Stránka 4 z 86

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 13:21
od sergej
mark6000 napísal:ved dialnicna krizovatka by mala mat vyjazdy na vsetky smery...

Nejaky rozumny argument, ktorym by si to obhajil?

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 13:25
od Tomas PO
sergej napísal:
mark6000 napísal:ved dialnicna krizovatka by mala mat vyjazdy na vsetky smery...

Nejaky rozumny argument, ktorym by si to obhajil?

Toto je trochu diskutabilne. Niektore vyjazdy a najazdy su urcite zbytocne, v kazdom pripade, ak nie som miestny a nepoznam situaciu, tak ostavam pri absencii nejakej vetvy zaskoceny.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 13:48
od sorgo
modelujme situaciu:

1) Zajazd deti z BA si ide pozriet Strecno. Kade sa budu vracat?

2) Kosican bludi vo Vrutkach, chce ist domov, dostane sa na I/18 smer ZA, narazi na krizovatku s D1, smie ist iba smer BA? :)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 14:07
od sergej
model 1)
jeden dovod, preco by sa mali ist 9 km opacnym smerom?

model 2)
- vo Vrutkach sa zabludit neda ;)
- pri vsetkej ucte ku Kosicanovi, ale ako to riesi teraz. Odvezie sa az do ZA, kym zisti ze ide opacnym smerom?

Obe modelove situacie maju natolko zanedbatelne kvantitativne parametre, ze ma nepresvedcuju o nutnosti vystavby kompletnej krizovatky.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 14:09
od duli
sergej napísal:
mark6000 napísal:ved dialnicna krizovatka by mala mat vyjazdy na vsetky smery...

Nejaky rozumny argument, ktorym by si to obhajil?
vyjazdy na dialnicu mozno hej. no zo zjazdami je to asi trochu inak. napr Lipt. jan smer KE sa zist da no zo smeru na BA nie.je to tak aj ma google.maps

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 14:42
od Tomas PO
sergej napísal:model 1)
jeden dovod, preco by sa mali ist 9 km opacnym smerom?
Aby nesiel cez Zilinu.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 14:43
od Tomas PO
duli napísal:
sergej napísal:
mark6000 napísal:ved dialnicna krizovatka by mala mat vyjazdy na vsetky smery...

Nejaky rozumny argument, ktorym by si to obhajil?
vyjazdy na dialnicu mozno hej. no zo zjazdami je to asi trochu inak. napr Lipt. jan smer KE sa zist da no zo smeru na BA nie.je to tak aj ma google.maps

Hm, to je pravda, zvlastne.
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=k&z=17

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 17:02
od sharp
Hmm, je pravda že niektoré MUK sa v komunizme vybudovali neúplné (diď červeník s 1/61 alebo Lipt. Ján), no určite to teraz vadí. Podľa mňa je najlepšie riešenie také ako urobili rakúšania na A6 (A4-Kittsee) kde každá MUK je vlastne malý kruhový objazd nad diaľnicou. Dokonca aj odpočívadlo s OMV pumpou je tak spravené pre všetky pruhy + lokálne cesty...

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 17:10
od Andrej
Podla mna to takto uplne staci. Vrutky budu mat krasne pripojenie cez privadzac Martin a v opacnom smere je to uz uplne irelevantne. Ine by to bolo, keby sa krizovali 2 dialnice/RC. Ale takto nema zmysel vyhadzovat par mil. € navyse.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 17:13
od Pacho
Tomas PO napísal:Hm, to je pravda, zvlastne.
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=k&z=17

Ono v podstate nie je zvláštne, lebo pôvodne ta križovatka nemala byť. J e to vlastne dočasný zjazd z dialnice, keď tu končila, Zo zjazdu sa vlastne vytvoril nájazd smer Žilina. Postupom rokov sa dobudoval výjaz zo smeru ZA- Lipt. Ján. a posledne pribudol výjaz z L. Jána na PP. Pre vyýjazd zo smeru PP do Uhorskéj nie to jednoducho miesta. Celkovo križovatka nespĺňa ani najelementarnejšie požiadavky. Pre veľké kamiony je prakticky použiteľný len výjaz na ZA ostatne su tak akurát pre OA. Pre výjaz z Uhorskej na PP je problematické aj pre väčšiu dodávku.... Predpokladam, po vybudovaní plánovanéj križovazky Záv. Poruba, táto sa úplne zruší.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 17:50
od duli
a nevies naco sa dobudovavali aj tie dalsie vetvy? ked su uzke to je pravda ale naco sa stavali? je nejaky realny dovod?

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 19:03
od johhan
MUK Dubná Skala je križovatka iba kvôli tunelu Višňové pre uzávierky a nehody - pôvodne mala mať iba 2 vetvy zjazd na Strečno a Žilinu a výjazd od Žiliny - Strečna na dialnicu.
.
Pri nehodách budú tunel obsluhovať martinské záchranné zložky, MUK je na to aby sa dostali čo najližšie k tunelu - takto sa dostanú až pred portál

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 19:56
od Pacho
duli napísal:a nevies naco sa dobudovavali aj tie dalsie vetvy? ked su uzke to je pravda ale naco sa stavali? je nejaky realny dovod?


zrejme pre turistov do Lipt. Jána, určite tam boli tlaky od samosprávy.....
Veľmi sa divím, že sa tam ešte nestala vážnejšia dopravná nehoda. Ináč, hodne ju využívam aj ja, lebo vlastne sa vyhnem celému mestu, hoci je to neaký km navyše. (pri ceste na ZA).

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 19:59
od Pacho
johhan napísal:MUK Dubná Skala je križovatka iba kvôli tunelu Višňové pre uzávierky a nehody - pôvodne mala mať iba 2 vetvy zjazd na Strečno a Žilinu a výjazd od Žiliny - Strečna na dialnicu.
.
Pri nehodách budú tunel obsluhovať martinské záchranné zložky, MUK je na to aby sa dostali čo najližšie k tunelu - takto sa dostanú až pred portál


Keď dobre chápem, čo si napísal, tak ten tvar bude iný ako je na vyššie uvedených odkazoch. Nemaš náhodou škicu??-.

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 22:06
od ELZ
Pacho napísal:
duli napísal:a nevies naco sa dobudovavali aj tie dalsie vetvy? ked su uzke to je pravda ale naco sa stavali? je nejaky realny dovod?


zrejme pre turistov do Lipt. Jána, určite tam boli tlaky od samosprávy.....
Veľmi sa divím, že sa tam ešte nestala vážnejšia dopravná nehoda. Ináč, hodne ju využívam aj ja, lebo vlastne sa vyhnem celému mestu, hoci je to neaký km navyše. (pri ceste na ZA).


Suhlasim, tato krizovatka je dost o drzku ... nedavno som po nej prvykrat isiel dolu od RK a veru mal som co brzdit ... strasne kratky brzdiaci pruh a potom hned sup dolu ... ist za mnou nejaky pilot alebo kamion neviem, neviem ...

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2009 23:51
od bystrik
uz sa robia nejake pripravne prace??? jedine, co som videl, je ze vykolikovali usek medzi terajsou cestou a zeleznicnou tratou pri Dubnej Skale

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 17:15
od tatranko
ale ano robia, pred kruhacom MT-Sucany zacali odstranovat ornicu. Aj v Kralovanoch na lavej strane Vahu vidno nejake odlesnovacie prace.

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 17:55
od Andrej
No, to uz aby sa mapa na highways.sk pekne zazelenala :)

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 18:13
od sergej
tatranko napísal:ale ano robia, pred kruhacom MT-Sucany zacali odstranovat ornicu.

To by mal byt archeologicky prieskum.

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 18:17
od mark6000
Andrej napísal:No, to uz aby sa mapa na highways.sk pekne zazelenala :)

máš pravdu...táto stránka už nebola dávno aktualizovaná...

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 21:06
od Pacho
[quote="tatranko"]ale ano robia, pred kruhacom MT-Sucany zacali odstranovat ornicu.

a v ktorých miestach to je? Od kruhača k MT, alebo k Su. ?Zaujímalo by ma kde bude konkrétne napojenie na jestvujúcu cestu?

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 21:15
od sergej
Pacho napísal:Zaujímalo by ma kde bude konkrétne napojenie na jestvujúcu cestu?

Zapadne od existujuceho kruhaca, vid http://www.dialnice.info/images/big/dubna_skala.jpg

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 22:01
od mark6000
a nemá byť náhodou napojenie na existujúcom kruháči??? lebo tam je na smer k buducej dialnici prichystany vyjazd... a podla toho co som pocul tak to ma byt pre ten privadzac nie?

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 22:06
od Pacho
mark6000 napísal:a nemá byť náhodou napojenie na existujúcom kruháči??? lebo tam je na smer k buducej dialnici prichystany vyjazd... a podla toho co som pocul tak to ma byt pre ten privadzac nie?


Ja som sa práve preto pýtal, pôvodne som si tež mysle, že to buďe napojené na kruhač. Podľa mapy a vyjadrenia to bude západne od kruháča. Kruháč je len pre priemyselnú zónu, a že vraj tá severná prípojka je pre budúcu PZ čo tam plánuju.

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 22:14
od sergej
Viete si predstavit rychlostnu cestu s kruzacom? :wink:

Pre potreby privadzaca (buducej R3) sa na ceste I/18 vybuduje samostatna MUK. Uz som to tu pisal niekolkokrat, kruhovy objazd sluzi len a len na pripojenie priemyselnej zony na I/18, pricom priemyselna zona je napravo aj nalavo. Ze tam zatial nic nestoji je druha vec ;)