http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1486
Na toto budem reagovať zatiaľ tu.
Čo za človeka to tam sedí na tom ministerstve, keď je tak neuveriteľne arogantný a hraničí jeho pôsobenie už aj s hlúposťou a zavádzaním, to je môj názor, ktorý teraz aj dokážem:
1. Práve porovnávať KIA a hádzať to na ľudí - dobre možno má minister pravdu, ale dosť rozhoduje MH SR. A že "príkladom bude ZA"? Veď tam boli samé klamstvá - nebude D1 v ZA v r. 2006. Pokračovať nebudem, ... snáď len že v KE bude Getrag Ford.
2. Starosta Kechneca je na vine? A to odkedy? Veď snáď predstavitelia KSK kraja boli na vine a MDPT, že nedávalo peniaze na projektovú štúdiu, ... ja si myslím, že Kechnec ako obec, ako vplyvný región kvôli priem. parku má právo povedať si, kadiaľ chce diaľnicu, či RC. ... Tam je zase 1 mil. dôvodov, prečo nie, ale nik nepovie, že nie je dosť peňazí, že to je také vedenie ministerstva, že si tie peniaze nevie nájsť. Veď RC R4 KE-Milhosť, to je 3 mld. SKK. Ale hlavne, že sa plánuje aj R4 cez Stropkov, to je hlavné.
3. Neviem, kde pán minister žije, ... o akom predĺžení hovorí? Veď D1 KE-MI, to nie smer na UA, to je len smer na východ Slovenska. Až od MI sa dá hovoriť o predĺžení na UA.
4. Pán minister hodnotí ako "predvolebné výkriky" to, čo sám nezvládol, veď PO-Svinia sa mal stavať a nestavia sa ... a to je už PSK, nie KE SK. Ani úseky medzi PO a PP nie sú pripravené, Mengusovce-Jánovce sú úplne absurdné, ...
5. "Nikdy nebude nikto spokojný a ani také ambície nemám.", ... no veď to je tá katastrofa, že sa vlastne ani v tých KE a vôbec na východnom Slovensku nič výrazné stavať nebude. Tá Prešovská-Sečovská, to je pravda, to je úspech, ktorý sa nedá spochybniť. Ale to je dosť málo.
Ale veď nakoniec nech každý sám posúdi, čo sa plánovalo v r. 2002, čo malo byť hotové a začaté v r. 2004-2006 a čo sa plánuje, no akosi sa to zle plánuje - PPP, ...