D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod ecce » 13. Dec 2016 17:12

Čavo napísal:Zjazd na R1 nie je krátky. Odhadujem ho na 1,5 km. Prakticky od ČSPH, keďže pravý pruh končí odbočením na TT. ;-)
Ale najväčší problém je tam pretláčanie sa automobilov zo stredného a ľavého pruhu. Presne tých čo sa zaraďujú úplne na poslednú chvíľu a vytvárajú vlnu brzdenia. To isté aj z R1 na D1 (NR-BA)


Sorry za zlu terminologiu, myslel som vyjazd na R1. Ale ok, beriem nazory. Ja tade skor chodim mimo spicky, takze mozno to vnimam skreslene.
ecce
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 652
Obrázky: 6
Založený: 10. Dec 2013 20:52

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pascalwb » 13. Dec 2016 18:54

juancarlos napísal:Asi tak. Včera so išiel TT-Ba okolo 22:30, pravý pruh takmer nedotknutý a tých stredopásovkárov....... Keď im človek blikne ešte mu ukážu prostredník. A odbočovanie niektorých jedincov z diaľnice na Senec, keď je tam veľa áut a stoja až na diaľnicu je kapitola sama osebe. Ak niekto sníva, že to na osempruhu bude iné tak by sa mal rýchlo prebudiť.


A kde maju tie auta stat? Ked je to upchate od kruhaca az po dialnicu?


Vecer je BA-SC celkom napchata aj teraz, ale to moze byt sposobene aj uzsimi pruhmi a 110km/h, ktore ide iba niekto. Ktovie co bude za 10-20 rokov. Urcite rozsirit staru cestu, ale ked uz to idu robit, tak 4x4 neuskodi, mosty musia ist dole tak ci tak.
Pascalwb
diskutujúci
 
Príspevky: 75
Založený: 12. Feb 2016 00:55

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod robertko » 14. Dec 2016 09:55

najlepšie na D1 BA TT sú stredovkári po celej trase a potom keď má odbočiť na senec tak ako ***** stojí v pravom namiesto toho aby sa dal aj do ľavého ale to je problém všade
ZIPSOVANIE pozná na SVK málokto
robertko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 310
Obrázky: 30
Založený: 06. Okt 2013 20:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 14. Dec 2016 11:05

no mna to uz tiez dobre stve to jazdenie v strednom pruhu je to cim dalej tym horsie,castokrat zbadamze pravy pruh je poloprazdny a zo stredneho pruhu nejaky magor nechce uhnut a castokrat sa kvoli jednemu takemu blbeckovy nabali niekolko aut do kolony,a ked si niekto mysli ze 4 pruhy to vyriesia tak naopak,bude to horsie, lebo vzdy sa najde niekto co pojde v lavom pruh a na poslednu chvilu si zmysli ze jaj ja uz idem dole z dialnice tak tam zacne vybrzdovat a zmatkovat,,
4pruh sposobi to ze este rychlejsie sa auta dostanu do lievika na zlatych pieskov a po pozdlznych kolektoroch este rychlejsie a D4 sice ten lievik trocha zjemni ale nebude to az take ako slubuju
michaelse
diskutujúci
 
Príspevky: 212
Založený: 23. Dec 2010 20:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod MVO » 14. Dec 2016 12:52

S tym suhlasim, lenze potom prideme k problemu samotnej dopravy vnutri Bratislavy, ktora sa neriesi vobec. To je vsak uz OT.
Otazka je, kde chceme mat zapchy? Ci jednu velku po celej Bratislave, alebo po troska mensiu zapchu celej Bratislave +po celej dlzke D1 po SC.
Problem ludi jazdiacich v stredovom prude by mali riesit pani s napisom "pomahat a chranit".
MVO
diskutujúci
 
Príspevky: 86
Obrázky: 1
Založený: 20. Jún 2014 14:08

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Andrej » 14. Dec 2016 18:28

Stvorpruh v useku Blatne-Vajnory ma vyznam kvoli spickovym intenzitam a tranzitu, ktory sa po dobudovani presunie na D4. Dochadzajucim do BA by vsak omnoho viac pomohli opatrenia, ktore spomenul pohodak a aquila. Tie ale pre totalnu necinnost a neschopnost BA kraja zatial nehrozia. Uvidime, ci sa nieco zmeni po najblizsich volbach do VUC.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pascalwb » 14. Dec 2016 18:46

robertko napísal:najlepšie na D1 BA TT sú stredovkári po celej trase a potom keď má odbočiť na senec tak ako ***** stojí v pravom namiesto toho aby sa dal aj do ľavého ale to je problém všade
ZIPSOVANIE pozná na SVK málokto


Vsak ale tam je lavy pruh na odbocovanie na PK. Keby sa stalo v oboch pruhoch, tak je ta zapcha este dlhsia, lebo aj ti co by isli na PK by museli stat v zapche a cakat kym sa to posunie smerom na SC.
Pascalwb
diskutujúci
 
Príspevky: 75
Založený: 12. Feb 2016 00:55

Dopravno kapacitné posúdenie D1 Vajnory-Triblavina

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 12:17

Dostal sa mi do rúk zaujímavý dokument od VÚD Žilina, na základe ktorého sa rozhodlo o novej koncepcii D1 (4-pruh bez súbežných komunikácií) v menovanom úseku a križovatke Triblavina.

Myslím, že za povšimnutie stojí, že v kapacitnom posúdení nie je uvažované s obchvatom Grobov a napojením cesty z Pezinka na križovatku Triblavina (blokačná parcela 5140/3).
Počítané je iba so sídliskom Starland-u a prepoj s I/61. Predpoklad hustoty dopravy je zrejmý z kartogramu. Pre rok 2030 to vyzerá samozrejme ešte horšie.

Pre túto kapacitu sú zrejme počítané aj turbookružné križovatky na Triblavine.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 12:33

Ešte skúsim vypísať "Plánované investičné zámery v dotknutom území":

-obytný súbor ČV 6800 bytov/25000 obyvateľov v 2031
-dtto Bernolákovo 2000/6000
-vedecko výskumné centrum
-autolandia
-logistic park Starland
-log. centrum Starland
-skladova hala Profinal
-LP Farna

toť vsjo, s čím sa počíta...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mareks96 » 13. Jan 2017 12:47

a to je dôvod stavať križovatku proti normám? že na papieri sú nereálne sídliská a možno reálne logistické parky?
mareks96
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 268
Založený: 11. Okt 2014 09:14

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Jan 2017 13:15

a keby aj tie sidliska boli realne (co tazko, kedze ani napriek obrovskey nizkym urokom ma cely chorvatsky grob aj s ciernou vodou oficialne 5000 obyvatelov, a do 2030 to nedotiahnu ani na 10 000), tak su to zbytocne vyhodene peniaze, cela triblavina. o vsetkom nad 3 pruhy D1 ani nehovoriac..

cela trnava ako krajske mesto ma vlastne jednu MUK a privadzac ..

na kery fras by malo mat par dedin s par tisic obyvatelmi MUK ? ale to sa tocime stale o tom istom, zrusit MUK triblavina aj MUK cierna voda/vajnory a staci len 30% penazi co by bolo treba na tie krizovatky presunut do lokalnej infrastruktury a problem je vyrieseny a radovo efektivnejsie.

dalej obchvaty grobov ? ake ? tie ktore kraj nikdy nepostavi ? :) naco by ich kresili :)kraj nevie ani len opravit cesty .. BSK aj napriek najvacsim prijom za auta ma najhorsie cesty na slovensku a to nemusi financovat ani dalsich 50 km ciest v bratislave ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 446
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 13. Jan 2017 14:18

zvysok suhlas, ale to ze ma grob s CV oficialne 5000 obyvatelov je pravda, lenze realne tam tych ludi zije tak raz tolko, lebo skvely zakon o trvalom pobyte
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 14:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 18:15

Noo, ja som to nekomentoval, iba postol fakty. Ale ak by som mal k tomu napísať jednu vetu, tak určite tú, že MÚK Triblavina sa stavia za štátne prachy iba pre Starland.
A to mi príde ako dosť veľký prieser.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Jan 2017 19:33

jezkve oci zase to klamstvo o starlande? neni ti to ozaj uz trapne? napojenie na I/61 je nic? a cez starland aj grob a CV?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 446
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 22:17

aquila, ja mam ten posudok na stole alebo Ty?
Tebe nie je trapne zastavat sa Starlandu?
Ak Ti plati, tak chapem...
Proste kapacita tej krizovatky=kapacita projektov Starlandu.
Tak to ujo Palčák napočítal v posudku za 30 tis. €.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Jan 2017 22:51

opakujem nie je tebe trapne klamat stale o starlande ? a ze napojenie je len pri nich? vsak to je bohapuste klamstvo. je to len lokalnych zaujmoch zarobit na pozemkoch a nenazranosti OZ triblavina a ich sponzorov. mimochodom kedy si sa planoval ty priznat, ze ty sam si financne zainteresovany v pozemkoch mimo starlandu?

ja so starlandom nic nemam. moj nazor je jednoznacny. zrusit MUK triblavina aj MUK cierna voda BEZ nahrady.

a idealne zrusit aj 4+4, tym duplom ked, teraz ersek slubil rozsirit staru senecku. a ak to bude Mrva a OZ Triblavina bojkotovat. tak bez rozsirenia I/61 v k.u. Vajnory.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 446
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 22:58

aquila, mne Triblavina chýbať nebude. Nepodporujem tunely typu, že si nejaký súkromník cez NDS a ministerstvo vybaví vlastnú diaľničnú križovatku a nechá si ju vyprojektovať na svoj obraz.
Ja sa Ťa tiež môžem spýtať, či Ti nie je trápne sa zastávať schránkovej firmy z Cypru, za ktorou sa niekto známy skrýva?
BTW: k tomu bojkotovaniu si stále nepredložil žiadne dôkazy a to som čítal dosť pozorne.
Pokojne môžeš poslať aj link alebo prílohu, ako to robím ja, keď mám dôkaz. Zatiaľ iba vypisuješ...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 13. Jan 2017 23:15

v com si zastavam cyperskej firmy preboha? ze som napisal ze su to oligarchicki developeri? alebo v tom, ze lokalni oligarchovia su vlastne este vacsi chrapuni kedze sa skryvaju za nejake trapne zdruzenie OZ triblavina, ktore dojde realne podporit par ludi a pritom im ide o taky isty nenazrany ehm pardon trhovy pristup ako starlandu?

a mimochodom som rad, ze aspon nepopieras svoju financnu zainteresovanost, kedze tam mas v tej oblasti rovnako pozemky ako starland a ide ti logicky o to iste co nenazranemu starlandu. dobre ich zhodnotit..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 446
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 13. Jan 2017 23:36

aquila, v poslednej vete si vedľa na začiatku aj na konci, iba v druhej tretine si dal jeden gol, čo ale na výhru nestačí:)
Ale aj tak by ma viac zaujímal ten Tebou prezentovaný bojkot rozšírenia Seneckej Mrvom. Napísal si to už asi toľko krát ako tie nožičky, len stále mi chýba akýkoľvek dôkaz. Fakt by si už mal nejaký priložiť, lebo ja mám rád pravdu a tiež vyznávam zásadu padni komu padni. Takže do toho!
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 169
Založený: 10. Nov 2012 03:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod eric987 » 16. Jan 2017 09:15

Zmena zmluvy MUK Triblavina z dovodu vyprojektovania DZ pre mimoriadny dopravny stav: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/349898 . Mierne zvysenie ceny (3,9 tis. €) pojde z rezervy.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 93
Založený: 16. Júl 2014 09:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 16. Jan 2017 11:41

My nepotrebujeme dôkazy ako sa stále oháňa OZ. Stačí otvoriť oči a aj priemerný jedinec vidi ako OZ extrémne tlačí na kolektory. Napadlo trocha snehu a boli samozrejme kolóny a Mrva hneď písal ako by to kolektory zachránili BA- celkom som sa pobavil. Od prvého príspevku mi bolo jasné že dunaj ma niečo spoločné s OZ,jednoducho to bolo vidno akým štýlom písal ...
arts
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 24. Okt 2016 19:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 16. Jan 2017 17:50

dunaj napísal:aquila, v poslednej vete si vedľa na začiatku aj na konci, iba v druhej tretine si dal jeden gol, čo ale na výhru nestačí:)
Ale aj tak by ma viac zaujímal ten Tebou prezentovaný bojkot rozšírenia Seneckej Mrvom. Napísal si to už asi toľko krát ako tie nožičky, len stále mi chýba akýkoľvek dôkaz. Fakt by si už mal nejaký priložiť, lebo ja mám rád pravdu a tiež vyznávam zásadu padni komu padni. Takže do toho!


ked to beries podla golovej problematiky, tak som ti strelil potom rovno goly tri :)

skusime zakladnu analyze:

bod 2) mas tam pozemky ? ano mas, sam si to aj potvrdil

bod 3) chces zhodnotit svoje pozemky ? sam si skorsie napisal, ze je logicke ze majitelia pozemkov, urbaru chcu zvysit hodnotu svojich pozemkov. a v tomto ja nikomu nic nevycitam, ale netreba sa tvarit anjelsky, tebe aj OZ triblavina ako aj starlandu ide o zhodnotenie pozemkov a finance zisk v blizkej ci vzdialenej buducnosti. ale netvarme sa tu, ze OZ triblavina ide o nejakych obcanov, ked im ide rovnako o kseft ako starlandu.

bod 1) suvisi s bodom 3, cize ano tri goly ..

p.s. ohladne blokovanie I/61 mrvom som ti uz dal konkretny link minuly rok, ale ze si to ty tu este raz citat od starostu ivanky...

Ivan Schreiner napísal: Zástupcovia Mestskej časti Vajnory síce nepovedali, že nechcú ďalej rokovať. Ale pred tromi rokmi, keď bolo na spadnutie rozšírenie Seneckej, vydali stanovisko, že predložené riešenie nezabezpečí obslužnosť ich územia. Výsledok je taký, že namiesto rozšírenia Seneckej cesty prišlo riešenie s výstavbou kolektorov po oboch stranách diaľnice D1.


takze zase raz sa miesa pricina a dosledok

najaty gasparko mrva aby ukludnil sponzorov a lokalnych pozemkovych oligarchov. najma okolo ucelovej komunikacie triblavinska a urbar etc sa rozhodol pretlacovat hlupe kolektory.. sak bol v SDKU a klika freso sa pridal (sak SDKU realitna "Skupinka") a radicbaba vlada detto to umoznila kreslit hluposti pre developerov , ktore zaplati stat a nie developeri..
ale s prichodom smeru sa karty otocili.. v neprospech lokalnych pozemkovych oligarchov... SDKU/Siete... a bohvie co budi teraz?

zaroven mrvovi na srdci viac lezalo napojenie CEPITu a nemeckej doliny pre developerov, ako vychodny obchvat vajnor, ktory by vajnorom prospel radovo viac. a ten mudrlant sa tym este chvalil.... fakt nechapem preco ho volili.. ci asi len preto ze bol nominant "pravice" aka SDKU/Siet...

vybudovanie zjazdnej vetvy z križovatky Rača - Vajnory a vybudovanie križovatky napájajúcu rozvojové lokality vo Vajnoroch v Nemeckej doline na novú D4, uviedol pre TASR starosta Vajnôr Ján Mrva


viewtopic.php?f=60&t=18462

takze aj tento bod povazujem za uz definitivne uzavrety ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 446
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Brutus » 16. Jan 2017 19:16

Už aj torty s kolektormi robia a dávajú do tomboly:
https://www.facebook.com/janmrva/posts/ ... nref=story
:?
Obrázok používateľa
Brutus
nováčik
 
Príspevky: 8
Založený: 02. Dec 2016 14:56

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 17. Jan 2017 09:40

Inak na Triblavine úplne ticho :) Ako je na tom Blatné? ja by som s človekom z OZ Triblavina ani nediskutoval. Oni si loknu na FB každého, kto im vyvráti ten ich názor. Na vašom mieste by som s ním ani tu nediskutoval. Je mu ide hlavne o vlastné blaho. Dobre vie, že kolektory sú totálne plytvanie peniazmi nás všetkých. Majú tam skúpené pozemky. Už mu to tu bolo 15 x vysvetlené.
Laky
diskutujúci
 
Príspevky: 222
Založený: 09. Dec 2015 13:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laco » 17. Jan 2017 10:27

Laky - na MUK Blatne su tiez "zimne prazdniny". ale moc sa tomu nedivim, po poslednych mrazoch by sa tam rypalo asi dost tazko. Okrem toho aj betonchemia ma svoje limity.
Inak som zvedavy ako sa bude dalej vyvijat nas futbalovy zapas, i ked favorit je jasny. :)
Laco
diskutujúci
 
Príspevky: 156
Obrázky: 9
Založený: 10. Feb 2016 08:06
Bydlisko: NZ

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Bing [Bot] a 1 hosť.