Moderátor: Moderátori
Yoggy52 napísal:Tu nejde o velkosti miest ale intenzitu...
michaelse napísal:KLEPETO napísal:Prečo je 60tka aj v tom mieste, kde už ide plynulo to presmerovanie dopravy na spoločnú polovicu diaľnice. V európskych krajinách je aj na tých 2 m šírkach jazdných pruhoch bežne 80tka. To akože nevieme jazdiť v užších profiloch? Samozrejme, že niekto do toho pruhu ani radšej nevlezie, lebo jeho odhad a priestorové videnie je asi katastrofálne a to ani nehovorím ako musí zošedivieť, keď má obiehať kamión, ktorý sa ledva vprace do zúženého pravého pruhu.
mne ta 60tka pripada ze pocitaju stym ze ju aj tak nebude nikto dodrziavat ze pojdu rychlejsie auta tak tam radsej dali take obmedzenie,keby tam dali 80tku tak by tam jazdili vsetci 90-100 a tu uz by bolo horsie
aquila napísal:problem je kapacita trate smerom na trnavu, kde kvoli dost blbo naprojektovanej trati a zruseni kopu vyhybni a spojok ma trat paradoxne nizsiu kapacitu po rekonstrukcii ako pred nou .. m
Peterman napísal:A este o ďalekej budúcnosti .. a ak sa este postaví plánovaný usek R1 z BA po Sereď ( nie na Vlčkovce, čo je uplne nezmyselne smerovanie, malo by to prichadzat k stávajúcej R1 az takmer k mostu cez Váh aby optimálne viedlo dopravu v smer na a z BA ), tak megalomanské rozšírenie D1 na 4+4 ani nebude potrebné, pretože hlavný tok dopravy ktorý ide od stredného a východného Slovenska cez Nitru už nepojde na Trnavu, ale bude od Serede pokračovať na BA. a tiež sa tým vytvorí nový vstup do Bratislavy a na obchvat D4.
pohodak napísal:aquila napísal: len s tym sa uz moc neurobi, kedze podporne stply su na jednej aj druhej strane uz postavene pre premostenie. tam uz 4+4 proste nedaju, jedine ze by odstrelili samotne stply. a vlastne uz aj zalozene ukoncenia mostov vo svahu by museli zburat a postavit nanovo.
je to tam teraz vybudovane na 2+3+3+2, takze kolektory v krizovatke budu minimalne na urovni ako je na krizovatke D2/D4, aj ked mozno nebudu uplne dokoncene z oboch stran.
zostava ozaj uz len vozovku mostu postavit, takze tak tam ozaj toho uz moc nenaspekuluju
ale konkretne toto by som ale nevidel ako problem. kedze uz od senca staci 3+3 a za blatnym je to uz ozaj uplne zbytocne uvazovat nad hocicim inym ako 3+3.
no prave na tych stlpoch sa uz dlhsie nic nerobi, mozno ozaj je toto dovod...ukoncenie mostov by od oka mohlo byt ok, miesta by tam mohlo byt dost, ale tym padom potrebujes cely most preprojektovat
expwy napísal:Ale veď štvrtý pruh zanikne odbočovacím pruhom práve v MÚK Blatné - odborne nazvané subtrakcia jazdného pruhu
niečo ako na A4 v MÚK Fischamend smer Bratislava
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.