Moderátor: Moderátori
Branco napísal:V tomto s Prokopovičom súhlasím. Dobrá je tiež Blanárova pripomienka: Malo by dôjsť k dohode na politickej úrovni, ktorá jednoznačne zadefinuje prioritné úseky výstavby diaľnic a časový horizont ich dobudovania.
Termín 2010 by mal figurovat v oficiálnom dokumente vlády.
E499.3056 napísal:Vyzera to na plan, ktory sa nikdy nezrealizuje. Podla mna to take velke nebude.Adoas napísal:http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1011
Nie je to prilis velkolepy portal
E499.3056 napísal:si chcel povedat ze hlavne ze bude dialnica a nie tunely
E499.3056 napísal:Adoas: to, co si v predpredchadzajucom prispevku povedal, som ani kus neporozumel.
Pre mna a pre mojich znamych je dolezite to, ze gumokol pojde 130 km/h a nebude musiet ist napriklad cez povazsku bystricu a tam cakat pol hodiny na semaforoch.
E499.3056 napísal:ja autom nejazdim... ked tak mozno niekedy, ale radsej vlakom. Teraz dost casto jazdim juznou trasou a ked chcem ist rychlejsie chodim BA-BB-RK-PO
Adoas napísal:Ano - dolezite bude ze bude celkovo na tejto trase dialnica na plny profil a v akom rozlozeni budu tunely a kadial budu prechadzat alebo v akom rozlozeni budu estakady a kadial budu prechadza nie je podstatne. Podstatne je aby sa dialnica D1 plynule stavala v tomto useku, aby nebola extremne predrazena ak sa to bude realizovat napriklad cez PPP a aby sa tu aj zlepsila cestna siet - dialnicne privadzace, cestne obchvaty, paralelna cesta k D1 atd. To je podstatne. Estakadovy variant je lacnejsi nez tunelovy v tomto prostredi cca. o 0,350 mld. SKK na 1 km ale zase je narocnejsia udrzba a casto by bola dialnica zrejme aj zatvorena v pripadoch extremneho pocasia takze by bol vypadok myta, vacsie naklady na udrzbu v zime aj v lete a naklady by sa za 10 rokov vyrovnali ale nie je na mne hovorit kde a ako sa maju stavat tunely a estakady.
E499.3056 napísal:Adoas: to, co si v predpredchadzajucom prispevku povedal, som ani kus neporozumel.
Lenny napísal:Teď jsem se dočetl, že v roce 1973 byl plán na zahájení vystavby mostních objektů na úseku D1 Žilina - Vrútky v roce 1975. Zůstalo jen u plánů.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.