Moderátor: Moderátori
by nemohlo vyst nic ine, ako zrusenie MUK triblavina, zrusenie MUK vajnory cierrna voda, zrusenie kolektorov bez nahrady a zostala by len 3+3 dialnica D1, pri troske stastia vychodny obchvat vajnor a paradoxne podla posledneho scitania ledva by preslo aj rozsirenie I/61 na 2+2
aquila napísal:heh, ani nevies ako by som bol rad, keby sa robil ten mikroskopicky model a brali do uvahy realne vstupy, aspon na urovni ako sa robili pre PPP D4/R7, to by potom bolo velmi vela ludi, zjavne aj vratane teba, velmi velmi sklamanych, lebo by nemohlo vyst nic ine, ako zrusenie MUK triblavina, zrusenie MUK vajnory cierrna voda, zrusenie kolektorov bez nahrady a zostala by len 3+3 dialnica D1, pri troske stastia vychodny obchvat vajnor a paradoxne podla posledneho scitania ledva by preslo aj rozsirenie I/61 na 2+2 ...
takze som za, treba za to bojovat, a nebodaj este value for money zapriahnut a na slovensku by boli viaceri ludia velmi velmi smutni ..
3. Prístup na ňu bude iba pre developerov (logistické parky)
Chamurapi napísal:tu si mozte vypocut suhrn vsetkych umyslov
http://www.rtvs.sk/radio/archiv/1175/556264
musim povedat ze Matej tu bol jednoznacne najlepsi, najpresvedcivejsi a najrozumnejsi
aquila napísal:nemam vo zvyku sa stavit a tym duplom, ked viem ze na 110% vyhram
alebo myslis, ze bude na privadzaci k MUK triblavina od I/61 zavora ?
expwy napísal:Doprava bude počas výstavby uzla D1/D4 presmerovaná na vetvy budúcej križovatky, ktoré sa budú budovať ako prvé.
Spojnica Triblavinskej cesty a DK Triblavina bude zabezpečené v rámci tejto stavby.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.