aquila napísal:ono tie rampy su miestami navrhnute sirkovo na 3 pruhy a so zuzenymi kde by bola konfiguracia 2,1+2,5+2,5 by to nebol az taky problem po tych rampach.
Ja na tom moste vidim iba dva pruhy. Sirka toho mostu je maximalne 8m, mozno len 7,5. Sirka kamionu je cca 2,5 metra bez zrkadiel a nejakej tolerancie. Bolo by to strasne natesno. Navyse aj pri tomto usporiadani, by sa museli robit docasne nasypy na trvale mosty a tie potom prerabat na trvale. A ja pochybujem, ze by na Slovensku niekto podpisal taketo usporiadenie, ked neboli ochotni podpisat ani odbocenie v MUK Blatne, akych je pri prestavbach v zapadnych krajnach hromada.
Riesenie s docasnou prelozkou nevyzaduje extremne riesenia. Postavi sa trvaly most na kolektore, na ktory sa pripoji obchadza. Ta moze byt v urovni aktualneho terenu, cize len zhrniem ornicu, naveziem a uvalcujem nejake kamenivo, stabilizacia a asfalt. Moze byt postavena so zivotnostou dva roky ako prelozka pri Blatnom (trochu lespie). Prelozka nijako nelimituje ostatne objekty krizovatky a vsetky sa mozu plynulo stavat. Nakoniec sa predlozka odbagruje ako aj zvysok terenu okolo.
Druhy problem moze byt koordinacia. Zvysovanie nivelety je samostatna stavba a aj preto moze byt obchadzka navrhnuta mimo objektov D4.
aquila napísal:v com mi ale zase pripomina to, ze keby sa za cenu tej docasnej 3+3 prelozky rozsirila mimourovnovo I/61 tak by absolutne nevadilo, ze po rampach by bolo 2+2...
Ta prelozka nebude 3+3, ale iba 3 pruhy. Preto je cena prelozky neporovnatelna s MUK.