Stránka 144 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 18:44
od Jonathan
Lenze pred BA bude tych aut trosku viac ako pri Blatnom. Ked si clovek uvedomi ake kolony su teraz pri Blatnom (aj niekolko km), tak by BA bola paralizovana kazdy den az na pristavny most

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 18:57
od aquila
Jonathan napísal:Toto nevies spravit pri zachovani 3+3. Proto toto riesenie. Predrazenie podla mna nebude extra drahe, nakolko prelozka moze ist na urovni terenu, takze zemnych prac nebude extra vela.

ono tie rampy su miestami navrhnute sirkovo na 3 pruhy a so zuzenymi kde by bola konfiguracia 2,1+2,5+2,5 by to nebol az taky problem po tych rampach.

ale aj ekby to bolo 2+2, tak az tak by to moc nebolelo, kedze to uz neni moc daleko od terajsieho useku, ktory je tak ci tak 2+2.

v com mi ale zase pripomina to, ze keby sa za cenu tej docasnej 3+3 prelozky rozsirila mimourovnovo I/61 tak by absolutne nevadilo, ze po rampach by bolo 2+2...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 21:40
od Vlados
Jonathan napísal:Lenze pred BA bude tych aut trosku viac ako pri Blatnom. Ked si clovek uvedomi ake kolony su teraz pri Blatnom (aj niekolko km), tak by BA bola paralizovana kazdy den az na pristavny most

paradoxne BA by až taká paralizovaná nebola. 100% nie ráno, a 90% ani popoludní... do BA zrazu dochádzalo postatne menej áut.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 21:51
od Laco
v tej casti po otvoreni MUK Blatne bude omnoho hustejsia premavka ako teraz pred MUK Blatne, kedze pri D4 bude okrem tej premavky pri Blatnom este dalsia z 2 MUK - Blatne a SC. takze 2+2 by bolo dost o hubu. to usporiadanie 3+3 na tych rampach by bolo este celkom prezitelne... tam by ale musela byt max 80, mozno 60, zakaz predchadzania (preradovania) a tvrdo pokutovat priestupky kedze pojde o mimoriadne kriticky usek... sice, toto vsetko bude asi aj na tej docasnej
napad naliat tie prachy z docasnej cesty do rozsirenia I/61 sa mi dost pozdava...

a ano, tym ze sa spravi lievik pred BA, tak ranna spicka nebudeaz taka drsna, bude ale trochu dlhsia. a naopak. v popoludnajsej spicke bude horsia a dlhsia...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 21:54
od Laky
LAco zabudol si na Triblavinu :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 22:14
od ullsus
Nevie niekto pozistovat v akom stadiu je rozsirenie po triblavinu a samotna triblavina? Btw aquila po triblavinu budu nakoniec podla tych vykresov 3+3+kolektory?
Alebo bude 3+3 dialnica len vnutri BA a od zlatych je to 4+4? Inak vojde sa tych 3+3 pod mosty? Napr na zlatych pieskoch a vajnoroch... Sorry len sa trochu v tych vykresoch nevyznam :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 08:30
od sapphire
Blatné už má namalované pruhy a áno sú biele (pre tých čo neznášajú oranžovú farbu :D)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 09:46
od Jonathan
aquila napísal:ono tie rampy su miestami navrhnute sirkovo na 3 pruhy a so zuzenymi kde by bola konfiguracia 2,1+2,5+2,5 by to nebol az taky problem po tych rampach.

Ja na tom moste vidim iba dva pruhy. Sirka toho mostu je maximalne 8m, mozno len 7,5. Sirka kamionu je cca 2,5 metra bez zrkadiel a nejakej tolerancie. Bolo by to strasne natesno. Navyse aj pri tomto usporiadani, by sa museli robit docasne nasypy na trvale mosty a tie potom prerabat na trvale. A ja pochybujem, ze by na Slovensku niekto podpisal taketo usporiadenie, ked neboli ochotni podpisat ani odbocenie v MUK Blatne, akych je pri prestavbach v zapadnych krajnach hromada.
Riesenie s docasnou prelozkou nevyzaduje extremne riesenia. Postavi sa trvaly most na kolektore, na ktory sa pripoji obchadza. Ta moze byt v urovni aktualneho terenu, cize len zhrniem ornicu, naveziem a uvalcujem nejake kamenivo, stabilizacia a asfalt. Moze byt postavena so zivotnostou dva roky ako prelozka pri Blatnom (trochu lespie). Prelozka nijako nelimituje ostatne objekty krizovatky a vsetky sa mozu plynulo stavat. Nakoniec sa predlozka odbagruje ako aj zvysok terenu okolo.

Druhy problem moze byt koordinacia. Zvysovanie nivelety je samostatna stavba a aj preto moze byt obchadzka navrhnuta mimo objektov D4.

aquila napísal:v com mi ale zase pripomina to, ze keby sa za cenu tej docasnej 3+3 prelozky rozsirila mimourovnovo I/61 tak by absolutne nevadilo, ze po rampach by bolo 2+2...

Ta prelozka nebude 3+3, ale iba 3 pruhy. Preto je cena prelozky neporovnatelna s MUK.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 11:36
od Čavo
Zdravím.
Iba 3 pruhy? Bude sa používať jednosmerne, alebo 2+1? Veď to tam bude šialené. Dosť ťažko si predstaviť usporiadanie 2+2 ako je teraz pri Blatnom (tam ide menej áut, časť schádza pri SC), nie to ešte o jeden pruh menej.
Jedine, že by sa D1 zdvíhala na etapy a najprv by šiel jeden pás a potom druhý, ale to si akosi neviem celkom predstaviť.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2017 06:51
od Jonathan
NIekde som videl navrch usporiadania v jednotlivych fazach, ale teraz to neviem najst.
Faza 0: trasy bez zmeny, vystavby prelozky
Faza 1: smer BA na prelozke, smer TT na povodnej trase do BA, rekonstrukcia jazdneho pasu do TT
Faza 2: Smer BA na prelozke, smer TT na novej trase, rekonstrukcia jazdneho pasu do BA
Preto prelozka staci v trojpruhovom usporiadani

Da sa toho naozaj vela, len treba mat odvahu a fantaziu. Napr. pri Wurzburgu teraz zakopavaju a rozsiruju dialnicu z 3+2 na 4+3. Aktualne su priblizne v polovici stavby. http://www.a3-wuerzburg.de/index.php?id=39

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2017 17:47
od Pascalwb
Uz su tusim aj ciary namalovane v Blatnom ak som dobre videl. Skoda, ze to nebudu otvarat uz tento vikend, uz tam skoro nieje vidiet ziadnu aktivitu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2017 09:20
od jozin z bazin
Zrejme cakaju, kym zaschne farba :-)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2017 22:35
od Vlados
Dnes odstránili staré stredové zvodislá, nové sú už na svojom mieste, až na to napojenie na staré. Ďalej osádzali tlmič náraz a ZDZ. Zaujimavé, že MÚK sa bude volať Senec Východ. Nielen že premenovali staré zažité Blatné, ale označenie východ na sever že trochu zvláštne.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 00:09
od ullsus
Nejaké foto by to chcelo, už aj s bielymi čiarami :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 11:24
od ullsus
Rozhodnutie o prerušení konania o zmene stavby pred dokončením, MUK Triblavina...
http://www.chorvatskygrob.sk/download_f ... ?id=871394

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 14:04
od Laky
To prerusenie je z 13.9.2017. Ale aj tak z textu nechápem :) Mna zaujima kedy rozbiju dialnicu, aby zase mohli byt krasne dlhe kolony.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 18:15
od esteen
Vlados napísal:Zaujimavé, že MÚK sa bude volať Senec Východ. Nielen že premenovali staré zažité Blatné, ale označenie východ na sever že trochu zvláštne.

Označenie Senec-(svetova strana) sa očakávalo, nakoľko už tu bola vysvetľovaná nová metodika označovania exitov, ale prinajmenšom "východ" je zvláštny, keďže je to čistý sever. Čo som si ale dnes všimol, sú opäť chyby na nových ZDZ. V smere TT-BA je na niektorých tabuliach označenie Senec-východ, na iných Senec-Východ

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 18:52
od ullsus
esteen takže už sú osadené nové tabule na D1?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 19:18
od esteen
Smer TT-BA áno. Opačný smer ešte asi nie, tam majú byť portálové ZDZ.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 19:36
od ullsus
Portálové má byť až v prvej polovici 2018... aj keď nechápem prečo...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2017 19:52
od Vlados
minimálne tá posledná značka smerom TT osadená je

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 11:27
od pichalsi
na tom kratkom useku okolo novej krizovatky bude normalne 130 MPR?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2017 11:29
od Vlados
nie je dôvod, nebude tam 80tka v pravom pruhu.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 13:35
od prepo1
Inak páni hypotetická otázka...

Teraz ma napadlo, keď tento most a križovatku robili 1,5-2 roky...do kedy budu robiť zvyšných 8 mostov(nadjazdov)? :-D

Nehovorím ešte o diaľničných mostoch...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2017 14:29
od pohodak
trvalo im to 16 mesiacov a z tych ostatnych 8 mostov su podobne komplikovane iba 2 - MUK voderady a MUK senec