D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 10. Nov 2016 10:33

mne sa najviac paci to porovnanie situacia pri letisku CDG so situaciou, kde je par malych dedin s par tisic obyvatelmi :) to je doslova na smiech :)

ale najvacsi vtip je, ze zmena krizovatky D1/D4 je problem a treba tam zvysit pocet kolektorov, ale ani slovom spomenute, ze sa zamiena pricina a dosledok. zrusit krizovatky triblavina a cierna voda/vajnory a krizovatka D1/D4 nema problem ziaden.

a CBA bola robene na styl PPP :) kde padli aj obvinenia a strielali sa cisla od buka do buka a pol milirady euro len tak hucalo.

fakt sa divim ludom na ministerstve, ze sa nezamerali na tie normy s ktorymi sa OZ triblavina ohana, a nech zrusia obidve zbytocne MUK, postavia D1 len 3+3 a je vymalovane. koniec.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 10. Nov 2016 11:39

Aquila, nerob sa že nevieš, ako to na MVDRR funguje. Písal som o tom vyššie. Im je úplne jedno, ako to bude postavené, dôležité je niečo úplne iné. A to sa bez MÚK Triblavina nedostaví, resp. ono sa to už dostavilo a teraz treba dodržať sľuby. Kedysi plebsu hádzali aspoň kosť (čo by mohlo byť rozšírenie I/61), ale dnes sa to už nenosí.

Takže šňup šňup do postieľky, ako som nedávno počul v TV.

Okrem toho ja stále očakávam štúdiu s reálnymi vstupmi a mikroskopické modely na tak drahú stavbu, ak by teda kompetentní chceli náhodou predstierať, že postupujú v zmysle zákona.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 11. Nov 2016 09:17

heh, ani nevies ako by som bol rad, keby sa robil ten mikroskopicky model a brali do uvahy realne vstupy, aspon na urovni ako sa robili pre PPP D4/R7, to by potom bolo velmi vela ludi, zjavne aj vratane teba, velmi velmi sklamanych, lebo by nemohlo vyst nic ine, ako zrusenie MUK triblavina, zrusenie MUK vajnory cierrna voda, zrusenie kolektorov bez nahrady a zostala by len 3+3 dialnica D1, pri troske stastia vychodny obchvat vajnor a paradoxne podla posledneho scitania ledva by preslo aj rozsirenie I/61 na 2+2 ...

takze som za, treba za to bojovat, a nebodaj este value for money zapriahnut a na slovensku by boli viaceri ludia velmi velmi smutni ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 11. Nov 2016 15:36

by nemohlo vyst nic ine, ako zrusenie MUK triblavina, zrusenie MUK vajnory cierrna voda, zrusenie kolektorov bez nahrady a zostala by len 3+3 dialnica D1, pri troske stastia vychodny obchvat vajnor a paradoxne podla posledneho scitania ledva by preslo aj rozsirenie I/61 na 2+2


uplny suhlas,,lebo polozme si otazku preco su cesty zapchate na starej senecke a D1?? primarny problem nieje kapacita ale to ze tie cesty ustia do lievika a pridanim kolektorov sa to cele zhorsi lebo tam dovedieme viacej aut naraz do jedneho bodu v podstate,,a dalsi problem su bodove zavady,napr semafor pri metre
D4 tento lievik zmierni,netrufam si povedat ako velmi ale urcite to pomoze,a aj pre D4 bude najlepsie ked sa regionalna doprava napoji postupne z roznych prudov,vzdialenych od seba ako to koncentrovat do jednej lokality vsetko

v podstate sa to da pomenovat cele tak ze jedno velke riesenie problemu je vo vyrieseni malych problemov sucasne,ale namiesto toho niekto chce presadit jedno velke riesenie,ktore vyriesi toho velmi malo a stare male problemy zostanu zakonzervovane na dalsich 10 rokov
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 11. Nov 2016 18:05

aquila napísal:heh, ani nevies ako by som bol rad, keby sa robil ten mikroskopicky model a brali do uvahy realne vstupy, aspon na urovni ako sa robili pre PPP D4/R7, to by potom bolo velmi vela ludi, zjavne aj vratane teba, velmi velmi sklamanych, lebo by nemohlo vyst nic ine, ako zrusenie MUK triblavina, zrusenie MUK vajnory cierrna voda, zrusenie kolektorov bez nahrady a zostala by len 3+3 dialnica D1, pri troske stastia vychodny obchvat vajnor a paradoxne podla posledneho scitania ledva by preslo aj rozsirenie I/61 na 2+2 ...

takze som za, treba za to bojovat, a nebodaj este value for money zapriahnut a na slovensku by boli viaceri ludia velmi velmi smutni ..


Neviem, ako si prišiel na to, že ja by som bol sklamaný? Heh:) Ja mám záujem o riešenie, ktoré bude pre všetkých a podľa možností optimálne. Žijeme v civilizovanej spoločnosti, nie v pralese, kde treba zožrať protivníka a iba tak prežiť.
Možno Ti uniklo, ale ja sa od začiatku môjho vstupu do tejto diskusie snažím vniesť do celej veci svetlo a hlavne zistiť pravdu. Nie je to ľahká téma, lebo tu zjavne existujú kadejaké postranné úmysly. Stále musím opakovať, že všetko čo sa okolo D1 a Triblaviny deje, nie je odborné, ale iba ekonomico-politické. A to som sa veľmi slušne vyjadril:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 11. Nov 2016 21:16

tema tazka ale ked vidim ako niekto pise postranné úmysly , tak sa mi nozik otvara. To iste stale dokola vypisuje Mrva a jeho druzina a pritom sa zda ze sami tam maju umysly kedze to az tak moc a okato stale dokola pretlacaju. Ako pise aquila , mal by im dat niekto tie cisla nech su konecne ticho lebo kazdy den citam niekde clanok zacinajuci oz triblavina a tlak mam potom 200.
arts
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 24. Okt 2016 18:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 11. Nov 2016 22:01

Tak to sa ti musí nožík otvárať už iba pri slove Triblavina aj bez OZ. Tzv. "Počiatkova križovatka" (v rozpore s normami) totiž nevznikla iba tak. A kto chce vidieť čísla, stačí si kliknúť:)

http://www.starland.sk/fs9sd6s/uploads/2015/10/Emisn%C3%A9-podmienky-dlhopisov.pdf
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 12. Nov 2016 14:28

tu si mozte vypocut suhrn vsetkych umyslov :)

http://www.rtvs.sk/radio/archiv/1175/556264

musim povedat ze Matej tu bol jednoznacne najlepsi, najpresvedcivejsi a najrozumnejsi
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 12. Nov 2016 15:29

Mali radšej tie svoje stanoviská demaskovať. To by sme še pobavili. Nebudeme si nič nahovárať, žijeme na Slovensku. Koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj.
Alebo si už každá jednoosobova s.r.o. môže dovoliť sponzorovať politickú stranu sumou 100 tisíc € ročne?
http://datanest.fair-play.sk/datasets/3 ... _id=111934
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Maxx787 » 12. Nov 2016 16:19

ten matej dobre dava argumenty...ta baba...neviem ako sa vola, tak ta sa stale odvolava na uzemny plan...
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 12. Nov 2016 16:35

To je tým, že stále neexistuje žiadna štúdia, model, IDP a pod. na existujúcu situáciu z čoho by sa dalo vychádzať. Tieto rozhodnutia sú všetko iné, len nie odborné. Pritom nie je veľký problém zobrať software, nahodiť tam tie cesty, počty a trasy a pozorovať autíčka. Lenže to by sa muselo chcieť robiť niečo aj vo verejnom záujme a nie iba pre seba, resp. pre niekoho.
Ale je celkom komické, že do ÚP BSK išli kolektory na žiadosť NDS a MVDRR rovnako, ako je komické, že NDS prednedávnom fakt stiahla žiadosť z MŽP o posúdenie 4+4. Tu už nikto nič negarantuje. Posledný nech zhasne.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 12. Nov 2016 20:18

ale tu uz konecne treba prestat hladiet na to, kde komu dal peniaze, kto kedy aku studiu dal spravit, kto kedy koho o co poziadal - je to uplne nepodstatne, jedine dolezite je, aby tie zmeny boli efektivne, pre ludi a nie pre vyvolenych a aby splnali zakladne pravidla
preto mi je jedno ci Matej sponzoroval Dzurindu, alebo si vytvoril nejaky vlastny institut - to su vsetko veci podruzne, zbytocne odvadzajuce pozornost
Myslim ze toto forum a nazory vas vsetkych jasne vykrystalizovali ake to riesenie ma byt a nan nepotrebujeme ziadne studie ani modely, lebo aj tak nam nic ine neprinesu, tu uz fakt staci zdravy rozum:
1. dialnica nema sluzit na lokalnu obsluhu uzemia, je na dialkovu dopravu.
2. dialkova doprava este dlhe roky nebude vyzadovat 4+4.
3. D1 staci dokoncit na plnohodnotnu 3+3. Zabudnut na kolektory ako nesystematicky prvok v cestnej doprave.
4. MUK Triblavina zrusit.
5. Staru senecku prebudovat na 2+2 s mimourovnami kde je to potrebne.
6. Vybudovat obchvat Vajnor, Sv. Jura a Pezinka
7. Vyrazne rozsirit elektrickovu trat v Bratislave, kde nie je miesto, riesit nadzemku, zhodneme sa ze metro je uz pase.
8. Vybudovat par zachytnych parkovisk na kraji Bratislavy, kazde s napojenim na elektrickovu siet.
9. Vyrazne zahustit medzimestsku autobusovu a vlakovu dopravu v BSK - znormalnit a zjednodusit integrovanu dopravu.
10. Vyrazne znizit ceny listkov v integrovanej doprave

Aj po tomto vsetkom zistime ze sme stale usetrili a ze mozno aj D4 bola zbytocna.


Zabudol som na nieco?
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 12. Nov 2016 20:53

Ja by som sa pod Tvojich 10 bodov podpísal. Celkom pekne si to zhrnul. A teraz si prečítaj, aká bude realita:
1. D1 sa postaví 4+4
2. MÚK Triblavina bude svätý grál
3. Prístup na ňu bude iba pre developerov (logistické parky)
4. Stará Senecká sa nerozšíri najbližších 15 rokov
5. Obchvaty ďalších obcí podobne
6. S električkou tiež nič mimoriadne
7. Záchytné parkoviská sú už zastavané
8. Hromadná doprava bude v ponímaní občanov naďalej pre socky
9. D4 bude finančná katastrofa
10. Bugár a Stromčekovi ľudia predali štátu pozemky
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Nov 2016 18:54

3. Prístup na ňu bude iba pre developerov (logistické parky)


ale no, toto zavadzanie/klamstvo sme si myslim, ze vysvetlili nie ?
na triblavinu bude mat pristup kazdy. na zaciatku z I/61 a ked sa kraj rozhybe, tak mozno aj cierna voda bude mat pristupovu. taktiez grob nema problem, kedze v k.u. bernolakovo nie je problem, kedze si bernolakovo pozemky na pristupovu cestu nechalo vo svojom vlastnictve a je to pekne vidno na mapka.gku.sk

ale hej, skoda ze bude D! az na 4+4, tri pruhy by stacili
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Nov 2016 19:12

Stavíme sa? :)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Nov 2016 21:48

nemam vo zvyku sa stavit a tym duplom, ked viem ze na 110% vyhram ;)

alebo myslis, ze bude na privadzaci k MUK triblavina od I/61 zavora ? :D
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 13. Nov 2016 23:33

Chamurapi napísal:tu si mozte vypocut suhrn vsetkych umyslov :)

http://www.rtvs.sk/radio/archiv/1175/556264

musim povedat ze Matej tu bol jednoznacne najlepsi, najpresvedcivejsi a najrozumnejsi

v podstate tam odznelo to co sa aj tu pisalo na poslednych strankach,ku pani kratochvilovej sa tazko vyjadrovat,zhodila sa tam sama poviem ktomu to (a asi posledny krat na jej vyjadrenie bude pisat komentar lebo stale toci to iste) ze ona zrejme berie kolektory ako svoje dieta alebo ju ktom unieco ine nabada,,to je proste jedno a tak to obhajuje ako vie resp nevie a aj ked jej kazdy sa snazi vysvetlit ze je to neuveritelne chybne rozhodnutie realizovat tak nechce prijat realitu ze jej dieta je zle a melie si stale to iste(prepacte mi to prirovnanie,berte s nadhladom,ale asi tak nejako mi pripadalo jej vystupenie v tej diskusii a z poslednych tyzdnov)


som to spravne pochopil? na useku 1,6 km medzi dialnicnymi krizovatkami by sa mali robit tie preplety D1s kolektormi? a pochopil som teda spravne ze toto pani kratochvilova povazuje za bezpecne? ved sa to tu vkuse pise ze uz len ta vzdialenost asi 1,6 alebo 1,7 km medzi krizovatkami je na hrane a vlastne proti normam,nieto este tam narvat dalsie preplety,,sorry ale toto nieje normalne,nechcel by som si ani len predstavit kolko problemov by tam vzniklo na tak kratkom useku
nezauima ma kto a kedy otom rozhodol ze to takto zle zacali kreslit a pracovat na tom,je mi jedno kto a preco a cie rozhodnutie rozhodne o nerealizacii kolektorov ale je nacase to riesit,
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 14. Nov 2016 13:07

aquila napísal:nemam vo zvyku sa stavit a tym duplom, ked viem ze na 110% vyhram ;)

alebo myslis, ze bude na privadzaci k MUK triblavina od I/61 zavora ? :D


Závora nie, ale ako tu už bolo uvedené, cesta má len dočasné povolenia a okrem toho, priamo v jej strede vyústi 30 ha logistický park Mount Park Šakoň + sa budú cez túto cestu napájať na D1 Ďalšie logistické parky z Bernolákova aj Ivanky.
Takže aj bez závory to bude "zaujímavé".

BTW: Nikde som zatiaľ nezachytil, kam bude presmerovaná doprava počas prestavby D1 v úseku MÚK Ivanka sever + most nad železnicou?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 14. Nov 2016 15:45

Doprava bude počas výstavby uzla D1/D4 presmerovaná na vetvy budúcej križovatky, ktoré sa budú budovať ako prvé.
Spojnica Triblavinskej cesty a DK Triblavina bude zabezpečené v rámci tejto stavby.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 14. Nov 2016 22:56

ten Mrva zas dalsia demonstracia : "chceme Vás vyzvat a poprosit Vas podporit DEMONSTRACIU za zlepsenie regionalnej DOPRAVY " , To uz je take okate toto akoby siel na svoj prvy sex , odmietanie ho nezastavi a stale tlaci a tlaci ....
arts
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 24. Okt 2016 18:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 15. Nov 2016 08:32

expwy napísal:Doprava bude počas výstavby uzla D1/D4 presmerovaná na vetvy budúcej križovatky, ktoré sa budú budovať ako prvé.
Spojnica Triblavinskej cesty a DK Triblavina bude zabezpečené v rámci tejto stavby.


Vdaka za info! Tymto su vyvratene hned dve z klamlivych iformacii ako jedneho prispievatela tu tak aj OZ Triblavina...
Takze ostal iba ten uzemny plan, ktory teda treba konecne zmenit na nieco nromalne a vyhodit z neho nemzysly.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 611
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 15. Nov 2016 08:41

Tu sú výkresy riešenia dočasnej dopravy. Neviem už, kde som ich stiahol, tak namiesto linkov posielam .pdf
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 15. Nov 2016 08:42

Ešte jeden:
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 15. Nov 2016 08:56

Tak toto su nakresy, ked sa bude D1 zdvihat v useku s obchvatom. Ale ako to bude vyzerat, ked sa to bude zdvihat pri vystavbe krizovatky Triblavina? A kedy ma byt Triblavina vlastne hotova?
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 15. Nov 2016 09:21

V záverečnej správe k dopravnému modelu od VÚD Žilina sa uvádza, že plánovaným rokom sprevádzkovania MÚK Triblavina je rok 2017. Ten vydali v júni 2015.
Ako to bude s dočasnou dopravou pri výstavbe nie je celkom jasné ani mne. Z výkresov ktoré som našiel mi vychádza jedine to, že dopravné prúdy v oboch smeroch pôjdu cez turbookružné križovatky (keďže kolektory sa zrušili), ktoré sa vybudujú ako prvé vrátane ich nájazov a zjazdov.
Ale mohol by sa vyjadriť niekto znalejší pomerov z NDS:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.