Stránka 41 z 55

OT

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2016 17:16
od Majkl
Majkl napísal:Uz sa zacala dalsia etapa modernizacie D1 (vymena zvodidiel) a pokracuje sa na chybajucich usekoch medzi MUK H.Streda, MUK Piestany a odpocivadlom Cervenik. Zatial sa pracuje len v smere do BA.
Inak policajti si uz na obmezeni rychlosti 80km merali radarom nedockavcov.

Len doplnim, ze prace sa uz rozbehli aj na tretom useku medzi MUK Hlohovec a MUK Trnava a takisto v smere do BA.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2016 14:34
od Matt
https://www.expres.sk/59483/cela-d1-neb ... uje-vlada/

Konecne Minister potvrdil to co je kazdemu (kto tomu rozumie) jasne, ze D1 do 2020 urcite nie s Tur-Hub a druha rura Branisko.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2016 17:10
od Xenon
Akurát ten moderátor je strašne manipulatívny...plus cítiť z neho, že je politicky zaujatý.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2016 10:41
od vladik67
Nielen druha rúra tunela Branisko a čo most pri Korytnom, ktorý je dosť vysoký a ďalši menší pokračujúci v ceste od druhej rúry, veď ani tie nebudú postavené, hoci by mohli ísť ako menšia stavba.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2016 13:59
od mjk
Len pre úplnosť, pred Braniskom od západu chýbajú 3 mosty.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2016 18:46
od Peterman
Xenon napísal:Akurát ten moderátor je strašne manipulatívny...plus cítiť z neho, že je politicky zaujatý.


Myslím, že moderátor (Závodský) je jeden z najlepších, ak nie najlepsí, nebojí sa klásť nepríjemne otázky každému hosťovi, či je to minister, premier, ..... a ide po problémoch.
Skôr mi tam chýbala otázka preco neriešia pripadný tunel Veľká Fatra t.j. spoločná investícia dialniciarov a železníc - veď obe organizácie patria pod ministerstvo dopravy

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2016 19:29
od vladik67
No keď tri mosty, tak viacej menších spoločnosti (nie typu Hant) sa uživí, ak im štát zaplati priamo.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Máj 2016 08:37
od eric987
Peterman napísal:Skôr mi tam chýbala otázka preco neriešia pripadný tunel Veľká Fatra t.j. spoločná investícia dialniciarov a železníc - veď obe organizácie patria pod ministerstvo dopravy

Lebo Velka Fatra je v passe a nik o nej bohuzial realne neuvazuje a asi ani neuvazoval. ZSR par tyzdnou do zadu jasne povedali ze koridor pojde cez Kralovany, D1 verme ze cez Korbielku.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Máj 2016 10:17
od jarino
Veľká Fatra sa javí ako dobrý nápad. Ale kto by to zafinancoval. Po Veľkej Fatre by železnica išla do ďalšieho tunela. ktorý tiež nebol najkratší. Vzhľadom k tomu, že EÚ neprefinancuje ani Štrbu tak ako je naprojektovaná a stačí už aj nižšia rýchlosť, tak by som bol skeptický.
Viac o tom bolo nedávno v sekcii D1 Turany - Hubová, koľko by mal druhý tunel dĺžku a kde by ústil.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2016 14:03
od Majkl
Dalsia etapa modernizacie D1:
Prace (vymena zvodidiel) na dvoch usekoch od MUK Hlohovec po MUK H.Streda uz boli dokoncene a posunuli sa na posledne dva zostavajuce useky. Doprastav, ktory zacinal s pracami neskor este dokoncuje prekladku NJ profilov v strednom deliacom pase za MUK Trnava.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 13:11
od Majkl
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. informovala Mesto Trenčín, že v dňoch 17. 7. 2016 až 11. 9. 2016 bude v rekonštrukcii most nad diaľnicou D1 vo Veľkých Bierovciach - výjazd Trenčín -Juh. Počas prác dôjde k úplnym uzávierkam mosta, a to vždy v noci z 19. 7. na 20. 7., z 27. 7. na 28. 7., z 2. 8. na 3. 8., zo 17. 8. na 18. 8., z 29. 8. na 30. 8. a z 8. 9. na 9. 9. Obchádzková trasa povedie po ceste I/61 a II/507, čiže po novom moste v Trenčíne.

Prosíme vodičov o pozornosť a trpezlivosť.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2016 13:45
od Laco
parada, kompletna D1 BA-KE do 2020 :)
„Ale v zásade sú všetky úseky rozpracované tak, aby bolo v roku 2020 tých 450 kilometrov odovzdaných v plnom profile vodičom,“ vyhlásil minister dopravy. viewtopic.php?f=35&t=21672

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2016 13:46
od Yoggy52
Zobudte niekto Laca...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2016 13:59
od Laco
ja by som budil radsej Romana ;)
myslel som ze ironizovat taku perlu uz viac nebude treba...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2016 19:15
od Majkl
Dalsia etapa modernizacie D1 (doplnenie a vymena krajnych a stredovych zvodidiel, vymena podlozia a vyasfaltovanie stredoveho deliaceho pasu) sa chyli ku koncu. Dva useky od MUK H.Streda po odpocivadlom Cervenik su uz kompletne dokoncene. Na poslednom useku medzi MUK Trnava a MUK Hlohovec Doprastav este pracuje.
Tym padom bude cely usek medzi MUK Trnana a MUK H. Streda zmodernizovany. Prace boli rozdelene na dva roky.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2016 19:39
od BoroZA
Konečne, už ma tie obmedzenia začínali otravovať... :) Dúfajme, že súdruhovia pokročia aj k modernizovaniu zvyšnej časti "historickej" D1 (BA-TT a Horná Streda -TN).

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2016 08:48
od bodrik
Ale veď Hor. Streda - TN je pomerne "nový úsek", nie viac ako 20 ročný.. stavali ho cca v polovici 90. rokov.

A BA - TT sa modernizovať nebude, tú čaká celková prerábka v rámci rozširovania.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2017 20:15
od eric987
Na enviroportali sa objavila dokumentacia EIA pre useky Bidovce - Dargov - Pozdisovce: http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... pozdisovce . Takze sa pomaly zacina aj priprava nadvazujucich usekov po Michalovce.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2017 18:46
od Marek89
Dnesna Pravda
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/430903-sest-miliard-na-dialnice/

R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2017 12:17
od janci497

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2017 06:08
od Rasťo
Čo sa tyka stiahnutia dopravy z d1 na r1, ono to bude zrejme prirodzeny vyvoj, lebo ta cesta cez
r1 a r2 je naozaj kratsia, otazka je ci r1 z trnavy po povedzme exit nitra vychod nebude totalne prepchaty. Neviem ci to tiez citite, ale za posledne 2 roky sa ozaj zvysil pocet aut na r1 min. po nitru. Naopak vcera som spravil d1 po trencin a predbiehal som veľmi sporadicky.

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 09. Aug 2017 09:17
od pichalsi
R1 je naozaj plna po NR, aj cez tyzden, problem je v tom ze R1 je teraz najlepsia cesta aj pre severovychod SK, vlastne vsade od ruzomberka vychodne... To by sa malo zmenit, aspon ja teda dufam ze ked dostavaju suvislu D1 po turany tak nebudem stale chodit smerom na PO cez donovaly/certovicu... ale to si pockame este aspon 3-4 roky

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2017 16:20
od zoom
R1 čaká určite značný nárast intenzít vdaka továrni JLR a jej dodaváteľom. A ano, stáva sa už teraz že od D1xR1 po Nitru sú lavý aj pravý pruh plný aut bezohladu na smer, na to aby stupla prefenrecia južnej trasy pred D1 bude treba okrem R2 dobudovať 3+3 na tomto úseku.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 08:59
od Jirka
Tři malá alba ze slovenské dálnice D1

Foceno z auta tak se omlouvám za odlesky.

http://jirkadalnice.rajce.idnes.cz/Slov ... _Branisko/


http://jirkadalnice.rajce.idnes.cz/Slov ... _-_Hubova/

Jinak odpočivadlo Levoča je impozantní svojí rozlohou a vybavením. Něco podobného by neškodilo i D1 a dalším dálnicím v ČR.

http://jirkadalnice.rajce.idnes.cz/Slov ... lo_Levoca/

Re: R2 Kriváň – Lovinobaňa

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2017 23:48
od babar
Nakoniec zistime ze nam predsa len treba R7 + R2 ako naj cestu BA - KE