbrzni napísal:ale zas objektivne musime povedat, ze stacil ich stopnut, cim (si) vlastne usetril peniaze...
euro je svina vec. dodrziavat vsetky tie limity a pritom daj poriadne najest svojim sponzorom a volicom...
a som zvedavy na co pojudu peniaze z eurofondov. lebo na trasy, kt su v rozpore so zakonmi ich cerpat nebude moct...
ale to som uz zas OT.
pochybujem, ze ho PO bude velebit za povrchovy variant. presadit to bude moct iba silou + zakonmi, kt. si na tento ucel schvali...
teoretik napísal:Mierova-Senecka ale nie je obchat BA, tym bude az D4 s tunelom. Situaciu v PO nemusis poznat, staci pozriet do mapy - D1 sa tam lame z vertikalnej na horizontalnu, takze tunel (2,5km... to nie je vela) v smere SZ-JV je najlogickejsie riesenie
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 51 hostí.