Stránka 45 z 55

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 21:57
od Jano1
Vlados napísal:HP-Strážov nebol počítaný pre IRR ale inú 3 písmenovú skratku a návratnosť cca 8 ani 15 rokov nie je reálna ani v Chorvátsku ani Taliansku! Tu sa nejde o odporcov D3 ale že zvyšok Slovenska už nie je ochotný tolerovať priam ultranalievanie prostriedkov do Žiliny a Kysúc.
A opäť ďalšie nezmysly, že HP-Strážov bolo jednoduchšie... bolo len rýchlejšie realizovateľné ako pripojenie pre KIA. Nebyť KDH a potom Fica tak úsek po Dubnu skalu už mohol stáť 15 rokov.


No tak predved svoj vypocet IRR ked myslis, ze MDPT vyplodilo nezmysel.

Nie je jednoduchsie postavit 8 km dialnice, kde okrem 1 km vo svahu to bol jednoduchy teren ako 11 km dialnice + nevyhnutny novy 2 km privadzac a 3 km tunelov?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 21:59
od Jano1
Citaj s porozumenim, odpovedal som na prispevok fh.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 22:13
od Vlados
Žiadne IRR sa nerobilo len KIA. Záujem štátu bolo intenzívne pokračovať smerom na východ a nie na sever a tam privádzač Žilina nijako nepomáhal (severný obchvat ZA nebol vyhodnotený ako vhodný).

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 22:55
od okorec
aquila napísal:
fh napísal:Ešte raz :)
Pokiaľ sú intenzity D1 po HP cez 25000 až 30000 a na jednom krátkom úseku "iba" 21000 tak prečo ten hysterický kvikot :D? A to boli uzávierky Strecna aj minulý rok ak sa nemýlim. Tie intenzity sú dobré a budú rásť, čo sa tam mala stavať nejaká cesta prvej triedy alebo polprofil?
Nikde inde na tak dlhom úseku d alebo RC nie sú takéto intenzity po celej dĺžke a to je tam aj intenzívna vlaková doprava a kvalitné paralelné cesty :wink:


ale ziaden hystericky kvikot tu neni, len tieto intenzity ukazuju ze cisar je nahy, a R1 nie je "vedlajsi" tah a D1 taktiez nie je "hlavny" tah. to je cele.

dalej je naznak, ze aj D1 je pouzivana najma pre regionalnu/lokalnu dopravu a toho tranzitu je tam ozaj pomenej, co do znacnej mieri "spadovitosti" potvrdzuje aj "anomalia" v PB.

to je cele, proste suche skonstatovanie faktov, ze 200 km od BA su si D1 aj R1 viac ako rovnocenne .. co ako som napisal ma dost prekvapuje, najma ked si zoberieme tu vecne omielanu mantru agrarneho juhu a priemyselneho povazia. podla toho mali byt na R1 tak 20 tisicove intenzity max a po zilinu dvojnasobne.

nehovoriac o vynalozenych prostriedkoch. to je cele


1) Pokles intenzit okolo PB nie je anomalia :roll: Trosku anaylickeho myslenia by to chcelo. Naozaj staci trosku.

2) Porovanavanie si pipikov, ktory tah je hlavnejsi je vyslovene trapne :roll: R1 aj D1 kazda obsluhuje ine uzemie. D1, ked sa bavime tych porovnatelnych 200 km, tak obsluhuje Povazie a R1 obsluhuje Nitru a Pohronie. To su vsetko relativne priemyselne vyspele oblasti.

3) R1 nejde agragrnym juhom :roll: ale ide popod vybezky Karpat a potom Pohronim.

4) Na R1 su sice celkom pekne intenzity, ale tym, ze sa budu vypichovat extremy ako Trnava - Sered alebo Ziar - Zvolen, kde dokonca ani nie su paralelne cesty sa nezmeni to, ze na D1 su predsalen vyssie.

5) Kto chodi po D1 a R1, tak vie, ze tranzitu je na D1 nasobne viac.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Aug 2017 07:26
od devil
co veta to perla....typicky sposob debaty ktory tu bol roky dozadu a kt. pouzival isty pan expremier...zahlcovanie fabulaciami to tej miery aby aspon niektore sa mohli povazovat za pravdive

- polnohospodarstvo a nadvazne odvetvia mozno produkuju vyssie intenzity ako poniektore priemyselne odvetvia. npr. silna priemyselna horna NR (chemia, banictvo, energetika) nijak nevynika intenzitami. aj okolo zeleziarni podbrezova ba ani USS by sa dali ocakvat vyssie intenzity, cize fabulacia,

- nasobne vyssi tranzit na D1 asi tazko. velky rozdiel je D2 vs. ostatne tahy, ze ci nasobny tazko povedat. cize niicim nepodlozene tvrdenie,

- - intezity okolo ZM a ZC su o nieco nizsie lebo tieto okresy su menej ludnate, objektivny fakt, cize opat nie je rozhodujuci priemysel, paralelna cesta okolo serede je ciastocne cesta 62, pekne zrekonstruovana,

- neviem co je agrarne uzemie, ak je tym myslene uzemie bez priemyslu tak take neexistuje, ak je tym myslene to ze vacsia cast produkcie tovarov je tvorene polnohospodarstvom tak to je tiez nezmysel,

- opat totalna absencia porovania D1 s hlavnymi dialnicnymi tahmi okolitych statov, autor asi jazdi prahy po bocnych tahoch. alebo prave naopak, presne vie...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2017 10:26
od Marek89
Vie mi niekto povedat, ktore useky ma dana SSUD na starosti ?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:25
od expwy
D1 od MÚK (284) Liptovský Hrádok do MÚK (329) Poprad-Východ v smere na Prešov
https://www.youtube.com/watch?v=hA5D4dsxBSE

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:27
od expwy
I/18 a D1 od Ružomberku do MÚK Liptovský Hrádok v smere na Poprad.
https://www.youtube.com/watch?v=UEdsjgos06U

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:28
od expwy
I/11A a I/11 od Čadci až do konca v Žiline.
https://www.youtube.com/watch?v=eA0j5UHZO_U

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:29
od expwy
D3 od hranicu s Poľskom do MÚK (43) Svrčinovec v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=gC_HlqyB8Wk

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:32
od expwy
I/11 od Svrčinovca do Čadci v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=VblqXt2u2M8

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:33
od expwy
I/18 od MÚK Turany do Ružomberku v smere na Poprad.
https://www.youtube.com/watch?v=GQvgT0vfTig

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:34
od expwy
R3 a D1 od MÚK Martin-Sever do MÚK Turany v oboch smeroch.
https://www.youtube.com/watch?v=xQ3s7vNbYh4

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:39
od expwy
D1 v Bratislave od MÚK Petržalka-Pečňa do MÚK (14) Zlaté Piesky v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=43SvrwRnI64

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:42
od expwy
D1 od MÚK (14) Bratislava-Zlaté piesky do MÚK Trnava v smere na na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=oikFgjRa200

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:43
od expwy
D1 od MÚK Trnava do MÚK (119) Trenčín-Juh v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=jzf2qyzVgZI

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:44
od expwy
D1 od MÚK (119) Trenčín-Juh do MÚK Púchov-Juh v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=mbGdLzBAlBk

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:44
od expwy
D1 a D3 od MÚK Púchov-Juh do MÚK (8) Žilina-Západ v smere na Čadcu.
https://www.youtube.com/watch?v=xrbIQRISUDo

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 10:10
od Vlados
máš s tým niečo spoločné? (náčrtmi ZDZ)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 10:15
od expwy
Nie, je to nejaký Poliak...
ale v celku zaujímavo spracované videá s rôznymi údajmi so sčítania dopravy, otvorenie jednotlivých úsekov apod.
8)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 10:16
od Vlados
kresliť vie, len či je to správne :)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 10:34
od expwy
niečo je správne, niekde sú chyby, ale inak tu je pekne vidno, že ten technický predpis na navrhovanie DZ zaznamenali aj v zahraničí (CZ, PL) a zaujímavé je, že aj Poliaci vedia podľa neho celkom schopne navrhovať slovenské DZ, ale Slovákom to akosi nie vždy vychádza... :roll:

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2017 11:57
od ANDi
expwy to je problem to dat do jedneho prispevku, musis kazdy odkaz pridavat samostatne? :?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2017 19:48
od expwy
Zdá sa mi to tak prehľadnejšie, ale keď to má byť problém, kľudne nech to moderátor šupne do jedného príspevku.
Nechcel som to dávať do témy "Video postrehy z ciest", lebo tam sú často-krát len hodené linky bez popisu o čo ide, a preto to ani neotváram.
viewtopic.php?f=7&t=11162&start=300

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2017 20:52
od Driver
Ja len doplnim D1 - Poprad východ - Prešov západ
https://www.youtube.com/watch?v=TDgYc3CaLmI