Re: D1 všeobecne
Odoslané: 25. Aug 2017 19:49
zoom, preboha ake nedokoncene useky D1 pri ZA ? my tu porovnavame useky D1 vs. R1 ktore su dokoncene, a odkonca v pripade D1 uz dekadu ..
lebo BA - ZA je tak daleko ako BA - BB, cca 200 km. cize ked to nebodaj skratime a porovname BA - NR vs BA - TN, teda dalsie krajske mesto (ktore ti vypadlo), tak to pre D1 vyzera co sa tyka intenzit horsie.
ked porovname uz useky za popradom, tak tam su uz mizerne intensity, ze by bola otazka, ci treba dialnicu.
a ked do toho zaradime IRR a teda naklady na vystavbu km D1 a R1 tak sme tiez uplne niekde inde.
cize nie, slovensko nema dva hlavne tahy, ma dve vyrovnane dopravne tepny, ktore po svojich 200 km uz dost stracaju na intenzitach a rozdiel je ozaj velmi maly.
to je to co ma sameho prekvapuje, najma ked zopakujem uz X krat omielanu mantra priemyselneho povazia vs. agrarneho juhu, ktory este ani len nema automobilku ako ma zilina (ktora ju ma 10 rokov) a de facto sestersku v nosoviciach.
ocakval by som iny vysledok D1 vs R1 a to div nie radovo .. zatial je to presne naopak.
zaverom snad len, ze rozsirovat R1 je blbost, tam je moznost vyuzit I/62 a I/75, ktore defacto robia paralernu k R1. len skoda blbych kruhacov ..
daleko viac by pomohlo posilnenie zeleznice z nitry.
II/562 by ozaj mohla byt oficialne pokracovanie I/65 aj s obchvatom cabaj capor aj popri s novou zeleznicou .. ale to nehrozi.
je uspech, ze novy obchvat galanty dali I/35 ..
aj II/1674 by mali dat I/51 a celkovo pri R1 by sa hodilo re-freshnut cely konstrukt jedniciek ..
lebo BA - ZA je tak daleko ako BA - BB, cca 200 km. cize ked to nebodaj skratime a porovname BA - NR vs BA - TN, teda dalsie krajske mesto (ktore ti vypadlo), tak to pre D1 vyzera co sa tyka intenzit horsie.
ked porovname uz useky za popradom, tak tam su uz mizerne intensity, ze by bola otazka, ci treba dialnicu.
a ked do toho zaradime IRR a teda naklady na vystavbu km D1 a R1 tak sme tiez uplne niekde inde.
cize nie, slovensko nema dva hlavne tahy, ma dve vyrovnane dopravne tepny, ktore po svojich 200 km uz dost stracaju na intenzitach a rozdiel je ozaj velmi maly.
to je to co ma sameho prekvapuje, najma ked zopakujem uz X krat omielanu mantra priemyselneho povazia vs. agrarneho juhu, ktory este ani len nema automobilku ako ma zilina (ktora ju ma 10 rokov) a de facto sestersku v nosoviciach.
ocakval by som iny vysledok D1 vs R1 a to div nie radovo .. zatial je to presne naopak.
zaverom snad len, ze rozsirovat R1 je blbost, tam je moznost vyuzit I/62 a I/75, ktore defacto robia paralernu k R1. len skoda blbych kruhacov ..
daleko viac by pomohlo posilnenie zeleznice z nitry.
II/562 by ozaj mohla byt oficialne pokracovanie I/65 aj s obchvatom cabaj capor aj popri s novou zeleznicou .. ale to nehrozi.
je uspech, ze novy obchvat galanty dali I/35 ..
aj II/1674 by mali dat I/51 a celkovo pri R1 by sa hodilo re-freshnut cely konstrukt jedniciek ..