Stránka 39 z 55

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2015 07:21
od Majkl
Pri odpocivadle Piestany sa uz odstranuje zemina v celom stredovom deliacom pase, cca. do hlbky 40cm. Vyzera to na kompletnu AB vrstvu pod buducimi NJ zvodidlami, podobne ako to je uz aj na novych budovanych usekoch D1.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Jún 2015 06:35
od Majkl
Prace pokrocili. Na dvoch usekoch pri MUK Trnava a MUK Hlohovec sa dokoncuje cementova stabilizacia. Pri odpocivadle Piestany je uz aj asfaltova vrstva skoro na celom useku.
gallery/image_page.php?album_id=118&image_id=28447

D1 všeobecne: Trasovanie pri Žiline

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2015 15:21
od KN.SK
To, o čom teraz uvažujem, je už pasé:
Nemohla D1 Žilinu obchádzať severne? Nepoznám tam okolie úplne presne, hlavne geologické danosti územia (mudrujem len tak od počítača :)). K D1 by patril teraz stavaný úsek D3 ZA-Strážov — ZA-Brodno a už hotový úsek D3 Hričovské Podhradie — ZA-Strážov. Od Brodna by bol ďalší úsek D1 ZA-Brodno — Višňové — Dubná Skala, ktorý by šiel chotármi žilinských mestských častí alebo samostatných obcí Brodno, Budatín, Zádubnie, (tunel pod Dubňom), Teplička nad Váhom, (estakáda ponad Vodné dielo Žilina), Mojšová Lúčka, Stráňavy, Višňové, (tunel Višňové), Vrútky.
Dĺžka okolo Žiliny by bola približne rovnaká, možno by bola celkovo kratšia dĺžka tunelových rúr, len by pribudla ďalšia estakáda cez rieku Váh. A tí, čo by šli smerom od Martina do CZ alebo PL, by odbočili v Brodne na D3, a tak by nemuseli zachádzať až k Hričovskému Podhradiu (ak "chceli" ísť len diaľnicou), ako teraz (po dostavaní úsekov D1 Hričovské Podhradie — Lietavská Lúčka a D1 Lietavská Lúčka — Višňové — Dubná Skala). A tí, čo nechcú robiť až takú zachádzku, pôjdu teraz cez Žilinu.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2015 20:07
od ANDi
Sa ti v tej lokalite zda byt D1 malo dokrutena a zbytocne kratka?

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2015 23:27
od maher
tento problém vyrieši plánovaný severný obchvat Žiliny, D3 KNM juh -vadičovská dolina -Varín -ZP tunela Višňové, ale ten je vo hviezdách.
keďže máme ten slávny elektronický mýtny systém, možno by ho šlo upraviť tak, aby boli vodiči penalizovaný za prejazd mestom (cena cez mesto by bola povedzme 2násobna, ako po D)

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2015 09:44
od devil
KN.SK toto sa tu uz preberalo, ale som si isty cas da -ako vacsinou- zapravdu tym co takto uvazovali pretoze okrem par ludi co musia za kazdu cenu jazdit 130 nikto nepojde smer CA-MT cez hp.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2015 10:37
od milan_KM
Tak diaľnice v okolí Žiliny sú celkovo divné najrozumnejší Rajecký variant a D3 na úseku Višňové - Brodno by bola rozhodne najlepšia alternatíva.
Môj osobný tip je, že plánovači dostali zadanie na priame spojenie BA a koridoru 6 a z toho vznikol severozápadný obchvat.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2015 10:55
od aquila
planovaci skor vtedy dostali rozkaz to viest na zilinu a im naramne bodlo, ze rajecky variant mal mensie enviroproblemy .. aj ked sa s nim pocitalo od veky vekov a potom samozrejme im paslo, ze PB protestovalo, ze ich dialnica obide ako trencin a nebudu mat kompenzacie ! uplne divoka logika ..

rajecky variant bol radovo lepsi, a aj lacnejsi .. teraz je len otazkou casu, kedy sa bude musiet robit aj vychodny obchvat resp prepojenie cesty ku KIA motors s I/18 a visnovym .. ale o tom je uz skoda hovorit ..

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2015 20:04
od Pekos
Je mozne usporiadat fotky ktore nepoznam, teda vidim iba piliere, ze by bola nejaka informacia na presnu mapu stavby, aby to pochopil aj lajk ako ja..

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2015 18:16
od Miro
Tak sme sa boli dnes kúpať v jazere pri Šútove a pri tej príležitosti som vyskúšal nový úsek diaľnice. Povrch naozaj nie je ideálne rovný, ale dá sa, je to pohoda.

Za oveľa väčší prúser považujem to, že z diaľnice smer do Žiliny sa vchádza na cestu I/18 z vedľajšej a je tam veľmi krátky pripájací pruh a zlý rozhľad - je to v pravej zákrute. Obávam sa nehôd v špičke, keď budú ľudia z Turca prichádzať do práce do Žiliny, toto bude kolízne miesto. Tam mala byť jednoznačne hlavná z diaľnice, kým nebude otvorený úsek LL-DS.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2015 08:15
od Majkl
Prace na vymene zvodidiel pokracuju na dalsich troch usekok v oboch smeroch, nadvadzujuc na uz zrekonstruovane useky. Zatial su to len prace na krajnici. V strede dialnice sa este nepracuje.
Na niektorych castiach, hlavne pri existujucich dopravnych znaceniach su zatial ponechane povodne zvodidla a nove zvodidla su na ne napojene. Netusim, preco tieto kratke useky nechavaju v povodnom stave. Nabuduce to odfotim.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2015 08:40
od Krampus
Este by mohli opravit na niektorych miestach odstavny pruh, lebo kraj cesty vyzera po doplneni zvodidiel jak ohlodany (hlavne okolo odpocivadla Piestany smer TN). Aj biele ciary by sa hodilo na niektorych miestach nanovo premalovat.

Zaujimalo by ma, ze co sa deje so starymi zvodidlami, ci idu do srotu alebo by sa dali pouzit na inych cestach.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2015 12:34
od ANDi
Dnes sa dialo toto... (stare zvodidla tam boli na jednej velkej kope vyse mesiaca)

29468 29469 29470 29471

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 10:42
od Krampus
Diky za foto :) nevyzeraju uz moc pouzitelne tie zvodidla...skoda

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 12:02
od ANDi
Tak no, pri rozoberani a naslednom prevoze sem s tym asi narabali podobne...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 13:53
od Krampus
mohli s nimi urcite lepsie zaobchadzat a pouzit ich na menej frekentovane miesta, urcite by sa hodili napr. sem:

https://www.google.sk/maps/@49.066713,1 ... 6656?hl=sk

to su zvodidla! :D

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 14:03
od ANDi
Je kopa usekov, aj na dialniciach, kde by vacsina starych zvodidiel este mohla sluzit, ale tak Slovakistan...

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 14:04
od KN.SK
Krampus napísal:mohli s nimi urcite lepsie zaobchadzat a pouzit ich na menej frekentovane miesta, urcite by sa hodili napr. sem:
https://www.google.sk/maps/@49.066713,1 ... 6656?hl=sk
to su zvodidla! :D
Bŕŕ, sťa struny z kosačky, nedajboh, nikomu to tam neprajem "otestovať".

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 14:18
od Krampus
ta ista cesta o par metrov dalej a je to este lepsie :)

https://www.google.sk/maps/@49.058184,1 ... 6656?hl=sk

a takych miest, ktorych sa nikto od budovatelskeho nadsenia v 50. rokov ani nedotkol je v SR urcite vela

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2015 16:02
od ANDi
Neviem preco sem davate takuto bohom zabudnu tretotriedku... Cesta prvej triedy c. 51 (Banska Stiavnica - Hronska Breznica resp. ZH alebo ZV)
https://www.google.sk/maps/@48.509756,1 ... 6656?hl=sk

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2015 06:16
od Majkl
Majkl napísal:Prace na vymene zvodidiel pokracuju na dalsich troch usekok v oboch smeroch, nadvadzujuc na uz zrekonstruovane useky. Zatial su to len prace na krajnici. V strede dialnice sa este nepracuje.
Na niektorych castiach, hlavne pri existujucich dopravnych znaceniach su zatial ponechane povodne zvodidla a nove zvodidla su na ne napojene. Netusim, preco tieto kratke useky nechavaju v povodnom stave. Nabuduce to odfotim.


Tu je vidno tie kratke useky, kde ponechavaju stare zvodidla.
gallery/image_page.php?album_id=118&image_id=29485
gallery/image_page.php?album_id=118&image_id=29488
gallery/image_page.php?album_id=118&image_id=29490

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 17. Aug 2015 13:01
od Tomas PO
Sedliacka logika hovori stare zvodidla pouzit na ine miesta (vsetky 3 linky vyssie su krasnou ukozkou vhodnosti). Problem bude asi byrokraticky, pouzite zvodidlo nesplna normu a kto sa podpise pod prebratie stavby?
Ked sa o zvodidlo oprie vozidlo, nebodaj niekto zomrie, bude sa skumat nehoda...a pruser je na svete. To, ze zvodidlo sice 1x moze urobit problem riesi kazdy, ale to, ze mozno by 100x zachranilo vozidlo pred padom, neriesi nikto.
Tot zmyslanie uradov na SK, ktore vsak vychadza a mentality nasich obcanov.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 22:51
od mareks96
viewtopic.php?f=35&t=20758

Toto je neuveritelne. Tuto krajinu fakt riadi banda debilov.

1. Na slubovany CB kryt v useku BA-TT mozme asi uz zabudnut.
2. Najskor vymenime zvodidla, potom nakreslime akusticke znacenie, potom sfrezujeme povr h a vymenime ho? Som jediny komu toto pride ako fakt ze velka blbost.
3. Preco sa usek SC-TT rovno nerozsiri? Hoc aj bez CB krytu?

Tie nase cesty maj furt nejake obmedzenia, vsak to je hroza. A najhorsie je ze to vsetko je naozaj iba kvoli tomuto chaotickemu kinder managmentu. Fakt mi nejde do hlavy pre o sa tie opravy, ktore ppdla mna ani nie su potrebne nerobia ako komplexna rekonstrukcia spolocne s vymenov zvodidiel, popripade rozsirenim na D28,5 respektive D33,5 na useku BA-TT, ako sa to robi v cesku? Vsak toto je ozaj nesystematicke.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2015 01:03
od Čumil
klud marek, 5.5 mil / 4 roky - to su len drobne opravy najvacsich pruserov, nic komplexne. Odhadujem, ze podstatnu cast zozerie neustale patlanie praveho pruhu na "trojprudovke". Pripadny CB kryt BA-TT s tymto nema skoro nic.

Re: D1 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Aug 2015 13:46
od mareks96
Tu sumu som nejak prehliadol :D