Stránka 3 z 73
Odoslané:
22. Dec 2006 12:11
od Andrej
Dialniciar napísal:Nie sú to správne: Bi
ďovce
Nie, len Bidovce.
Odoslané:
22. Dec 2006 12:31
od Dialniciar
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Nie sú to správne: Bi
ďovce
Nie, len Bidovce.
Hmhm, bol som ja kto v niektorej téme upozorňoval, že tam ten mäkčeň nie je, ale teraz mám pred sebou inet mapu IRF a tam sú Biďovce, ... musím to tam nechať opraviť.
Odoslané:
22. Dec 2006 13:20
od Dialniciar
Osobne si myslím, že to bude po r. 2010, reálne po r. 2012.
Odoslané:
01. Apr 2007 17:42
od Jurislav
Odoslané:
08. Apr 2007 12:49
od Zipso
Mysli ze ak by toto bol jediny problem na mape tak by to bolo uzasne
Odoslané:
08. Apr 2007 16:34
od Jurislav
Zipso: Ake su chyby/problemy na mapach?
Odoslané:
10. Apr 2007 07:35
od i15
Odoslané:
10. Apr 2007 18:05
od Branco
Obe témy s rovnakým názvom sú spojené
.
Neviete niekto, aký je ďalší postup pri odsúhlasovaní tohto úseku, resp. ako prebieha odsúhlasenie dokumentácie pre územné rozhodnutie?
Odoslané:
01. Jan 2008 18:05
od eucitizen
Ako to vyzera s tymto usekom? Zacne sa coskoro stavat alebo teraz ked je PPP je odlozeny na neskor?
Odoslané:
01. Jan 2008 18:07
od konstrukt
eucitizen napísal:Ako to vyzera s tymto usekom? Zacne sa coskoro stavat alebo teraz ked je PPP je odlozeny na neskor?
Asi najskôr sa vybuduje dialnica do Prešova a potom sa bude pokračovať k Ukrajine. Si myslým.
Odoslané:
01. Jan 2008 18:09
od eucitizen
Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
Odoslané:
01. Jan 2008 18:13
od 007toso007
nech sa dokonci tento usek a potom nech sa dokonci D1 po kosice
Odoslané:
01. Jan 2008 18:23
od konstrukt
eucitizen napísal:Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
Skôr ako o tom to úseku sa uvažuje už dosť dlho o R4 KE-Miškolc
Odoslané:
01. Jan 2008 20:15
od Tomas PO
eucitizen napísal:Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
A co treba nevyhnutne odlahcovat v KE?
Odoslané:
01. Jan 2008 20:16
od Tomas PO
Tomas PO napísal:eucitizen napísal:Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
A co treba nevyhnutne odlahcovat v KE?
Po dostavani tretej etapy Presovska-Secovska tohto roku bude obchvat suvisly od vstupu do KE az po vystup z KE.
Odoslané:
01. Jan 2008 20:34
od i15
Tomas PO napísal:Tomas PO napísal:eucitizen napísal:Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
A co treba nevyhnutne odlahcovat v KE?
Po dostavani tretej etapy Presovska-Secovska tohto roku bude obchvat suvisly od vstupu do KE az po vystup z KE.
stale bude chybat obchvat Kosickej novej vsi, ktory je sucastou Budimir-Bidovce ako dialnicny privadzac
inac v porovnani so smerom na Miskolc su tu dvojasobne intenzity a horsie smerove a vyskove vedenie cesty, ale bohuzial Slovensko pre mnohych ludi konci Kosicami a tak sa presadzuje hlavne R4
Odoslané:
02. Jan 2008 09:48
od sorgo
Tomas PO napísal:Tomas PO napísal:eucitizen napísal:Viem, ale tento usk sa mal zacat stavat aby odlachcil Kosice tak preto sa pytam ci teraz uz je v pase.
A co treba nevyhnutne odlahcovat v KE?
Po dostavani tretej etapy Presovska-Secovska tohto roku bude obchvat suvisly od vstupu do KE az po vystup z KE.
No urcite sa ten "suvisly obchvat" neda porovnat s D1 Budimir-Bidovce...
1. zbytocne zdolavanie prevysenia (2x)
2. nie je to vsetko na 2+2, su useky, kde je uzka cesticka s viacerymi semaformi
nehovoriac o tom, ze presovska ma byt skor tepnou pre vnutromestsku dopravu, takze tranzit by mal viest mimo mesta
Odoslané:
02. Jan 2008 19:09
od i15
Vnutorony obchvat mesta to v pohode zvladne, ved kolko aut jazdi od Presova na Michalovce? Asi nie vela... ale tento usek D1 im trasu velmi vyrazne skrati.
A po dobudovani D1 po KE bude premavka urcite vyraznejsie stupat. NDS udava realizaciu v rokoch 2010 az 2013 - to je tak akurat, podla mna.
Odoslané:
02. Jan 2008 19:11
od 007toso007
i15 napísal:Vnutorony obchvat mesta to v pohode zvladne, ved kolko aut jazdi od Presova na Michalovce? Asi nie vela... ale tento usek D1 im trasu velmi vyrazne skrati.
A po dobudovani D1 po KE bude premavka urcite vyraznejsie stupat. NDS udava realizaciu v rokoch 2010 az 2013 - to je tak akurat, podla mna.
aj podla mna , lebo 2010 bolo nerealne
Odoslané:
22. Aug 2008 09:46
od i15
Podla programu verejnych prac na roky 2009-2011 by sa usek mohol zacat stavat este pred volbami 2010. Financovanie je vsak planovane zo statneho rozpoctu, takze je otazne, ci sa tam tie peniaze najdu...
Odoslané:
25. Júl 2009 07:25
od i15
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12225 -
NDS pripravuje súťaž na dokumentácie pre D1 Budimír - Bidovce
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/6793 - ...bez novinarskych kecov
je to predbezne oznamenie na vypracovanie DSP, DP, AD, neznamena to vela, ale nova informacia pre mna je, ze aj tento usek je zaradeny do zasobnika projektov pre Operacny program Doprava
Odoslané:
25. Júl 2009 23:26
od joe1024
To sa nam tu ale vyrojilo projektov na zacatie v r.2010
Nie zeby sa to nedalo cakat, ale ked uz tam davaju aj taketo nepotrebne useky, tak to potom mozme ocakavat pocas roka dalsich 20 podobne znejucich oznameni
Co bude dalsie ? Soroska ? Alebo ta seria X estakad/tunelov cez Donovaly ?
Odoslané:
26. Júl 2009 06:13
od i15
predbezne oznamenie nic neznamena, aj keby sa sutaz vyhlasila tak moze byt v podmienkach napr termin vypracovania 31.12.2010
Odoslané:
26. Júl 2009 14:30
od Vlados
Tento úsek je dôležitý pre ukončenie R4, inak R4 dotiahne viac tranzitu do KE (či už z juhu alebo východu).
Odoslané:
26. Júl 2009 15:00
od i15
tento usek ma vela vyznamov, aj pre prerozdelenie dopravy na vstupe do KE z D1... ale potrebny bude az ked sa dokonci cela D1 po Kosice (tj tunely Visnove, Presov)