D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 15. Nov 2016 09:24

Dik Dunaj, podla mna to bude ako pises. Verim, ze vtedy spravia aj docasne napojenie na Staru senecku. Ty v to neveris ale ja dufam ze to spravia :)
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 15. Nov 2016 10:43

cital som nedavno ze su nejake snahy za uznanie cesty do prace ako sucast pracovneho casu
imho velmi dobra vec a lacna vec na vyriesenie dopravnych problemov ;)
to by sme videli ako by vsetci kapitalisti stavali cesty a MHD :)
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod MVO » 15. Nov 2016 11:46

4hodiny by mi trvala cesta do prace a 4 hodiny z prace.
Socialisti by mohli prestat stavat cesty.
MVO
diskutujúci
 
Príspevky: 187
Obrázky: 12
Založený: 20. Jún 2014 13:08

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 23. Nov 2016 13:16

Vcera sa vo velkom vozil asfalt na Triblavinu (krizovatlku) ako keby zo Senca. Jedno auto za druhym, takze asi velky kus tam asfaltovali. Zial netusim co tam robili. Vsetky auta boli Doprastav. Tu krizovatku stavia akokeby Doprastav. Nestavia to rakuska firma v papieroch? :)
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 23. Nov 2016 17:28

Ma to stavať firma POOR s.r.o., ale tá si môže najať kohokoľvek a ten zas kohokoľvek a tak to ide až po toho Joža živnostníka, čo mu nakoniec možno aj nezaplatia:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 23. Nov 2016 17:46

nie POOR, ale PORR, rakuska spolocnost vyhrala tender. a fakt urobila NDS chybu ze to nezadali ako zlty FIDIC, mali by o problem menej. ale ja som rad, ze tie zbytocne kolektory su definitivne minulost. uz len skratit 4+4 len po triblavinu a je to ideal
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod KLEPETO » 23. Nov 2016 20:40

Laky napísal:Vcera sa vo velkom vozil asfalt na Triblavinu (krizovatlku) ako keby zo Senca. Jedno auto za druhym, takze asi velky kus tam asfaltovali. Zial netusim co tam robili. Vsetky auta boli Doprastav. Tu krizovatku stavia akokeby Doprastav. Nestavia to rakuska firma v papieroch? :)


Včera som šiel okolo po D1 a bolo vidieť, že asfaltovali cestu od toho prvého kruháča cez ten nový most smerom k starej Seneckej I/61.
KLEPETO
diskutujúci
 
Príspevky: 56
Založený: 23. Nov 2016 20:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 23. Nov 2016 22:27

aquila napísal:nie POOR, ale PORR, rakuska spolocnost vyhrala tender. a fakt urobila NDS chybu ze to nezadali ako zlty FIDIC, mali by o problem menej. ale ja som rad, ze tie zbytocne kolektory su definitivne minulost. uz len skratit 4+4 len po triblavinu a je to ideal


Áno PORR, ospravedlňujem sa, nejako som si spomenul na bývalého starostu Bernolákova:) FIDIC je červený a tam sa nesmie nič meniť, ale to súdruhom neprekáža.

A na BSK si dnes nebol? Bol tam na grilovačke riaditeľ NDS Juraj Valent. A teraz sa držte:
-povedal, že kolektory sú dobrá vec, ale štát na ne nemá peniaze, takže hlavne preto sa nebudú stavať
-výstavba MÚK Triblavina sa bude koordinovať s MÚK Ivanka Sever, takže termín 2019!
-Okolo diaľnice sa majú stavať dočasné staveništné cesty, ktoré možno budú ponechané na regionálnu dopravu alias kolektory
...a iné veselé historky:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 24. Nov 2016 07:52

Triblavina 2019? A na co tam teraz robia tie kruhace potom? Cakal som ze to spravia do konca roka 2017. To chciu naraz zdvihat D1 aj pre Triblavinu aj pre Obchvat? To si neviem predstavit. Ked uz robia tu poondiatu Triblavinu tak by ju mohli spravit do konca bud. roka. Radsej keby Freso povedal kedy spravi Staru Senecku. ale on to uz ma dufam v politike spocitane.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 24. Nov 2016 12:58

Áno, presne takto sa včera na BSK vyjadril Juraj Valent poverený riadením NDS. Doslova hovoril, že pôjde o akúsi koordináciu výstavby.
Myslím, že sa to nepáčilo ani prítomnému zástupcovi SH, ktorý sa snažil zo zdržania výstavby obviniť aktivistov z OZ Triblavina.
Pravý dôvod ale nevieme.
NDS tvrdí, že bude žiadať zmenu stavby pred dokončením, aby MÚK Triblavina mohli postaviť v konfigurácii 4+4, keďže SP majú vydané na 2+3+3+2. To ale zase naráža na platné SP, kde je v záväznej časti napísané, že zmena povolenia sa môže týkať iba termínu dokončenia. Tiež sa celkom nedoriešil nesúlad s ÚP BSK, ktorý je podľa NDS vraj nad rámec, ale zástupca predsedu BSK Berta tvrdí, že tie detaily sú tam na žiadosť NDS a MVDRR a že dokonca ešte trvali na tom, že kolektory musia byť jednosmerné, pričom dnes Valent tvrdí, že by mali byť obojsmerné.
Takže pekná motanica...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 24. Nov 2016 14:27

som za to aby sa politici vyberali losovanim...vacsi bordel ako toto to zarucene nemoze byt
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 24. Nov 2016 15:20

Cize stavba Triblavina je v podstate zabokovama. Tam sa hra sach a niekto musi dostat mat. Akurat sa vsetko len oddialuje. Uz nevidim realne ani dostavbu obchvatu, Kazdy bude davat toho druheho na sud a takto prejde par rokov. Mali by tu Triblavinu zrusit a je po probleme. To sttretnutie bolo k nicomu. Kazdy ma za tym svoje zaujmy. Na ludi kaslu z vysoka :)
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 24. Nov 2016 15:54

ano je to tak, triblavina je zablokovana a realne ozaj skorej ako 2019 ci skor 2020 nebude, aspon nie v takom rozsahu ako je naplanovana. mozno bude len docasny zjazd smerom z bratislavy smerom na senec. ale opacny smer je otazny podla mna.

co sa tyka uzemneho planu BSK, ano je to nad legislativny ramec, ale je to tam. cize nemuselo to tam byt. cize hej, freso a BSK teraz bude do 2018 saskovat a potom uvidime, kto bude novy zupan.

pre mna kazdopadne sa len potvrdzuje, ze kraje su zbytocne. kedze svoji neschopnost (citaj vybodavat obchvaty na II.jakc) chcel prehodit na stat vo forme kolektorov, ktore su absolutne zbytocne, a v takomto rozsahu su neni nikde v Europe a aj v amerike vlastne nic take nieje pre take pidi dedinky ako to chcu tu.

dalsi problem je, ze OZ triblavina su uz tak zadubeny a zarputeny, najma v osobe mrvu, ze by stratili tvar, keby nebodaj chceli nieco konstruktivne navrhnut. detto freso. cize hej, do 2020 nebude zrejme nic. ani triblavina, ani rozsirenie I/61, ktoru mrva tak aktivne blokuje, a statu to vyhovuje, aspon nemusi tam davit peniaze. a o obchvatoch pezinku a vinicneho mozeme snivat, kedze kraj nevie ani vytlky pooopravovat.

ja si naopak stale myslim, ze skoda, ze na minister resp NDSka nema gule a povie, dobre, postavieme podla UP a platneho stavebneho povolenia ciste len 3+3, kolektory nech si zafinancuje kompletne kraj. teda realne by sme sa nikdy nedozili ziadnych kolektorov :) kedze ani developer by do toho nesli, kedze tie kolektory nie su tak drahe ako normalne rozsirenie, je to o hodne drahsie. len ciste v pripade MUK triblavina, kedze uz su vykupene pozemky a objem stavebnych prac je relativne do 10% rozdielu kvoli komplexnosti je to podobne. ale zvysok nie.

takze OZ triblavina docielila akurat to, ze sa triblavina oddiali o minimalne 3 roky. jaaaj, tusim si zalozim OZ vajnory, ktora bude protestovat proti tej debilnej krizovatke vajnory/cierna voda.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 24. Nov 2016 17:24

Aquila, toto je ale presne situácia, kedy pre spor nezíska nikto nič a všetci len stratia. Nehovoriac o občanoch, ktorí sú rukojemníci s právom 0. Musím sa ale zastať OZ Triblavina, lebo to vzniklo na základe niečoho. A to niečo bolo konanie SH, ktorý si v osobe svojho predstaveného prisvojil funkciu riaditeľa zemegule. Proste najväčší vlastník pozemkov v okolí nezvládol svoju rolu: "Rozdeľuj a panuj". Chce iba panovať a namiesto rozdeľovania ešte aj brať.
Ku kolektorom len toľko, že Frešo tvrdí, že to malo byť ako na Einsteinovej. Tak im to vraj NDS a MVDRR predstavovali, keď trvali na zapracovaní do ÚP. Súhlasím s tým, že kraj na kolektory nemá rozpočet a preto to chcel hodiť na štát, ale nie je to nám občanom jedno? Zaujímaš sa pri prejazde každou dedinou, komu patrí cesta? Ja nie.
Blokovanie I/61 Mrvom nemám stále zdokumentované. Ani motív, ani dokumenty. Bol samozrejme aj na BSK a tvrdil, že to rozšírenie je v nedohľadne a to je žiaľ fakt.
Kolektory nie sú výrazne drahšie od rozšírenia na 4+4. Dokonca by mohli byť aj lacnejšie. Rozdiely nájdeš vo výruboch, zemných prácach, kopírovaní terénu atp. Pozri sa na "kolektor" Blatné. Za pár € a je tam.
OZ si môže založiť každý, alebo aj inštitút dopravy. Formy ziskových alebo neziskových organizácií sú rôzne a názov je každého vec. Napr. súkromná akciovka s názvom Výskumný ústav dopravy tiež asi nie je márna:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 24. Nov 2016 19:18

nie, nie je mi jedno kto to financuje. ked samosprava vo forme VUC uz doslova dekady totalne zlyhava vo svojich ulohach,tak nech sa bez nahrady zrusi. naco nam je ?

hej, ja keby to nebolo smutne, je to aj smiesne a rehocem sa huronskym smiechom , ako sa to tym par ludkom z OZ triblavina vracia ich bohorovnost ako skaredy bumerang.
je hamba, ze ludi ktorych realna podpora sa ukazala pri tom velkolepom "proteste" pred ministerstvom dokaze doslova na roky zastavit logicku a rozumnu zmenu.

a co sa tyka hadzanie viny na SH, tak to je alibizmus najvacsieho rangu. SH je v tom doslova nevinne, ale kto zlyhal je kraj! nech protestuju voci kraji, aha, nemozu len tam oportunisticky drzi trompf freso, lebo ked nastvu aj jeho obvinovanim, tak povoli zmenu a su nahrani uplne :)
nicmenej stat si nielenze splnil svoju povinnost, ale isiel doslova v rozpore so zakonom nad ramec, ked buduje cestu druhej triedy a privadzac k starej seneckej.

cize dalsie klamstvo OZ triblavina je vyvratene, napojenie na I/61, cena kolektorov, ktora mala byt totozna a klamstvo ze bude priprojeny len jeden developer. suma sumarum doteraz vsetko co ten spolok zmatenych ludi vypustil bolo bud klamstvo alebo hrozne zavadzanie.

a kolektory lacnejsie ? preboha taky blud si s prepacenim kde vyhrabal ? si zober tie kubiky zeminy, betonu a afaltu .. to nie je ani nijako mozne ..

inak dufam, ze to praskne a mrvovi zostane na tricku, ze sposobil zdrzanie triblaviny do 2020 a ludia mu za to podakuju pri volbach :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 24. Nov 2016 20:03

Otázku existencie BSK neviem posúdiť a myslím, že to ani nie je téma pre toto fórum.
OZ Triblavina je podľa mňa reakcia na správanie SH a práve jemu sa toto vracia, to si prosím nepleť.
Čo sa týka podpory OZ, pokiaľ ja viem, majú petíciu s 6 tisíc podpismi a podporuje ich stále viac a viac verejne činných osôb a autorít, ako napr. Zuzana Čaputová, niekoľko poslancov BSK, NRSR atď. A to sa bavíme o slušných ľudoch, nie takých, s ktorými chodí hlavný predstaviteľ SH na obedy a ktorých má polícia na zozname záujmových osôb. Takže nezavádzaj.
Čo sa týka zmeny ÚP BSK, už som Ti písal, že kolektory sú už v jeho zadaní, takže zmena nemôže prebehnúť na úrovni zmien a doplnkov, ale treba komplet nový ÚP, ktorý schvaľujú poslanci BSK. A tam Frešo nemá žiadny hlas.
Cena kolektorov a D1 v konfigurácii 4+4 je vraj podľa MVDRR porovnateľná, to nie je výmysel OZ. Ja osobne si myslím, že vybudovať kolektory, ktoré kopírujú terén je možno lacnejšie ako vyrovnať D1 na šírku 4+4. Cenu kolektorového riešenia dvíha hlavne počet križovatiek, ale ako včera tvrdil Valent, namiesto kolektorov majú byť križovatky, takže peniaze potečú prúdom aj tak. Neviem stále, čo máš také proti Mrvovi, ale zatiaľ je to v širokom okolí jediný starosta, ktorý bol zvolený opakovane. Každopádne si myslím, že by si svoje domnienky nemal vydávať za fakty a minimálne k Tvojim tvrdeniam dopísať, že ide o Tvoj názor. Pekný večer.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 24. Nov 2016 21:20

Štát podľa kompetencií nemá čo stavať cesty do jednotlivých obcí ani lokálne cesty. To majú v kompetencii VÚC. VÚC BA vyberal na cestnej dani milióny € a ani desiatinu z toho príjmu neupotrebil na cesty, ani potrebné plátanie ciest nerealizoval. VÚC BA nikdy na cestách v kraji nezáležalo.
NDS by sa mala držať svojho koryta a neriešiť lokálne problémy obcí, inak môže v okolí BA stavať D1 aj v konfigurácii 8+8 a neodstráni to zápchy na D1.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 24. Nov 2016 21:25

Súhlasím úplne s Vlados. Len mi stále nejde do hlavy, na kerú Máriu NDS naordinovala BSK strčiť do ÚP kolektory, ktoré mali byť súčasťou diaľnice a mal ich logicky stavať štát?
Tento fakt totiž tiež zásadne ovplyvnil rozvoj regionálnych ciest, lebo mnohí sa spoliehali práve na tento mne stále nepochopiteľný čin.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 24. Nov 2016 23:50

neviem ako vy ale stale som presvedceny ze uzivatel DUNAJ je niekto z tej družiny od Mrvu. Presne tieto argumenty co tu stale dava, ale aj styl pisania boli pisane aj na FB OZ, potom to niekto nezvladol a zacal premazavat konverzacie. Vsetko co sa IM nehodilo bolo jednoducho zmazane a za ziadnu cenu nebolo dovolene ani odpovedat na ich argument. Este ze tu neni Dunaj moderator , inak by sa tu asi premazavalo :) :)
arts
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 24. Okt 2016 18:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 25. Nov 2016 00:02

Arts, a čo si tým chcel povedať? Že ak sympatizujem s názorom nejakého OZ, ktoré sa Tebe nepáči, nemôžem vyjadriť svoj názor? Alebo čo iné? S ich FB nemám absolútne nič a môžem Ťa ubezpečiť, že aj keby som mal, tak by som nič nevymazal. Naopak, ja mám rád otvorenú diskusiu a keď je to nevyhnutné, tak aj vrátane konfrontácie. Názor každého si vážim, rovnako aj Tvoj a snažím sa z diskusie vyťažiť čo najviac informácií, lebo sú tu ľudia, ktorí veľa vedia a môžu aj ten môj názor korigovať. Len teraz neviem, kam s Tvojou poznámkou mieriš a čo tým sleduješ. Alebo Ti treba nahlásiť aj politickú a náboženskú orientáciu, farbu pleti a pohlavie?

BTW: Tu som našiel niečo zo včerajška, nech sa debata nevedie v duchu, v ktorom si začal.
http://www.region-bsk.sk/clanok/nazory- ... 40388.aspx
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod KLEPETO » 25. Nov 2016 00:16

Takže ovca celá a vlk sýty.
Ako som to dobre pochopil, tak obchádzkové komunikácie sa pri výstavbe križovatky Triblavina a Ivanka sever postavia tak, aby sa dali potom využiť ako kolektory.
Ale kde a ako ich napoja, to som teda zvedavý. Ja by som ich napojil až v križovatke Zlaté piesky na mestskú časť D1 a vstupnú Seneckú cestu. Nie je dôvod aby sa akokoľvek zamotávali s vetvami medzi D1 a D4 v križovatke Ivanka sever.
KLEPETO
diskutujúci
 
Príspevky: 56
Založený: 23. Nov 2016 20:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 25. Nov 2016 00:28

S týmto názorom vyšiel riaditeľ NDS, ale podrobnosti nešpecifikoval. Je tiež otázne, do akej miery je informovaný o celom projekte, lebo o dočasnej doprave na BSK trochu tápal. To sa mu však vzhľadom na krátkosť jeho funkcie asi nedá zazlievať. Teraz mi napadlo: Valent včera vyhlásil, že zmena z 2+3+3+2 na 4+4 vnikla na základe komisie dopravných autorít Slovenska, ktorá zasadala pred pár týždňami. Jeden z aktivistov mu povedal, že tú zmenu NDS pripravuje už 2 roky.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 25. Nov 2016 00:45

ze si myslim ze ste niekto priamo z OZ. A ano nepacia sa mi, ked som im nieco pisal hned vsetko mazali a nechali si len to co sa im hodilo. Ked som to opakovane pisal este ma obvinili ze som niekto z SH a nakoniec ban , to je ozaj seriozne a vidno co su zac. Tak som pisal osobne mrvovi ze co je to za zdruzenie ked mazu co sa im nehodi a najprv sa vykrucal ze on nic nemaze , potom ma nazval trolom a nakoniec mi dal ban tiez. A ktomu opakovanemu zvoleniu starostu, Aj fica opakovane volia :)
Stale dokola silou mocou tlacia do kolektorov az je to okate ze tam maju osobny zaujem. Ako niekde pisali ze kazdy snimi pocital -ano kazdy spekulant sa toho chytil nakupil tam pozemky a planoval a teraz sa mu to ruca ako domcek z karat...
A stale dokola omielaju iba uzemny plan, ktory pritom nieje ziadny problem zmenit ako komu vyhovuje v danej dobe.
Dufam ze ich dobehne karma...


K tomu linku ...
Nechapem ako moze niekto napisat ze riesenie ako na einsteinovej je dobre. Ved su tam kazdy den nekonecne kolony a zdrzania. Zbiehanie jazdnych pruhov je vzdy problem. A ked to ma na kolektoroch byt ako na einsteinovej dakujem pekne. Kolony na D1 pri napajani aut z kolektorov a kolony aut na kolektoroch pri pripajani na d1 . Denno denne cestujem od SC do Petrzalky takze vidim kde sa stoji a kde su zdrzania.


Mozno neviem tak dobre pisat a argumentovat,vyjadrovat sa ako aquila ale suhlasim snim na 100percent. Kolektory predrazena zbytocnost s malym osohom..
arts
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 24. Okt 2016 18:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 25. Nov 2016 01:22

Mazať príspevky sa nesmie. Všetko sa dá vyargumentovať/vydiskutovať. Čo sa týka záujmov, samozrejme existujú aj záujmy vlastníkov (je ich tam veľa a nie všetci sú špekulanti), ale aj záujmy občanov a záujmy SH. Taktiež nie všetci pozemky nakupovali. Tie pozemky boli súkromné aj pred tým, niekto ich vlastnil/vlastní. Všetky záujmy by sa dali spojiť do jedného dobrého dopravného riešenia. Lenže v lokalite prebieha otvorený boj medzi developermi - kto z koho. A prvé "výsledky" sa už dostavujú.
Najhoršie na tom je, že sa v boji zachádza za hranicu zákona a veľa úradov vydáva účelové rozhodnutia. Ja toto fórum sledujem hlavne preto, aby som zistil, či takéto účelové rozhodnutie nebola aj zmena koncepcie D1. Správanie NDS mi totiž pripadá minimálne zvláštne vrátane všetkých personálnych zmien, ktoré tam neustále prebiehajú.

Ešte poznámka k ÚP: To je záväzný dokument na úrovni zákona. Asi by sa ani Tebe nepáčilo, keby si mal pozemok na rodinný dom v súlade s platným ÚP a zrazu by Ti niekto povedal, že tam majú byť garáže. Princíp ÚP je v tom, že jeho zmenou by nikdy nemalo prísť k degradácii územia. Obmedzenie dopravnej obslužnosti by tou zmenou možno mohlo byť, čo zakladá zase len podnet na spory. Tentokrát zrejme so štátom, ten sa nevie poriadne brániť, takže nakoniec možno aj tie "ušetrené" milióny bude treba niekomu vyplatiť. Ten s Ficom beriem:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod eric987 » 25. Nov 2016 07:58

Zmena stavby krizovatky Triblavina pred dokoncenim:

Pokyn objednávateľa s cieľom zlepšiť problematickú situáciu prístupu na stevanisko - zrealizovanie provizórneho mosta ŽM 16M (12m) - BAILEY BRIDGE na premostenie toku Čierna voda s dobou nájmu 1 rok, zabezpečenie všetkých súhlasov a povolení pre realizáciu premostenia.
Navýšenie ceny o 69 147,17 EUR bez DPH, nemá vplyv na zmluvnú cenu - čerpané z nepredvídateľných nákladov.


Zdroj: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/347252
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.