aquila napísal:lenze to by nepomohlo, kedze uvidite, ked sa postavi tento usek, tak doprava v presove sa temer nezmeni.
to je presne ta naivna predstava, ze ten obchvat v meste nieco realne zmeni. no nezmeni, len tomu tranzitu pomoze, ale nie presovcanom a ani primestskym.
tak aquila nie celkom. uz NK znacne pomohla, kedze prestal kolidovat smer PP-KE a PL-KE. nehovoriac o uvolneni dalsich vnutromestskych komunikacii, ktore sa naucili vyuzivat aj cezpolni ako stratky. vid dnesna fotogaleria presov, kde som pri,al foto z ul. budovatelskej. ta bola bezne skoro full. fotil som v nedelu podvecer, sice v lete, ale aj tak, v nedelu podvecer to bolo stale zahustene.
po druhe, viest D cez NK bez MUK, s existujucime CSS, prechodmi a absentujucimi odb. a prip. pruhmi, ci zlym vyustenim NK na KO je nerealne.
a po tretie, pri najlepsom bude usek sprejazdneny okolo 2021/2022. to su 4/5 rokov, kedy inteznity urcite narastu. navyse D nestavas predsa na 5 rokov, ale na desiatky. o com sa da polemizovat je plny vs polprofil, ale vieme, ze na SK by polprofil stal vyse 70% z ceny plneho...
skor ma mataju argumenty jaspersu ohladom hluku na MUK PO-zapad. tam bol stale koniec presova, so zahradkarskou oblastou a byvalym polnohosp. druzstvom, davno zrusenym. v mieste zapadneho portalu aj pred nim pred cca 8-10 rokmi sa zopar zahradok zrusilo a postavilo par domov, ktore su ale dakeko od MUK. tam som cakal problemy, ale pri MUK nie. pri nedavnej navsteve daneho miesta vsak tesne vedla jednej vetvy stoji novucicky dom...ale oni uz naisto museli vediet, kde bude dialnica. tolko medializacie sa neda ingorovat predsa. otazka je, ako to eia riesi. ci proste neposudzuje aktualny stav a ten hovori, ze dom tam proste je...