pre tych co chcu zvysovat MPR na 160, odporucam v 160ke prejst mostnou diletaciou za AGIP v smere do KE... vacsina diletaciek sa opravovala minule leto, skuste si ich pozriet dnes ako vyzeraju... hanba
Hlavne ten pekny hrbol", je hamba že tento usek by mal byť na jednej strane po celkovej rekonštrukcii alebo je to falošna iluzia o bezpečnosti? Na druhej strane ked k nejakej nehode vdaka viere v bezpečnejši usek predsa len dôjde tak vás nove NJ zvodidielka pekne podržia "a to už sa vyplati" !!!
chlapci, vy asi necitate aj temu Dubna skala - Turany, tam to bolo vsetko zhodnotene, diskuteri vyhodnotili, ze ked je dialnica otvorena, tak je vsetko v norme a proste vodici, ktori jazdia na haraburdach, tak to jednoducho citia, ako keby bolo nieco nekvalitne...
ano, experti na subjekt-objektovy vztah z reko diletaciek na tomto useku som aj ja velmi sklamany. uz je to rovnake ako pred reko. a pred reko to bolo v zlom stave niekolko rokov (10?)...
urcite nie, na tomto useku sa jazdi castokrat na spotrebu. da sa na diesli spotreba skresat aj nejake 4 litre pri 105 tacho a bezvetri (smer KE). opacny smer tak do 5. pri 140ke tacho nad 7.
asi sa naozaj čaká kým tam niekoho pritlači kamión o novučičké zvodidlá... hlavne pod novým mostom pre MUK Nová Polhora, kde sa tieto orančové VDZ zbiehajú do jedného pruhu je to občas o držku. tie čiary tam už dávno nemajú čo robiť!!! hl
na D1 pribudli na stredovej ciare biele odrazky, na mostoch ponad torysu (a par metrov pred a za) su biele a modre odrazky. Zatial je takto upravena cela dlzka dialnice v smere PO->KE, v opacnom smere je zatial len po pumpu.
na pravej strane v smere do KE, je na privadzaci k novemu mostu uz nejake dni polozena cementova stabilizacia... predpokladam ze ze do konca tyzdna je to zaasfaltovane. na opacnej strane este nieje hotovy nasyp k mostu ale dnes som tam uz tusim videl nejaky pohyb... podla mna do konca aprila sa do stihnut...
Ja to vidím tak že ešte možno ani v Maji to nebude dokončene, k tomu nedokončenemu nasypu, tam sa ešte bude niečo betonovať, alebo len nasypu makadan a zaasfaltuju to, alebo ako? Z takou chuťou a nasadením ako to tam predvádzajú tak to nemôžu jednoducho včas stihnut!
v smere do KE: na pravej strane položená prvá vrstva asflatu na násype. Na ľavej strane finišovali s násypom, predpokladám, že v dohľadnej dobe urobia stabilku.
BREAKING NEWS: dodávatelia doprastavu už usilovne testujú výdrž novej mostnej konštrukcie. Inak povedané, šofér auta, ktoré vozilo asfalt, zabudol spustiť korbu a odtrhol ju nárazom o nový most.
Ty spači z DPS sa zobudili a rozbehli sa už na stravitelne otáčky, vyzerá to že fakt to do konca aprila stihnu. Ked zoberieme v úvahu že minimalne tri mesiace sa tam skoro nič nerobilo tak by sa terminy stavieb mohli kľudne skracovať až o 25% aby tam stavbari nemuseli dlho dovolenkovať.
zimné obdobie... že ľudom na ministerstve ruka neodpadne, keď takého bludy akceptujú. Zhotoviteľ dodal harmonogram prác a toho sa mal držať. Žiadne nevhodné poveternostné podmienky sa počas výstavby neudiali, že by potrebovali beztrestné predĺženie výstaby... či nebodaj počítali že v zime bude +20°C???
po vymene zvodidiel sa zacali na niektorych miestach vytvarat vacsie plochy so stojacou vodou a na svete je prva nehoda, dokonca retazovka. dovodom je pravdepodobne zrusenie zeleneho pasu, ktory vsakoval vodu: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1556_o.jpg
Ale kdeze, zeby sa u nas nieco odflaklo a neurobilo poriadne odvodnenie... To urcite len neprisposibili rychlost stavu a povahe vozovky a svojim schopnostiam.
Na fotke vidno odvodnenie, asi nemá dostatočne husto napojenie na kanalizáciu.
Vozidlo pomáhať a chrániť s pneumatikami v kufri? Asi išli prezuť do susedného krajského mesta... žeby Robo zaviedol málo hustú sieť štátnych pneuservisov???